Şimdi Ara

Gerçekten Turknet pişmanlıktır!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben böyle bir hizmet görmedim. Asla canlı destek hattına ulaşamıyorum. 2 haftadır mağduriyetimi anlatmaya kelimeler yetmiyor, abone olurken canım cicimli konuşan firma böyle sıkıntılarda nedense telefonlara bağlanmıyor. Bir dünya para bayılıp modem aldım ancak bana internet hizmetinizi kullanabilirsiniz mesajı gelmesine rağmen hala dsl ışığım yanmıyor ve telefona aldığım ek paketler yüzünden cebimdeki para bitiyor. Arıza kaydı oluşturmama rağmen 2 gün içerisinde döneceklerine dair mesaj gördüm ancak 2 gün bu kadar uzun bir süre miydi ben mi bilmiyorum bilemedim. Şuraya yazmıyor olsam sıkıntımı anlatabileceğim hiçbir teknik destek yok. Maddi ve manevi anlamda çok mağdurum ve çok pişmanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bina telefon kutusunda isminizin yazdığı ucu açık kablo var mı? Cahil müşteri hizmetleri bunu bilmez çünkü TT'nin diğer firmalarla anlaşması bina girişine kadar. Bina bağlantısını müşteriye iteler.
  • Bu konularda pek bir bilgi sahibi değilim nasıl bakabilirim kutuya nasıl anlayabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Weltmeister kullanıcısına yanıt
    İmzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz. Turknet'in kendi ekibi yok, hat bağlama işi size ait. Kendi ekibi olan iss'ler de bina girişinde iki kablo bağlamaya 200 lira yazıyorlar. Keşke biraz araştırsaydınız. Firmanın buradaki suçu müşteri hizmetlerinin bu bilgiyi vermemiş olması. Ülkemizdeki çağrı merkezi sektörü zaten rezalet ötesi, hiçbirinin dünyadan haberi yok. Mecbur kalmadıkça canlı destek veya müşteri hizmetleriyle uğraşmayın, online işlem merkezi veya sosyal medyadaki turknet destek hesaplarından işinizi görün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İmzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz. Turknet'in kendi ekibi yok, hat bağlama işi size ait. Kendi ekibi olan iss'ler de bina girişinde iki kablo bağlamaya 200 lira yazıyorlar. Keşke biraz araştırsaydınız. Firmanın buradaki suçu müşteri hizmetlerinin bu bilgiyi vermemiş olması. Ülkemizdeki çağrı merkezi sektörü zaten rezalet ötesi, hiçbirinin dünyadan haberi yok. Mecbur kalmadıkça canlı destek veya müşteri hizmetleriyle uğraşmayın, online işlem merkezi veya sosyal medyadaki turknet destek hesaplarından işinizi görün.

    Ben bunun böyle olduğunu bilseydim buna geçer miydim ah... Becerebileceğim bir işe de benzemiyor. Asusun n16 vdsl modemini aldım. 200 lira elimde patladı. Acaba bu modemle hangi hizmeti alabilirim ? Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Gerçekten iptal ettirmeyi düşünüyorum çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weltmeister -- 8 Ekim 2017; 12:11:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Weltmeister kullanıcısına yanıt
    dsl işlerinden anlamıyorsanız fiyatını ve düşük hızı göze alıp türk telekom bağlatmaktan başka çareniz yok zaten.
  • Uzak durulması gereken amatör bir firma. Yol yakınken iptal edip başka isslere yönelmelisin. Ben bağlattım 4 gün sonra iptal ettirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F€NOM€N

    Uzak durulması gereken amatör bir firma. Yol yakınken iptal edip başka isslere yönelmelisin. Ben bağlattım 4 gün sonra iptal ettirdim.

    Nasıl iptal ettirdiğinizi anlatırsanız işlemlere hemen başlayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet hizmeti alabilirsiniz dediği halde ışığın yanmıyorsa Sorun Taşeron firma çalışanlarıdır.
    Ya kabloyu yanlış bağladılar yada senin kablon bağlı olduğu halde farklı porttan hizmet verdiler.
    160 Kişilik ankette %75 i Türknetten memnundu.
    Gerçekten Turknet pişmanlıktır!

    buda ben den bir sonuç.
    Turknetin müşteri hizmetleri iyi değil onu belirtebilirim. Bir sorun çıkınca DH da yazman senin için daha iyi olacaktır.
  • Weltmeister kullanıcısına yanıt
    Abonelik tesisi gibi fesih işlemi de imza ile olmak zorunda. 0212 216 55 60 numaasına faks çekmeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 8 Ekim 2017; 12:31:30 >
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Buradaki sorun ankastre bağlantısının yapılmaması. Müşteri hizmetlerinin kendinden haberi olmadığı için başvuru esnasında detaylı bilgilendirme yapmıyor. Bilgisiz kullanıcılar da bu şekilde mağdur oluyor. Teknik bilgisi olmayanlar için tt'den başka seçenek yok zaten (tabi kazık fiyat, düşük hız ve 24 ay taahhüüt belasını göze alabiliyorsa)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 8 Ekim 2017; 12:37:20 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    ankastre bağlantısını bilmiyorsan bir elektirkçi 20 30 TL ye yapar onu oldukça basit ve hızlı bir işlem.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Kendi bile yapabilir ama zor gözükmüş. Zaten eletrkçi çağırmakla da uğraşacağını zannetmiyorum, adam direk firmadan soğumuş.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Mail olarak iptal oluyordu şimdi bu işi zorlaştırdılar baktılar fazla abone kaybediyoruz herkesin evinde faks aleti olmayacağı için problem ayrıca gelmedi diye bahanede atabilirler.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Bilen insana hellofax var
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Konuyu inceledim, bakmayı düşünüyorum eğer göründüğü kadar zor degilse deneyecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Weltmeister kullanıcısına yanıt
    Bina kutusunun fotoğrafını çekin yardımcı olayım. TT denilen şirket diğer firma müşterilerine her türlü zorluğu çıkarıp kendine geçirmek için var gücüyle uğraşıyor (bu gayreti asıl görevi olan altyapı yatırımına harcaması gerekirken) Fiyat uygun, taahhüt yok. Biraz kullanın, performansından memnun kalmazsanız istediğiniz firmaya rahatça geçersiniz. Canlı destek ve müşteri hizmetlerinin teknik birimi bildiğim kadarıyla hafta sonları çalışmıyor, yani şu anda ulaşamamanız normal.
  • Apartman görevlisini aradım ancak adam bana oranın anahtarı telekomda dedi ben açamıyorum orayı dedi, bendeki de nasıl şanssızlık anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faksla dilekçe yolladım iptal ettiriyorum kullanmak kısmet değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yarini bekliyorum hocam yani 8 gundur adsl isigi yok 1 aya yakin ne guzel kullanmistim ta ki aybasina kadar dediginiz gibi ulasamiyoruz musteri hizmetlerine ama is fatura odemeye gelince her yoldan mesaj geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.