Şimdi Ara

Geri geri gelen kamyonet.... pardon abi Vol. 3.0

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
22
Cevap
0
Favori
981
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Geri geri gelen kamyonet.... pardon abi Vol. 3.0
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1713 Mesaj
    Valla artık yeti, dayanamıyorum arkadaşlar. Bu 3 oldu yaa! Gene bi sorumsuzca kendine ait olmayan kamyoneti arkaya bakmadan kullanma ve arkadaki araca çarpma. Kısaca özet geçersek;
    1. 3 yıl kadar once . Dönüşü gerçekleştiremeyen kamyonet geriye takıyo ben daha elimi kornaya anca atmışken arkadaki bana çarpıyo, iniyo ve beni suçluyo. Şahitlik etmeye hazır kişiler de varken uzatmıyorum. Kaskomu bozarak yaptırıyorum. Hasarsız aracım kaput boyalı olarak satıldı. Sineye çektik.




    2. Bir başka kamyonet vakası halı yıkama aracı geliyo geri geri çarpıyo. Resmi bulamadım. Biraz masraf gene bana şarj oldu.

    2A. Trafik ışığında duruken bir araba geldi hafifçe çarptı. Sol kapı boyandı. Kimseye araç değer kaybı davası falan açmadım. Trafik olur tabii ki dedik.
    Bunu saymıyorum bile.

    3. Bunu hazmedemiyorum. En kaliteli mineralli suyu bile denedim Valla sindiremiyorum. Şu yolda oluyo: Eni ben diyim 15 m siz deyin 20 m. Ben aynen böyle park halindeyim.





    Bu resim 1 gün sonar çekildi ama tablo aynı. Arkamda araçlar park halinde. Bu yola sağlı sollu araç park edilebiliyo.Kamyonet geliyo10 m kadar önümöda duruyo. Geri geri geliyo geliyo, 2 m kadar kalınca artık arabadan iniyorum, arkamda araba var geri gidemem, çıkmaya çalışsam ben kamyonete vururum. Öndeki arabayı yumruklamaya başlıyorum maalesef. Daha önceki vakalarımda arkadaşlar müzik sesi nedeni ile kornayı duymalarının mümkün olmadığını belirtmişlerdi. Bu konuda baya bi deneyimim oldu. Emin olun kornayı duymuyolar. Çarptı arkadaş. Ama öyle dokunma değil, Belki 20 km hızla falan . Megane yerinden 1 cm bile kıpırdamadı ama koca kamyonet çarpmanın etkisiyle durdu.
    - Abicim naaptın?
    -Abi görmedik çarptık, ne yapalım, cana gelmesin, sigortası var, yapılır.
    - Ya nasıl görmedin koskoca arabayı?
    -Ben yana bakıyodum.
    -
    -
    -Yapılır da araba daha 1800 km de orjinalliği gitti kardeş.
    -Yapacak bişey yok abi,20 yıldır ılk kazam.
    - Valla bana 3. Keredir oluyo, artık canıma tak etti. Sana araç değer kaybı davası açacağım haberin olsun.
    -Sen bilirsin, sigortası var nasıl olsa... v.s.

    Raporlar tutuldu. Resimler:








    Yarın servise gidilecek. Belki sadece tampon gitti. Belki kaporta işlem görecek. Bilmiyorum. Ama kamyonetin arka ayak basamak yeri radyatörün olduğu yere girdi gibi. Yere su falan akmadı ama yarın göreceğiz bakalım.
    Ayrıca son 10 yıldır baya bir otomatik şanzımanlı araç kullandım (E200, punto dualogic, golf 4 tam ot., golf 6 dsg, clio 3 bva, megane 3 cvt halen). Ben öyle hissediyorum ki vites kolu p konumunda artık daha zor ayrılıyor. Kaza olduğu sırada Araç stop konumunda, P pozisyonunda ve elektronik park freni çekili idi. Gelin de çıkın işin içinden. 3 yıl sonra araç bi gün antifiriz koyunca su sızdırırsa buna mı bağlıyacağız, yoksa bağlamıyacağız mı? 2 yıl sonra cvt bozulursa aklımız burada mı olacak? Servis bu olası sıkıntıları ne kadar anlayabilecek. Servis muhtemelen kaportaya konsantre olacak. Bir de enteresan bi şekilde sanki bagaj kapağı artık simetrik kapanmıyo. Belki bana psikolojik olarak bu hususlar böyle geliyodur, bilemiyorum. Midemiz bulandı bir kere.

    Valla servisden gelen sonuçlara gore bu sefer bi değer kaybı davası açacağım. Araba 1900 km de. Hep biz sineye çekiyoruz, hep biz Allah’a havale ediyoruz. Yeter yahu. Artık yukarıya havale yapmaya yüzüm kalmadı. Artık böyle sorumsuz davranan da cezasını çekecek. Ben işler bittikten sonra bi değer kaybı davası açayım diyorum. Bu arkadaş bu olaydan bi ders çıkarır mı bilmiyorum. Ama çevresindeki belli bi grup insan daha dikkatli olur peki. Ben olayın maddi kısmında değilim. Ama tepkimi de göstermek istiyorum. Tabii başına tam tersi gelen arkadaşlar da vardır. Onlar muhtemelen benim tam tersim düşünüyolardır ama benim başıma gelen kendi başlarına gelirse gene benim gibi düşünebilirler belki.

    Konuyu açarken vurgulamak istediğim bikaç olay var. En iyisi bu araçlara geri görüş kamerası falan şart olmalı diye düşünüyorum (aslında bu artık her araçda standart olmalı yahu, maliyeti nedir ki). Bana her yıl biri çarpıyo.

    Tabii ki sigortalarımızı tam yaptırmalı ama şu aracın direksiyonuna geçince rahat olmamalı, sigortaya da bu kadar güvenmemeliyiz bence. Sözlerim tabii ki siz değerli DH kullanıcılarına değil. Hepinize kazasız sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doritoch -- 19 Mayıs 2013; 21:26:02 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4148 Mesaj
    Geçmiş olsun, resmen Dejavu yaşamışsınız.
    Aracın içinde son ses müzik dinleyip arkadaki aracı görmedim demek te ne demek oluyor?
    Değer kaybı davası kesinlikle açın.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1190 Mesaj
    Hocam kesinlikle çok haklısınız. Bir yere kadar sabretmissiniz ama kaç olmuş yeter, açın davanızı.

    Ben hb arabamla park sensoru de olmasına rağmen birine vurur muyum aniden yola çıkar mıyım diye evham yaparken böyle araçlar büyük olmanın avantajıyla paldır küldür giriyorlar.

    Dava sürecinde de sabrınızı koruyun. Bir de yeni arac aldığınızda bir fakiri sevindirin.

    Gecmis olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1713 Mesaj

    Teşekkürler, geri geri gelen bir kamyonetin sizin kornazı duyması zor oluyo, içeride dinlenen müziğin sesi nedeni ile. Ki bu bilgi bana araç sürücüleri tarafından verilmiştir.
    |
    |
    Bahsedilenler: Alpine.
    _____________________________
  • Yarbay
    4999 Mesaj
    Bu kamyonlardan ben de çektim. Benzinlikteyken pompacının 5-6 kere arkada araba var demesine rağmen bu 'insanoğlu' kamyoncu geri geri gelip sağ arka kapı kolunun hemen yanına güzel bir geçirdi. Yahu benzinlikte geri geri geliyorsun da aynana da mı hiç bakmıyorsun be adam.

    Geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3288 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam.1 önceki aracımızı sıfır km olarak almıştık ama satarken komple boyalıydı, bu ve bunun gibi vatandaşlar yüzünden.7-8 bin TL zararla zar zor sattık.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Gecmis olsun. genelleme yapacagim ama bunlarin cogu da dediginiz gibi bangir bangir muzik dinlerler iceride. boyle kapali kasalara artik ya geri gorus kamerasi ya da adam gibi sofor sart.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3609 Mesaj
    Geçmiş olsun. Hakkınızı arayın bence.
    |
    |
    _____________________________
    İmzam kural dışıymış. Kuralları okuyun diyen DH, imzanın neresinin kural dışı olduğunu söyleyemezmiş. Öyleyse benim imzam bu.
  • Yarbay
    2221 Mesaj
    Ya bu geri geri gelip çarpanları anlamıyorum. Yahu hiçmi bakmazsın dikiz aynana, eşşşşek kadar araba nasıl görmuyorsun arkadaş. Benim aracımada hafta sonu bir tane araç geri vitese takti gaza sen kökle(aramızda neredeyse 1 araba fark var) aynı şekilde elimi kornaya atana kadar BAAAAMMMM!. indik felan, adam vallahi görmedim de bilmemne de arka arkaya suçlu psikolojisiyle mazeretleri makineli tüfek gibi saydırıyor. Yahu göz var nizam var arkadaş nası görmuyorsun. hadi aynaya bakmadın, öyle bir halt yedin, para verip donanım ücretlerini ödediğin park sensörlerinidemi duymuyorsun be arkadaş!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    538 Mesaj
    geçmiş olsun bence hakkınızı sonuna kadar arayınız. başkasının hatasını neden siz çekesiniz ki?

    3 yıldır arabam ve ehliyetim var daha önce arabam hiç olmadı 3 yıl boyunca aktif bir şekilde araç kullanırım gerek kendi aracım gerek arkadaşlarımın, akrabalarımın aracı olsun ne bir kazam nede bir trafik cezam vardır ben bu şekilde düzgün kullanabiliyorsam herkes kullanabilir. Yaptın bir hata çekeceksin arkadaş.
    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 9 Ocak 2008
  • Teğmen
    160 Mesaj
    Geçmiş olsun sigorta var nasıl olsa lafına gıcık oldum o ne demek yahu carpması normalmıs gıbı

    Dalga gectıgımı dusunmezsenız soyle gemı tren kornası felan taktırsanız ben bulsam hemen alcam :)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2757 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam valla cana geleceğine mala gelsin demek yetersiz kalmış malınıza gelmeyen kalmamış.

    Yapıyosunuzdur belki bilmiyorum ancak nacizane önerim araç aldığınızda bi arkadaşın da dediği gibi bi fakiri sevindirin en azından. Aracınızı mümkün olan en güvenli şekilde parkedin biraz bencil olun gerekirse sizin olay artık bunu gerektiriyor.
    |
    |
    _____________________________
    2002 Alfa Romeo 156 2.0ts Selespeed
    Cuore Sportivo
  • Yarbay
    2122 Mesaj
    çok geçmiş olsun, bencede açın değer kaybı davası sen ticari araç kullanıyorsun normal sürücüden 2 kat daha dikkatli olman gerekiyor parkta gezer gibi gezilmez kamyonetle.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    Geçmiş olsun.Çok sinir bozucu bir olay.İşin peşini bırakmayın,inşallah kazanırsınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1569 Mesaj
    2 sene önce de bizim araca bir kamyonet geri geri gelirken çarpmıştı sitenin önünde park halindeyken. arka cam patlamıştı kaportada da hafif hasar olmuştu. şimdi başlığı okurken şaşırdım aynı durum baya yaygınmış galiba hatta kamyonetin şöförü de aynı bu şekilde tepki vermişti ya işte dünya hali olur böyle şeyler filan tarzında. yani dedikleri doğru olsa da kendisi biraz özür dileyip üzgün görünseydi zaten biz 'olur böyle şeyler' derdik. ilginç demekki aynı tip davranışlar yaygın aynı kasa tipindeki araç sürücülerinde geçmiş olsun bu arada.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5946 Mesaj
    Geçmiş olsun.Bütün yaşadıklarınızdan aklıma gelen birinden fena halde beddua aldınız veya üzerinizde nazar var

    Trafikte özellikle bayan sürücülerin yokuşta araba kaldırma problemi yüzünden yaşam savaşı veriyorum.Arkamdaki adama el işaretleriyle geriye git demekten ve ışıklarda sağa,sola kaçmaktan gına geldi.Dava açarsanız,mahkeme olayda kamyon şöförü %100 suçlu olmasına rağmen, kasıt unsuru bulunmadığından davayı düşürebilirler.İyi araştırmak lazım,acele giden ecele gider.
    |
    |
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Binbaşı
    1106 Mesaj
    Sizinki çok talihsiz olmuş malesef.İnsan arabası yeni olunca da daha çok üzülüyor,takıyor.Benim de arabam daha çok yeniyken park halinde vurdular.4 parça boyalı şuan yalnız olmadığınızı söylemek için yazıyorum.Belki moraliniz düzelirAncak değer kaybı davası açmak bana etik gelmiyor.Adı üstünde kaza yani.

    Edit: Bu arada arabanızda çok bir şey de yok gibi duruyor.Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antuaRri -- 20 Mayıs 2013; 2:07:59 >
    |
    |
    _____________________________

    ever tried, ever failed. try again, fail again. fail better
  • Yarbay
    6665 Mesaj
    Geçmiş olsun,resmen dejavu yaşamışsınız.

    Açıkçası karşı tarafın tutumu kötü olmadığı sürece,alkollü değilse,apaçilik yapıp vurmadıysa değer kaybı davalarını etik bulmuyorum.

    Nasıl olsa sigortası var ne demek,sen aç müziği son ses,korna duyma,sanki kendi özel mülkünde ,kendi aracın var gibi istediğin gibi tak geri vitese,3 aynadan 3 ünü de kullanma sonra vay efendim görmedim.
    |
    |
    _____________________________
    ...Jack_Daniel's...
    ...more Jack_ Daniel's...
    ...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Geçmiş olsun knk



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    * * * * * * * * * * * * * * * * *

    BULLETSTORM




  • Binbaşı
    1980 Mesaj
    Üzülerek, biraz da tebessüm ederek okudum konuyu..

    Böyle şanssız olunmaz. İnsanımız ne kadar sorumsuz ve dikkatsiz.

    Geçmiş olsun dostum..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
SEO
üniversite
Canlı Tv izle
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.