Şimdi Ara

GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.826
Cevap
144
Favori
631.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Afyon'a gelin hocam. Buralarda sorun sıkıntı olmuyor genelde. Müşteriniz olurum. Hatta mümkün ise 2 hat almak isterim.
  • design.code kullanıcısına yanıt
    Merhaba design.code,

    İlginiz ve güveniniz için teşekkür ederiz, 10 Temmuz itibariyle Afyon dahil tüm Türkiye geneli hizmet vereceğiz. Temmuz ayının ilk haftası da Latency sürelerimiz hakkında testlerimizi yayınlamayı planlıyoruz, sizin için de uygun olması halinde GIBIRNet'e bekleriz :)


    iyi akşamlar dileriz.
  • Merakla İstanbula hizmet vermenizi bekliyorum direk geçiş yapacağım inşallah.85TL ye 100 mgbt düşündüm hattımda kaldırıyor vdsl. İlk faturaya özel deneme amaçlı bir kampanyanız varmı arkadaş getir gibi yada farklı bir indirim ? Teşekkürler.
  • Merhaba Orhan Bey,

    Türkiye geneli donanım haber için olan kampanyamızı çok yakında açıklayacağız, ama sizi üzmeyeceğimizden emin olabilirsiniz :)

    iyi akşamlar dileriz.
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Akıl vermek gibi olmasın yanlış anlamayın ama "Arkadaşını getir, promosyon/1 ay bedava kodları vs. gibi" kampanyalar bir süre müşteri toplamaya yardımcı olurken kontrolsüz yayılımın bir neticesi olarak ta müşterinin kaçmasına neden oluyor.

    Umarım böyle bir oluşuma girişmeden sadece müşteri memnuniyeti odaklı çalışarak hizmetleriniz ön plana çıkartırsınız.

    DHForum'un ilgili konusunda alacağınız müşteri memnuniyeti mesajları inanın ki "bedava promosyon" tarzında yapacağınız kampanyalardan daha etkili oluyor.
    Üyelere bedava abonelik dağıtmaktansa bunu paket fiyatlarını her müşteri için sürekli en düşük seviyede tutmak daha mantıklı bence.

    SoL FTTH ile de anlaşabilirseniz Bursa'daki ilk müşteriniz olmak isterim :)
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Merhaba Charmlander,

    Tekrar hoş geldiniz :)

    Fikirleriniz bizim içi çok önemli, genel öneri ve düşüncelerinizi değerlendiriyoruz, bize uygun olmaları halinde benimsiyoruz. Bu tarz kampanyaları, abone sayımızı artırmaktan çok firmamızı denemek isteyen arkadaşlarımıza bir şans vermek olarak görüyoruz ki bunu en başından beri belirttik uygun fiyatlı premium bir hizmet politkamızdan dolayı aylık sınırlı alımlarımız olacak. Paket fiyatlarını olabildiğince sizleri düşünerek belirliyoruz, belirlemeye çalışacağız.

    Müşterimiz olmanız dileğiyle.

    Düşenceleriniz için teşekkür ederiz.

    iyi günler dileriz.
  • 10 Temmuz öncesi Türkiye Geneli Geçiş Yapma şansınız yok mu 20 hazirandan sonra olacak demiştiniz her ile bağlantı
    10 Temmuz beklersek başka firmadaki İnternete ikinci bir fatura ödemek zorunda kalacağım
  • TnTTuRK T kullanıcısına yanıt
    Merhaba TnTTuRK,

    Durumunuzu birimimize aktardım, size yardımcı olmak adına neler yapılabileceğimize bakıp ÖM olarak tarafınıza dönüş yapacağız.

    iyi günler dileriz.
  • Ev telefonu netgsm gibi voip bir firmaya taşındığı zaman, cgn yüzünden sorun yaşanacak mıdır? Cgn'nin, voip de dahil olmak üzere bir çok uygulamayı bozduğu söyleniyor. Forumda voip kullanan, cgn yüzünden bağlantı kuramayan/karşı tarafa sesi gitmeyen/karşı taraftan ses alamayan kişiler vardı. Onlar statik ip/cgn'de olmayan ip aldıkları zaman sorunlarının çözüldüğünü söylüyordu. Ev telefonunu voip'e taşıyan biri, sizden hizmet alıp cgn üzerinden ip aldığı zaman, bu sorunları yaşayacak mıdır? Ekstradan statik ip almasına gerek olacak mıdır? Cgn, voip'i bozuyor mu, bunu test edebilme şansınız oldu mu?

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 Temmuz'da kademeli olarak mı hizmet verilecek yoksa tüm şehirlere aynı anda mı hizmet verilecek?

    Diğer firmalar'da size geçiş için daha tatminkar nedenler olmalı. Mesela 1 yıl sabit fiyat garantisi vaad edebilirseniz kişisel olarak bende geçmeyi düşünüyorum. Sabit fiyat konusunda bir çalışmanız var mı?
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Kaynak:https://community.cisco.com/t5/xr-os-and-platforms/sip-traffic-in-crs-3-carrier-grade-nat-cgn-with-pat/td-p/2073834

    CGN doğrudan SIP (voip) hizmetlerine etki etmez ki etseydi normal şartlarda evlerde kullanılan routerlar, NAT yaparak taşıyıcı düzeyinde olmasada bir NAT sistemi kullanırlar oda etki ederdi fakat CGN bazı sağlayıcılar tarafından IP Başına düşen abone sayısını yükseltmek amacıyla çok yanlış bir şekilde kullanılıyor buda abonenin bir kaç uygulama kullanırken, extra UPNP veya SIP sistemleri için rezerve edebileceği port kalmamasına sebeb oluyor buda bahsetmiş olduğunuz sorunlara sebeb olur, fakat bu da küçük bir etkendir, sunucularına güvendiğimiz yukardaki isimlerden birinden hizmet alırsanız muhtemelen sorunsuz bir hizmet alırsınız.

    Not: Mevcut alt yapımızda bir çok abonemiz / şirketimiz dahil VOIP üzerinden telefon hizmeti alıyoruz.

    iyi günler dileriz.




  • Arseyus kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    10 Temmuzda tüm illerimize aynı anda hizmet sağlamak için testler yapıyoruz, hepsini 10 temmuzda devreye almayı planlıyoruz.

    Mayıs 2021 Tarihine kadar sabit fiyat sözümüz bulunuyor sonrasında, yine sizleri düşünerek zam veya maliyet durumlarına göre indirime gidebiliriz. Hizmetlerimizin sadece internet sağlamakla kalmayacağınıda belirtmem gerekiyor. Önümüzdeki günlerde bunlarıda sizlerle paylaşmak dileğiyle.

    iyi günler dileriz.
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Haber bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorumu yanıtladığınız için teşekkür ederim. İzninizle bir soru daha sormak istiyorum.

    300 güne kadar dondurma hizmetiniz var mı? Eğer 300 güne kadar dondurma hizmetiniz yoksa, 180 güne kadar varsa, 300 güne kadar dondurma hizmeti vermeyi düşünür müsünüz? BTK'nın yayınladığı yönetmeliğe göre adsl-vdsl'de hat dondurma iki şekilde gerçekleşiyor:

    "Hat dondurma süresi iki farklı şekilde uygulanacaktır:
    a)İlk defa hat dondurma hizmeti kullanıldığından itibaren takip eden 12 ay süre zarfında, 180 güne kadar hat dondurma başvurusu 2 (iki) parçada kullanılabilir.

    b)180 günden 300 güne kadar olan hat dondurma başvurusu, hat dondurma hizmeti başvurusu yapıldığı andan itibaren 12 ay süre zarfında 1 (bir) defada kullanılabilir."

    Kaynak:https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/adsl-vdsl2-hat-dondurma-tarife-ve-kampanya-teklifine-iliskin-kurul-karari.pdf (2.sayfa)

    Hangi iss'ye sorarsam sorayım, hiç biri 300 güne kadar dondurmayı kabul etmiyor. 180 güne kadar dondurma yapabiliyoruz, isterseniz tek seferde, isterseniz 90+90 olarak iki seferde kullanabilirsiniz diyorlar. Türk telekom'un kendisi bile bu imkanı sadece yazlık internet paketlerinde sunuyor. (2 aylık yazlık internet paketi aldınız. 2 ayın sonunda hattınız 300 günlüğüne donduruluyor ve seneye tekrar aynı zamanda açılıyor.) 300 güne kadar dondurma imkanı olmasa türk telekom kendisi yazlık internet paketini sunamazdı zaten diye düşünüyorum.

    Sabit telefon en fazla 180 gün dondurulabiliyor. Bu yüzden sabit telefon hizmetiyle beraber internet veren sağlayıcılar kafa karıştırmamak için 180 güne kadar dondurabiliyoruz diyor gibime geliyor. Bir de yönetmelikle adsl/vdsl yazıyor. FTTH/FTTB abonelerini kapsıyor mı bilmiyorum. Ama siz yalın olarak hizmet veriyorsunuz. En azından adsl/vdsl abonelerine 300 güne kadar dondurma imkanı verebilme şansınız var mı? Yazlıkta 3 ay kalan biri olarak 6 aydan uzun dondurulamadığı için ve yazlığa gidene kadar 3 ay boşuna para vermemek için her yazın sonunda interneti kapattırmaktan, seneye tekrar başvurup 5-10 gün kuruluma gelmelerini beklemekten, sıfır başvuru gibi gözüktüğünden evde kurulum parası ödemekten bıktım açıkcası en azından teknik olarak mümkün olan abonelere 300 güne kadar dondurma imkanı verebilseniz bu güzel olurdu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Merakınız bizi mutlu etti,

    Aylık 30 TL (Vergiler dahil) ödeyerek hattınızı 300 güne kadar dondurabiliyorsunuz. :) Bu ücret portu işgal ettiğimiz için ödememiz gereken bir tutar, isterseniz hattınızı kapattırabilir, 10 ay sonra tekrar açtırabilirsiniz, sözleşmeleriniz bizde olduğu sürece bu süreç hızlı ilerler ve Evet yasal olarak normal şartlarda sadece 180 gün boyunca dondurabilirsiniz.

    iyi günler dileriz.
  • Anladım. 300 güne kadar dondurabiliyor olmanız beni mutlu etti :) Her sene açtır kapat yapıp kurulum vs bekleme eziyetindense, 30 tl verip 300 güne kadar dondurabilmek güzel olur. Üstelik bir çok sağlayıcı sıfırdan hat açtırınca evde kurulum için çok daha yüksek bedeller istiyor. O yüzden 30 tl bunların yanında hiç bir şey. Bu arada hat 300 güne kadar donuk durumdayken istediğim zaman hattı açtırabiliyor muyum? Örneğin 290 günlüğüne hattı dondurdum, 270.günde açtırmak istedim. Bu mümkün mü, yoksa 290 günün bitmesini mi beklemem lazım? Bir de yasal olarak normal şartlarda 180 güne kadar dondurabiliyoruz demişsiniz. 300 gün dondurmak yasal olmuyor mu :) 300 gün dondurmanın yasal olmayan bir tarafı mı var?

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Cümlede eksiklik olmuş yasal olarak 180 gün hakkınız var bunu her işletmeci karşılamak/yapmak zorunda, evet herhangi bir zaman açtırıp / modem vb. kurulum ayarları bozulmadığı sürece gün içerisinde aktif olacaktır, sonra tekrar dondurabilirsiniz.

    iyi günler dileriz.
  • Anladım. Sorularımı yanıtlayıp kafamdaki soru işaretlerini giderdiğiniz için teşekkür ederim İyi günler, kolay gelsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Teşekkür ederiz sizede iyi günler :)
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Merhaba biz o zaman araştırmamıza başlayalım altyapı hakkında.

    Bizim mahalleye kadar fiber var. Fiberi büyük bir kutuda VDSL'e dönüştürüp mahalleye veriyorlar.

    10 sene önce falan Turk Telekomu arayıp hız artırmak için port değişimi istedim, geldiler benim bağlı olduğum kabloyu başka yere taktılar. Böylece 20 mbit internet alıyordum 16lık paketle, hız limiti koymamışlardı galiba, ben de ses yapmadım. 2 sene önce bir yenileme çalışması oldu, kabloları yenilediler internet 10 mbite düştü. İyileşmesi gerekirken düştü gerçekten garip. Yine dandik port denk geldi galiba. Evde kimse yüksek hıza ihtiyaç duymadığı için uğraşmadık.

    Ama internette kesilme falan 15 senedir hiç yaşamadım.

    Şimdi fiber kutusuna uzaklığım benim 200 metre. O kutuya 6 tane kalın turuncu fiber geliyor. Oradan buraya gelen hattı komple özel olarak çektirtebilir miyim?
    Veya sadece port değiştirmeleri yeterli olur mu?

    Bir de nasıl 2 adet 3 adet hat alırım. 3 tanesinin hızını routerda birleştirip yüksek upload hızı elde etmek istiyorum. Bunun için altyapı olarak ne lazım?




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.