Şimdi Ara

General Mobile Seni Davet Ediyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
44
Cevap
1
Favori
4.803
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> General Mobile >> General Mobile Seni Davet Ediyor!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    [simage]
    [/simage]




    General Mobile marka ve ürünleri hakkında merak ettiklerin ve soruların mı var?



    Üretici bir firmanın çalışma sistemini ve işin arka mutfağını merak mı ediyorsun?



    Bir akıllı telefonun üretim sürecinden, satış ve pazarlamasına, teknik servisinden, lojistiğine kadar her şeyi öğrenmen artık mümkün.



    Tüm bu sorularının cevabını öğrenmek için seni, General Mobile ailesine bir günlüğüne misafir ediyoruz.



    -Katılım Şartları-

    1-) Bütün illerimizden katılabilirsiniz

    2-) Katılmak için herhangi bir süre bulunmamaktadır

    3-) Davetler 20 kişilik gruplar halinde yapılacaktır.

    4-) Gün içerisinde yemek ihtiyaçlarınız firmamız tarafından karşılanacaktır.

    5-) Yaş sınırı bulunmamaktadır.



    İlk grup 22 Nisan 2016 tarihinde belirlenecektir. Sonrası için konuyu tekrar güncelleyeceğiz.



    Başvuru için iletişim formumuzu doldurmanızı rica ederiz. :https://goo.gl/5Ou7X7



    [simage]
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi General Mobile -- 14 Nisan 2016; 16:10:42 >
    |
    |
    _____________________________





  • üretim süreci: bu süreçte sizin bile bulunduğunuzda şüpheliyim, nihayetinde çinde üretilip logo basılıp size yollanıyor. üretim sürecinin sizi pek ilgilendiren, hakkında bilgi ve donanıma sahip olduğunuz bir konu olduğunu düşünmüyorum

    satış ve pazarlama: malesef bunu becerebilen de bir firma değilsiniz. haftalar öncesinden sunumlar yaparak, satış tarihi belirlenmesine rağmen ürün temin etmediniz. satış kısmı sizin için önemli nasıl olsa para herşeyden önce GM için, pazarlama çok anladığınız bir konu değil malesef.

    teknik servis: içlerinde en beceremediğiniz ama en çok övündüğünüz nokta telpa. malesef binlerce memnuniyetsiz müşteri ve "Kullanıcı Hatası" kılıfı altında para talep edilen yüzlerce mağdur GM kullanıcısı mevcut.

    lojistik: bu kısımda tam bir fiyasko. 15 nisanda tüm satış noktlarında olacak olan cihazlar malesef olamadı. sadece siyah renk cihazlar bazı şubelere 1-2 adet olarak yollanmıştı. gönderilen turkcell bayileride bunu fırsat bilerek "cihaz hiçbir yerde yok, o yüzden 999 a deği 1199 a satıyorum" diyebilecek kadar kontrolsüz ilerledi her şey.

    kısaca yapamadığınız onca şeyi, anlatma çabası içerisine girmeyiniz..

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.



    üretim süreci: bu süreçte sizin bile bulunduğunuzda şüpheliyim, nihayetinde çinde üretilip logo basılıp size yollanıyor. üretim sürecinin sizi pek ilgilendiren, hakkında bilgi ve donanıma sahip olduğunuz bir konu olduğunu düşünmüyorum



    satış ve pazarlama: malesef bunu becerebilen de bir firma değilsiniz. haftalar öncesinden sunumlar yaparak, satış tarihi belirlenmesine rağmen ürün temin etmediniz. satış kısmı sizin için önemli nasıl olsa para herşeyden önce GM için, pazarlama çok anladığınız bir konu değil malesef.



    teknik servis: içlerinde en beceremediğiniz ama en çok övündüğünüz nokta telpa. malesef binlerce memnuniyetsiz müşteri ve "Kullanıcı Hatası" kılıfı altında para talep edilen yüzlerce mağdur GM kullanıcısı mevcut.



    lojistik: bu kısımda tam bir fiyasko. 15 nisanda tüm satış noktlarında olacak olan cihazlar malesef olamadı. sadece siyah renk cihazlar bazı şubelere 1-2 adet olarak yollanmıştı. gönderilen turkcell bayileride bunu fırsat bilerek "cihaz hiçbir yerde yok, o yüzden 999 a deği 1199 a satıyorum" diyebilecek kadar kontrolsüz ilerledi her şey.



    kısaca yapamadığınız onca şeyi, anlatma çabası içerisine girmeyiniz..

    General Mobile kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    DH den temelli gidiyorum..




  • Yüzbaşı
    719 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhretireduser



    üretim süreci: bu süreçte sizin bile bulunduğunuzda şüpheliyim, nihayetinde çinde üretilip logo basılıp size yollanıyor. üretim sürecinin sizi pek ilgilendiren, hakkında bilgi ve donanıma sahip olduğunuz bir konu olduğunu düşünmüyorum



    satış ve pazarlama: malesef bunu becerebilen de bir firma değilsiniz. haftalar öncesinden sunumlar yaparak, satış tarihi belirlenmesine rağmen ürün temin etmediniz. satış kısmı sizin için önemli nasıl olsa para herşeyden önce GM için, pazarlama çok anladığınız bir konu değil malesef.



    teknik servis: içlerinde en beceremediğiniz ama en çok övündüğünüz nokta telpa. malesef binlerce memnuniyetsiz müşteri ve "Kullanıcı Hatası" kılıfı altında para talep edilen yüzlerce mağdur GM kullanıcısı mevcut.



    lojistik: bu kısımda tam bir fiyasko. 15 nisanda tüm satış noktlarında olacak olan cihazlar malesef olamadı. sadece siyah renk cihazlar bazı şubelere 1-2 adet olarak yollanmıştı. gönderilen turkcell bayileride bunu fırsat bilerek "cihaz hiçbir yerde yok, o yüzden 999 a deği 1199 a satıyorum" diyebilecek kadar kontrolsüz ilerledi her şey.



    kısaca yapamadığınız onca şeyi, anlatma çabası içerisine girmeyiniz..

    +1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HainKost0k -- 20 Nisan 2016; 9:35:54 >
    |
    |
    Bahsedilenler: General Mobile , CanERYVZ
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HainKost0k

    +1
    +1 adam haklı beyler dağılın.
    |
    |
    _____________________________


    Samsung Galaxy Note 2 Kullanıcılar Kulübü
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: memti

    +1 adam haklı beyler dağılın.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,



    Eski bir GM discovery kullanıcısı olarak bene aynı sorundan muzdaribim ve birdaha GM kullanıp kullanmayacağımı bilmiyorum.İnanılmaz kötü servisi var.

    Fabrikasyon şarj soketi sorununa kullanıcı hatası diyerek kaybettiğiniz binlerce müşterinizi bir daha nasıl tekrar geri kazanabileceksiniz?

    Aslına bakarsanız ben dahil bu kişilere 599TL borcunuz var.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: suatsabri

    Merhaba,



    Eski bir GM discovery kullanıcısı olarak bene aynı sorundan muzdaribim ve birdaha GM kullanıp kullanmayacağımı bilmiyorum.İnanılmaz kötü servisi var.

    Fabrikasyon şarj soketi sorununa kullanıcı hatası diyerek kaybettiğiniz binlerce müşterinizi bir daha nasıl tekrar geri kazanabileceksiniz?

    Aslına bakarsanız ben dahil bu kişilere 599TL borcunuz var.

    Alıntıları Göster
    Bu kadar amatörlük olmaz bir hafta önce talimat verirsin butun satis noktalarina ürünü dagitir

    sonra ürün satis noktalarimizdadir dersin ya 2016 yilindayiz bugun gm nin musteri

    temsilcisiyle gaziantepde cihaz yok diyorum verdigi cevap orasi uzak ya

    o yuzden gelmemistir diyor bunun üzerine 2016 yilindayiz at arabasiylami

    dagitim yapiyorsunuz ucak 1 saat 15 dakikada gaziantepde deyince görüsmeyi

    sonlandirdi ne kadar amatörce bir davranis gerisini var sen düsün

    gm daha 10 fırın ekmek lazım sana...
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    18 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemalbinbas

    Bu kadar amatörlük olmaz bir hafta önce talimat verirsin butun satis noktalarina ürünü dagitir

    sonra ürün satis noktalarimizdadir dersin ya 2016 yilindayiz bugun gm nin musteri

    temsilcisiyle gaziantepde cihaz yok diyorum verdigi cevap orasi uzak ya

    o yuzden gelmemistir diyor bunun üzerine 2016 yilindayiz at arabasiylami

    dagitim yapiyorsunuz ucak 1 saat 15 dakikada gaziantepde deyince görüsmeyi

    sonlandirdi ne kadar amatörce bir davranis gerisini var sen düsün

    gm daha 10 fırın ekmek lazım sana...

    Alıntıları Göster
    GM 5 PLUS telefonda ısınma, sarj, ekran ve videoda netleme ile ilgili sıkıntıları fark edenler sahibindene 770 tlye ilan koymuş satıyolar nasıl bi cihaz almışız yeterki satılsın diyerek heralde 2.parti cihazlar gelmeden sorunlar ortaya çıktı buda olmadı gm bu kadar beklettiniz bari beklediğimize değseydi hadi oda olmadı ilk gelen cihazlar sorunsuz olsaydı...Bide 30 dk Da şarj Oluyor dedikleri cihaz 2 saatte şarj oluyo bu bir özellik değil piyasadaki tüm cihazlar bu sürelerde şarj oluyor zaten...
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    28 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemalbinbas

    GM 5 PLUS telefonda ısınma, sarj, ekran ve videoda netleme ile ilgili sıkıntıları fark edenler sahibindene 770 tlye ilan koymuş satıyolar nasıl bi cihaz almışız yeterki satılsın diyerek heralde 2.parti cihazlar gelmeden sorunlar ortaya çıktı buda olmadı gm bu kadar beklettiniz bari beklediğimize değseydi hadi oda olmadı ilk gelen cihazlar sorunsuz olsaydı...Bide 30 dk Da şarj Oluyor dedikleri cihaz 2 saatte şarj oluyo bu bir özellik değil piyasadaki tüm cihazlar bu sürelerde şarj oluyor zaten...

    Alıntıları Göster
    beyler general mobile gm5 plus hangi uhs standartını destekliyor
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    485 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem bey

    beyler general mobile gm5 plus hangi uhs standartını destekliyor

    Alıntıları Göster
    Bir daha General Mobile mı? Hayır. Telpa garanti? Asla.
    |
    |
    _____________________________
    "Cihan ara, cihan içredür arayı bilmezler. O mahiler ki derya içredür deryayı bilmezler."
  • Yarbay
    2769 Mesaj
    Allah elinize düşürmesin. Sürünmek istemiyorum



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1616 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömürcan

    Allah elinize düşürmesin. Sürünmek istemiyorum
    :D daha dün ekranın üstüne 30 cmden düştü ekran pert daha öncede garantiden yaptırmıstım fakat bi daha gm discovery almıyıcam sebebi güncellemeyi direk eski ürünlerinden kesiyorlar ve servisleri inanılmaz derecede yeteneksiz kişilerden oluysuyor 1 defa şarj soketinden servise gitmişti telefonum ondada anakartı koruyan tırnakları kırıp yollamıslar ve hatalarını kabullenmiyorlar :D televizyoncuda usb soket alıp taktırsam o adam bile profesyonelce yapardı kardeşimde vardı mesela ekran sararmasından gönderdi kullanıcı hatası diyor alla allah nasıl kullanıcı hatası olucak kardeşim ekran sararması açıkcası fp ürün diye almıstık 2 biz 1 de arkadaşım hepimiz tövbeliyiz :D yeni telefon arifesinde çin modellerini geziniyorum meizu felan alırım sanırım size tavsiye yazılım ve teknik servis desteğinizi düzeltin ve arayüze attığınız saçma sapan uygulamaların silinememesi ayrı dert yok storeid miş bilmemneymiş istemiyorum kardeşim bu firmadan mal alan 9999999999 defa düşünüp alsın yazılım desteği 1 güncellemede biter :D o telpa servisi Allaha emanet telefonu tek parça gönder 5 bölüp geri gönderirler
    |
    |
    _____________________________
    Edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum sanır.



    Mevlana C.R




  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gs09gs09

    :D daha dün ekranın üstüne 30 cmden düştü ekran pert daha öncede garantiden yaptırmıstım fakat bi daha gm discovery almıyıcam sebebi güncellemeyi direk eski ürünlerinden kesiyorlar ve servisleri inanılmaz derecede yeteneksiz kişilerden oluysuyor 1 defa şarj soketinden servise gitmişti telefonum ondada anakartı koruyan tırnakları kırıp yollamıslar ve hatalarını kabullenmiyorlar :D televizyoncuda usb soket alıp taktırsam o adam bile profesyonelce yapardı kardeşimde vardı mesela ekran sararmasından gönderdi kullanıcı hatası diyor alla allah nasıl kullanıcı hatası olucak kardeşim ekran sararması açıkcası fp ürün diye almıstık 2 biz 1 de arkadaşım hepimiz tövbeliyiz :D yeni telefon arifesinde çin modellerini geziniyorum meizu felan alırım sanırım size tavsiye yazılım ve teknik servis desteğinizi düzeltin ve arayüze attığınız saçma sapan uygulamaların silinememesi ayrı dert yok storeid miş bilmemneymiş istemiyorum kardeşim bu firmadan mal alan 9999999999 defa düşünüp alsın yazılım desteği 1 güncellemede biter :D o telpa servisi Allaha emanet telefonu tek parça gönder 5 bölüp geri gönderirler

    Alıntıları Göster
    GM bana uzak Allah' a yakın olsun discovery almıştım kış zamanıydı düşüp kırılmıştı pek kullanamamıştım sonra discovery 2 aldım çok çabuk ısınıyordu birde dokunmatiğin maşallahı vardı kilidi bile açamıyordum dokunmatiği bozuktu servise verdim geri aldığımda yine ısınıyor yine dokunmatik arızalı ayrıca kasa tam düzgün oturtulmamış gıcırdıyordu geri verdim düzelen tek şey yine kasa oldu bende sattım ayrıca kuzenim ve amcamda da bu GM ürünlerinden var hiçbiri memnun değil servise verip kullanıcı hatası diye alıyorlar oysa kullanalı 1 ay olmadı gayet de düzgün kullanan bir çocuktu arkadaşlarımdan da soket yeri bozuk olduğu ve tamir edilmediği için satan çok oldu kısacası müşteri memnuniyetiniz sıfır bence biraz da ürünlerinizde hatalarınızın olduğunu kabul etmelisiniz
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    4 Mesaj

    : Bir insanın düşüncleri başkası tarafından ancak bu kadar güzel açıklanabilirdi ağzına sağlık. İçimin yağları eridi
    |
    |
    dhretireduser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgardaaa

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Antakyada koca samsung'un servisi yokken Gm nin servisinde 1 saat içinde kızımın telefonunun pilini sorgu sualsiz garantiden değiştirdiler. ben memnun kaldım. iyiye iyi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2099 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yarasa2000tr

    Antakyada koca samsung'un servisi yokken Gm nin servisinde 1 saat içinde kızımın telefonunun pilini sorgu sualsiz garantiden değiştirdiler. ben memnun kaldım. iyiye iyi.

    Alıntıları Göster
    discovery şarj soketi sorunu ?
    |
    |
    _____________________________
    Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti'ni kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
  • Teğmen
    192 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fikirist

    discovery şarj soketi sorunu ?

    Alıntıları Göster
    ilk cıkardıgınız generali kullandım,sarj soketi bu kadarmı kotu olur,hemen kırılır,acaba sorun bendemi dedim ama herkeste aynıydı hocam.yaptırıyorsun 1 ay demeden yine kırılıyor,cok kişiyi magdur ettiniz ilk telefonunuzda,depolama alınıda cok azdı hemen uyarı veriyordu.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    192 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nazarka

    ilk cıkardıgınız generali kullandım,sarj soketi bu kadarmı kotu olur,hemen kırılır,acaba sorun bendemi dedim ama herkeste aynıydı hocam.yaptırıyorsun 1 ay demeden yine kırılıyor,cok kişiyi magdur ettiniz ilk telefonunuzda,depolama alınıda cok azdı hemen uyarı veriyordu.

    Alıntıları Göster
    yaptıgım yorum ilk telefon içindi,sonraki telefonlarınızı kullanmadıgım için soket olayını duzelttiyseniz onu bilmiyorum tabiki.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1111 Mesaj
    Telefon aynı sorundan dolayı iki kez sizi ziyaret etti zaten, benim ayrıca gelmeme gerek yok, gelmiş kadar oldum kullandığınız malzemenin kalitesi(!) sayesinde... Teşekkürler GM.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erkut17500

    Telefon aynı sorundan dolayı iki kez sizi ziyaret etti zaten, benim ayrıca gelmeme gerek yok, gelmiş kadar oldum kullandığınız malzemenin kalitesi(!) sayesinde... Teşekkürler GM.
    şarj soketi sorunu....çoğu kişi harici şarj aleti kullanmak zorunda kalıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2478 Mesaj

    takdir etmemek elde değil :)

    maşallah GM de nisan dan bu yana tek kelime etmemiş..

    mükemmel derecede kullanıcı odaklı bir firma olduğu aşikar

    yorumların icinde sadece bir kişi olumlu yorum bırakmış.. gerçi adamların umurunda değili cihazı satalım yeter sonrası bizi bağlamaz diyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 20 Eylül 2016; 17:08:42 >
    |
    |
    dhretireduser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Bey Azura
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.