< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Neyin duyarını kasmış olduğumu ciddi bir şekilde mantıklı açıklamaları ile yazarsanız söz buradaki herkesten ve sizden özür dileyeceğim. Ve ilgili firmaya bana yapmış oldukları hakarete rağmen özür dileceğim buyrun bana mantıklı bir açıklama yapın. Ciddiye alınmayacak şu sizin yazınızdır. Benim neyimle uğraşabilirsin ki? |
Merhabalar: Değerli müşterimiz : 200 bin abone firması statüsünde olmadığımızdan dolayı E-devlet üzerinden firmamız görünmemektedir. 200 bin abone statüsüne ulaştığımız durumunda e-devlet üzerinden hizmet sorgusu ve iptal işlemleri sağlayabilirsiniz. Firmamıza geçmeniz durumunda yaşamış olduğunuz sorun incelenip tarafınıza çözüm destek sunulacaktır. İyi günler dileriz. |
Sizden mantıklı bir cevap beklediğim için üzgün olduğumu belirtiyorum şu an. Kendisi ile çelişen bir insansınız ve her önüne gelene ''ot ye'' ''boş konu'' yazan birisiniz. |
Özet aşağıda
08.11.2020- Pazar günü ne iş günü ne de iş saati olmamasına rağmen saat 21 sularında müşteri hizmetlerinden arandım. Benim için oldukça olumlu bir gelişme. Yaşadığım gecikme için özür dilediklerini özellikle vurguladılar. Onun dışında da detaylı bir bilgi sağlandı tarafıma. Hem bu bağlantı sürecinde hem de ilerisi için sizin yanınızda olacağız bundan emin olun dediler. Açıkçası pazar günü karar vermiştim. Pazartesi günü de bağlanmazsa kapatmak için arayacaktım. Pazar günü olmasına rağmen yaklaşık 25 dk boyunca vakit ayırmaları sorularımı cevaplamaları ve özellikle de net cevaplar almam ve hem bağlantı süreci hem de ilerisi için güvence vermeleri nedeniyle olumlu bir izlenim bıraktılar. O akşam arayan yetkiliye bunun için telefonda teşekkür ettim. Buradan tekrar hem yetkiliye hem de gibirnete ilgisi için teşekkür ederim. Ayrıca pzt-salı tekrardan bağlantı ekibinin gelmesinin öngörüldüğünü ilettiler. Konuşmada söylenene göre benim her aramamda onlar da telekom ekibine tekrardan mail göndermiş bilgi istemişler. 09.11.2020- Bilgilendirmelerinde olduğu gibi bugün bağlantı ekibi geldi. Kaldığım apartman 8 dairelik bir bina. Merdiven elektriği kapalı durumda nedenini bilmiyorum ancak bu nedenle ziller de çalışmıyor. Gelen çalışandan aldığım bilgiye göre binanın dış kapısı açılmadığı için - komşulara zil basılamıyor - ankastreye bağlantı yapılamamış. Bu yüzden bana en yakında olduğu için hemen bitişikteki binanın dış cephesindeki çevre binalara dağıtım yapılan ufak kutuya not bırakılmış. Bunu maalesef farketmedim. Gelen çalışan oldukça ilgili bir şekilde ankastre bağlantımı sağlamakla kalmayıp dairemdeki telefon prizindeki zamanında doğru yapılmayan bağlantıyı dahi düzeltti. Kendisine teşekkür edip uğurladım. Gibirnet mh'ni arayıp 16 mbps'te sabitlenmeyen hattımı 8 mbps'e düşürmelerini ve dsl kullanıcı adı+ şifremi istememin ardından gerekli bilgiler tarafıma sağlandı. Biraz sonra bilgilerin ulaşıp ulaşmadığını teyit amaçlı mh tarafından arandım. Her şeyin özeti ve sorunun kaynağı İnternetim bağlandı. ilk başta yazdığım gibi aslında benden sesli onay alınan 27.10.2020'nin hemen ertesi günü 28.10.2020 tarihinde bağlantı ekibi gelmiş ancak kapı açılamadığı için bu süreç yaşanmış. Gelen ekip hiç mi aramadı diyebilirsiniz. Anlam veremediğim bir şekilde tam da o günlerden itibaren telefonumda sorunlar baş göstermeye başladı. Tabi o günlerde sorunun tam farkında değildim sonradan sim kartımın arızalandığını denemelerim sonucunda öğrendim. O günlerde beni arayan başka kişiler de bana ulaşamamışlar sadece gelen bağlantı ekibi değil. Aslında 27.10.2020 akşama doğru whatsapp'tan belgeleri göndermemin ardından 15 dk geçmeden alınan sesli onayım akabinde hemen yarın internetim bağlanacakken 5 yıldır kullandığım sim kartımın arızalanacağının tutması -sonradan yetkili bayiye gidip değiştirdim- üzerine yaklaşık 10 gün gecikmeli olarak bağlantım sağlandı. Ne gibirnete ne de telekom ekibine bu noktada haksız diyemem haliyle. Uzun oldu. Deneyim olduğu için paylaşmak istedim. Ayrıca yaklaşık 2 haftalık süreç içerisinde olumsuz bulduğum noktaları paylaşmamın ardından olumlu bulduğum arayıp bilgilendirmeleri ve özellikle de olumlu sonucu paylaşmasam haksızlık etmiş olurdum gibirnete ve telekom ekibine. Sonuca gelecek olursak gibirneti bu süreç içerisindeki kibar tavrı ve pzt'ye bırakabilecekken pazar günü de olsa arayıp detaylı bilgi vermeleri nedeniyle tavsiye ederim. Benim tercih nedenlerim de forumda konu açıldığı dönemden bu yana az çok takip ederek okuduğum olumlu kullanıcı yorumları, aktivasyon ücretinin olmayışı ve taahhütsüz olmasıydı. Ekstradan müşteri hizmetleri de sorun olduğunda ilgileniyor whatsapp'tan ulaşabilmek de güzel olmuş. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi northwood -- 10 Kasım 2020; 0:37:27 > |
Bence siz hiç ADSL den falan bahsetmeyin, direkt fiber alıyormuş gibi, evde ADSL yokmuş gibi hattınızı bağlatın :D İki internetiniz olsun. Bağlandıktan sonra NetSpeed'i kapattırırsınız. Hayır, GIBIR iyi de para kazanıyor olmaları gerek... Neden bu şekildeler anlayamadım. Parayı bulunca gelişmek yerine yat/kat alma mantığı olsa gerek... NetSpeed'den memnunum valla. Sorun çıkmıyor. O yüzden bu amatörlükle karşılaşmayayım diye ayda 10 lira fazla veriyorum. Ha NetSpeed de ilk başlardaki güzelliğini kaybediyor. 100Mbit ver(e)miyorlar bir kere. Ayıp bir şey yani. Hat destekliyorsa ver ne olacak, sana dokunan bir şey yok ki, aynı fiyatı veriyorsun Türk Telekom'a toptan fiyatlarda abone başına... 75 tutturmuşlar gidiyor. Yani bakayım kafama göre bir arkadaş bulursam bende bi ISS açarım. Ne olacak, etliye sütlüye karışmak yok ki... |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
45 dk civarında geldi sanırim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bence siz hiç ADSL den falan bahsetmeyin, direkt fiber alıyormuş gibi, evde ADSL yokmuş gibi hattınızı bağlatın :D İki internetiniz olsun. Bağlandıktan sonra NetSpeed'i kapattırırsınız Keşke üstte dediğiniz gibi olsa kayıt varmış nerede ne bağlı diye öyle desen bile sizde internet var olmaz diyorlar netspeedden bende genel olarak memnunun 3 senedir ilk bağlantıda sorun yaşadım oda yeni bina yeni bağlantı diye onun dışında çok ciddi sorun olmadı altyapı ne kadarsa o kadar hız veriyorlar ama 75 mbs fiber 94 tl +9 tl modem kirası + 120 tl kurulum bedeli istiyorlar gıbırnet 100 mbs 85 tl+10 tl modem kirası kurulum bedeli yok türknet 100 mbs 85 tl + 99 tl kurulum bedeli modem kirası yok türktelekomum fiyatları akıllara zarar zaten en avantajlısı türknet ama o kadar çok şikayet var ki gözüm korktu kararsız kaldım geçiş şamasında internet hiç kesilmemesi lazım hadi en fazla 1-2 gün kesilsin benim için evde sürekli online eğitim gören 2 öğrenci var < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 10 Kasım 2020; 11:56:39 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Verdiği cevaptan sonra kullanan arkadaşlar ilk sorunlarında buraya ağlamasınlar. Kullanmayın Kullandırmayın |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Kendi adıma konuşmam gerekirse, yaklaşık 2 gün içinde başvuru ve kurulum işlemlerim tamamlandı, herhangi bir kurulum, aktivasyon ücreti vs de alınmadı. Bugün hızda dalgalanma problemim vardı telefonla 5-6 dk içerisinde ulaşıp sorunumu belirttikten bir 10dk sonrasında internetimin gidip gelmesiyle sorunum çözüldü. Vodafone'da iken aldığım ping gıbırnete geçince neredeyse yarı oranda düştü. (Büyük ihtimal gıbırnetin datacenter ı İstanbul'da olduğundan dolayı) Sorun ilettiğim zaman gayet kibar bir şekilde yaklaştılar bana açıkçası, tabi ben de onlara aynı kibarlıkta yaklaştım. Zaman ne gösterir bilemem ama ben memnunum açıkçası. Kesinlikle gıbırnet çalışanı vs değilim, arkadaşımızın müşteri hizmetleri ile görüşmesinde yaşadığı hadiseden sonra kendi adıma gıbırnet sürecinin nasıl gittiğine dair bir yazı yazmak istedim. Herkese iyi forumlar. |
pinginiz kaçtı kaç alıyorsunuz hocam ? özellikle warzone oynuyorsanız |
Bence siz ilk gıbırnete geçin çünkü kurulum ücreti yok bir ayı bedavaya getirmiş olursunuz. Sonrasında turknete geçiş yapın ama 3 ay beklemeniz gerekecek, 30 tl modem kirasını da 99 dan düşerseniz. 69 tl cebiniz de kalmış olacak... :) |
Merhaba dostlar. Bende bugün başvuru formumu doldurdum yarın kargoya veriyorum. İnternetim bağlanınca detaylı yorumlarımı yazarım. Şu ana kadar ilk izlenimlerim çok iyi diyebilirim. Whatsapptan sorduğum sorulara net cevaplar veriyorlar. 14 eylülden beri müşteri temsilcileriyle konuşuyorum aklınıza gelebilecek tüm soruları sordum diyebilirim. Dün müşteri temsilcilerini arıyacaktım başvuru formuyla alakalı bişey sormak için. Sonra kontörüm olmadığını fark ettim aramayı başlattığım gibi daha 1 kere çaldı direk kapattım. 2 dakika sonra geri döndüler. Şu ana kadar çok memnunum diyebilirim |
Hocam senin gibi hareket edeceklere şimdiden uyaralım. Artık şu aboneliğinizi İPTAL ETTİRMEYİN. Yeni iss'dan TRANSFER işlemi başlatın. İptal işine girerseniz yıldırma politikası maruz kalırsınız. ADSL-VDSL konularında binlerce kez konuşuldu iptal etmeyin transfer yapın diye. Transfer yapacaksınız hiçbir firmayla uğraşmayacaksınız herşeyi yeni geçeceğiniz iss halledecek. |