Teşekkürler akşam aynı marka model başka modem var onu takar denerim. ( Türk Telekomun verdiği 300mbit modem) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (210. sayfa)
-
-
Hocam 1 kişinin referans koduyla abone olması size ve ona her ay geçerli olarak mı 5 tl indirimli oluyor?
Millenicom, Türknet gibi firmalardan NetSpeed e geçiş oluyor mu? Geçişte extra bir ücret olmuyor anladığım kadarıyla di mi?
Banka ödeme sistemlerinde NetSpeed ismi çıkıyor mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 1 Aralık 2020; 15:54:47 > -
Doğru rapor alabildimmi bilmiyorum. Hepsi screenshotta gözükmediği için kopyaladım. Yorumlayabilir misiniz?
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.10.6.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B
=============================================================================
TPSTC type: 64/65B PTM TC
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 24574 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6141 kbps
near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 1298
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 9
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 1
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :10 min, 21 secs
DSL activetime :0 min, 21 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 10.4 dB
output power upstream: 7.4 dbm
attenuation downstream: 9.9 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 21.3 dB
output power downstream: 13.0 dbm
attenuation upstream: 0.1 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 01 22 24 45 54 55 55 55 55
tone 32- 63: 00 55 55 66 66 66 67 77 77 77 77 77 77 77 77 78
tone 64- 95: 77 88 88 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77
tone 96-127: 77 77 77 77 77 77 77 77 67 76 76 66 66 66 66 66
tone 128-159: 66 66 66 66 66 66 66 66 66 66 66 66 56 55 65 55
tone 160-191: 55 55 56 55 54 55 55 55 55 55 55 55 55 55 55 44
tone 192-223: 45 45 44 44 44 44 44 44 44 44 33 44 44 44 44 33
tone 224-255: 43 44 44 34 33 44 44 43 44 44 44 44 44 44 44 44
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastfighter32 -- 1 Aralık 2020; 16:7:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hızınız 24/6 olarak tanımlanmış. Tahminimce kablolu bağlantıda speedtest'te 20 download alırsınız. Hat değerleriniz genel itibariyle güzel gözüküyor. Sadece CRC hatası vermiş baya bi. İç tesisatınızı güncellemeyi deneyebilirsiniz aslında. Kayıp değeri az bu kablonuzun sağlam olduğunu gösterir ama CRC hatası neden vermiş onu çözemedim. Modemde de sorun olabilir Gibir'de de. Elinizde farklı modem varsa onu deneyin bir de hocam.
-
26 günlük faturam 60 lira ödedim
-
bölge olarak bana yakınsınız alt yapınız nedir ve memnunmusunuz akşam saatlerinde ping değerleriniz de
-
Banka ödeme sistemini ilk faturamda tecrübe edince aktarırım.
Diğer operatörler de olabiliyor. Ama arayıp altyapı, modem vs durumlarına göre danışmanız daha güzel olur.
Evet, referans koduyla abone olduğunuzda 12 ay boyunca her ay 5TL indirim sağlıyor. Ki aboneliğiniz sonrasında sahip olacağınız referans koduyla yeni abonelik sağladığınızda, abone başına 5TL olarak indirim yansıtılıyor faturanıza. -
Ben modem ve iç hattan kaynaklandığını düşünmüyorum. Çünkü gündüz saatlerinde sürekli kopmalar oluyorken, aksam az gece çok az oluyor. Bunlardan kaynaklanan durumlarda sürekli olması lazım değil mi.
Çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Superonline arkadaşım Gıbırnet kullanıyor, aramızdaki ping 60'ın üzerinde. Neden bağlantı yurtdışından geçiyor?
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
2 1 ms 1 ms <1 ms 192.168.1.1
3 13 ms 13 ms 13 ms 100.127.254.1
4 14 ms 13 ms 13 ms 10.255.0.25
5 22 ms 17 ms 18 ms reverse.comnetnetwork.com [185.73.200.65]
6 14 ms 13 ms 13 ms reverse.comnetnetwork.com [46.31.76.13]
7 14 ms 13 ms 13 ms 46.31.76.17 [46.31.76.17]
8 14 ms 14 ms 14 ms hu0-7-0-0.rcr21.ist01.atlas.cogentco.com [204.68.252.142]
9 30 ms 29 ms 29 ms be3666.ccr31.buh01.atlas.cogentco.com [130.117.3.205]
10 28 ms 29 ms 28 ms gtt.buh01.atlas.cogentco.com [130.117.15.34]
11 55 ms 56 ms 57 ms ae21.cr2-fra6.ip4.gtt.net [213.200.116.225]
12 55 ms 55 ms 54 ms ffm-s1-rou-1101.DE.as286.net [194.122.122.113]
13 91 ms 90 ms 89 ms gbze-s1-rou-1041.TR.as286.net [134.222.49.43]
14 92 ms 92 ms 92 ms 134.222.105.153
15 54 ms 53 ms 53 ms 217.65.186.147
16 69 ms 70 ms 68 ms 46.1.247.164
-
Nereye tracert attınız hocam? İl neresi?
-
-
Hız yine 4e 5e düştü...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
near-end CRC error fast: 1298
DSL uptime :10 min, 21 secs
DSL activetime :0 min, 21 secs
İlk dikkatimi çeken ve takıldığım kısım burası oldu. CRC problemine yol açan etkenler çoğunlukla şunlardır(En çok karşılaşılandan en az karşılaşılana göre sıralaması); iç tesisat kaynaklı,modem kaynaklı (yakın zamanda firmware update yaptıysanız ondan olabilir), port kaynaklı ya da DSLAM cihazı kaynaklı olmaktadır.
Eğer sorun gıbırla alakalı olsaydı tüm abonelerde bağlantı problemi olurdu ki daha önce genel bir PPP sorunu vardı onu hallettiler. Dediğim gibi yukarıda saydıklarımdan bir ya da birden fazla etkenden dolayı sorun yaşıyorsunuz, hattınızın detaylı incelenmesi şart.
-
Hattınız gayet stabil, hattın desteklediği en ideal hızı kullanıyorsunuz. Bu hızın üzerinde bir paket tercihiniz olmadığı sürece sıkıntı yaşamazsınız.
-
Teşekkürler, bu hız bize yeter
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
85 tl olan paketi kullanıyorum engelli indirimi yapılıyordu 2 ay 65 ödedim şimdi fatura gelmiş 107 tl bu ne iş anlamadim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gıbırda engelli indirimi varmı? -
quote:
Orijinalden alıntı: Obreus
Gıbırda engelli indirimi varmı?İlk uyelerdenim forumda ki yetkili yapmıştı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben gıbırdan kaynaklı demiyorum zaten. Altyapı bina hariç telekoma ait. Ben sebebini bulmaya çalışıyorum. Buraya yazmalarım neticesi sağolsunlar aradılar daha teknik ve detaylı açıklama yaptılar. Kopma olmadığı zaman güzel hız alıyorum. İç hat ve modeme bakacağım. İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GIBIRNETMerhabalar:
Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ?
İyi günler dileriz.
Gıbırnetten teknik arkadaşlar aradı ve olayın Telekom sonrası iç hat veya modem kaynaklı olma ihtimalinin yüksek olduğunu detaylı olarak anlattı. Şimdi tesisat ve modemi tekrar kontrol ederek çözmeye çalışacağım.
İlginiz için teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X