Şimdi Ara

★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi ★★ (2088. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46.393
Cevap
229
Favori
1.710.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
66 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20862087208820892090
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo

    arkadaşlar 2 den Fazla parca arızalanması durumunda para talep etme hakkınız var garanti bitmeden gidin paranızı alin telef9n konik sorunlu zaten buradaki cogu cok rahat parca değişimi yapmıştır

    Aynı anda mı? Benim 2 kere şarj soketi, bir kere iç kulaklık, bir kere arka kapak değişti, bir kere daha gönderip ekran ve bataryaya değiştirtmem gerek, iade imkanım varsa çok iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo

    arkadaşlar 2 den Fazla parca arızalanması durumunda para talep etme hakkınız var garanti bitmeden gidin paranızı alin telef9n konik sorunlu zaten buradaki cogu cok rahat parca değişimi yapmıştır

    Aynı anda mı? Benim 2 kere şarj soketi, bir kere iç kulaklık, bir kere arka kapak değişti, bir kere daha gönderip ekran ve bataryaya değiştirtmem gerek, iade imkanım varsa çok iyi olur

    para iadesi hakkin var bir ust modeli isteme hakkin var ariza kadar kismi ucret iadesi hakkin var yenisi ile değiştirme hakkın var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi al-Alamut -- 14 Mart 2018; 11:55:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imhotep_of_grudge kullanıcısına yanıt
    Snd haberine gerek yok. Tr cihazı s8+ var bende. Güncelleme çıktı. Geri çektiler. 10 gün sonra yine çıktı. 1 aya yakındır resmen oreolu. Hadi abicim ya hadi ya 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..

    valla hocam general mobile markasına artık bulaşmamak lazım, sadece oreo vermediler diye söylemiyorum bunu. belki klişe olacak fakat cihazın kronik sorunları diye bas bas bağırıyoruz, ücretli değişim yapılıyor. mh zaten "salla başı al maaşı" kafasında işi ilerletiyor. ucuz etin yahnisi yavan olurmuş ne diyeyim..




  • Ara sıra dokunmatik zor basıyor. Bildiğin elinle ekrana sert basman gerekiyor. Acaba kırılmaz ekran yüzünden mi? Aynı sorunu yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaeSeulRin

    kullanıcı hatası diyip geri yollarlar. ben bu firmanın iade konusunda ya da bir üst model konusunda yardımcı olacağını düşünmüyorum. discovery zamanı da yaşadım aynı durumu, bu cihaz için de. 300 küsur lira hesap çıkarıyorlar

    daha önce sordum servise, 6 ay içinde 4 arıza diyorlardı, 1 yıl içinde 3 kere gönderdiğimi söylüyorlar o yüzden olmazmış(!), hakem heyetine başvursam zaten alırım tek arıza yeter diyorlar, o ayrı konu..

    En net cevabı tüketici hattından öğrenirsiniz. Elinizde arızaya ilişkin servis formları varsa tüketici hattıyla iletişime geçin.




  • Telefon açılış ekranında kalıyor arkadaşlar nasıl çözebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 742793

    Telefon açılış ekranında kalıyor arkadaşlar nasıl çözebilirim.

    Rom yükleyin

    https://onelabs.net/konu/7-1-1-guncel-general-mobile-5-plus-ocak-2018-stock-rom.11200/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.

    nasıl cozdun uyku sorununu benim cihaz rootlu nasıl ayar yapmam gerek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mogolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74


    quote:

    Orijinalden alıntı: celotpl

    Premium u var hocam bende ama abd ixinlerini nasıl vericem

    https://greenify.uservoice.com/knowledgebase/articles/749142-how-to-grant-permissions-required-by-some-features
    burada anlatılıyor, greenify para vermeye ve izinleri vermeye değiyor, uyku modu sorununu çözüyor.

    nasıl cozdun uyku sorununu benim cihaz rootlu nasıl ayar yapmam gerek

    rootlu olduğunda adb ye gerek kalmıyor zaten, sistem uygulamaları dışında çeviri vs. dahil her şeyi listeye eklemek lazım




  • Arkadaşlar şarj soket arızası nasıl yaptırabiliriz garantiyle uğraşmadan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • koc28 kullanıcısına yanıt
    ssadece servise vereceksin şarj olmuyor diyeceksin garantiden soket değişiyor... yoksa şarj soketi satılıyormuş... gittigidiyor.comda ara...
  • Gerek kalmadı hocam. Güç tuşuna 1 dakika falan basılı tuttum kapanıp tekrar acildi. Şuan telefondan yazıyorum sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben telefonu geçen sene aldığımda kırılmaz ekran da taktım ama dediğin gibi zar zor basıyordu. Algılamıyordu. Gittim aldığım yere, başka bir tane taktı gene aynısı oldu. Bende hiç taktırmadım çıkarttım. Ekranında galiba bu konu da sıkıntısı var. 2 ay kadar önce ekran değişti. Bu sefer kırılmaz ekran olmamasına rağmen algılamıyor basmıyor. Ekranı kapatıp açmam gerek. Servise vericem ama sakarya da olduğum için veremedim. Ne sorunu var ekranın anlamış değilim.
  • servisd degısen yenı takılan camların kalıtesını dusurduler
  • Ekran koruyucu cam ile alakası yok, ben koruyucusuz kullaniyorum ama dokunmatik problemi oluyor sık sık.



    Kapatıp açınca düzeliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeboyy

    Ekran koruyucu cam ile alakası yok, ben koruyucusuz kullaniyorum ama dokunmatik problemi oluyor sık sık.



    Kapatıp açınca düzeliyor.

    Dokunmatik problemi bende de var. Klavyede a harfinin olduğu kısımlar bazen çalışmıyor, ekranı kapatıp açınca düzeliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20862087208820892090
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.