Şimdi Ara

GIBIRNET [ ANA KONU ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: GIBIRNET Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.318
Cevap
94
Favori
300.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 680
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 94
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (834 mesaj) Toygar87 (127 mesaj) _EUA_ (109 mesaj) yavuzdeger (88 mesaj) thelordof (85 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3341 mesaj) Mobil (1052 mesaj) Mini (211 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Teşekkürler




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ParTaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1772 Mesaj

    arkadaşlar izmir çiğli çevresinde bu sağlayıcının fiber ini kullanan varmıdır ? apartmanımda superonline ve turktelekom fiber altyapısı mevcut. bu altyapıya sahip olup gıbırnet altyapısıyla fiber kullanan varmıdır ? cevaplarınzı bekliyorum.

  • Yüzbaşı
    820 Mesaj

    Modem hata durumunda bu hatayı düzeltemiyor anladığım kadarı ile. Kablo düşük hızda normal çalışıyor olabilir. Ama hız arttıkça hatalar oluşur. Belirli bir noktadan sonra düzeltilemediğinde modeminiz de kalakalıyor. Arkadaşlarınızdan başka marka/model bir modem alıp deneme şansınız var ise bir de onla deneyin derim. Belki 74 Mbps hızda oluşan hataları bertaraf edebilir ve kopmayı engelleyebilir.

    |
    |
    OnLyMoKoKo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    820 Mesaj

    İyi de bundan tüketiciye ne?

    Tüketiciyi tüketici ile yaptığınız sözleşme bağlar.

    BTK'nın falanca kurumun sözleşmesini onaylamış olması ise siz bu sözleşmeyi kabul ettiğiniz için sizi bağlar.

    Telekom ile aranızdaki sözleşmeyi imzalayan biz değiliz ki, sizsiniz.

    Yani bu en nihayetinde sizin probleminizdir. BTK bu sözleşmeyi onaylada dahi.


    Ayrıca söylediğiniz belgede "hatalı arıza bildirimi" durumları yazmakta.

    Hata kimin? Tüketicinin mi? Tüketici internet alamıyor ise hata Tüketiciye ait değildir.

    Saha dolaplarını tüketici söküp takmıyor ya...


    O yüzden çırpındıkça batıyorsunuz gibime geliyor.


    Küçük esnaf gibi "benim bir masrafım var ise bunu her türlü tüketiciye itelerim" mantığından çıkmanız gerekir diye düşünüyorum.

    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    820 Mesaj

    Adamlarda hem Telekom, hem Süperonline fiber altyapısı var, seçemiyor... Vay babam vay vay vay... Darısı başımıza.


    Mantıken, GIBIR'a abone olursunuz, baktınız sorun oldu, çözülmedi, memnun kalmadınız Süperonline'a geçiş yaparsınız bir dahaki ay... Böylelikle hat tesis ücreti de vermemiş olursunuz. Win-Win.

    Zaten süperonline'nin fiberi de pahalıdır şimdi, bir de taahüt isterler falan... Ne gerek var. Naçizhane ben elimden geldiğince Türkcell ve grup şirketlerinden uzak durmaya çalışıyorum her platformda...


    Gıbır Türk Telekom altyapısını kullandığından ve fiber hat olacağından bölgeler arasında büyük fark beklemem açıkçası.

    |
    |
    condemned890 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    49 Mesaj

    akşam saat 22:00 la 23:30 arası Geforcela olan bağlantım kopuyor ölçtüğümde yüksek packet loss ve ping oluyor o bir bilginiz var mı

    |
    |
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Gıbırneti iptal için WhatsApptan onay alıyorlar ve iptal oluyor. Sizce tamamen iptal olmama durumu olabilir mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    14 Mesaj
    2 kasımda belgeleri gönderdim 3 kasımda onay aldılar 6 kasımda türktelekom ekibi modemi verip bağlantıyı yaptı sabah ama gıbırnetten haber yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    820 Mesaj

    Prosedür, yasa, ıslak imzalı dilekçe veya fax istiyordu. WhatsApp dan "hukuken" pek kabul olmaz ama... Whatsappdan atılan belge ile hat açılıyor ise, hat iptali de yapılabilir.

    Artık e-devletten yapılacak bu işler. En temizi olacak. Oradan da kontrol edersiniz olmadı.

    |
    |
    omerkarakaya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8797 Mesaj

    3 kasımda evrak gönderdim online olarak ; 5 kasımda bağlantım gerçekleşti.


    evrakları da mng kargo ile gönderdim.


    1 sene netspeed kullandım 66TL


    6 ay netgalaksi kullandım 2 ay 60 4 ay 80

    şimdi gibirdeyim aylık 70 papel


    bulunduğum altyapı itibariyle ; hepsinin de hizmeti aynıydı hız aynıydı upload aynıydı

    hiç kopma yaşamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedman -- 6 Kasım 2020; 16:13:37 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Prosedür, yasa, ıslak imzalı dilekçe veya fax istiyordu. WhatsApp dan "hukuken" pek kabul olmaz ama... Whatsappdan atılan belge ile hat açılıyor ise, hat iptali de yapılabilir.

    Artık e-devletten yapılacak bu işler. En temizi olacak. Oradan da kontrol edersiniz olmadı.

    belge felanda yok. Temsilci arkadaş whattsaptan hattınızın iptalini onaylıyormusunuz diye yazdı. Evet onaylıyorum yazdım. Hattınız iptal olmuştur dedi. ve sinyal kesildi.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj

    tbtnete geçtim mükemmel herşey. girilemeyen site felan yok. on numara

  • Er
    1 Mesaj
    Gibirnet whatsapp hattına yazıyorum ama kimse bakmıyor başvuru yapıcam niye bakmıyorsunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    49 Mesaj
    DonanımHaber kampanyanız bitti mi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    Bir bilgilendirme yapayım,alacak arkadaş larin dikkatine;
    2 hafta kadar turknetten gibirnete geçtim ve iptv izleyemiyorum.takilmaktan felan bahsetmiyorum, hesabıma hiç giriş yapamıyorum.gibirnete durumu ilettigimde "btk kurallari gereği biz birşey yapamiyoruz" dediler.TTNET,TURKNET,NETSPEED,KABLONET hepsinden IPTV hesabıma girebiliyorum, bunların hepsi btk kurallarına uymuyormus,birtek gıbırnet uyuyormuş, VPN olmadan hesabıma giremiyorum.iptv kullananların haberi olsun...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    56 Mesaj

    PM üzerinden tekrar hatırlatma yapıldı, hala bir dönüş yok. Sorunumuzu forum üzerinden takip ediyoruz. whatsapp hattınız gibi resmi destek hatlarınızdan neden bilgilendirme yapılmıyor?

    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Gibirnet buralara ilk geldiğinde ücretsiz IPTV vereceklerini iddaa ederek reklma yaptılar, sonra BTK muhabetini öne sürüp askıya aldılar. Şimdi vermedikleri hizmetide engelliyorlar :)

    |
    |
    abyss_ati kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    10 Mesaj

    Netspeed ve turknet iptv calistigini emin misinz?

    Cunku sanki erisim yasaklandi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    abyss_ati kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Harundzd

    Netspeed ve turknet iptv calistigini emin misinz?

    Cunku sanki erisim yasaklandi

    Bütün gün izledim bu servis sağlayıcılar dan.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ar3th

    Gibirnet buralara ilk geldiğinde ücretsiz IPTV vereceklerini iddaa ederek reklma yaptılar, sonra BTK muhabetini öne sürüp askıya aldılar. Şimdi vermedikleri hizmetide engelliyorlar :)

    Yok daha neler,nerde vericekler.memlekette bütün iss'ler btk tanımıyor,bir bunlar taniyormus öğrenmiş olduk.vpn açmadan izleyemiyoruz hayret bişey yaaa




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
Sohbet
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.