Şimdi Ara

GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.763
Cevap
92
Favori
192.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 1 sa.
  • Cevaplayan Üyeler 496
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 92
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (689 mesaj) magnapeccatrix (113 mesaj) yavuzdeger (83 mesaj) annaX (80 mesaj) thelordof (74 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2193 mesaj) Mobil (728 mesaj) Mini (180 mesaj) Uygulama (662 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    Merhaba ,bende sadece kablosuz hız testinizdekinin benzeri oluyor o da ara sıra (müstakil evdeyim ,etrafımda sinyal kirliliği yok denecek kadar az ) 1 aya yakın kullanıyorum ,geçtiğimiz gün 35mb paketine yükselttim (altyapım 32 mb e kadar destekliyor)film vs izlerken donma yaşamadım ,yayın açma fikrim vardı ,şuan yayın açıyorum 720p yayında da herhangi bir kayıp olmuyor ,Telekom kutusuna olan uzaklığım heralde 600 metre civarındaydı modemim zyxel

    Edit:oyunlardaki Ping değerim de gayet düzgün ,şuanlık oldukça memnunum ,gıbırnete teşekkür ediyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fokutan -- 7 Ağustos 2020; 12:25:17 >
    |
    |
    agritux kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    708 Mesaj

    Merhabalar,

    Evet Adana bölgesinde alt yapımız aktif durumdadır.

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    Violet Evergarden kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Yarbay
    6129 Mesaj

    Yok hayır o ekran görüntüsünden bahsetmiyorum.
    O ekran görüntüsünü yollarken de size ara ara sıkıntı yaşadığımı dile getirmiştim. Şu an böyle diyerek yollamıştım ekran görüntüsü.

    Benim bahsettiğim bugün size bildirdiğim ve sizin normal dediğiniz durum şu (göreceğiniz üzere kablolu bağlantı):
    https://www.youtube.com/watch?v=RzttpBqygys&feature=youtu.be

    Tekrarlıyorum. Sürekli böyle değil. Ben ancak durumu yaşadığımda test yaparak size iletebilirim. 10 dakika içinde geri düzeliyor. Size yazmam ve sizden cevap gelmesi, sizin test istemeniz zaten 10 dakikalık süreç içerisinde kalıyor.

    Sırf bunu kanıtlayabilmek için video çektim zaten. İlk test kötü, ikinci orta, sondaki biraz daha iyi şeklinde gidiyor.
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    708 Mesaj

    Merhabalar,

    Videoyu teknik ekiplerimize ilettim sanırım daha önce sadece resim iletilmiş durumu inceleyip en kısa sürede dönüş yapacağız. Fakat gecikme ve jitter değerlerinin bu kadar hızlı değişmesi ve stabil olmaması kablolu ve sağlam bir modem-kabloaltyapısı ile- olağan dışı birşey, Ankara'da ikametgah eden diğer abonelerimizden bu konuda örnekler alabilirsiniz.

    iyi günler dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 7 Ağustos 2020; 12:47:20 >
    |
    |
    agritux kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Yarbay
    6129 Mesaj

    Buradan iletmem etik olmayacağı için whatsapp üzerinden yazışmamızı özel mesaj olarak iletiyorum
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj

    Merhabalar,

    Gerekli adım atılmış olup gün içerisinde hattınızdaki sorun giderilecektir. Bağlı olduğunuz santralde TT kaynaklı bir sorun olduğu ortaya çıkarıldı. Düzenleme sonrası sizi bilgilendireceğiz. İşlem sonrasıda ki Test sonuçlarınızı da bekliyoruz :)

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    agritux kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Yarbay
    6129 Mesaj

    Evet denildiği gibi aradılar ve uzun süre uğraştık beraber, hat değerlerim ile ilgili modem arayüzünde MRU ve MSS değerlerini değiştirdik. Telekoma değerlerin düzeltilmesi ile ilgili talep gönderdiler. O süreye kadar modemde bu değerler kalacak, telekom güncelleyince eski haline getirilecek denildi.

    Telefondaki müşteri temsilcisine teşekkürlerimi iletiyorum.

    Bu arada halen nperf e girişte sıkıntı var ama sadece oradaysa sorun hiç önemli değil :)

    Tabiki ekran görüntüsü paylaşırım. Aşağıdaki test kablosuz bağlantı ile yapıldı. Eğer bu şekilde devam edecekse bu sonuç bana fazla bile :) :

    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    5084 Mesaj

    Bankaların fatura ödeme sisteminde ne zaman çıkarsınız?
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6129 Mesaj
    Evet telekom hat değerlerini düzeltmiş şimdi gıbır'dan aradılar. Modemi resetledim ve tekrar kurdum. Her şey harika şu an için. Umarım böyle devam eder. Kablosuzda 33 mbps alıyorum dümdüz bir grafik ile. Takibi sağlayan ve yardımcı olan müşteri temsilcisine teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Sıfır kurulum icin evrakı 1 saat önce gonderdim, ( ilk etapta dalginlikla abonelik sözleşmesi göndermişim sadece, az önce kimlik + sözleşme tekrar mail attim ) bilgi@gibir.net.tr adresine mail attim. Bakalım binada baglanti varmi, daireye kadar baglanti cekilmismi, ekipler gelecekmi, kaç güne kurulum yapılacak, cebimden ne kadar para çıkacak hepsini merak ediyorum. Gelismeleri yazarım kaç güne baglanti yapildi vs..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    614 Mesaj
    Geçişim az önce sağlandı fakat gözlemlediğim kadarıyla diğer kullanıcılara göre benim vie.valve.net ve lux.valve.net sunucularına pingim çok daha yüksek, ayrıca konumum Konya fakat konum kısmı kullandıkça düzelir diye biliyorum, ping olayı ise çok kafamı karıştırdı şu an.
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet, itiraz etmiyorsa sürü gibi millet, müstehaktır onlara her türlü zillet.
  • Teğmen
    176 Mesaj

    Hocam ping sorun değil, forumdaki gibirnet yetkilisine sorununuzu bildirin öncelik veriyorlar. Ben birçok öncelik istedim ve verdiler, çok memnunum.



    Çözüm odaklı tek ISS Gibirnettir diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 7 Ağustos 2020; 16:2:10 >
    |
    |
    runorunoruno kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Hayırlı olsun diyelim :)






    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    198 Mesaj

    gıbırnete geçmek istiyorum başvuruyu nerden yapıyoruz acaba.Birde mail atarak işlemler başlıyabiliyormuş sanırım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    614 Mesaj
    |
    |
    Bestt Riven TR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet, itiraz etmiyorsa sürü gibi millet, müstehaktır onlara her türlü zillet.
  • Yüzbaşı
    698 Mesaj

    Hocam merhaba başlığa ilk mesaj atan kişilerden biriyim. Geçen hafta firmanıza geçiş yaptım.Şimdilik sorun yok.ilk ay bedava kampanyası için e-posta yolladım ancak dönüş olmadı.
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj

    Merhabalar,



    Özelden isminizi alabilir miyim acaba ?



    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    xyz90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    238 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar

    Adresinizi özelden iletebilir misiniz ? ADSL'den VDSL porta geçişinizi sağlayabiliriz.

    iyi günler dileriz.
    @GIBIRNET cevap verirsen hocam aboneliğim başladı bunu yapabilir miyiz?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj

    Merhabalae,



    Mesajınız bize ulaşmadı sanırım hocam.



    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    FK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    238 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalae,



    Mesajınız bize ulaşmadı sanırım hocam.



    Iyi günler dileriz.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144541227 şu mesajı iletmek istedim hocam
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
kripto para haberleri
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.