Şimdi Ara

General Motors ve Ford otomatik şanzımanlar için birleştiler (9 ve 10 vitesli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • AnGets (6 mesaj) zeytinkoy (2 mesaj) erciiment (2 mesaj) oquzdag (2 mesaj) intikam91 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (6 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> General Motors ve Ford otomatik şanzımanlar için birleştiler (9 ve 10 vitesli)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    General Motors ve Ford ortaklaşa 9 ve 10 vitesli otomatik şanzıman geliştirmek için bir araya geliyor.

    Altı vitesli birçok otomatik şanzımanı birlikte geliştirdikten sonra, GM ve Ford Araba, SUV, Crossover, Kamyonet leri için dokuz ve on vitesli otomatik şanzıman üzerinde çalışmak için biraraya geldiler. Hem önden çekişli hem de arkadan itişli versiyonları satışa sunulacak olan sistem için artırılmış araç performansı ve daha düşük yakıt tüketimi sözü veriliyor.

    Bu işbirliği sayesinde, Yeni şanzımanın dizayn, geliştirme, mühendislik, test, onay aşamaları GM ve Ford un ayrı ayrı yaptıklarına göre daha hızlı ve daha ucuza gerçekleşmiş olacak. Her iki firmadan da daha fazla bilginin üretime yakın açıklanması bekleniyor..


    Özetle;
    *GM ile Ford arasındaki gerçekleşen başarılı işbirlikleri sebebiyle tekrar bu konuda birleştiler.
    *İlk tasarım ve mühendislik çalışmaları şuan devam etmekte.
    *Yeni şanzımanlar ile yakıt tüketimi düşürülerek performans arttırılacak.

    *General Motors Corporation ve Ford Motor Company iki şirketin de binekleri, crossovers, SUV ve Truck'lar için ileri teknolojili yeni nesil 9 ve 10 vitesli otomatik şanzıman geliştirmeyi öngören bir anlaşma imzaladılar.



    http://www.worldcarfans.com/113041556535/general-motors-and-ford-join-forces-for-nine--and-ten-speed



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnGets -- 15 Nisan 2013; 23:49:07 >



    |
    |




  • Yarbay
    22755 Mesaj
    Gm bu aralar markari icin buyuk yatirimlar yapiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2401 Mesaj
    bunun uzerıne vw tofaşla işbirliği yapma kararı aldı guzel olur aslında ama bu fırmalar altında yer alan markalar napsa bazı rakiplerinden geri kalabiliyor veya marka algısı değişmiyor.
    |
    |
  • Yarbay
    15016 Mesaj
    Ford F serilerinde zaten bu tarz sanzimanlar yok mu??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8678 Mesaj
    Geçmiştede aynı şekilde birlikte şanzıman geliştirdiler.

    Şu anda ürettikleri çoğu kamyonet ve suv'un şanzımanları gm-ford ortak.
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Geçmiştede aynı şekilde birlikte şanzıman geliştirdiler.

    Şu anda ürettikleri çoğu kamyonet ve suv'un şanzımanları gm-ford ortak.

    evet öyleymiş..
    |
    |
  • Yarbay
    6484 Mesaj
    9 ve 10 vites mi. Bu işin de suyu cıktı artık. Yakında tırcılar gibi şanzımanımız olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    593 Mesaj
    Opelin binek tüm araçlarına gelirse fantastik olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5982 Mesaj
    galiba düz vitesin sonu geldi otomatik standart olacak..
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    galiba düz vitesin sonu geldi otomatik standart olacak..

    aynen dostum
    otomatik en iyisi
    6 vitesli araç kullanırken bile 4 ten sonra pek ihiyaç duymadım
    insanın kolu bir aşağı bir yukarı yolcculuk sona erdikten sonra kolumuz refleks olarak devam eder
    |
    |
  • Yarbay
    9421 Mesaj
    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...

    Hatırladığım kadarıyla ZF in iddası maksimum 9 vitesin gerçekleşeceğiydi..

    GM-Ford ortaklığı ise bunu ileriye taşıyarak 10 vitesi de kullanıma sunuyor olacak..
  • Yüzbaşı
    658 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AnGets

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...

    Hatırladığım kadarıyla ZF in iddası maksimum 9 vitesin gerçekleşeceğiydi..

    GM-Ford ortaklığı ise bunu ileriye taşıyarak 10 vitesi de kullanıma sunuyor olacak..

    Zf benim bildigim kadari ile 9 ustu gereksiz demisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3932 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dhyegirdimkendimegeldim


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnGets

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...

    Hatırladığım kadarıyla ZF in iddası maksimum 9 vitesin gerçekleşeceğiydi..

    GM-Ford ortaklığı ise bunu ileriye taşıyarak 10 vitesi de kullanıma sunuyor olacak..

    Zf benim bildigim kadari ile 9 ustu gereksiz demisti.

    Doğru demiş.

    6 idealdir. İlk 5 normal, 6 overdrive olacak şekilde.

    Gerçi yakıt tüketimi bu kadar önemliyse neden hala çağ dışı içten yanmalı motorlar kullanıyorlar onu da anlamıyorum. Pil teknolojisini geliştirsinler, elektrikli araçlar üretsinler çok daha iyi.




  • Binbaşı
    1986 Mesaj
    Hayirli olsun Opelin adam gibi bir otm. vitese ihtiyaci vardi. Ama 9-10 vites biraz fazla degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    688 Mesaj

    CVT az daha gelişse de hepsi cvt olsa vites sayısı olayıda kapansa daha iyi olacak benim açımdan.
    |
    |
    Bahsedilenler: ayak kokusu
  • Yarbay
    9421 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AnGets

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...

    Hatırladığım kadarıyla ZF in iddası maksimum 9 vitesin gerçekleşeceğiydi..

    GM-Ford ortaklığı ise bunu ileriye taşıyarak 10 vitesi de kullanıma sunuyor olacak..

    Vites sayısını kastetmiyorum.

    8 ileri ZF şanzımanlar tork konvertörlü olmalarına rağmen manuelden fazla tüketim yaptırmıyor. Gücü aktarımı da manueller kadar dinamik. Bunları kastediyorum.
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnGets

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Umarım 8 ileri ZF ayarında bir şeyler yaparlar...

    Hatırladığım kadarıyla ZF in iddası maksimum 9 vitesin gerçekleşeceğiydi..

    GM-Ford ortaklığı ise bunu ileriye taşıyarak 10 vitesi de kullanıma sunuyor olacak..

    Vites sayısını kastetmiyorum.

    8 ileri ZF şanzımanlar tork konvertörlü olmalarına rağmen manuelden fazla tüketim yaptırmıyor. Gücü aktarımı da manueller kadar dinamik. Bunları kastediyorum.

    Anlıyorum..

    Zaten haberin içeriğinde bununla ilgili bilgiler vardı.. performans artışı sağlarken, yakıt tüketimini düşürecek bir sistem sözü veriliyordu..!

    Yani beklenen de senin bahsettiğin şeyler üzerine..Umarım yakın zamanda bunu başarırlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnGets -- 18 Nisan 2013; 17:57:10 >
    |
    |




  • Yarbay
    4526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    9 ve 10 vites mi. Bu işin de suyu cıktı artık. Yakında tırcılar gibi şanzımanımız olacak.

    Buçuklu vites de olur artık
    |
    |
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    Bu ikili beceremez bu işi :D
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.