Şimdi Ara

GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.039
Cevap
79
Favori
258.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu nesilde gercekci bir samuray oyunu gorememistik. Video gercekten bende heyecan uyandirdi. Bir de cikis tarihi verseler super olacakti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RE2 den sonra beni en heyecanlandıran oyun oldu. İnanılmaz bir oyun tecrübesi edeceğimize hiç şüphem yok. Beklemeye başladık.
  • https://twitter.com/daemzero/status/1006631276583895040?s=21

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu ana kadar ki en iyi oyun net.Şahsımca
  • çok iyi olmuş, umarım zırh silah seçenekleri bol olur, dövüş mekanikleri güzeldi,
  • Oyun ile ilgili reddit'te okuduğum yeni detayları çevirmeye çalıştım.

    1) Oyun açık dünya olacak.
    2) Oyun gerçekçi (realistic) olacak.
    3) Trailer'de gördüğümüz kısım ana hikayenin parçası değil sadece yan görev (oha!)
    4) Oyun içinde çok fazla hikaye olacak. Belki bazılarını bulamayabiliriz.
    5) Ana hikaye Jin vs Moğollar olacak. (Jin Sai ana karakterin ismi)
    6) Oyun kurgusal olacak gerçek tarihi olaylar değil.
    7) Jin Moğollarla savaşmak için samuray eğitiminin ötesine geçmek zorunda kaldı.
    8) Savaşın teması kan, çamur ve çelik.
    9) Başka silahlar olabilir ancak şuan sadece katana gösteriyorlar.
    10) Jin "sessiz suikastçıların şiddetli zarafeti" için bazı samuray tekniklerini terketti.
    11) Jin grapple hook (trailerde gördüğümüz kanca. binalara zıplarken kullandığı) kullanmayı öğrendi ancak bu samuray eğitiminin bir parçası değil. Moğolları sessizce öldürmek için yeni teknikler öğrendi.
    12) Çevremizdeki her şey hareketli olacak (düşen yapraklar, rüzgarda sallanan ağaçlar vs)
    13) Oyun içinde arkaplanda gördüğünüz heryere gidebilme imkanımızı olacak.
    14) Sucker Punch oyunculara pek çok navigasyon seçeneği sunmak istiyor.
    15) Küçük ölçeklerde bir HUD ekranı olacak.
    16) Fotoğraf modu olabilir.
    17) Japonca seslendirme olacak! (şükürler olsun)
    18) Jin'in takma adı "The Ghost of Tsushima"
    19) At sürebileceğiz ve atın adı "Nobu"
    20) Trailer'de gördüğümüz tüm detayı oyun boyu görebileceğiz.

    Samuraylar Japonya'da en çok saygı gören insanlardı. Yürüyerek yada atıyla bir yerden geçerken insanlar önünde eğilecek ancak samurayın da korktuğu şeyler olacak. Bazı kadın ve çocuklar Jin'den kaçmaya ve saklanmaya çalışacak. Bazı insanlar ise Jin'e kendilerini kanıtlamak ve samurayın taşıdığı değerli eşyaları çalmak için saldırabilecek. Böylelikle dünya canlı tutulabilecek. Sivillerle bu etkileşimlerin ne kadar olacağı belli değil. Her outpost'un (köyler vb.) kendine özgü hikayesi ve görevleri olacak. Yani sadece askerleri öldür ve köyü ele geçir olmayacak. Eğer görevler tamamlanmazsa köyler Moğollar tarafından geri alınabilecek.

    Oyunda 2 ana şehir ve bir sürü küçük köy (outpost) olacak. Seni "Ghost" ya da "Samuray" olarak eğitmeye yardımcı olacak NPC'ler olacak bu şehirler ve köyler içinde. Jin ilk aşamada shiruken fırlatma, kunai kullanma, zehirler veya patlayıcılar yapma, grappling hook kullanma gibi özellikleri olmayacak.

    Samuray ve Ghost olmak üzere 2 ana yetenek ağacı olacak ve bunlar dallanıp budaklanacak. Samuray kılıç kullanma, okçuluk ve defansta uzmanlaşacak. Ghost ise gizlilik, simya (alchemy) ve çeviklik(agility) üzerinde yoğunlaşacak.

    Samuray yetenek ağacı oyun başlangıcından itibaren açık olacak . Ghost yeteneklerini öğrenmek için görevleri tamamlamamız gerekecek. (İksir, zehir yapabilmek için simyacıyla çalışmak vb.)

    Samuray ve Ghost kitleri arasında geçiş yapabileceğiz. Samuray zırhı içinde binalara tırmanamayacağız ve yüzemeyeceğiz(ancak hala zıplayabiliyoruz). Kitler arasında geçiş yapmak için şehirlere ya da outpostlara gitmek gerekecek. Zaman geçirmek için buralarda uyuyabileceğiz. Böylelikle akşam yapılan bir görev için vakit daha hızlı geçecek.

    Eğer Ghos kit'i içinde insanlar tarafından görülürsek bize saldırabilecekler. Oyun bize akşamları Ghost, sabahları Samuray olmayı öneriyor. Bazı görevler sadece Samuray eşyalarını veya Ghost eşyalarını giyerken (suikast görevi vb.) verilecek.

    Ufak tefek bazı yerleri çeviremedim arkadaşlar tam metin linki koyacağım. Umarım yardımcı olur oyunu merak eden arkadaşlara.
    http://www.reddit.com/r/PS4/comments/8qnccl/ghost_of_tsushima_game_details/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aeryn -- 13 Haziran 2018; 10:28:11 >




  • Aeryn kullanıcısına yanıt
    Her şeyi çok güzel yazmışsın teşekkürler sayende oyun hakkında güzel bilgiler öğrendik. Fakat ya da'yı birleşik yazdığın için puanını kırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkat etmeye çalıştım genelde ama gözümden kaçmış olabilir bazılarını düzelttim. Teşekkür ederim yorum için.
  • Yıllardır yeni bir Onimusha beklerken bu oyunun ortaya çıkması çok iyi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E3'ün en iyisi

    Sucker punch koydu yumruğu masaya
  • Aeryn kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok güzel detaylara sahip bir oyun. Emeğinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Last Of Us 2 ve Ghost of tsushima beklentilerimi en çok karşılayan oyunlar oldu, özellikle Tsushima hem iyi görünüyor hem oynanış keyifli duruyor. Tek çekincem, acaba gerçekçi değilde fantastik mi olacak diye düşündüm fakat o konuda da içim rahatladı. Umarım çıktığında da benzer görüşlere sahip oluruz.
  • Aeryn kullanıcısına yanıt
    Emeğinize sağlık, aklımda ki sorulara cevap oldu teşekkürler :)
  • 2019'da samuray oyunlarına doyacağız, yanına bir de onimusha 1 Remake gelseydi iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yayınlanan gameplay ile oyun açıkcası beklentilerimin çok üstüne çıktı. Bazı sahnelerde Akira Kurosawa'yı anmadım da değil:) Umarım 2019 da ve TR altyazılı olarak gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodion Raskolnikov -- 13 Haziran 2018; 15:27:41 >
  • Oynanış videosundaki kısım yan görevmiş, ana hikayenin parçası değilmiş. Beklentimi arşa çıkardı bu açıklama yan görev bile böyleyse
  • Çıkış tarihi belli mi umarım erken çıkar oyun harika ya bayıldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E3'te tanıtılan tüm oyunlar arasında beni en çok etkileyen bu oyun oldu. Birçok firma ve stüdyo iyi grafikler yapabilir fakat bu oyunda sanat fışkırıyordu işte bu herkesin yapamayacağı birşey. Büyülenmiş şekilde izledim, bir tabloya bakar gibi.
  • ekostros kullanıcısına yanıt
    Zıplama nasıldı ama

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız video çok net script, dövüşlere özellikle sinematik gözüksün diye epey özenilmiş. Sekiro'daki gibi bir oynanış videosu görmeyi tercih ederdim, bu şekilde biraz soru işareti oldu.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.