Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ? İyi günler dileriz. |
_____________________________
|
![]() daha 1 ay olmamıştı halbüki halbuki 100mbps fiberin son hali edit : düzeldi ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shak42 -- 29 Kasım 2020; 19:26:50 > |
_____________________________
MSI GP60 Leopard, ZTE Nubia Z5S
|
Problem mı var acaba 35 Mbps internetim şu an 2 mbps alıyor ? ( 2 - 3 gündür böyle ) |
_____________________________
|
NetSpeed de şu an 4-5 Mbite düştü. Bir ***luk var demekki alayında... |
_____________________________
Phenom II X3 710 2.6Ghz @ Phenom II X4 910 3.6Ghz
http://samygo.tv SamyGO.tv Firmware Programları http://divfix.org DivFix++ AVI tamircisi & önizletici http://mkvrepair.com Meteorite MKV tamicisi http://hexeditor.org wxHexEditor Hex Editörü |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
internet çöktü, maçı falan izleyemedik. maçı bırak youtube'tan video bile izleyemedik. Ayrıca normal zamanlarda upload yaparsanız download yapamıyorsunuz kitleniyor internet. sordum, bu normal dediler. En kısa sürede iptal edip turk telekoma geçeceğim. tavsiye etmiyorum. Her şeyi geçtim bugünkü patlamaları büyük rezaletti. şu mesajı yazarken bile internet 1mb civarında |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bende kesilme falan olmadı ankara/keçiören için konuşuyorum. |
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Ttnet kaynaklı sanırım. Bende de kesintiler oldu(Türk Telekom). Gidip gidip geldi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bugün düzeltmiştik oysaki"şükür sonunda 24 mbit internet var " derken 8 gibi gitii . Modemde bağlantı var ama hiçbir cihaz internete çıkamıyor. İlginç durum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ? İyi günler dileriz. |
_____________________________
|
Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ? İyi günler dileriz. |
_____________________________
|
Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ? İyi günler dileriz. |
_____________________________
|
Merhabalar: Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ? İyi günler dileriz. |
_____________________________
|
istanbulda yaşadığınız için özellikle sizin deneyimlerinizi merak ediyorum alt yapınız nedir memnunmusunuz arızalar gıbırnetlemi alakalı yoksa türktelekomla mı |
_____________________________
|
istanbul/silivri bölgesinde kullanıyorum.ilk bağlattığım zamanlar (3 hafta oldu sanırım) gayet iyiydi.son 1 haftadır ise tam bir eziyet oldu.öyleki whatsapp'tan msj gönderebilmek için wifi kapatıp,cep int. geçmek zorunda kalıyoruz.genel bir yoğunlukmu sözkonusu yoksa gıbırnet'tenmi kaynaklı bilmiyorum.tabi sen şimdi diyiceksinki,neden gıbırnet'le iletişime geçip durumu sorgulamıyorsun; whatsapp yazışmalarımızı burda yayınlasam gülmekten ölürsün,bana cevap veren arkadaş ya stand up yapma çabasında,yada kendini çok zeki zannediyor.yani bir çözüme ulaşamayız onlarla. |
_____________________________
|
Bu ping böyle değildi. Şu pandemi başladığından beri böyle. Çözüm bulunamayacaksa söyleyin başka firmalar var onları da denerim. ![]() |
_____________________________
|
İlla olumsuz durumda yorum yapmak olmaz İSS başlıklarında Günlerdir hızım 2-5 mbit arasındaydı. Hatta sesli iptal bile vermiştim. Ağa adamlar sırf benim için uğraştırlar. Burası Adana'da bir ilçe. Telekom altyapı işini götüren ise tanıdık , kaç defa iletişime geçtiler adam artık illallah dedi benden :D. O derece hususi ilgilendiler. Bakın ben 2012'de "Türk Telekom batarsa ahdım olsun koca bir koç devireceğim" diye adak adamış adamım. Netspeed'den tut, Türknet'ine kadar kullandım. Millenicom "bölgede anlaşmamız yok" diyerekten abone yapmamışlardı mesela beni. Türknet "kablo bozuk değiştirin" diye haftalarca dil döktüm değiştirmediler,Netspeed'e geçtim Netspeed düşük hızı santrala yıkarak "ya sev ya terket" dedi terkettim. Milenicom kapasına dayandım Yukarıda bahsettiğim gibi "anlaşmamız yok 8 mbit verebiliriz" dediler vazgeçtim Netgalaksi'de birşeyler geveledi. Onlarla da olmadı Geriye bu Gıbır kaldı. Sorunları çözmek için uğraştılar . Ne yapılması gerekiyorsa yaptılar. Yeri geldi insiyatif aldılar. Defalarca kez dönüş yaptılar birebir ilgilendiler "gerekli kontrolleri sağladık ,tekrar VDSL deneyelim baktık olmuyor tekrar ADSL geçiş yaparız" diye çözümde sundular Nihayetinde sorunu çözdüler ![]() ha yarın müşteri kapınca Türknet'in yaptığı gibi yapabilirler. O kendilerini bağlar. O zaman veririz küsküyü yine Şu kadar servis sağlayıcı beni başlarından savarken bu adamlar müşterisini elde tutmak için çaba sarfediyorsa taktiri hak eder. İsterse ismi ZıbırNet olsun(Lütfen şu ismi değiştirin). Dünkü yerelde Patlayan DNS olayını kendilerine yazmıyorum nihayetinde telekom altyapısının halt yemesi. Velhasıl bendeki durum bu. Bu şekilde devam ederse iş yerimdeki internetide GIBIR.Net'e taşıyacağım. Milletin köpek çektiği yerde müşterisine değer veren kazanır. İnşAllah diğer arkadaşlarında sorunları çözülür.Ciddi anlamda bu firmanın başırılı olmasını istiyorum. Gerçi "maşallah "dediğimiz 40 gün yaşamaz ama neyse.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 30 Kasım 2020; 18:50:33 > |
_____________________________
|