Şimdi Ara

Geniş Açı Tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Geniş açılı bir fotoğraf makinesi arıyorum. Bütçem max. 1500tl. Gayrimenkul sektörüyle ilgileniyorum. Bu konulara çok yabancıyım. Bu aşağıdakiler geniş açı mı? Bunların dışında tavsiyelerinizi de bekliyorum.

    Nikon1 J4 10-30mm PD-Zoom
    Canon EOS M + 18-55mm IS STM Lens



    _____________________________
  • 2side geniş açı, ama nikon daha bir geniş açı sunuyor. Yalnız croplu makina lar olduğu için nikon sanırım 10 değilde 20mm olarak algılar.



    Mediamarkt tan alın bir tane deneyin hoşunuza gitmezse iade edin.



    Veya 2.ci el bir tane Canon eos 500d gövde yanına sigma 10-20mm lens yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam ikisininde açısı aynı nikon sanıyorum 2.4 canonda 1.6 ile çarpılıyor ikiside hemen hemen aynı. Ama canon aps-c sensör kullandığından gece iso başarımı daha iyi olacaktır
    _____________________________
    Ryzen 1700x Rx580
    -----------------------
    Sony A7R III
    Zeiss 55 1.8
    -----------------------
    ***Perth WA***
  • crimsonica kullanıcısına yanıt
    Eyvallah. Dün akşam Hayyam pasajından Canon eos 600d + 10-20 mm sigma lens aldım
    _____________________________
  • Çok yanlış bilgilerde dolaşmış nikonda canonda aps-c sensör kullanır kaliteleri çok farklı değildir. renk sıcaklığı değişebilir
    nikonlarda 10mm lens crop sensörde 15mm
    canonda 10mm crop sensörde 16mm görünür
    18mm ile 10mm arası büyük bir orandır iç çekimde heleki emlak fotoğraflarında 10mm olmalı 10 mm abartıda kadar fotoğraflara normalden daha büyük gösterir ortamı iyi ayarlarsanız fotoğraftaki boyutuda iyi verir kenarlarda bozulmalar olacaktır ilgi merkezini kenara değil ortaya almalısınız
    aldığınız makine size yetecektir.
    sadece simga yerine size tokina lensleri tavsiye ederdim
    _____________________________
  • birde kapalı ortam çekeceğin için f/2,8 diyaframlı sabir bir lens alman mantıklı
    _____________________________
  • Nikon j1 v4 crop 2.7 imiş.. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.