Şimdi Ara

Gerçek 5.1 Kulaklık Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.Bayadır kulaklık arayışı içersindeyim.Birine bakıyorım 5.1 birine bakıyorum 7.1 birisi 3d yok sanal 5.1 yok gerçek 5.1.Biri ses kartı veriyor biri vermiyor :D kafam karıştı iyce.
    Benim için önemli olan Müzikteki kalitesi ve iy bas vermesi.Oyunda oynuyorum.fazla film seyretmem.Sanal değil gerçek 5.1 kulaklık istiyorum.yani tek kulaklığında 3-4 tane hoparlör olanlardan istiyorum.ve mümkünse ses kartı yanında olanlardan olsun.evet tavsiyelerinizi bekliyorum Bütçe 300 TL



    _____________________________
    Asus Maximus Hero VI. 8 GB G-Skill Ripjaws.MSİ Gtx 770 TwinFrozer.İntelCore İ5 4690k.Thermaltake Commander 700W Pencereli Midt Atx.Asus MX239H İps-Led.Logitech x530.
  • dostum müzik için diyorsan stereo kulaklık almalısın.müzik dediğin stereo dinlenir.Ve stereo kulaklıklar müzik için tasarlanır ve sürücüleride müziğe göre tasarlanır.5.1, 7.1 15.1 bile olsa bu kulaklıklar müzik için üretilmiyorlar amaçları güzel sinema tecrübesi yaşatmak ve oyun oynarkende surround ses alıyormuşssun hissi yaşatmak.
    arada büyük uçurum var, müzik tutkunuysan kesinlikle 5.1 lerden falan uzak dur ki sen 300 lira diyorsun 300 liraya gerçek 5.1 almana imkan ihtimal yok hele hele sıfır hiç alamassın. dediğim gibi bence kararını kesin vermeden önce iyice düşün ve araştırma yap...
    _____________________________
    Fortune favours the bold.
  • bu arada hiç dinlemedim amma ''roccat kave'' leri bir inceleyebilirsiniz..

    http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Kave-5-1/
    _____________________________
    Fortune favours the bold.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caferacer

    dostum müzik için diyorsan stereo kulaklık almalısın.müzik dediğin stereo dinlenir.Ve stereo kulaklıklar müzik için tasarlanır ve sürücüleride müziğe göre tasarlanır.5.1, 7.1 15.1 bile olsa bu kulaklıklar müzik için üretilmiyorlar amaçları güzel sinema tecrübesi yaşatmak ve oyun oynarkende surround ses alıyormuşssun hissi yaşatmak.
    arada büyük uçurum var, müzik tutkunuysan kesinlikle 5.1 lerden falan uzak dur ki sen 300 lira diyorsun 300 liraya gerçek 5.1 almana imkan ihtimal yok hele hele sıfır hiç alamassın. dediğim gibi bence kararını kesin vermeden önce iyice düşün ve araştırma yap...

    Peki sadece müzik için tavsiye edebileceğiniz stereo kulaklık nedir.Bass ve ses çok iy olması lazım tabi
    _____________________________
    Asus Maximus Hero VI. 8 GB G-Skill Ripjaws.MSİ Gtx 770 TwinFrozer.İntelCore İ5 4690k.Thermaltake Commander 700W Pencereli Midt Atx.Asus MX239H İps-Led.Logitech x530.




  • dinlediğiniz müzik tarzı nedir bunlar çok önemli faktörler? klasik müzikmi jazz mı rock mı popmu her bir tarzın kendine has beklentileri olur kulaklıktan...sert seviyorsanız müziği sennheiser'a yönelebilirsiniz daha yumuşak ve tiz severseniz panasonic alınabilir...siz tarzınızı ve bütçenizi söyleyin bende bakınayım sizin için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caferacer -- 8 Temmuz 2013; 2:15:16 >
    _____________________________
    Fortune favours the bold.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caferacer

    dinlediğiniz müzik tarzı nedir bunlar çok önemli faktörler? klasik müzikmi jazz mı rock mı popmu her bir tarzın kendine has beklentileri olur kulaklıktan...sert seviyorsanız müziği sennheiser'a yönelebilirsiniz daha yumuşak ve tiz severseniz panasonic alınabilir...siz tarzınızı ve bütçenizi söyleyin bende bakınayım sizin için

    dinlediğim net bir tarz yok açıkcası.Kulağa hoş gelen herşeyi dinlerim:D Benim için oyun daha ağırlıklı aslında.Ama almışken müziktede iy olsun diyodum.Bu kulaklık iymidir acaba.

    http://www.vatanbilgisayar.com/Kulakl%C4%B1k%20ve%20Mikrofonlar/creative-sb-tactic-sigma-creative-sb-tactic-3d-sigma-oyun-kulakligi/productdetails.aspx?I_ID=60176
    _____________________________
    Asus Maximus Hero VI. 8 GB G-Skill Ripjaws.MSİ Gtx 770 TwinFrozer.İntelCore İ5 4690k.Thermaltake Commander 700W Pencereli Midt Atx.Asus MX239H İps-Led.Logitech x530.




  • bu kulaklığı gördükten sonra aramızdaki iyi ses anlayışının çok farklı olduğunu anladım gösterdiğiniz kulaklık creativein bu serideki giriş kulaklığıdır eğer almayı düşünürseni rage modeline göz atmanızı öneririm.Müziklerde çok çok iyi değil ama muhtemelen sizin kulak keyfinize uygun olabilir.oyunlarda ise başarılı oluduğu söyleniyor...

    http://www.vatanbilgisayar.com/Kulakl%C4%B1k%20ve%20Mikrofonlar/creative-sb-tactic3d-rage-usb-creative-sb-tactic3d-rage-usb-mikrofonlu-oyun-kulakligi/productdetails.aspx?I_ID=65518 BU KULAKLIK İŞİNİZİ FAZLASIYLA GÖRÜR.
    _____________________________
    Fortune favours the bold.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HDD Kutusu Seçimi 2.5 ve 3.5 inç
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kardeşim 5.1 ile film izlenir müzik dinlenmez. Müzik iki kanaldan kayıt ediliyor günümüzde, buna da stereo deniyor. Sen belki kanal çok olunca müzik daha kaliteli olur diye düşündün ama öyle bir dünya yok henüz. Ben de hiç uzatmadan aynısını öneriyorum; http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/creative-sb-tactic3d-rage-usb-creative-sb-tactic3d-rage-usb-mikrofonlu-oyun-kulakligi/productdetails.aspx?I_ID=65518



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spitzer -- 8 Temmuz 2013; 2:36:15 >
    _____________________________
    What if this is as good as it gets..?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spitzer

    Kardeşim 5.1 ile film izlenir müzik dinlenmez. Müzik iki kanaldan kayıt ediliyor günümüzde, buna da stereo deniyor. Sen belki kanal çok olunca müzik daha kaliteli olur diye düşündün ama öyle bir dünya yok henüz. Ben de hiç uzatmadan aynısını öneriyorum; http://www.vatanbilgisayar.com/Kulaklık%20ve%20Mikrofonlar/creative-sb-tactic3d-rage-usb-creative-sb-tactic3d-rage-usb-mikrofonlu-oyun-kulakligi/productdetails.aspx?I_ID=65518

    Kanal çok olunca daha kaliteli olur değilde basslar daha iy olur diye düşündüm ama.Neyse 5.1 kulaklık bakmıycam.çünkü fazla film izlemiyorum.cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar
    _____________________________
    Asus Maximus Hero VI. 8 GB G-Skill Ripjaws.MSİ Gtx 770 TwinFrozer.İntelCore İ5 4690k.Thermaltake Commander 700W Pencereli Midt Atx.Asus MX239H İps-Led.Logitech x530.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.