Şimdi Ara

GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (192. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.826
Cevap
144
Favori
631.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 190191192193194
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankastre bağlantısını yapan ekip biz evde yokken gelip bağlayabilir mi? Apartmanın merdiven elektriği de yok komşuların ziline de basamaz gelen ekip.

  • merhaba 50 veya 70 mbps paket ekleseniz daha iyi olmaz mı?

  • northwood kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz konu hakkında gerekli bilgi tarafınıza aktarılmıştır.


    İyi günler dileriz.

  • echraem E kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz şirketimizin aldığı karar sebebiyle 3 adet tarife paketlerimiz mevcuttur. 16 mbit 35 mbit 100 mbit şeklindedir.



    İyi günler dileriz.

  • .BUTTERS STOTCH. kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz Türkiye"nin 81 ilinde hizmet vermekteyiz.


    Hizmet uygunluğu için bu websitemiz üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz.


    https://gibir.net.tr/gibirnet-alt-yapi-sorgulama 


    İyi günler dileriz.

  • Warzone pingleri ne durumda? Oynayan var mi?

  • Arkadaşlar merhaba CRC neden bu kadar yüksek yardımcı olabilecek var mı.
    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLyMoKoKo

    Arkadaşlar merhaba CRC neden bu kadar yüksek yardımcı olabilecek var mı.

    Bende de bazen anlamsız şekilde CRC , UAS ES, SES hataları artıyor. Çözüm bulunursa banada bilgi verirseniz sevinirim.

    (snr 100015 kbps için 17-18 aralığında)





  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Yeni turknete geçiş yaptım ama memnun değilim, yasal olarak 3 ay geçiş yapamıyorum ama turkneti iptal edip, sizden hizmet almak için başvurmamda bir sorun olmaz diye düşünüyorum, nasıl olsa bağlantı kurulum ücretiniz yok anladığım kadarıyla.Bilgilendirirseniz sevinirim...

  • Merhabalar. 35 mbps internet kampanyanıza başvurmak istiyorum fakat altyapı sorgulaması yaptığımda karşıma şöyle bir ekran geliyor:

    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    Telefonla geri dönüş sağlandı ancak anladığım kadarıyla Türk Telekomla iletişim kurmam gerekiyor ilk önce port için. Üyelik işlemlerini nasıl başlatmam gerekiyor? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

  • Arkadaşlar cuma günü wp üzerinden kimlik ve abonelik sözleşmesini yolladım, sesli onay için size geri dönüş yapılacak denmesinden 25-30dk sonrasında sesli onay için arandım ve onayı verdim. Şimdi türk telekom ekiplerinin eve gelip kurulum yapmasını bekliyorum. Öncesinde altyapı sorguladıktan sonra beni arayın seçeneğine tıklayıp numaramı girmiştim ve 30-40dk sonrasında geri dönüş sağlamışlardı. Daha eve kurulum yapılmadığı için internet hakkında bir yorum yapamayacağım ama bu denli hızlı olmaları hoşuma gitti açıkçası. Kurulum sonrasında internet hakkındaki görüşlerimi de buraya editleyeceğim.


    Edit:Pazartesi itibariyle kurulum yapıldı ve Gıbırnet tarafından kullanıcı adı ve şifremi aldım. Bütün süreç çok hızlı gelişti ve aldığım değerler bu. Ben şu ana kadar aşırı memnunum bütün bu süreçten. Umarım ileride bir sıkıntı yaşamayız. Teşekkürler @GIBIRNET

    GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chronosis -- 2 Kasım 2020; 8:38:47 >




  • merok M kullanıcısına yanıt

    Firewall'larına IP eklesinler o zaman... Hizmet ayıbıdır. Burada GıbırNet'in bir kusuru yok. Tamamen okulunuzun beceriksizliği...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz BTK tarafından alınan karar itibariyle Abone farklı bir İnternet Servis Sağlayıcısı’na geçtiği takdirde 90 gün boyunca farklı bir geçiş talebinde bulunamaz.


    İyi günler dileriz.

    Hadi yaw!

    BTK'nın aldığı öyle bir kararın olduğunu zannetmiyorum. Uyduruyorsunuz bence.

    Yayımlarmısınız o kararı, biz de görelim. Tabii varsa...

  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Abone farklı bir İnternet Servis Sağlayıcısı'na geçtiği takdirde 90 gün boyunca farklı bir geçiş talebinde bulunamaz.
    Bir yılda maximum 4 geçiş hakkınız vardır.
    Geçiş hizmeti aynı internet hizmetleri arasında mümkündür.

    Kısa bir arastirmayla bu sonuca ulaştım çok ilgim yok bu konularla ancak araştırırsanız ulaşabilirsiniz detaylara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VerumTR -- 2 Kasım 2020; 2:43:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sayın @WienerWald , Anlaşamıyoruz galiba...

    Ben her ne kadar İngilizce klavye kullansam da, burada Türkçe kurallarına elimden geldiğince uygun yazmaya gayret de ediyorum ama...


    "BTK KARARI VAR" denilmiş değil mi?

    Ben de sordum hani nerededir bu karar diye.

    Siz bulabildiniz mi?

    Nerededir bu karar benimle de paylaşır mısınız?


    Bakın sizden konu hakkında bilgi talep etMİyorum.

    Bu durumu düzenleyen, olduğu iddia edilen BTK KARARI'nı istiyorum.

    Anlaşılabiliyor mu acaba?

    Lütfen BTK'nın şu tarihli bu sayılı kararının falanca maddesi... diyin.

    Yada BTK kararına internet bağlantısı verin, ben de size teşekkür edeyim paylaştığınız için.


    Bakın ISS'lerin sayfalarına kafalarına göre yazdıkları kuralları sormuyorum.

    "BTK kararı" ayrı bir şeydir ve tüm ISS'ler için bağlayıcılığı vardır...


    Yeterince açık olabildim, değil mi?

    Size iyi aramalar dilerim.

    İnşallah bulabilirsiniz ama ... ben bir şey bulabileceğinizi hiç zannetmiyorum ama...

    Bakalım. Hayırlısı.


    Edit:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EUA_ -- 2 Kasım 2020; 4:12:25 >




  • _EUA_ kullanıcısına yanıt

    Gerçekten hiç dikkat etmedim bende. Muhtelif sitelerde bu kuralla ilgili yazılar mevcut. Ancak BTK kararlarında böyle veya benzeri bir metne henüz denk gelmedim. Araştırıyorum.


    Hatta şu linkte belirtilen böyle bir madde mevcut değil;


    https://tuketici.btk.gov.tr/internet-hizmetleri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 2 Kasım 2020; 5:5:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chronosis

    Arkadaşlar cuma günü wp üzerinden kimlik ve abonelik sözleşmesini yolladım, sesli onay için size geri dönüş yapılacak denmesinden 25-30dk sonrasında sesli onay için arandım ve onayı verdim. Şimdi türk telekom ekiplerinin eve gelip kurulum yapmasını bekliyorum. Öncesinde altyapı sorguladıktan sonra beni arayın seçeneğine tıklayıp numaramı girmiştim ve 30-40dk sonrasında geri dönüş sağlamışlardı. Daha eve kurulum yapılmadığı için internet hakkında bir yorum yapamayacağım ama bu denli hızlı olmaları hoşuma gitti açıkçası. Kurulum sonrasında internet hakkındaki görüşlerimi de buraya editleyeceğim.


    Edit:Pazartesi itibariyle kurulum yapıldı ve Gıbırnet tarafından kullanıcı adı ve şifremi aldım. Bütün süreç çok hızlı gelişti ve aldığım değerler bu. Ben şu ana kadar aşırı memnunum bütün bu süreçten. Umarım ileride bir sıkıntı yaşamayız. Teşekkürler @GIBIRNET

    Sanırım bende yavaş yavaş geçme aşamasındayım. Ancak boşuna sıkıntı vermemek için sormak istiyorum, Aydın bölgesinde Gıbırnet kullanan ve problem yaşayan var mıdır? Başvurudan sonra "Bölgenizde teknik sorun var" mevzuu yaşamayalım da.





  • Pathmode'u ayarlayabiliyormusunuz gibirnet? Altyapı çalışmasında Interleaved a düştü sadece downstream, çalışma bitti düzelten becerebilen bulamadim netspeedte. Size geçersem FastPath modu olurmu tekrar profilim, yapabilirmisiniz yada yaptirabiliyormusunuz? Altyapımdan yana sıkıntı yok sokaktaki bakır kabloyu yeniledi telekom eskisinden çok daha iyi durumda, ulaşılabilir hızım 130down 40up modemde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aroretiel -- 2 Kasım 2020; 13:10:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Bende de günde 3 ila 5 bin civarı oluşuyor. Sorunun 3 temel sebebi var sanırım.

    1) Bina içi kablolama sıkıntılı (fazla gereksiz 3 4 ek kullanma, kalitesiz kablo kullanma vs).

    2) Türk Telekom'un binaya kadar gelen kablolarında bir sorun var.

    3) Portta bir arıza var.

    Benim evde ince telefon kablosu var sorun ondan kaynaklanıyor gibi. Fakat sizin durum daha kötü bu kadar crc hatası yüksek ihtimalle kablolarda ezilme ya da kötü bir ek vardır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 190191192193194
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.