Şimdi Ara

GIBIRNET [ ANA KONU ] (321. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.679
Cevap
99
Favori
416.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 gün
  • Cevaplayan Üyeler 841
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 99
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (1095 mesaj) Toygar87 (152 mesaj) Gökkubbe (131 mesaj) _EUA_ (117 mesaj) annaX (106 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4253 mesaj) Mobil (1305 mesaj) Mini (242 mesaj) Uygulama (714 mesaj) (46 mesaj) (119 mesaj)
  • @
37 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj

  • Acaba geçeceğim firmanın isteğinde neyi görüntüleyemeyip Red verdiniz? Merak ediyorum doğrusu, forumda geçmiş mesajları okuyunca birçok kez geçiş isteklerini reddettiğinizi gördüm. Böyle bir muameleye maruz kalmak beni üzdü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz geçiş yapacağını firmanız tarafından iletmiş olduğunuz talebiniz ve evraklarınızda problem olmaması durumunda yasal süre içerisinde geçişinize onay verilmektedir.


    Evrak kurallarına ve ilgili bilgilerin uyuşmamasından dolayı sistem otomatik olarak red vermektedir. Bu detaylı bilgiyi ilgili firmanız tarafından öğrenebilirsiniz.


    Dilerseniz abonelik isim soyisim paylaşmanız durumunda geçişinizin neden red olduğu hakkında sizlerle bilgi paylaşabiliriz.


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    Alp477 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Merhabalar,
    100 mb kadar vdsl kullanıyorum ama evde alabildiğim max hız 40-48 mb hız alıyorum.
    Bunu gıbırnet’e bildirdiğimde vay efendim bina içi tesisatı yeniletin gibi abuk sabuk cevaplar daha 2 yıl önce yeni tesisat çektirdiğimi söylüyorum ama nafile dinleyen yok. Ezbere cevaplar vay efendim bakır kablolar bakım gerektirirmiş bunu da öğrendim gıbırnet’ten sağolsunlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz destek hattımıza bırakmış olduğunuz talebinize istinaden hat zayıflama değerleriniz ve hat santral mesafeniz baz alınarak sizlere iç tesisat konusunda yaşadığınız problemi netleştirmek amaçlı bilgi paylaşılmıştır.


    Arzu ederseniz ki bakır kablolar uzun süre dış ortama maruz kaldığı için oksitlenme temassızlık ve iyi şekilde kroneye oturmadıysa hız sorunu yaşanılması kaçınılmazdır. Bizlerde sizlere yardımcı olmamız amaçlı müşteri tarafındaki sorumluluk olan iç tesisat modem kontrolü cihaz kontrolü gibi işlemleri sağlamanız için bilgi paylaşılmıştır.


    Alt kısımdaki görsellerden santral çıkışınız 100 mbit olup alt yapınızın desteklediği kadar hızı aldığınızı ve saha dolabınıza uzaklık mesafenizi teyit edebilirsiniz.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c3/dd/9b/c3dd9b709a6bce248371c592d82fccb0.png&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/1c/2a/7a/1c2a7af2af285f990a124bd36d860b52.png&t=0&width=480&text=1

    Üst kısımdan hat değerlerinizin buluştuğunu ve hat zayıflamanızın olduğunu teyit edebilirsiniz. Konuyla alakalı teknik desteğe bırakmış olduğunuz talebiniz halen incelenmekle olup sizlere en kısa sürede talebiniz ile ilgili geri dönüş sağlıyor olacağız. Üst kısımdaki fotograflarda kişisel port bilgileriniz gizlenilmiş olup hattınız ilgili sorun detaylarınız ekstra iletmek istediğiniz talebiniz olması durumunda bizlere ulaşabilirsiniz.


    İyi günler dileriz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 30 Kasım 2021; 20:42:13 >





  • Arkadaşın hat değerlerinde ne gibi bir sorun var ? Bilgi verir misiniz?

    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Gıbırnet işine gelmediği için midir nedendir bilinmez benim sorumada cevap vermiyor. IPv6 BTK onayındaysa Turknet nasıl verebiliyor da siz veremiyorsunuz lütfen cevap verir misiniz artık ?!!! Aylar önce facebook grubunuzda IPv6 için testleri bitirdik hazırız yazmayı biliyorsunuz ama icraata gelince soruya cevap bile vermiyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 30 Kasım 2021; 21:13:18 >
  • Ben 2 ay öncesine kadar aynı hattan yaklaşık 70 mb civarında hız alıyordum birden ne olduda 40 lara düştü benim bina içi tesisatım da sapasağlam çünkü gıbırnete geçmeden önce türktelekom aynı hat üzrinden taahhüt ettiği tüm hızları verdi.
    Siz neden vermiyorsunuz acaba merak ediyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 11 gün ,nternetim yoktu mh faturama arızalı günlerin yansımayacagını söyledi ama faturam tam geldi

  • Yukarıdaki arkadaşın yaşadığı sorunu yaşıyorum. 1 hafta içerisinde 3. defa geçiş başvurusu yapılıyor ve her seferinde reddeliyor. Geçmem için hiçbir engel yok ve evraklarda sorun yok. Aynı evraklar ile arkadaşımı Türktelekom dan Türket' e geçirdim. Ama size geçiş başvurusu yapınca neden sorun oldu. Altı üstü bir sayfa geçiş evrağı, ne eksikliği olabilir. Geçiş yaptığım firma sizin ilk reddinizin sizin tarafınızda kaynaklı bir sorun olduğunu, ikinci reddinizinde 48 saat dönüş yapmadığınız için otomatik reddedildiğini söyledi. Evrak eksikliği diye bir şey yok ortada. Lütfen sorunun çözümü için desteğinizi rica ederim.


  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz özel mesaj abonelik isim soyisim paylaşmanız durumunda ilgili sorununuz ile ilgili destek vermek isteriz.


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    barut78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Kaç aydır gıbırnettesiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ar3th kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • 1 yıldır gibirnet üyesiyim ve herhangi fatura eksiğimde yok. Geçiş için hiçbir engel yok aslında. Ama garip şekilde hep red veriliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın yetkili,

    İstanbul'da Vodafone fiberden Gıbırnete geçiş işlemleri kaç gün sürer, bu sürede İnternetsiz kalır mıyım?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz Vodafone Fiber superonline altyapısı üzerinden hizmet verdiği için anlaşmamız bulunmuyor Sadece Türk telekom altyapısından hizmet vermekteyiz. Adsl , Vdsl, Ve Fiber olarak. Ancak Vodafone Net üzerinden VDSL olarak hizmet alıyor iseniz. evraklarınızı ilettiğinizde 48 saat içerisinde geçişiniz tamamlanır bu süre zarfında firmanız tarafından verilen pppoe iptal olacağı için ufak bir kesinti yaşayabilirsiniz ancak sizlere tekrardan geçiş sonrası sms olarak firmamız tarafından pppoe verildikten sonra tekrar modem kurulumu sağladıktan sonra kullanmaya devam edebilirsiniz.


    İyi günler dileriz


  • Şuanda ADSL kullanılan bir aparmanda daire var. Bu apartmanda TT fiber hizmetide var. Aynı daireye GibirNET fiber bağlattırabiliyormuyuz? ADSL taahhüt bitiminde kapattıralacak.. @GIBIRNET

    Prosedür nasıl olmalı?


    Ekleme: Apartmanda TT fiber hizmeti alanlar var. Yani fiber uzun zamandır aktif. Sadece daire kapı önünden daire içine optik kablo çekilmesi gerekli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 5 Aralık 2021; 14:39:8 >

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz ikamet etmiş olduğunuz dairenin açık adresini bizimle paylaşmanız durumunda kontrol edip sizlere dönüş sağlamak isteriz.


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    mehmet_alp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Fiber'e dönüşüm için söz konusu abonenin öncelikle OFDK'dan (kapıdan kaydettiğiniz konum) dairesine OBK çektirmesi gerekiyor. Bunu takiben FTTH için başvuru yapılabilir. Ancak şunlara da dikkat etmek gerekiyor:


    1) Bir binada Telekom'un Fiber (FTTH ya da FTTB) altyapısı varsa, burada bakır altyapıdan (ADSL/VDSL) hizmet almakta olan abone, bunu iptal ettirdikten sonra bir daha kesinlikle bakır altyapıya dönemez (anlaşma yapılacak servis sağlayıcı/operatör kim olursa olsun...).

    2) T.Telekom G-Pon (FTTH) altyapısı alınırsa, o dairede mevcut altyapı altında çalışan bir de sabit telefon hattı varsa (ki yalın ASDSL kullanılmıyorsa, vardır), bu sabit telefon numarası değiştirilmeden fiber hatta da tanımlanabilir. FTTH hizmeti T.Telekom haricinde Turk.Net, Gıbırnet, Netspeed, Milenicom vb. alternatif operatörlerden alınırsa bu mümkün olamıyor. Sadece alternatif operatör Oris telekom ilave bir ücret (galiba aylık 10 TL gibi...) size yeni bir sabit telefon hattını da verebiliyor; ama yeni bir numara ile...

    |
    |
    mehmet_alp kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör





  • Evet Vodafone fiber kullanıyorum. Dediğinize göre bu şekilde size geçiş yapamıyorum. Binada Türk Telekom fiber de var. O zaman taahhütümün bitimine yakın mesela 15 gün önce fiber yeni abonelik için size başvursam yeterli olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelebekxax -- 6 Aralık 2021; 14:33:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz alt yapı sorgu sistemimizde fiber olarak hizmet çıkıyor ise başvuru yapabilirsiniz kurulum işlemleri 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır bilginize sunarız.


    İyi günler dileriz

    |
    |
    kelebekxax kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Son bir kaç gündür Amazon Web Sunucularına olan bağlantınızda (Guild Wars 2 Oyunu) lag başladı. Normalde 67 ping ortalama ile oynadığım oyun aktivite sırasında önce 80 ms olarak sabitleniyor ardından 90-108 ms arası kararsızlık gösteriyor, icmp paket olduğu için tracert sonlanmıyor. Kontrollerinizi yapın farkedersiniz zaten.


    @GIBIRNET




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 8 Aralık 2021; 21:24:23 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.