Şimdi Ara

★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi ★★

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
46.408
Cevap
273
Favori
1.623.814
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> General Mobile >> ★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi ★★
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3077 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Financierbd

    Rootlu telefonlara güncelleme yükleyemezsiniz.

    Ayrıca birebir google linklerini vermişim "linkler bozuksa şuradan indirin" diyor. Ardına da youtube videosu gizlemiş. Nasıl bir ruh hastalığı var çözemedim.

    güvenlik guncelesinde özelik güncellemesi yok dimi sadece güvenlik yaması





    bunu yapan ruh hastası galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mogolo -- 14 Mart 2018; 11:7:31 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo

    arkadaşlar 2 den Fazla parca arızalanması durumunda para talep etme hakkınız var garanti bitmeden gidin paranızı alin telef9n konik sorunlu zaten buradaki cogu cok rahat parca değişimi yapmıştır

    Aynı anda mı? Benim 2 kere şarj soketi, bir kere iç kulaklık, bir kere arka kapak değişti, bir kere daha gönderip ekran ve bataryaya değiştirtmem gerek, iade imkanım varsa çok iyi olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3077 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo

    arkadaşlar 2 den Fazla parca arızalanması durumunda para talep etme hakkınız var garanti bitmeden gidin paranızı alin telef9n konik sorunlu zaten buradaki cogu cok rahat parca değişimi yapmıştır

    Aynı anda mı? Benim 2 kere şarj soketi, bir kere iç kulaklık, bir kere arka kapak değişti, bir kere daha gönderip ekran ve bataryaya değiştirtmem gerek, iade imkanım varsa çok iyi olur

    para iadesi hakkin var bir ust modeli isteme hakkin var ariza kadar kismi ucret iadesi hakkin var yenisi ile değiştirme hakkın var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    90 Mesaj
    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi al-Alamut -- 14 Mart 2018; 11:55:26 >
    _____________________________
    Make your life a masterpiece; imagine no limitations on what you can be, have or do.
    -Brian Tracy
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj

    Snd haberine gerek yok. Tr cihazı s8+ var bende. Güncelleme çıktı. Geri çektiler. 10 gün sonra yine çıktı. 1 aya yakındır resmen oreolu. Hadi abicim ya hadi ya 😁



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    imhotep_of_grudge kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Galaxy S8+ Orchid Grey
  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.
    _____________________________
  • Çavuş
    90 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..

    valla hocam general mobile markasına artık bulaşmamak lazım, sadece oreo vermediler diye söylemiyorum bunu. belki klişe olacak fakat cihazın kronik sorunları diye bas bas bağırıyoruz, ücretli değişim yapılıyor. mh zaten "salla başı al maaşı" kafasında işi ilerletiyor. ucuz etin yahnisi yavan olurmuş ne diyeyim..
    |
    |
    _____________________________
    Make your life a masterpiece; imagine no limitations on what you can be, have or do.
    -Brian Tracy




  • Binbaşı
    1207 Mesaj
    Ara sıra dokunmatik zor basıyor. Bildiğin elinle ekrana sert basman gerekiyor. Acaba kırılmaz ekran yüzünden mi? Aynı sorunu yaşayan var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel Core i5-8250U/Kingston 16GB 1600MHZ DDR3/NVIDIA GeForce MX150 2GB/Corsair Force LE 240GB SATA 3.0 SSD/

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..

    En net cevabı tüketici hattından öğrenirsiniz. Elinizde arızaya ilişkin servis formları varsa tüketici hattıyla iletişime geçin.
    |
    |
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.




  • Yarbay
    4222 Mesaj
    Telefon açılış ekranında kalıyor arkadaşlar nasıl çözebilirim.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 742793

    Telefon açılış ekranında kalıyor arkadaşlar nasıl çözebilirim.

    Rom yükleyin

    https://onelabs.net/konu/7-1-1-guncel-general-mobile-5-plus-ocak-2018-stock-rom.11200/
    _____________________________
    Hesabımı kendi isteğimle kapatıyorum.
  • Yarbay
    3077 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.

    nasıl cozdun uyku sorununu benim cihaz rootlu nasıl ayar yapmam gerek
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.

    nasıl cozdun uyku sorununu benim cihaz rootlu nasıl ayar yapmam gerek

    rootlu olduğunda adb ye gerek kalmıyor zaten, sistem uygulamaları dışında çeviri vs. dahil her şeyi listeye eklemek lazım
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    390 Mesaj
    Arkadaşlar şarj soket arızası nasıl yaptırabiliriz garantiyle uğraşmadan



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not

    ssadece servise vereceksin şarj olmuyor diyeceksin garantiden soket değişiyor... yoksa şarj soketi satılıyormuş... gittigidiyor.comda ara...
    |
    |
    koc28 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Powered by casper computer...
    キャスパーで動く
  • Yarbay
    4222 Mesaj

    Gerek kalmadı hocam. Güç tuşuna 1 dakika falan basılı tuttum kapanıp tekrar acildi. Şuan telefondan yazıyorum sıkıntı yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Financierbd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj

    Ben telefonu geçen sene aldığımda kırılmaz ekran da taktım ama dediğin gibi zar zor basıyordu. Algılamıyordu. Gittim aldığım yere, başka bir tane taktı gene aynısı oldu. Bende hiç taktırmadım çıkarttım. Ekranında galiba bu konu da sıkıntısı var. 2 ay kadar önce ekran değişti. Bu sefer kırılmaz ekran olmamasına rağmen algılamıyor basmıyor. Ekranı kapatıp açmam gerek. Servise vericem ama sakarya da olduğum için veremedim. Ne sorunu var ekranın anlamış değilim.
    |
    |
    Mühendis Mert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9298 Mesaj

    servisd degısen yenı takılan camların kalıtesını dusurduler
    |
    |
    talia253 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Yüzbaşı
    899 Mesaj
    Ekran koruyucu cam ile alakası yok, ben koruyucusuz kullaniyorum ama dokunmatik problemi oluyor sık sık.



    Kapatıp açınca düzeliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
kolayoto.com
bankalar.org
emek server
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.