Şimdi Ara

GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: keremim , 3uncubayezit Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir - 7 Masaüstü1 Mobil1 iOS
5 sn
3.659
Cevap
87
Favori
186.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 480
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 55 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 6 gün 21 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Favoriye Eklediklerim 87
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (673 mesaj) magnapeccatrix (113 mesaj) yavuzdeger (83 mesaj) annaX (80 mesaj) thelordof (71 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2122 mesaj) Mobil (710 mesaj) Mini (179 mesaj) Uygulama (648 mesaj)
  • @
Popüler Konular listesinde
82. Sırada  bugün en iyi #18
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    175 Mesaj

    Evet hocam yakında çözüleceği belirtilmişti



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yuzyirmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj

    Merhabalar,

    Bazı ip blokları daha önce Konya lokasyon kayıt edilmiş olup lokasyonları İstanbul'a taşınmıştır. Fakat taşıma sürecinin sistemlere yansıması zaman almaktadır.

    Iyi günler dileriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    yuzyirmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj

    belgelerimi mail yoluyla ilettim ne zaman işlemler başlanır acaba
    (başvuramamışım internet sitenizdeki verilen mail adresinie ilettiğim halde gmail adres bulunamadı hatası veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camel paketindeki camel -- 4 Ağustos 2020; 13:9:46 >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj

    Oradaki adres yanlış mh@gibir.net.tr olacak
    |
    |
    camel paketindeki camel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj

    peki hocam yanlış hatırlamıyorsam donanımhaber üyelerine 1 ay bedavaydı diye hatırlıyorum farklı bir sağlayıcı ile mi karıştırıyorum yok bunlarmıydı bunlarsa nasıl yararlanabiliyoruz bilgin varmıdır
    |
    |
    yuzyirmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    |
    |
    camel paketindeki camel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj

    yolladığım mailde belirtmemmi lazım üye olduğumu hocam attığınız linkte çünkü donanımhaberli olmanın avantajları yazıyor o avantajlardan nasıl faydalanacağımızı bulamadım
    |
    |
    yuzyirmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj

    Ben müşteri değilim dolayısı ile bu kampanyadan yararlanmadım. Yetkiliye mesaj atın isterseniz.
    |
    |
    camel paketindeki camel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj

    teşekkürler hocam yardımlarınız için
    |
    |
    yuzyirmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Müşteri hizmetlerinizi aradım. Ancak düzgün cevap alamadım. Açıkçası firmanızla ilgili kafamda soru işaretleri oluştu. Umarım buradan tatmin edici cevaplar verirsiniz.

    Öncelikle abonelik işlemlerinin başlatılması için formları mail adresinize gönderdim. Sorularım şu şekilde:

    1. Şu an şehir dışındayım. Kurulum işlemlerimin en erken 10.08.2020 tarihinde başlatılmasını istiyorum. "mh@gibir.net.tr" mail adresinde bu durumu belirttim. Bu talebi göz önünde bulunduracak mısınız?

    2. Forumdonanım kampanyası için mailde kullanıcı adımı ilettim. Başka işleme gerek var mı?

    3. Whatsapp üzerinden tarafınıza ulaşamıyorum. "0850 550 0 332" telefon numarasıyla whatsapp hesabınız yok gözüküyor. Whatsapp üzerinden gönderemedim. Nasıl göndermem gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmannturhann -- 4 Ağustos 2020; 14:25:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: GIBIRNET
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    614 Mesaj

    Merhaba, whatsapp numaranız aktif olmadığından sadece e-mailinize gerekli belgeleri attm, bilginize.
    |
    |
    Bahsedilenler: GIBIRNET
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet, itiraz etmiyorsa sürü gibi millet, müstehaktır onlara her türlü zillet.
  • Yarbay
    2398 Mesaj

    WhatsApp numaraları +90 549 427 20 10



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: runorunoruno , osmannturhann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    614 Mesaj

    Çok teşekkürler
    |
    |
    SerÇel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet, itiraz etmiyorsa sürü gibi millet, müstehaktır onlara her türlü zillet.
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj

    Merhabalar,

    Whatsapp hattına +90 549 427 2010 numaralı hattan ulaşabilirsiniz. E-posta ile DH takma adınızı tarafımıza iletmeniz yeterli olacaktır. Özel sorularınıza özelden cevap verilmiştir.

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    osmannturhann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Turk Telekom sayesinde sizden hizmet alamayacağım ne yazık ki. İnternetsiz kalamayacağım için de Superonline'dan yeni taahhüt yapıp devam etmeye karar verdim.



    Kimse kusura bakmasın, ben interneti apartmanda kullanmak için değil, dairemde kullanmak için alıyorum. "Biz sadece apartmana kadar çekeriz, apartman içindeki kablolama size ait" hiç mantıklı bir iş modeli değil. Evimde superonline altyapısı da olmasaydı kablonet bağlatırdım, kablonet de olmasaydı el mahkum maliyeti yüklenip turk telekom üzerinden hizmet veren firmalardan hizmet alırdım ama zorunda kalmadığım sürece turk telekomun hiç bir hizmetini tercih etmezdim. Superonline ilk kurulumda da, bugünkü yeni kurulumda da (önceki aboneliği iptal edip yeni abonelik yaptırdık kampanya için) eve kadar kurulum yaptı/yapıyor. Başka türlüsü zaten düşünülemez.

    Ben de yazılımcıyım, Turk Telekom benden mobil uygulama satın alsa, uygulamayı yapsam "ama sadece benim evimin etrafındayken çalışır, ofisinizde çalıştırmak için benim eve alıcı koyun kabloyla ofise çektirin, ben karışmam" desem mantıklı mı olacak yani? Saçmalık...

    Bu yazdıklarım ve sinirlenmemin sebebi Turk Telekom'dur, GıbırNET değil, onların da eli mahkum..
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    706 Mesaj

    Yanlış hatirlamiyorsam 2008 yılına kadar adsl kullandım ve sonra kablonete geçtim sanırım 2018 yılına kadar kablonet kullandım bazi sebeplerden dolayı kabloneti bırakıp netspeede geçmeye karar verdim ve 2018 yilinda başvuru yaptım tt ekibinden 1 kişi geldi sanırım 50 yaşında vardı geldi aşağıdan yaptı eve kadar kurulum yapılacaktı dedim oooohhhhooo biz onlara baksak işleri yetiştiremeyiz Türk Telekomdan alsaydiniz eve kadar kurulum yapardık dedi rica minnet abi bir bak belki kolaydır dedim ikna ettim evdeki eski kullandığım adsl kablosunu buldu ek yaptı modeme taktı gitti eğer daha önceki çekilen kablo olmasa bırakıp gidecekti modem kurulumunu kendim yapmıştım yani lafın özü eğer Türk Telekom altyapili farkli bir issden sıfırdan kurulum yaptıracaksanız sıkıntılarla karşılaşma ihtimali çok yüksek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kaganus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9746 Mesaj
    Aşağıda ki kampanya linkinden baktığımızda bir tarih verilmiş gözüküyor, acaba o zamana kadar tüm Türkiye de hizmete açılır mı? Yoksa biz Ege için Yunan adalarından mı hizmet getirtsek? Epey irrite edici olmaya başladı bu bekleme süreci.


    https://gibir.net.tr/blog/gibirnet-te-kampanya
    _____________________________
    I don't want to believe, i want to know!
  • Teğmen
    115 Mesaj

    bu şekilde çalışan firma beni kaybeder, zorunda kalmadığım sürece kullanmam. insanların büyük oranının seçeneği olmadığı için sömürdükçe sömürüyorlar. ben o evden taşınınca kabloyu da söküp götürecek miyim? yeni taşındığım evde kaçıncı katta olacağım belli değil, belki kablo yetmeyecek, belki fazla kalacak tekrar ben mi uğraşıcam elektrik şaftından kablo sarkıtmaya vs.

    bu işleri interneti sağlayan firma yapmak zorunda, kanun ne derse desin saçma. interneti TT den alınca eve kadar yapıyorsa, interneti TT altyapısı kullanan diğer firmalardan aldığında da aynı titizlikle kurulum yapmalı. gerekirse o firmalar kablo ücreti vs. ödemeli. "ben yapmam, siz yapın yapınca çağırın kurayım" denmez müşteriye, yoksa kaybedersin (seçeneği varsa). ister turk telekom olsun ister gıbırnet ister netspeed. hem aylık para verip internet alıcam, hem de bana ait olmayacak olan kabloyu ben alıcam döşemesini ben yapıcam/yaptırıcam? yok ya?
    |
    |
    Huseyiny2099 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    5092 Mesaj
    https://gibir.net.tr/blog/gibirnet-te-kampanya?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Bu kampanyadan yararlanmak için ne yapmalıyım?

    Telefondan görüşmüştük geri dönüş yapılacağı söylendi ancak halen bir geri dönüş olmadı.

    Ayrıca müşteri memnuniyeti odaklı bir firma. Umarım hep böyle devam eder



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Lady luck is smilin'.




  • Teğmen
    144 Mesaj

    Düzelme oldu mu, yoksa sorun devam ediyor mu.
    |
    |
    Bahsedilenler: ParTaa
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bitcoin
Cancer Clinical Trials
bankalar.org
Sohbet
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,844
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.