Şimdi Ara

GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.284
Cevap
73
Favori
192.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 gün
  • Cevaplayan Üyeler 530
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 73
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • -Hattori- (394 mesaj) Raising Kratos (234 mesaj) ra's al ghul (151 mesaj) Press a Key (148 mesaj) Thejoker58906 (134 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2183 mesaj) Mobil (1423 mesaj) Tablet (12 mesaj) Mini (151 mesaj) Uygulama (809 mesaj)
  • @
23 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> TPS >> GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    21627 Mesaj
    Ghost of Tsushima, Temmuz ayı en çok indirilenler listesinde birinci sırada.

    https://blog.playstation.com/2020/08/06/playstation-store-julys-top-downloads-5/

    -----


    |
    |
  • Yarbay
    2655 Mesaj
    Arkadaşlar oyunda platinum trophy almak kolay mı ? 1 kere bitirmemiz yeteli olur mu ? Tahmini kaç saat sürer ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1760 Mesaj

    Kolay sadece oyun süresi uzun olduğu için kupaları almakta uzun sürüyor,yan görevleri denk geldikçe yapıp bitirmeye çalış oyun bittikten sonra bulması uzun sürüyor onların yerini,tam bilmiyorum ama yan karakterlerin yan görevlerini zamanında yapmazsan buga giriyor diye duymuştum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihsar -- 8 Ağustos 2020; 13:2:0 >
    |
    |
    TheUnderTaker- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    bu fps düşüşü sizdede oluyormu agalar mesela böyle çok canlı bi ortama girdiğimde kasıyo oyun altın yapraklı ormanlar bol renkli ortamlar gibi yada kalabalık mekanlar falan bana özel bir durummu yoksa? hayır yani ps4 e özel bir oyun cıkarıyorsan oyunun belli yerlerde kasması ilginç değilmi bilgisayarmı bu yani gücü belli ona göre yaparsın oyunu takılmadan oynarız
  • Yarbay
    7820 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: denizgoren

    bu fps düşüşü sizdede oluyormu agalar mesela böyle çok canlı bi ortama girdiğimde kasıyo oyun altın yapraklı ormanlar bol renkli ortamlar gibi yada kalabalık mekanlar falan bana özel bir durummu yoksa? hayır yani ps4 e özel bir oyun cıkarıyorsan oyunun belli yerlerde kasması ilginç değilmi bilgisayarmı bu yani gücü belli ona göre yaparsın oyunu takılmadan oynarız
    Maalesef oyun çok akıcı değil. Pro var bende ve çözünürlük modunda oyunun fps’si yerlerde sürünüyor. Başka oyuna girmeden oyunu bitir derim. Göz biraz olsun alışıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Maalesef oyun çok akıcı değil. Pro var bende ve çözünürlük modunda oyunun fps’si yerlerde sürünüyor. Başka oyuna girmeden oyunu bitir derim. Göz biraz olsun alışıyor.

    Alıntıları Göster


    PS4 Pro / Yüksek Fps modu aksiyon sahneleri dahil sabit 30FPS.

    PS4 Pro / Yüksek Çözünürlük modu aksiyon sahneleri en düşük oran 28Fps, %80'i sabit 30Fps.

    Testlerdeki değer buyken o Pro'yu servise yollama zamanı gelmiş yerlerde sürünüyorsa eğer. Ki oyunu ben de bitirdim ve yerlerde sürünmekle uzaktan yakından alakası olmadığı gibi daha düşük detaylı olup 25Fps altı veren Open World'ler yanından geçemez GoT değerlerinin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 8 Ağustos 2020; 18:53:52 >




  • Yarbay
    7820 Mesaj

    %80 sabit 30 fps dediğin yerler boş boş at koşturduğumuz kısım. Elbette aksiyon sahneleri önemlidir. Sabit 30 fps zaten pek iyi bir değer değildir. Bir de onun altına düşüyorsa baya kötü olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dictattor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6222 Mesaj





    ''30 fps dediğin Yerler boş boş at koşturduğumuz kısım''

    Değil.

    Yüksek çözünürlük seçili, aynı ekranda en fazla düşman sayısına ulaştığı yerlerde ve aksiyonda da 30Fps. Patlama, yıkılma vs çevre efektlerinin ilk göründüğü yerler en fazla 27'ye düşüp, o da tek sekansta, tekrar 30'a sabitliyor. Gündüz kamp alanlarında en fazla düşmanın ekranı girdiği an tek sekansta 28, bir saniye sonra tekrar 30. Yüksek Fps modunda geneli sabit 30. Videoyu izle. Yerlerde sürünecek diyebilmen için o efektlerin olduğu yerler 25 altı sürünüp oyun kasmaya başlar o zaman de. Ya o Pro'yu servise ver ya da 30Fps kötüyse zaten konsol oyunculuğu senin adına bittiği için kasa toplamaya başlayıp PC oyunculuğuna geç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 8 Ağustos 2020; 19:11:13 >
    |
    |
    OnLiNe MaNaGeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    7820 Mesaj

    Allah’ım çıldıracağım ya. Yüksek fps modunda performans düşüyor gibi bir şey yazmadım ki zaten. Evet “performans” modunda tanrıya bin şükür 30 fps sabit.
    Sorun çözünürlük modunda ve base Ps4’lerde. 30 fps’nin altına düşüyor mu? Evet düşüyor. 60’dan 55’e düşmüyor. Yani evet burumda fps yerlerde sürünmüş oluyor. Bazılarının gözü hassas değil. Size oyun inanılmaz akıcı geliyor olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dictattor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6222 Mesaj

    Tek sekans 28 görüp bir saniye sonra tekrar 30Fps'e çıkaran ve genelinde sabit giden oyunun frame'ine yerlerde sürünüyor diye sallarsan, testi konur önüne. Hemen çıldıracaksan atma forumlar da, üçüncü kez söylüyorum makineyi değiştir.
    |
    |
    OnLiNe MaNaGeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7820 Mesaj

    Beni haklı çıkaran testi koyduğun için teşekkürler tabii ki. Ben de tam o videoyu atacaktım.
    Varsın Benim konsol bozuk olsun. Tilkiyi de 27 fps’de kovalarım, bambuyu 28 fps’de keserim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnLiNe MaNaGeR -- 8 Ağustos 2020; 19:42:30 >
    |
    |
    Dictattor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Beni haklı çıkaran testi koyduğun için teşekkürler tabii ki. Ben de tam o videoyu atacaktım.
    Varsın Benim konsol bozuk olsun. Tilkiyi de 27 fps’de kovalarım, bambuyu 28 fps’de keserim.
    O videoyu koysaydın anca kendinle dalga geçirmiş olurdun. Tüm dünyanın unplayable kabul ettiği değer 25 ve altıyken, tek frame de 28, genelinde 30Fps sabit verip bir kere bile kasmayan oyuna ''Fps yerlerde sürünüyor yeaaa'' dedin, hala izlemediğin testi kondu önüne, şimdi haklı çıktım diye yazıp aklınca kendini sıyırmaya çalışıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 8 Ağustos 2020; 20:9:32 >




  • Yarbay
    21627 Mesaj

    |
    |
  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dictattor

    O videoyu koysaydın anca kendinle dalga geçirmiş olurdun. Tüm dünyanın unplayable kabul ettiği değer 25 ve altıyken, tek frame de 28, genelinde 30Fps sabit verip bir kere bile kasmayan oyuna ''Fps yerlerde sürünüyor yeaaa'' dedin, hala izlemediğin testi kondu önüne, şimdi haklı çıktım diye yazıp aklınca kendini sıyırmaya çalışıyorsun.

    Alıntıları Göster
    Hocam sen neyi savunuyosınki onu anlamadım bende PlayStation kullanıcısıyım sende bizde aynı oyunu oynuyoruz gmrdüğümüzü söylüyoruz, oyunda fps düşüşü ciddi anlamda var orman içine girdiğinde kalabalık mekanlarda falan ouun zaten ışık görselliği üstüne kurulmus gibi haliyle ps4 yetmiyo o zaman yetecek şekilde çıkarsınlar oyunu, the last of 2 oynadım en baba oyun böle takılma olmadı boşa konusmuyoz yani görende pc ci ile ps ci kapısıyo sanır adamlar becerememiş işte fps düşüşü var bazı ortamlarda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    6222 Mesaj

    PS4 değil, PS4 Pro versiyonu konuşulduğundan anlamadın herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 8 Ağustos 2020; 20:33:47 >
    |
    |
    denizgoren kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    21935 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: denizgoren

    Hocam sen neyi savunuyosınki onu anlamadım bende PlayStation kullanıcısıyım sende bizde aynı oyunu oynuyoruz gmrdüğümüzü söylüyoruz, oyunda fps düşüşü ciddi anlamda var orman içine girdiğinde kalabalık mekanlarda falan ouun zaten ışık görselliği üstüne kurulmus gibi haliyle ps4 yetmiyo o zaman yetecek şekilde çıkarsınlar oyunu, the last of 2 oynadım en baba oyun böle takılma olmadı boşa konusmuyoz yani görende pc ci ile ps ci kapısıyo sanır adamlar becerememiş işte fps düşüşü var bazı ortamlarda

    Alıntıları Göster
    Oyunu yan görevler dahil herşeyini yaptım.Yani rahat 30 saat zaman geçirdim. Bu fps düşmesine çok az rastladım. Bence abartıyorsunuz bu durumu.
    |
    |




  • Yarbay
    5739 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Maalesef oyun çok akıcı değil. Pro var bende ve çözünürlük modunda oyunun fps’si yerlerde sürünüyor. Başka oyuna girmeden oyunu bitir derim. Göz biraz olsun alışıyor.

    Alıntıları Göster
    Sallama birader PS4 Pro+4K OLED TV de platin yaptım oyunu gram fps düşüşü görmedim fix 30fps idi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7820 Mesaj

    Neyin savaşını verdiğini anlayamadım gerçekten. Base Ps4= Pro çözünürlük modu. Zaten oyunda çözünürlük modunda Fps sorunu olmasa “performans” modu koymazlar. Bak mesela TLOUS 2’de böyle modlar var mı?
    Atomu parçala demiyorum arkadaşım ya. Zor değil mantık kurmak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dictattor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6222 Mesaj

    Yahu bir şeyden anlamadığını çoktan anladıkta görüntüleri 1800p de checkerboarding yaparken aynı zamanda 30Fps verebilen modun karşısına 1080p de her hareketli sahnede 27Fps'e düşen halini aynı diye getirip base PS4 = Pro Çözünürlük diye açık açık rahatça yazmak anlamamaktan öte kendi kendine alay etmektir.

    Ben de PS4 Pro var, FPS yerlerde sürünüyor dedin, nerede sürünüyor diye testi kondu önüne, üstüne oynayan insanlar yok öyle bir şey dedi cevap veremedin. Hala aynı şeyleri yazıp duracaksan daha fazla alıntılama, aç test videosu yukarda var izle, yerlerde mi değil mi gör.

    Alıntılayacaksan da atomu vs. bırak altını doldur yazdığının.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 8 Ağustos 2020; 22:18:42 >
    |
    |
    OnLiNe MaNaGeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Bu mesaj silindi.
    Base'in Pro ile aynı olduğunu söylemek için iki sahnenin her sekansta aynı frame'i vermesi gerekirken senin elinin altında bunu ispatlayacak bir şey olmadığı gibi bir de açıkça yalan söylüyorsun utanmadan.





    PS4 Pro da sahne 30Fps, base PS4 sahne 25Fps. Tek bir aksiyon sahnesinde 28'e düştü diye foruma gelip Fps yerlerde sürünüyor diye desteksiz atan biri, şimdi dediğini çiğnememek için diğeri 27 altına düşerken, yerde sürünmeyi bırak yerin dibine girerken gelip ikiside aynı diyor. Sen bırak o dediğin çocuğa anlatmayı ayna karşısında kendine bir şey desen karşında gülmeye başlar ne diyor bu diye.

    Ayrıca akıl yok vs. diye terbiyesizlik yapma, haddini bil!
    |
    |




Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Masal Oku
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.