Şimdi Ara

GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.224
Cevap
92
Favori
223.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 558
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 92
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (724 mesaj) Toygar87 (116 mesaj) yavuzdeger (83 mesaj) annaX (82 mesaj) thelordof (79 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2489 mesaj) Mobil (831 mesaj) Mini (190 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    134 Mesaj
    Bende cumartesi günü netspeedden geçiş için evrak gönderdim hala geçiş yapılmadı ama burada hata gıbırda değil çünkü defalarca netspeede talep iletildi netspeed keyfi olarak müşteri kaybebetmemek için red verdi ama gerçek yüzünü de göstermiş oldu. 2 gündür netspeedle atışmalarımız sürüyor bugünde onay vermezlerse btk ya ileteceğim durumu ülkede herkes çakal olmuş.

    Yeni bağlantılarda da şöyle bir tecrübemi aktarayım sizlere; telekom kendi içinde zaten uyuz oluyor bu yan firmalara o yüzden atıyorum 7 gün süresi varsa bağlamak için son gün geliyor ki müşteri kafasında bu firma bizi oyalıyor mantıgına kapılıp vazgeçsin telekomdan baglatsın. Farklı bir yere bağlatma yaparken bizzat bunu yaşadım ama tabi gıbırdada az da olsa suç olabilir süreci hızlandıramadığı ve göz göre göre mağduriyet oluşturduğu için, belkide daha küçük bir firma olduğu için telekom fazla iplemiyorda olabilir zamanla rayına oturur her şey, asıl sıkıntı telekomun bu süreci yöneten birimlerinde çünkü bu alt firmalara bir taahhüt verip taahhüdü yerine getirmiyor çoğu kez bu yüzden mağduriyet oluşuyor. Ama gıbırın müşteri hizmetleri gayet ilgili ve cana yakın umarım bu çizgilerini bozmazlar ve tavsiyem süreçte yara almalarına sebep olan her kurumu ayrım gözetmeden zamanında şikayet etmeli ki (belki) denetimlerle bu saçma işleyiş düzelir.
    _____________________________




  • Er
    14 Mesaj

    Teşekkür ederim hocam sizde inşallah hayırlı haberler alırsınız



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    camel paketindeki camel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1065 Mesaj

    Hocam geçen çarşamba bu hafta bağlanacak dediler bana deseler ki 2 hafta içinde bağlanır tantana yapmam bana demeyecekelerdi o zaman pazar gününe kadar bağlanır diye 1 hafta oldu hala bekliyorum ve buraya yazıp bilgi almak istediğim halde yanıt alamıyorum illa aramam mı lazım müşteri hizmetlerini o zaman niye bu forumda varlar
    |
    |
    Gökkubbe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj

    süreç konusunda burayı veya beni özel mesaj ile bilgilendirirseniz sevinirim. ben de netspeed ten geçiş için bugün evrakları gönderdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrkzk -- 11 Ağustos 2020; 14:52:33 >
    |
    |
    Gökkubbe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    134 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrkzk

    süreç konusunda burayı veya beni özel mesaj ile bilgilendirirseniz sevinirim. ben de netspeed ten geçiş için bugün evrakları gönderdim.
    10 dk önce geçiş tamamlandı ancak netspeedle aramızda ciddi bir atışma oldu anladıkları dilden konuşmazsanız oyalama politikasındalar ben direk kanıtlarla btk ya şikayet edeceğimi dile getirdim hem çağrı merkezine hemde mail ile o şekilde çözüldü.

    İlk deneyimlememde netspeede göre istanbul bağlantısında 13 ms bir ping düşüşü var şuan için memnunum
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Şirketimiz kaynaklı olmayan bir sorun için karalama çalışması yapmadan önce iletişime geçmeniz durumunda aboneliğinizi/adaylığınızı sonlandırabiliriz, seçici bir topluluğa hizmet vermek hem şirketimiz hemde abonelerimiz açısından çok daha iyi olacaktır.

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    camel paketindeki camel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Binbaşı
    1065 Mesaj

    hocam telefonla arayan çalışanınız çok güzel bilgilendirme yaptı tam foruma teşekkür etmek için girmişken bu mesaj kötü oldu ben aktif olduğunuz halde mesajlara yanıt vermemenizden dolayı üslubumu kabalaştırmak durumunda kaldım ki gördüğünüz gibi anca şimdi dönüş yaptınız. Müşteri hizmetlerinizde çalışan kişi muhtemelen bu foruma yanıt verenle aynı kişi değil çünkü gerçekten kibarca bilgilendirme yapıldı o yüzden bana kötü birşey demek istemediğiniz varsayıp bu hafta içinde bağlanmasını bekleyeceğim cumartesine kadar zaten ondan sonra mecburen iptal etmek zorundayım çünkü il dışına çıkıyorum. Bir öneri olarak görün bu sözümü kimseye bana attığınız tarz bir mesajla geri dönüş yapmayın bir çok kişi ters tepki verebilir. O zaman türk.net filan toptan forumdan çekilsin hergün lanet, hakaret gırla adamlara
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1065 Mesaj
    üsteki mesajımı yok sayarsak telefonla arayan çalışanınız bir çok firmada görmediğim kibarlıkla beni bilgilendirdi çok teşekkürler iş hayatında başarılar diliyorum keşke en başından bu bilgilendirme yapılsaydıda bende uzatmak zorunda kalmasaydım tekrardan teşekkür ederim beyfendiye
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj

    teşekkürler
    |
    |
    Gökkubbe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    722 Mesaj

    Netspeedten geçiş çok olduğu için ondan olabilir netspeed facebook grubunda gıbırnet hakkında konuşmak yasaklandı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gökkubbe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    70 Mesaj
    Forumda bulunan GIBIRNET sorumlusunun işini iyi yapması sonucu başvurdum. Belgelerimi mail olarak attım bakalım ne olacak.
    |
    |
  • Teğmen
    132 Mesaj
    netgalaksi den bir aboneligimi gibir net e taşıtdım benim pıng 16 dan 20 ye çıktı birazda dalgalanma var bakalım nasıl olucak belki düzelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismetgg -- 11 Ağustos 2020; 23:8:56 >
    _____________________________
    ism>>
  • Bu akşam 20.00'a doğru mobil teknik ekip gelip kurulumu yaptı.

    Forum yetkilisi yardımcı oldu. Ayrıca daha sonra arayan müşteri temsilcisi de kibar ve yapıcıydı.

    Yaşadığım olumsuz deneyimi telafi ettiler. Kendilerine teşekkür ederim. Olumsuz yorumlarımı sildim bu nedenle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmannturhann -- 11 Ağustos 2020; 20:9:49 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar,

    Şirketimiz kaynaklı olmayan bir sorun için karalama çalışması yapmadan önce iletişime geçmeniz durumunda aboneliğinizi/adaylığınızı sonlandırabiliriz, seçici bir topluluğa hizmet vermek hem şirketimiz hemde abonelerimiz açısından çok daha iyi olacaktır.

    iyi günler dileriz.
    Kralllll
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Hangi ip adresi için deneme yapıyorsunuz acaba özelden alabilir miyiz?

    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ismetgg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    844 Mesaj

    Merhabalar netgalaksideki speedtest pingim en yüksek 9 çıkıyordu,sizde 18-20 civarında.Buna bir çözüm var mı?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Hangi adrese test yapıyorsunuz. vie.valve.net için traceroute sonucu paylaşabilir misiniz acaba ?

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    recebim59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Er
    14 Mesaj


    Bende Bugün Geçtim Kurulumdan 5 dk sonra aktif edildi Şuanlık Sonuçlar Böyle Teşekkür ederim :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Web Tasarım
kripto para haberleri
Masal Oku
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,349
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.