Şimdi Ara

genpa garantili iphone değişim için bekliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
17.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Şebeke problemi nedeniyle Genpa teknik servisine verdiğim iPhone umu garanti kapsamında değiştirmeye karar verdik fakat elimizde cihaz yok dediler. 2hafta sonra yurtdışından cihaz gelecek dediler ama bugün tam iki hafta doldu gelen giden yok ne diyorsunuz sizce ne yapmam lazım



  • valla sanırım yapabileceğin bir şey yok şimdilik beklemekten başka.
    serviste 30 iş gununden fazla kalamaz diye bi kural var.
  • sevgili arkadasim sana sonu soylemek ıstıyorum bende ipone aldim ekranında ölü pixel vardı servıse gonderdım fakat servıs ekranı yenısını taktı vede cıhazı cızık ıcınde bana gerı gonderdıler bende tekrar gerı gonderdım deyısımını ıstedım cıhazın deyısımını yaptılar ama suna dıkkat etdım cıhazın dıs ve ıcındekı anakartını deyısdırıp bana yenı cıhazdıye gonderlıler bende bilgiteknolojileri ve iletisim kurumunu aradım bana cıhazın anakartını deyısdırlerını soyledıler bende sımdı dava acacagım genpaya sende cıhazın yenılenmesını ıste suna dıkkat et kutulu olarak al cıhazını
  • eyer daha detaylı bılgı edınmek ıstersen msn adresım enigma_punisher@hotmail.com
  • Ben 3G kullandığım zamanlar değişim için 35 işgünü beklemek zorunda kalmıştım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxHound -- 10 Haziran 2010; 13:38:53 >
  • benim telefonun ekranın içinde ciddi oranda toz var.ve ekranın sol üst kısmında hafif bi bombe var.parmağımla bastırınca içeri göçüyo bırakınca tekrar kalkıyo.garantisinin bitmesine 2 ay var.garantiye versem ne olur ? genpa bu arada
  • götür götür en fazla kullanıcı hatası derler itiraz et tozudamı ben soktum içine diye büyük ihtimalle ısınmadan kaynaklanan genleşme ve açıklık oluşmuştur toz girmeside ondandır.dikkatli baktınmı bilmiyorum ışık sızmasıda olabilir ama cihazı değiştirmek yerine sanırım ön camı ve dokunmatik ekranı değiştirip geri verirler bana öyle yaptılar..
  • peki ne kadar süre iphonumdan ayrı kalmam gerekir en fazla birde genpanın ana merkezine mi götürsem işler daha hızlı yürür yoksa herangi bi türkcell iletişim merkezine götürsemde süreç aynı mı işler.
  • İşte bana tutulan rapor. :D Daha aramadılar arayıp para istenecek sanırım. Düşme felan yok.

    Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler
    Servis No 9069375
    IMEI 011*******839
    Telefon iPhone IPhone 3Gs 16 GB Bla
    Teknik servis kayıt tarihi 21/06/2010
    Garanti Durumu Garantili
    Şube Teknik Servis ( İzmir-Üst Seviye)
    Arıza Açıklaması ŞARJ GİRİŞİNİN OLDUĞU YERDE ÇATLAMA OLUŞMUŞ.TK KAYITLI. ARKA KAPAK ÇOK ÇİZİK.CAM BANDI VAR
    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Kozmetik Parçalarında Yoğun Çizikler Var
    İç-Dış IMEI Kontrol Edildi
    Durum Fiyat teklifinin onaylanması bekleniyor
    Tamir Detayı Cihaz ücret karşılığı tamir edilecek
    Son işlem tarihi 21/06/2010
  • Evet tahmin ettiğim gibi darbe görmüş dediler telefonda direk. Bende ürünü geri yollayın dedim. Tüketici Korumaya bi gidelim bakalım ne olacak.
  • ne kadar para istediler onarım için?
  • Keşke geri yollayın demeden önce darbeleri görmek istiyorum deseydiniz...Gösterecekleri ufak bir çizik olacaktır muhtemelen bu çizikten arıza meydana gelir mi ? Bu kadar mı bilgisizsiniz gibisinden rencide etseydiniz geri adım atma ihtimalleri yüksekti...İnşallah mahkeme uzun sürmez...
  • garantiye verdiginiz günden itibaren kaç gün geçti?
  • 501 tl istediler. ayın 21 inde başladı garanti işlemi.
    Dava konusuna gelince boşverin böylesi daha iyi istatiksel bilgi olarak ilerdeki kullanıcıların işine yarar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedlam -- 22 Haziran 2010; 14:38:40 >
  • 1 günde cevap gelmiş.baya hızlı olmuş.turkcell iletişim merkezine mi bıraktın cihazı yoksa genpa şubesine mi?
  • Muğla Tim e bıraktım cuma günü. 21 nde servise ulaşmış. İşlem başlangıç tarihi 21 yani yoksa Tim e teslim etmem 18 i oluyor.
    İlginç olan Genpa tam düşündüğüm gibi(daha önce burdaki şikayetlerden okuduklarım) davrandı. Sadece arka kapak değiştirmek yerine tüm ürünü değiştirmek gibi garip bir işlem yapınca para istemek normal geliyor sanırım Genpa ya. Şarz takılan yere yakın çatlamalar bence üretim hatası diye nitelenebilir çünkü yeni iphone da o kısım komple çelik ve asla öyle bir şey olamaz mesela. Şu anda kullandığım nokia e65 tede o kısımı tenekede olsa bir koruma içine alınmış. Neyse Genpa ya işi düşenlere Allah kolaylık versin. Bu olaydan aldığım ders bundan sonra telefon alırken garanti Genpa mı diye soracağım. Öyleyse kalsın diyeceğim.
    Bu arada bende telefon satıyorum nadiren Genpa garantili ürünleri getirtmem artık. Müşteri yerine firmaları korumaya çalışan bir firma (servis) ile işim olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedlam -- 22 Haziran 2010; 14:55:29 >




  • anladım.bende genpa şubesine bırakıym o zaman.süreç daha hızlı işliyo öyle demek ki.umarım bi yenilenme olur cihazımda.
  • merhaba arkadaslar sanirim cihazca catlak varsa genpa ciddi sikinti cikartiyor mesela benim arkadasimin basina da ayni sey geldi. ama benim telefonum da catlak yoktu home tusu ve mikrofon sorunundan dolayi genpaya verdim ve 4 gun icinde yenisiyle degistirdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedlam

    501 tl istediler. ayın 21 inde başladı garanti işlemi.
    Dava konusuna gelince boşverin böylesi daha iyi istatiksel bilgi olarak ilerdeki kullanıcıların işine yarar.




    bugun cevap geldi aynen 500 tl istediler zaten 700e aldım 500 daha vertsem 0 alırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedlam

    Evet tahmin ettiğim gibi darbe görmüş dediler telefonda direk. Bende ürünü geri yollayın dedim. Tüketici Korumaya bi gidelim bakalım ne olacak.


    Bende 2 hafta once sarj girisindeki catlaktan dolayi genpaya vermistim ve ne kadar telefonun uretim hatasindan dolayi catladigini soylesemde para karsiligi degisim olacagini soylediler. Bende tuketici haklarina sikayet ettim. ancak sikayet yapilirken servisler degil telefonu algimiz yer muatap olarak kabul ediliyormus. Dolayisiyla aldigim magazayi sikayet etmis bulundum. Genpa belkide bu nedenle umursamaz tavirlar icinde kendi bildigini okuyordur. Simdi hakem heyetinden cikacak sonucu bekliyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.