Şimdi Ara

GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: lastfighter32 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.224
Cevap
92
Favori
223.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 558
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 92
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (724 mesaj) Toygar87 (116 mesaj) yavuzdeger (83 mesaj) annaX (82 mesaj) thelordof (79 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2489 mesaj) Mobil (831 mesaj) Mini (190 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar,

    VDSL portlarda bahsetmiş olduğunuz hızların değiştirilmesi normal profil değişimine göre daha uzun sürüp (bazen 1 ay dan daha uzun sürebiliyor), sebebi ise telekoma e-posta ile bu durumu açıklamamız gerekmesidir.

    iyi günler dileriz.
    ilk defa böyle bir bahane duyuyorum..daha önce 16>35 vdsl geçişleri birkaç saatte farklı bir iss tarafından gerçekleştirildi...yine farklı bir iss tarafından adsl>vdsl geçişi birkaç günde gerçekleştirildi..Bahsettiğiniz 1 aylık süre bana mantıklı gelmedi..sonuçta elinizde 100mbs ,35mbs ve 16mbs hızlarda çeşitli portlarınız mevcut..1 portan diğerine geçmek birkaç dk/saati geçmez...

    1 aylık ücretsiz kampanyasına açıklık getirirmisiniz? forumda ücretsiz olması gerekirken fatura çıkarılan kullanıcıların şikayetleri mevcut!!

    şimdi 100mbs ile üyelik başlattığımızda diğer paketlere geçemediğimizi mi söylüyorsunuz doğru mu?1 ay sonra iptal edip yeniden mi başvurmalıyız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 9 Ağustos 2020; 3:9:18 >
    _____________________________




  • Teğmen
    144 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanlıKafası

    Engelli kotası bu aylık doldu diye beni abone yapmadılar. Madem öyle anasayfaya yazacaksın. Çok yadırgadım. Bedava olsa yaklaşmam bu yaklaşıma.
    Nasıl yani engelli aboneliğin kotası mı varmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj

    Hemen GIBIR a geçecektim babam engelli olduğundan. Engellilerden yoğun talep var kotamız doldu diye bizi almadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsmanlıKafası -- 9 Ağustos 2020; 9:19:54 >
    |
    |
    ParTaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Ne yazık ki yurt dışı çıkışlarımızdan birisinde (Cogent) DDoS atak sorunu olduğu için farklı bir çıkış kullanıyoruz en kısa süre içinde pingleri eski haline getireceğiz.

    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    strand kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Kötüye kullanımı engellemek adına limit TT tarafından port açılımında engelliyor ne yazık ki port açılırken bu tanımın yapılması gerekiyor ve kota doluysa engelleniyor.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    OsmanlıKafası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Özelden telefon numaranızı veya isminizi alabilir miyiz?

    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    omerkarakaya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Paket geçişlerini yapabiliyorsunuz ve evet bahsetmiş olduğunuz şekilde hızlı bir işlem fakat 100Mbs hızı test etmek istediğinizi belirtmişsiniz ve VDSL alt yapıda 100Mbs çoğu zaman alt yapı sınırına (DSLAM kilidine) takılmış oluyor ve bu sorunu telekom hızlı bir şekilde çözmüyor maalesef.

    Bu tarz sorun yaşan arkadaşlarımız sorunlarını bize iletmeleri halinde sorunu çözüyoruz.

    Iyi günler dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 9 Ağustos 2020; 8:51:59 >
    |
    |
    ajanblue kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj

    Babam yüzde 96 engelli sürekli sağlık raporu da var ne gibi kötüye kullanım olabilir ki? Neyse takdiri bu sayfayı okuyanlar edecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar,

    Paket geçişlerini yapabiliyorsunuz ve evet bahsetmiş olduğunuz şekilde hızlı bir işlem fakat 100Mbs hızı test etmek istediğinizi belirtmişsiniz ve VDSL alt yapıda 100Mbs çoğu zaman alt yapı sınırına (DSLAM kilidine) takılmış oluyor ve bu sorunu telekom hızlı bir şekilde çözmüyor maalesef.

    Bu tarz sorun yaşan arkadaşlarımız sorunlarını bize iletmeleri halinde sorunu çözüyoruz.

    Iyi günler dileriz.
    hattım zaten 100mbs desteklemediği gözükmekte..85 mbs verilebileceğini belirtilmekte..100mbs hızını değil bu paketi test etmek istediğimi belirtmek istemiştim ki(1 ay ücretsiz ise) yanlış anlaşılma olmuş..

    şimdi geçiş olabildiğine göre ücretsiz ay fiber ; ücretli ay diğer paketlerden birine geçiş yapabilmek mümkün anladığım kadarıyla..

    eğer bu hususta bir sorun olmaycaksa geçiş yapacağım lakin hala ücretsiz ay konusunda bir açıklama olmadı..1 ay ücretsiz deneme hakkımız var ise neden dh kullanıcılarına ücret yansıtılmakta?

    detaylı açıklama bekliyorum..Sorularımız sanki geçiştirilmek isteniyor gibi her sorunun detayına değinmek yerine sadece soruların size uygun belirli bir kısımları ele alınıp yüzeysel yanıtlanıyor ki net cevap alamıyoruz..Hep bir boşluk kalıyor!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 9 Ağustos 2020; 10:5:29 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Evet geçebilirsiniz, herhangi bir sorun halinde benimle ÖM üzerinden iletisime geçerseniz yardımcı olabilirim.

    Sorunuza bir önceki mesajımda cevap vermiştim fakat tekrar verelim bazı abonelerimiz eposta yollarken DH takma adı belirtmedigi için veya dosyayı elden teslim ettiği için indirim hattına tanımlanmamış fakat bizimle iletişime geçerlerse bu konuda yardımcı oluruz herhangi bir sorun yaşamazlar.

    İyi günler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ajanblue kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    156 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar. Hat değerlerim de, Attainable Net Data Rate download kısmı yükselmiş. Neden yükselmiş olabilir. VDSL kullanıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    buda bugünden



    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    İstanbulda ikamet edenlerin ping durumları nasıl bende 1-2 güne geçiyorum merak ettim şimdiden (fiber altyapı kullanıyorum)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    85 Mesaj

    dostum snr degerin sinirda. hizini 50 mbps ye düsürtüp denermisin. aslinda hat zayiflamasi cok iyi degerde. sorun sanki kablolamada gibi. sana zahmet modemini kisa bir kablo ile direk apartmanin ankastresine götürüp takip dene. sonra orada iken hat degerlerini yüklermisin.
    |
    |
    3rden kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    magnapeccatrix



    Üç yıl Turknet aboneliğinden ardından iki haftadır Gıbırnet kullanıyorum. Twitch, YouTube hiç takılmıyor ve oynadığım online oyunlarda hiç yüksek lag/spike vs. gibi şeyler olmadı. Ping değerlerim kapsama haritasındakiyle aynı çıkıyor. Tekirdağ bölgesinde durum güzel.

    Tek bir sorum var 6112 TCP portu oyun için tanımlanacaktı o yapıldı mı?

    Teşekkür ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Guild Wars, Supreme Commander, Warcraft II (TCP 6112) Portu için gerekli işlem daha önceden yapılmıştır. :)

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    magnapeccatrix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Binbaşı
    1159 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygar87

    Üç yıl Turknet aboneliğinden ardından iki haftadır Gıbırnet kullanıyorum. Twitch, YouTube hiç takılmıyor ve oynadığım online oyunlarda hiç yüksek lag/spike vs. gibi şeyler olmadı. Ping değerlerim kapsama haritasındakiyle aynı çıkıyor. Tekirdağ bölgesinde durum güzel.

    Tek bir sorum var 6112 TCP portu oyun için tanımlanacaktı o yapıldı mı?

    Teşekkür ederim.
    Twitch konusunda ben de aşırı memnunum. 1 ayı geçti Gıbırnet'li olalı prime time dahil hiç sıkıntı yaşamadım. Valla benim için twitch önemli nazar değmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Brotherhood -- 9 Ağustos 2020; 16:27:32 >
    |
    |
    _____________________________

    We Know
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    İyi Günler Karaman dan yazıyorum burada hizmet veriyor musunuz?
    Modem olarak ne kullanıyorsunuz ?
    Teşşkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Karamanda Hizmet veriyor musunuz?

    hangi modemi kullanıyorsunuz?

    ve il defa bir hatta abone olcaz yardımda bulunurusunuz İnşallah

    Teşşkürler
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar,

    Müşteri hizmetlerimiz görüşmeniz durumunda alt yapınızı sorgulayabiliriz. Herhangi bir kurulum, aktivasyon ücretimiz bulunmamaktadır.

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    emir70100 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
Ekonomi
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.