Şimdi Ara

GIBIRNET [ ANA KONU ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.286
Cevap
93
Favori
298.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 678
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Favoriye Eklediklerim 93
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (831 mesaj) Toygar87 (127 mesaj) _EUA_ (109 mesaj) yavuzdeger (88 mesaj) thelordof (85 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3314 mesaj) Mobil (1048 mesaj) Mini (210 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1885 Mesaj
    Yurtdışı çıkışları değişti mi? Önceden kendi çıkışları vardı. Ping süreleri nasıl?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    11 Mesaj

    Neyin duyarını kasmış olduğumu ciddi bir şekilde mantıklı açıklamaları ile yazarsanız söz buradaki herkesten ve sizden özür dileyeceğim. Ve ilgili firmaya bana yapmış oldukları hakarete rağmen özür dileceğim buyrun bana mantıklı bir açıklama yapın. Ciddiye alınmayacak şu sizin yazınızdır. Benim neyimle uğraşabilirsin ki?

    |
    |
  • Yüzbaşı
    857 Mesaj

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz : 200 bin abone firması statüsünde olmadığımızdan dolayı E-devlet üzerinden firmamız görünmemektedir. 200 bin abone statüsüne ulaştığımız durumunda e-devlet üzerinden hizmet sorgusu ve iptal işlemleri sağlayabilirsiniz. Firmamıza geçmeniz durumunda yaşamış olduğunuz sorun incelenip tarafınıza çözüm destek sunulacaktır.


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    Bilgisayıcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    11 Mesaj

    Sizden mantıklı bir cevap beklediğim için üzgün olduğumu belirtiyorum şu an. Kendisi ile çelişen bir insansınız ve her önüne gelene ''ot ye'' ''boş konu'' yazan birisiniz.

    |
    |
    specx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Haber Editörü
    3606 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: northwood

    Özet: Konudaki olumlu yorumlara güvenerek ben de gibirnet'e başvurdum. 2 haftaya yakın süredir bağlantım sağlanmadı. Aradığımda ucu açık cevaplar alıyorum her seferinde.


    27.10.2020 tarihinde belgeleri whatsapp'tan yollamamın ardından 10 dk geçmeden sesli onayım alındı. Bu arada kargoya vermiştim. Kargo hatırladığım kadarıyla 28.10.2020'de ulaştı.



    02.11.2020-Whatsapp'tan mh'ne bağlantım hakkında bilgi almak için ulaşmam ve talebinizi ilettim en kısa sürede bilgi vereceğim cevabı

    03.11.2020- Arayan soran yok. telefonla mh'ne ulaşıp bilgi almaya çalışmam ve benzer cevap almam. Ayrıca 28.10.2020'de ekiplerin sistemde gelip kurulum yaptığının gözüktüğünün bana söylenmesi. Kurulum için ayrılan süre için gecikildiğini mh'nin bizzat söylemesi.

    04.11.2020-whatsapp'tan tekrar sormam üzerinde tekrar iletiyoruz cevabı almam. Bugün telefonla aradım yine ancak yine ucu açık cevaplar almam.

    05.11.2020-Kurulum için tarih istemem. Ekiplerin tekrar gelip gelemeyeceğini sormam ve Cumartesi(07.11.2020) için not bıraktırmam.

    06.11.2020- Telekom müdürlüğüne bir umut gitmem ve oradaki çözüm masasının da gibirnetin onlara ulaşmasının gerektiğini söylemesi. Yolda giderken karşıma telekom aracı çıktı. Bir an arabayı durdurup sordum askıda kalmıştır bağlantınız telekom'a gidin dediler.

    06.11.2020 akşamı telefonda iletişimin kopmasının ardından tekrar aranmam ancak ses duyamamam. Ardından 25 dk ilk sırada bekledim ancak mh'ne bağlanamadım. Whatsapp'tan yazdım en kısa sürede cevapları aldım.

    07.11.2020- 05.11.2020 günü konuşmamdaki talebin üzerine bekliyorum saat 17:30 ne arayan var ne soran ne de gelen bir ekip.


    Önümüzdeki salı günü 2 hafta olmuş olacak :)


    Bilmiyorum kaç gün daha beklerim ancak benim şu ana kadarki deneyimim bu şekilde arkadaşlar. Müşteri hizmetleri bu sürede kibar davrandı ancak sonuç alamadığım belirsiz cevaplar aldığım bir süreç oldu şu ana kadar.


    Gibirnet yetkilileri telekom'dan yanıt beklediklerini söylüyorlar. Evet anlıyorum ellerinden gelen bir şey olmayabilir ancak bu durumun müşteri olarak beni ilgilendirmemesi gerekli diye düşünüyorum. Ben bağlantımın sağlanıp sağlanmadığına bakarım.


    Aktivasyon ücretinin olmayışı ve olumlu yorumlar beni çekmişti. Bu gidişle bu sürede kullandığım mobil internet farkı tamamlayacak. Stresi uğraşısı da cabası. Geçtiğimiz akşam arkadaşım hangi iss'yi seçmeliyim diye aradı ancak öneremedim gibirneti tam olarak. Genel olarak kullanıcıların yorumu olumlu olsa da ben 2 haftadır belirsizlik içerisinde bekliyorum.


    Bu mesajı güncellemeye çalışacağım. İnşallah kısa sürede olumlu sonuç alırım.

    Özet aşağıda


    08.11.2020- Pazar günü ne iş günü ne de iş saati olmamasına rağmen saat 21 sularında müşteri hizmetlerinden arandım. Benim için oldukça olumlu bir gelişme. Yaşadığım gecikme için özür dilediklerini özellikle vurguladılar. Onun dışında da detaylı bir bilgi sağlandı tarafıma. Hem bu bağlantı sürecinde hem de ilerisi için sizin yanınızda olacağız bundan emin olun dediler.


    Açıkçası pazar günü karar vermiştim. Pazartesi günü de bağlanmazsa kapatmak için arayacaktım. Pazar günü olmasına rağmen yaklaşık 25 dk boyunca vakit ayırmaları sorularımı cevaplamaları ve özellikle de net cevaplar almam ve hem bağlantı süreci hem de ilerisi için güvence vermeleri nedeniyle olumlu bir izlenim bıraktılar.


    O akşam arayan yetkiliye bunun için telefonda teşekkür ettim. Buradan tekrar hem yetkiliye hem de gibirnete ilgisi için teşekkür ederim.

    Ayrıca pzt-salı tekrardan bağlantı ekibinin gelmesinin öngörüldüğünü ilettiler.


    Konuşmada söylenene göre benim her aramamda onlar da telekom ekibine tekrardan mail göndermiş bilgi istemişler.


    09.11.2020- Bilgilendirmelerinde olduğu gibi bugün bağlantı ekibi geldi. Kaldığım apartman 8 dairelik bir bina. Merdiven elektriği kapalı durumda nedenini bilmiyorum ancak bu nedenle ziller de çalışmıyor. Gelen çalışandan aldığım bilgiye göre binanın dış kapısı açılmadığı için - komşulara zil basılamıyor - ankastreye bağlantı yapılamamış. Bu yüzden bana en yakında olduğu için hemen bitişikteki binanın dış cephesindeki çevre binalara dağıtım yapılan ufak kutuya not bırakılmış. Bunu maalesef farketmedim.



    Gelen çalışan oldukça ilgili bir şekilde ankastre bağlantımı sağlamakla kalmayıp dairemdeki telefon prizindeki zamanında doğru yapılmayan bağlantıyı dahi düzeltti. Kendisine teşekkür edip uğurladım. Gibirnet mh'ni arayıp 16 mbps'te sabitlenmeyen hattımı 8 mbps'e düşürmelerini ve dsl kullanıcı adı+ şifremi istememin ardından gerekli bilgiler tarafıma sağlandı. Biraz sonra bilgilerin ulaşıp ulaşmadığını teyit amaçlı mh tarafından arandım.


    Her şeyin özeti ve sorunun kaynağı


    İnternetim bağlandı. ilk başta yazdığım gibi aslında benden sesli onay alınan 27.10.2020'nin hemen ertesi günü 28.10.2020 tarihinde bağlantı ekibi gelmiş ancak kapı açılamadığı için bu süreç yaşanmış. Gelen ekip hiç mi aramadı diyebilirsiniz. Anlam veremediğim bir şekilde tam da o günlerden itibaren telefonumda sorunlar baş göstermeye başladı. Tabi o günlerde sorunun tam farkında değildim sonradan sim kartımın arızalandığını denemelerim sonucunda öğrendim. O günlerde beni arayan başka kişiler de bana ulaşamamışlar sadece gelen bağlantı ekibi değil.


    Aslında 27.10.2020 akşama doğru whatsapp'tan belgeleri göndermemin ardından 15 dk geçmeden alınan sesli onayım akabinde hemen yarın internetim bağlanacakken 5 yıldır kullandığım sim kartımın arızalanacağının tutması -sonradan yetkili bayiye gidip değiştirdim- üzerine yaklaşık 10 gün gecikmeli olarak bağlantım sağlandı. Ne gibirnete ne de telekom ekibine bu noktada haksız diyemem haliyle.


    Uzun oldu. Deneyim olduğu için paylaşmak istedim. Ayrıca yaklaşık 2 haftalık süreç içerisinde olumsuz bulduğum noktaları paylaşmamın ardından olumlu bulduğum arayıp bilgilendirmeleri ve özellikle de olumlu sonucu paylaşmasam haksızlık etmiş olurdum gibirnete ve telekom ekibine.


    Sonuca gelecek olursak gibirneti bu süreç içerisindeki kibar tavrı ve pzt'ye bırakabilecekken pazar günü de olsa arayıp detaylı bilgi vermeleri nedeniyle tavsiye ederim.


    Benim tercih nedenlerim de forumda konu açıldığı dönemden bu yana az çok takip ederek okuduğum olumlu kullanıcı yorumları, aktivasyon ücretinin olmayışı ve taahhütsüz olmasıydı. Ekstradan müşteri hizmetleri de sorun olduğunda ilgileniyor whatsapp'tan ulaşabilmek de güzel olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi northwood -- 10 Kasım 2020; 0:37:27 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    820 Mesaj

    Bence siz hiç ADSL den falan bahsetmeyin, direkt fiber alıyormuş gibi, evde ADSL yokmuş gibi hattınızı bağlatın :D

    İki internetiniz olsun. Bağlandıktan sonra NetSpeed'i kapattırırsınız.


    Hayır, GIBIR iyi de para kazanıyor olmaları gerek... Neden bu şekildeler anlayamadım.

    Parayı bulunca gelişmek yerine yat/kat alma mantığı olsa gerek...


    NetSpeed'den memnunum valla. Sorun çıkmıyor. O yüzden bu amatörlükle karşılaşmayayım diye ayda 10 lira fazla veriyorum.

    Ha NetSpeed de ilk başlardaki güzelliğini kaybediyor. 100Mbit ver(e)miyorlar bir kere. Ayıp bir şey yani. Hat destekliyorsa ver ne olacak, sana dokunan bir şey yok ki, aynı fiyatı veriyorsun Türk Telekom'a toptan fiyatlarda abone başına... 75 tutturmuşlar gidiyor.


    Yani bakayım kafama göre bir arkadaş bulursam bende bi ISS açarım. Ne olacak, etliye sütlüye karışmak yok ki...

    |
    |
    kara duman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3706 Mesaj
    Ankara da kesinti yaşıyorum yine.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3706 Mesaj

    45 dk civarında geldi sanırim.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    WmGMD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Bence siz hiç ADSL den falan bahsetmeyin, direkt fiber alıyormuş gibi, evde ADSL yokmuş gibi hattınızı bağlatın :D

    İki internetiniz olsun. Bağlandıktan sonra NetSpeed'i kapattırırsınız.


    Hayır, GIBIR iyi de para kazanıyor olmaları gerek... Neden bu şekildeler anlayamadım.

    Parayı bulunca gelişmek yerine yat/kat alma mantığı olsa gerek...


    NetSpeed'den memnunum valla. Sorun çıkmıyor. O yüzden bu amatörlükle karşılaşmayayım diye ayda 10 lira fazla veriyorum.

    Ha NetSpeed de ilk başlardaki güzelliğini kaybediyor. 100Mbit ver(e)miyorlar bir kere. Ayıp bir şey yani. Hat destekliyorsa ver ne olacak, sana dokunan bir şey yok ki, aynı fiyatı veriyorsun Türk Telekom'a toptan fiyatlarda abone başına... 75 tutturmuşlar gidiyor.


    Yani bakayım kafama göre bir arkadaş bulursam bende bi ISS açarım. Ne olacak, etliye sütlüye karışmak yok ki...

    Bence siz hiç ADSL den falan bahsetmeyin, direkt fiber alıyormuş gibi, evde ADSL yokmuş gibi hattınızı bağlatın :D

    İki internetiniz olsun. Bağlandıktan sonra NetSpeed'i kapattırırsınız


    Keşke üstte dediğiniz gibi olsa kayıt varmış nerede ne bağlı diye öyle desen bile sizde internet var olmaz diyorlar


    netspeedden bende genel olarak memnunun 3 senedir ilk bağlantıda sorun yaşadım oda yeni bina yeni bağlantı diye onun dışında çok ciddi sorun olmadı altyapı ne kadarsa o kadar hız veriyorlar ama

    75 mbs fiber 94 tl +9 tl modem kirası + 120 tl kurulum bedeli istiyorlar

    gıbırnet 100 mbs 85 tl+10 tl modem kirası kurulum bedeli yok

    türknet 100 mbs 85 tl + 99 tl kurulum bedeli modem kirası yok

    türktelekomum fiyatları akıllara zarar zaten

    en avantajlısı türknet ama o kadar çok şikayet var ki gözüm korktu

    kararsız kaldım geçiş şamasında internet hiç kesilmemesi lazım hadi en fazla 1-2 gün kesilsin benim için evde sürekli online eğitim gören 2 öğrenci var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 10 Kasım 2020; 11:56:39 >




  • Yüzbaşı
    554 Mesaj
    2 aydır kullanıyorum.hiçbir sorunum yok . 43 mgb hız alıyorum.35 lik tarifeye.kesinti de olmuyor.sokağa yeni fiber döşendi.bina da yeni.iyi ki almışım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj

    Verdiği cevaptan sonra kullanan arkadaşlar ilk sorunlarında buraya ağlamasınlar.


    Kullanmayın

    Kullandırmayın

    |
    |
  • Yüzbaşı
    737 Mesaj
    4 aydır netspeed ile çözemediğim sorunu gıbırnetle hallettim bir kişinin ters düşmesi beni ilgilendirmez mh ne kadar güler yüzlü olursa olsun sorunu çözermiyorsa olmuyor maalesef



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    14 Mesaj

    Kendi adıma konuşmam gerekirse, yaklaşık 2 gün içinde başvuru ve kurulum işlemlerim tamamlandı, herhangi bir kurulum, aktivasyon ücreti vs de alınmadı. Bugün hızda dalgalanma problemim vardı telefonla 5-6 dk içerisinde ulaşıp sorunumu belirttikten bir 10dk sonrasında internetimin gidip gelmesiyle sorunum çözüldü. Vodafone'da iken aldığım ping gıbırnete geçince neredeyse yarı oranda düştü. (Büyük ihtimal gıbırnetin datacenter ı İstanbul'da olduğundan dolayı)

    Sorun ilettiğim zaman gayet kibar bir şekilde yaklaştılar bana açıkçası, tabi ben de onlara aynı kibarlıkta yaklaştım. Zaman ne gösterir bilemem ama ben memnunum açıkçası. Kesinlikle gıbırnet çalışanı vs değilim, arkadaşımızın müşteri hizmetleri ile görüşmesinde yaşadığı hadiseden sonra kendi adıma gıbırnet sürecinin nasıl gittiğine dair bir yazı yazmak istedim. Herkese iyi forumlar.

  • Yarbay
    7105 Mesaj

    pinginiz kaçtı kaç alıyorsunuz hocam ?


    özellikle warzone oynuyorsanız

    |
    |
    Chronosis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4336 Mesaj

    Bence siz ilk gıbırnete geçin çünkü kurulum ücreti yok bir ayı bedavaya getirmiş olursunuz.

    Sonrasında turknete geçiş yapın ama 3 ay beklemeniz gerekecek, 30 tl modem kirasını da 99 dan düşerseniz.

    69 tl cebiniz de kalmış olacak... :)

    |
    |
    kara duman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    126 Mesaj

    Merhaba dostlar. Bende bugün başvuru formumu doldurdum yarın kargoya veriyorum. İnternetim bağlanınca detaylı yorumlarımı yazarım.

    Şu ana kadar ilk izlenimlerim çok iyi diyebilirim. Whatsapptan sorduğum sorulara net cevaplar veriyorlar. 14 eylülden beri müşteri temsilcileriyle konuşuyorum aklınıza gelebilecek tüm soruları sordum diyebilirim.   En çok kahrımı çeken başta Enes bey olmak üzere tüm müşteri temsilcilerine ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.


    Dün müşteri temsilcilerini arıyacaktım başvuru formuyla alakalı bişey sormak için. Sonra kontörüm olmadığını fark ettim aramayı başlattığım gibi daha 1 kere çaldı direk kapattım. 2 dakika sonra geri döndüler. Şu ana kadar çok memnunum diyebilirim   Forumda müşteri temsilcileri kaba diyen arkadaşlara falan sakın aldırmayın on numara insanlar hepsi. Adamı tahrik edip karşısındaki kişiyi kızdırarak bunu foruma yayıp polemik yaratmaya çalışan insanlar var  

    |
    |




  • Yarbay
    2514 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    2 aydan beri bu firmadan internet hizmeti almaktayım. Daha öncede türktelekom alt yapısını kullanan firmalarlada çalıştım. Netspeed Millenicom kullandım. İki firmayı iptal edene kadar göbeğim çatladı. Çağrı merkezini aradığımda neden iptal etmek isitiyorsunuz diye 50 kere soru yağmuruna tutuldum. Hepsinde sebep yok dememe rağmen yıldırma politikası uygulandı. Hepsinde benzer sorunları yaşadım. Yaşadığım sorunlar genelde aynıydı. Sorunun kaynağını ben firmalara atıyordum.Firmalar ise türk telekomun alt yapısına atıyordu. Türk telekomdan müdürlüğüne defalarca gittim. Türk telekom çalışanlarının birbirinden dahi haberi yok. Kavga gürültü oraya, buraya yaz, çağrı merkezini ara dakikakalarca hatta bekle derken türk telekom ekipleri sonunda evime kadar geldi sorunumu çözdüler. İnternet hizmeti aldığımız firmalar türk telekom değil. Sadece aracı firmalar. Türk telekomun kendisinden hizmet alırsanız sorunsuz. Fakat almazsanız caydırma politikası uyguluyorlar.. Tabi olan biz internet kullanıcılarına oluyor. 100 Mbit internet kullanıyorum. Ödediğim fiyat belli aldığım hizmet belli. Bağlantı sorunu yaşıyorsanız durumu türktelekom çözmeyi deneyin.. Firmalar talebi iletsede bir şekilde türk telekom talebi dikkate almıyor. Bu durum türk telekom alt yapısını kullanan her firmada geçerli olan bir durum. Şu anki pandemi süresince fiyat ve performans açısından aldığım en iyi hizmet bu firmada.. Aylık 95 lira ödüyorum. Sözleşme taahüt yok. Kurulum aktivasyon ücretsiz daha ne olsun. Bu durumu yukarıdaki arkadaş için yazmıyorum. Bu arkadaş adına talihsiz bir şeyler yaşanmış olsada bu durum beni etkilemiyor. Diğer arkadaşların bilgisine. Ben gibirnet çalışanı değilim. Üyelik tarihime bakarsanız eski üyelerden biri olduğumu görürsünüz. Yeni abone olacak arkadaşlara şu önerim olur bölgenizdeki Türk telekom sorunlu ise. internet hizmetinizdede çözüm konusunda sıkıntı yaşarsınız . Alt yapınız kaldırmıyor ise. alamayacağınız hız için uğraşmayın. Bina içi tesisatınız sorunlu ise bunu kendiniz çözmeniz gerekiyor firmanın değil. 100 Mbitte alsanız iç tesisatınız sorun varsa kablolarınız eskiyse ne yazık ki kopmalar olacaktır. bu durumda ya binanızın iç tesisatınızı yenileyin. yada aracı bulanan firmayı arayıp kablo sisteminizin kaldırabileceğim maximum limite kadar sabitleyin. bu şekilde çözüme ulaşabilirsiniz. ayrıca.Wi-Fi ile alakalı tavsiyem modemi evin ortasına konumlandırın . Eğer ki bağlantıda kopma yaşıyorsanız modeminizi menzil artıcı 5ghz destekli cihaz almanız daha sağlıklı olacaktır. ben kendimce bu şekilde çözüme ulaştım.


    Ping testim:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/90/1b/d4/901bd48f1a85df2c72748fd23a9acade.png&t=0&width=480&text=1

    Hız testim :


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2c/aa/63/2caa637c56ceb14995c2d6e0a496c100.png&t=0&width=480&text=1



    Ve şu anki güncel 100 mbit fiyat ve taahütname cezalı Türk telekom tarifeleri abone olacaklar bunlara dikkate alsın .


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d7/ae/b3/d7aeb327812fb496480a730e9949bb34.png&t=0&width=480&text=1

    Hocam senin gibi hareket edeceklere şimdiden uyaralım. Artık şu aboneliğinizi İPTAL ETTİRMEYİN. Yeni iss'dan TRANSFER işlemi başlatın. İptal işine girerseniz yıldırma politikası maruz kalırsınız. ADSL-VDSL konularında binlerce kez konuşuldu iptal etmeyin transfer yapın diye. Transfer yapacaksınız hiçbir firmayla uğraşmayacaksınız herşeyi yeni geçeceğiniz iss halledecek.

    |
    |




  • Çavuş
    43 Mesaj
    Arkadaşlar 35 mbps lik paketteyim ama hızımda sürekli bir dalgalanma yaşıyorum hız testi yapıyorum(başka internete bağlı cihaz olmadan) hızım bir seferinde 32 çıkıyorsa diğer yaptığım 4 5 testte 7-12-20 gibi birbiriyle yakın olmayan değerler oluyor idmden bir şey indirip denedim hızım saniyelik değişiyor sabit bir hız alamıyorum bi bakıyorsun 500 kb bi bakıyosun 3 MB ile indiriyor ve anlık değişiyor hat değerlerimi paylaştım bu sorunu yaşayanınız var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa2219 -- 10 Kasım 2020; 19:17:21 >




Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
Sohbet
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.