Şimdi Ara

GibirNET den TurkNET e geçiş serüveni

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nisan ayında FixNET den Turknet e VDSL geçişi yaptım. Fixnet de şikayetim olmadığı için aynı performansda ve daha ucuza Türknet den hizmet aldım çok memnundum. Forumlarda gördüğüm TurkNET şikayetlerine alt yapı probleminden dir diyerek geçtim.

    Temmuz da taşınmak zorunda kaldık. Yeni adresde TT fiber alt yapısı varmış bu sebeple TurkNET i yeni adrese taşıyamadım (Ağustos 2020 de Henuz TurkNET TT alt yapısı fiber hizmet veremiyordu). Bu sebeple GibirNET i yine bu formda görüp abonelik başlattım. Hızlı sıkıntısız bir kurulum oldu. Üstelik ücretsiz kurulum. Kullan öde sistemi. 100Mbit 85TL hizmet 10TL modem kirası yani toplam 95TL ücret Davet kodu vs de yok. GibirNET de gerek hizmet de gerek se müşteri iletişiminde en ufak problem yaşamadım.

    Hatta farklı illerde 3 tanıdığıma GibirNET li yaptırdım ve şikayetleri yok memnunlar. Forumda gördüğüm whatsapp skandalına şaşırdım desem yalan olmaz..

    Neyse bana konfor battı sanırım bir Önceki TurkNET tecrübeme dayanarak, Gibirnet den TurkNET e geçiş işlemini başlattı. TurkNET geçişimi 8 günde yaptı (Cumartesi Pazar dahil) zaten. GibirNET de kurulum 2 gün sürmüştü. Geçiş yapmadan önce kıyaslama yapmak için nPerf den çeşitli zamanlarda testler yaptım sonuçlarını saklıyorum Tarafsız bir karşılaştırma yaparım vs..

    Neyse 4 Aralık 2020 de geçiş tamamlandı tabi hemen hız testi Beklenen değer 90-95Mbit download hız, gelen; 10Mbit download 2 Mbit upload hız. Destek açtım hemen bakalım ne olacak. Firma müşterinin hız log larına sahip olmuyormu. Ne kadar hız kullanabildiğimi göremiyor mu? Benden yarım saat ara ile 3 adet hız testi istediler dün akşam gönderdim bakalım TT alt yapılı Fiberde sonuç ne olacak?

    Sanırım çözüme ulaşamaz isem GibirNET e dönüş yolu göründü. Anladığım kadarı ile ISS değiştirme için 90 günlük süre geçmesi gerekiyor değilmi?


    TT Fiber Altyapılı Türknet hizmeti(Bunun kısa bir adı varmı) 10Mbit hızla başlayıp sonra hızı düzelen oldumu?


    Evdeki herşey aynı Modem aynı Tesisat aynı cihazlar aynı cihazlar aynı sadece hizmet firması farklı bir çok test yaptım sonuç aşağıdaki resimde


    TURKNET HIZ TESTİ


    GibirNET den TurkNET e geçiş serüveni


    GIBIRNET HIZ TESİ


    GibirNET den TurkNET e geçiş serüveni

    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 5 Aralık 2020; 10:6:21 >







  • Hocam biz kacmaya calisirken buradan siz cok yanlis yapmissiniz bunlara alismaniz lazim biz 3 haftadir aksamlari dusen hiz sorununu hallettiremedik ve nihayetinde netspeede basvurdum az once. Destek kayitlarina bakmiyorlar bile arayip ulasamiyorsunuz magduriyet bildiginiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi bende Millenicom'dan 10 gündür çözülemeyen hız sorunu nedeniyle ve hep arayıp arıza kaydı açmalarını isteyip açmamaları nedeniyle 6 ay daha ücretsiz internet hizmetim olmasına rağmen TurkNet'e geçtim ancak 1 haftadır bana 50 Mbps'lık tarifeyi tanımlayamadılar. Şaka gibi gerçekten şaka gibi ya. Destek kaydı açıyorsun 3 gündür cevap yok. Zaten geçen ay %93 olan destek kayıtlarına 24 saat içinde geri dönüş oranı bu ay %89'a düşmüş ki kendi istatistikleri bunlar 😂😂 Şaka gibi ISS cidden yani bilemiyorum, şimdi de NetSpeed düşünüyorum ama daha yeni geçiş yaptım, tekrar hemen geçebilir miyim bilmiyorum vallahi. Destek kayıt numarası da 39033927 belki görürler artık ne yapayım çünkü muhatap bulmak gerçekten imkansız. Keşke Millenicom'da müşteri temsilcilerine küfür kıyamet birbirimize girip sorunu çözdürüp geçmeseydim ama millenicom da kendinden soğuttu sağolsun bir şekilde. @TurkNetDestek




  • şu iptal mailinde operatör değiştirmek interneti iyileştirmeyecek, zaten biz altyapınızın verdiği en iyi hızı size veriyoruz yazan türk.net çalışanını alabilir miyiz bu konuya.

  • Merhaba, ilettiğiniz hız testi sonuçlarını teknik uzmanlarımız kontrol ederek network ekiplerimize iletecektir. Kontrol sonrasında gerekli çalışmaları yaparak size bilgi verecekler. Çözüm sürecinin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuroxy

    Hocam biz kacmaya calisirken buradan siz cok yanlis yapmissiniz bunlara alismaniz lazim biz 3 haftadir aksamlari dusen hiz sorununu hallettiremedik ve nihayetinde netspeede basvurdum az once. Destek kayitlarina bakmiyorlar bile arayip ulasamiyorsunuz magduriyet bildiginiz.

    Başka bir adreste Turknet VDSL kullanıyordum çok memnundum. Bundan dolayı Türknet de problem olacağını düşünmemiştim. Önceki tecrübemde sıkıntı yoktu yani.

  • aflyingobject kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üzerinden paket değişikliği kaydınızı kontrol ettim. 03.12.2020 tarihinde açılan kayıt için işlemler başlatıldı. Ortalama değişim süreci 3 iş günüdür. Paket geçişini tamamlayıp sizi bilgilendireceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.