Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Gereksiz Mesajlar Topic'inden bir görüntü :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
42
Cevap
0
Favori
589
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Gereksiz Mesajlar Topic'inden bir görüntü :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3282 Mesaj
    gereksiz mesajların en gereksizi.
    |
    |
  • Yarbay
    4193 Mesaj
    ahahahahahah bittim abi helalsiiiiin

    [clps][clps][clps][clps][clps][clps][clps]
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    <font size='6'><b><font color='blue'>Ş</font id='blue'><font color='yellow'>A</font id='yellow'><font color='blue'>M</font id='blue'><font color='yellow'>P</font id='yellow'><font color='blue'>İ</font id='blue'><font color='yellow'>Y</font id='yellow'><font color='blue'>O</font id='blue'><font color='yellow'>N </font id='yellow'> <font color='blue'>F</font id='blue'><font color='yellow'>E</font id='yellow'><font color='blue'>N</font id='blue'><font color='yellow'>E</font id='yellow'><font color='blue'>R</font id='blue'><font color='yellow'>B</font id='yellow'><font color='blue'>A</font id='blue'><font color='yellow'>H</font id='yellow'><font color='blue'>Ç</font id='blue'><font color='yellow'>E</font id='yellow'> </b></font id='size6'>BİR SORUNU OLAN VAR MI ARKADAŞLAR[akum]
    |
    |




  • Yarbay
    3459 Mesaj
    sorun yok böyle lige böyle şampiyon böyle bölüme böyle topic [evlol]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    En buyuk LUCESCU. 5 yıl daha kalsın Beşiktaşta
    [bgdnc2][bgdnc2][bgdnc2]
    |
    |
  • Yarbay
    3459 Mesaj
    luce gitti.gözümüz aydın.bu arada topic amacından sapmasın lütfen güzelim konuyu değiştirmeyelim [^]
    |
    |
  • Yarbay
    11079 Mesaj
    Konu neydi?? Önemsiz gibiydi hatta gereksiz + önemsiz..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    679 Mesaj
    çoooooooooooooooook önemsiz bir konuydu [evlol]
    |
    |
  • Yarbay
    3463 Mesaj
    hoppaaa herkes fenerbahce sampiyon yazisina bakiyor, hocalar biraz da kafa ceken hocamiza bakiniz.
    [evlol] yolunu sasirms iste, naparsiniz.. [evlol]
    |
    |
  • Yarbay
    3463 Mesaj
    [arindr]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    732 Mesaj
    [bgdnc2]
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    NE BU YAW ÇOK SAÇMA BİR TOPIC BU ÇOOK GEREKSİZ BİR TOPIC
    |
    |
  • Binbaşı
    1183 Mesaj
    Harbi gereksiz bir mesaj.
    |
    |
  • Binbaşı
    1183 Mesaj
    Harbi gereksiz bir mesaj.
    |
    |
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Gerek yoktu beeeee. [spr]iyi yakalamışsın dostum
    |
    |
  • Yarbay
    6367 Mesaj
    her baktığımda gülüyorum hala ya .. :)))))))))))))))))))9

    Görüşmek Üzere ..
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    kAYDA DEĞER BİR ŞEY DEĞİL TEK KRAL,TEK ŞAMPİYON
    |
    |
  • Teğmen
    159 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by kunteper</i>
    <br />kedi-ciğer hesabı :) miyaavv :D
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    bi galatasaraylı olarak ben sizi(fenerlileri) kedi olarak göriyorum.zamanında neler dediniz neler ....
    |
    |
  • Teğmen
    205 Mesaj
    yani katılıyorum zamanında Rüştüyü döverleridi sonrada el üstünde tutarlar eli soğuk sudan sıcak suya sokmazlardı gitti şimdide geri istiyorlar ne bu yaw oyuncak mı???
    |
    |
  • Binbaşı
    1108 Mesaj
    Hocam bu topic YILIN TOPİCİ olur valla.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.