Şimdi Ara

GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.210
Cevap
92
Favori
221.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 556
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Favoriye Eklediklerim 92
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (724 mesaj) Toygar87 (116 mesaj) yavuzdeger (83 mesaj) annaX (82 mesaj) thelordof (79 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2478 mesaj) Mobil (828 mesaj) Mini (190 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> GIBIRNET 100 MBPS Fiber internet 85 TL - 35 MBPS 70 TL (AKN/KOTASIZ)
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    magnapeccatrix








    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Charmlander kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    722 Mesaj

    Bu değerleri omni dsl ile mi alıyorsun birde 20 40 mhz seçeneği vardı sanırım fark ediyor mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    magnapeccatrix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    magnapeccatrix



    40 açınca normalde artması lazım ancak çoğu zaman daha kötü sonuç veriyor burada çok wifi var ondan olabilir. Omni dsl, bir duvar mobilya ve 5 metre kadar uzaktan %50 wifi gücü (modem sayfasındaki ayar) ile test edildi. Ben sohbete istinaden göndermiştim. Telefon 2x2 144Mbit bağlı görünse bile maksimum bu civar download görüyor. Örnek olarak USB 2.0 bellek ve USB 2.0 harici HDD gibi düşünülebilir. Ikisi de aynı standart ama arada dünyalar kadar yazma hızı farkı var. Yani cihazda iş bitiyor. 5ghz veya wifi 6 cihaz almak daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 24 Eylül 2020; 18:15:36 >
    |
    |
    Huseyiny2099 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    722 Mesaj

    Anladım 2.4 ile 50nin üstünü göremem diyordum ama 66 mbit almışsınız ben 35 mbit kullandığım için üstünü deneme şansım olmadı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    magnapeccatrix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2200 Mesaj

    Yani tabiki 5GHz cihaz almak her zaman daha mantıklı ama elinde halihazırda 2.4GHz/300Mbps destekli cihaz olupta 50 Mbps üstünü göremezsin, mümkün değil, olmaz, imkansız gibi iddialara karşı bunu belirtmek istedim.Ben şahsen zaten kablosuz kullanan birisi değilim, kullandığım cihazın RJ45 girişi varsa ilk yapacağım iş bir şekilde kablo bağlamak olur.

    @magnapeccatrix
    Cihazın frekans ayarlarında 20/40 auto seçeneği yok mu?
    Varsa kanal numarasını manuel olarak 1,6 veya 11 olarak bir dene.
    |
    |
    Bahsedilenler: magnapeccatrix, HHsungur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Engelli adayı | Disabled candidate
  • Teğmen
    144 Mesaj
    Internet yok 5 dakikadır durup duruken kesildi ağda oturum açın deyip duruyor ara ara yaşıyorum bu durumu can sıkmaya basladi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    magnapeccatrix



    Merhaba 1, 6, 9, 11 denemiştim ama pek stabil değil sık değişiyordu hız. Uzun uzun yazdım ama sildim onun yerine şimdi tekrar denedim. 20mhzde 60(dün 66), 20/40'ta 59 çıktı. İkiside bazen düşük bazen yüksek çıkabiliyor ama benim deneyimimde sadece 20 daha kararlı lokasyonla alakalı olabilir çok wifi oldugunu söylemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 25 Eylül 2020; 7:10:19 >
    |
    |
    Charmlander kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    magnapeccatrix



    Merhaba Gıbırnet hesabına özelden iletişim bilgilerinizi gönderin o şekilde ilgileneceklerdir.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ParTaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    9 Mesaj

    Bugün gıbırnet müşteri hızmetleri ile paketimi yukseltmek için görüşme yaptım.
    Bu konu yu turktekomun halledeceğini ne kadar sureceğini bilmediklerini söylediler.
    bu konu hakkında bilgisi olanlar aydınlatabilirmi
    Bu arada müşteri hızmetleri ile konuşurken arkadan gürültülü sesler geliyor temsilcinin ne dediğini anlamakta zorluk çekiyorum
    Bu sorun ile umarım ilgilenirler
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj

    17 Eylül'e GıbırNete bende başvurdum. Müşteri temsilcisi altyapı gözükmüyor demesine rağmen daire FTTH altyapısı kullanıyorduk. Diğer altyapı sitelerinden de sorgulama yaptığıma altyapı yok gösteriyordu. Gıbırnet TTNET'e altyapı güncelleme talebinde bulundu fakat TTNET bunu 7 gün içinde çözemedi. Kendim TTNET genel müdürlüğüne giderek konuştum ve durumları anlattım. Onlar da klasik bizde altyapı gözüküyor, onlar nasıl sorguluyor bilemiyoruz, bizim müşterimiz olun şeklinde klasik laflar söylediler. Çıktıktan sonra tekrar Gıbırneti arayarak durumu izah ettim. Çünkü binada 3 kişi aktif olarak hizmet almaktaydı. Bunu müşteri temsilcisine aktararak (galiba yetkili biriydi çünkü öncesinde bu kadar bilgi alamamıştım) birlikte çözmeye çalıştık. Kendisi de özel olarak TTNET'e iletmiş ve altyapı 2 saat sonra gözükmeye başladı. Hemen işlemlere başladılar. Bugün sabah TTNET'den arkadaş geldi. Ont ve modemi takıp aktif edip gitti. Hemen ardından WhatsAppdan GıbırNete yazdım. İnterneti 2 dakika içinde aktif ederek hizmet vermeye başladılar. Açıkçası bende çok şaşırdım. Hala sözleşmeyi kargoyla yollamamama rağmen aktif hizmet almaktayım. Sözleşmeyide en kısa zamanda göndericem. Başta hızda sıkıntılar oldu ama şuan sonuna kadar kullanıyorum. Teşekkür ederim Gıbırnet ekibine bana özel yardımcı oldukları için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre.Sefer -- 25 Eylül 2020; 14:59:53 >




  • Er
    9 Mesaj
    Arkadaşlar 2 saat önce paketi yükseltmek için aramamı ve çözüm önerilerinizi istemiştim anlık olarak dsl ışığı yanmıyor 1 saat bekleyin geri arayın dediler başından böyle bir olay geçen oldumu



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar:

    Pm üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşır mısınız bu durumda yardımcı olmak isteriz.

    İyi günler dileriz.
    |
    |
    ParTaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar:

    Pm üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşır mısınız bu durumda yardımcı olmak isteriz.

    İyi günler dileriz.
    |
    |
    Nakonemm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhabalar :


    Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. İyi günlerde kullanın :)

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    Emre.Sefer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
  • Binbaşı
    1446 Mesaj
    Bende bugun itibariyle islemleri baslattim.Umarim karsilikli memnuniyet icinde hizmet aliriz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj

    Hocam ben de sizin gibi internetimin hızlı açılmasına-bürokratik saçmalıkların ortada olmamasına sevinerek bu firmadan memnun bir şekilde interneti kullanıyorum. Bu yüzden de gıbırneti herkese öneriyorum. Babamın oğlu değiller. Küçük firma ama zihniyeti büyük...Bazı büyük firmalar simsarcı aklıyla hareket ediyor. Onlardan hem nefret ediyorum hem de her türlü rezillikleri ifşa ediyorum-millete anlatıyorum. en son superbox rezilliğini yapan turkcell konusunda insanları aydınlatmak için her yere yazdım. Ben onlara bulaştım hata ettim kimse etmesin diye yaşadıklarımı yazdım. Gıbırnete gerçekten helal olsun. Kendilerini biraz daha geliştirip bu yolda devam ederlerse çok fazla büyürler düşüncesindeyim.
    |
    |
    Emre.Sefer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    247 Mesaj
    18 Eylül'de 10 kişi toplu başvuru yaptık. 7 iş günü içinde türk telemom ekiplerinin gelip kuracağını söylemişlerdi. Bugün 7. iş günü, gelen giden yok. Randevu da alınmadı. Hala bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anewage -- 26 Eylül 2020; 13:42:39 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj

    Ayın 21 de evrakları WhatsApp üzerinden ilettim aradılar sözlü teyit aldılar 22 de de başvuru evraklarını kargoya verdim. Gerçi daha 7 iş günü dolmadı ama arayan soran yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d.yigit -- 26 Eylül 2020; 13:43:47 >
    _____________________________
  • Yarbay
    7879 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nakonemm

    Bugün gıbırnet müşteri hızmetleri ile paketimi yukseltmek için görüşme yaptım.
    Bu konu yu turktekomun halledeceğini ne kadar sureceğini bilmediklerini söylediler.
    bu konu hakkında bilgisi olanlar aydınlatabilirmi
    Bu arada müşteri hızmetleri ile konuşurken arkadan gürültülü sesler geliyor temsilcinin ne dediğini anlamakta zorluk çekiyorum
    Bu sorun ile umarım ilgilenirler
    Paket yükselmenin türk Telekom ile ne alakası varmış. Garip



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    Merhaba :

    Pm üzerinden isim soyisim irtibat numarası paylaşır mısınız ? Bu durumda yardımcı olmak isteriz.

    iyi günler dileriz.
    |
    |
    anewage kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332
Reklamlar
Sohbet
Gülüş Tasarımı
Webtures SEO;SEO Nedir?
Masal Oku
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.