Şimdi Ara

General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
4
Favori
26.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu sorun eski cikan.modellerde oluryormus dogrumudur?
    Yani ilk cikan partinin urunu olan 4gb beyaz ve 4gb siyah modellerde oluyor imis
    Yani sonradan cikan 4gb mavi ve 16gb mavi,beyaz ve siyah modellerde olmamis
    Belirttigim modellerde bu sorunu yasayan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu telpa nın yaptığı beleşçilikten başka bir şeye benzemiyor, bedavadan para kazanmanın yolunu bulmuşlar oh ne ala (!)
    milleti enayi yerine koyup soymayı kendilerine yol haritası olarak gören bir firmadan başka bir şey değiller.
    Bu memlekette ne iş yapsam diye kara kara düşünüp duranlarda var böyle kolay yoldan insanların sırtından geçinenler de
  • Discovery cihazım bir sabah kalktığımda şarj olmuyordu. Telpa'ya götürdüm 50 lira ücret var dediler. Sitelerde binlerce şikayet var ve herkesten garanti dışı diye para alıyorlarmış.Aradım ''Kronik arıza bu, para vermek istemiyorum bir daha inceleyin ''dedim. 1 gün sonra arayıp ''Değişmedi 50 lira'' dediler. Telefona acil ihtiyacım olduğu için peki yapın dedim .

    1.5 saat sonra telefonunuz hazırdır, gelip alabilirsiniz diye mesaj geldi. Ertesi gün gittim biraz bekleteceğiz oturun dediler. 20 dakika içinde 4 kişi geldi şarj soketi sorunundan ve hepsine 50 lira ücret çıkabilir onaylıyorsanız hemen yaparız dediler. Böylr olunca olay çıktı.Baya tartıştık bu ne böyle haraca mı bağladınız her gelene 50 lira 50 lira falan diye.Neyse arkadaşlar baya baya bağırış çağırıştan sonra PARANIZ İADE EDİLECEK TAMAM dediler haberiniz olsun.Kavga çıkarın gerekirse polis çağırın o parayı vermeyinn




  • gm'nın kronık sorunu ben ıkı kısının yaşadığına şahit oldum gmd alıcakların dıkkatıne...
  • kanuncudur K kullanıcısına yanıt
    Telefonu istiyor hakem heyeti.Sizden istediler mi hocam ve kaç gün sürdü inceleme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dexter89

    Telefonu istiyor hakem heyeti.Sizden istediler mi hocam ve kaç gün sürdü inceleme.

    benden cihaz istemediler
  • bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
    servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
    klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
    saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
    anladım ki telpa pişmanlıkmış
    ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
    ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
    buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
    emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    bende bu kronik sorunu bildiğim için özenle kullanmama rağmen 7 ay sonunda şarj soketim bozuldu
    servise yolladım bi şans 4 gb olduğu için yaparlar belki dedim
    klasik ben bozmuşum 4 gb tel için anakart yokmuş 16 gb anakartı takıcaklarmış ve şarj soketini yapıcaklarmış 110 tl istediler
    saçmalığa bak garantide yapılması gereken ürüne hem ücret istiyolar bide olmayan ürünün farklısı içinde fark istiyolar
    anladım ki telpa pişmanlıkmış
    ama şarj soketini siz bozmuşsunuz diyen mhye ve bizi teknoloji özürlü yapan telpaya inat bu işin peşini bırakmıyacağım
    ve ürünü aypılı mal kapsamında thh başvurarak iade edip ücretini alıcam
    buradan bilgileri paylaşırım internetteki şikayetleri ve gm genel müdürünün itirafını ve tüm bilgileri toplayıp şikayet edeceğim ve kazanacağım eminim bu işlerle az uğraşmadım
    emsal teşkil ederek herkes uğraşmadan sadece bikaç evrak ve dilekçe ile ayıplı ürün kapsamında iade edip paralarını geri alıcak inşallah

    yaptırdıktan sonra özenle kullanılmasına rağmen tekrar şarj olmamaya başlıyor kesinlikle bu telefonun adam olacağına inanmıyorum daha bir yıl olmadı alındığı sorunsuz kullandığımı hatırlamıyorum. Şikayet konusunda bana da bilgi verebilirseniz çok sevinirim bu sorunu çözüp artık telefonu değiştirmek istiyorum.




  • hakem heyeti şikayetimi haklı görüp lehime karar verdi.ücretsiz yaptırdım telefonu.bir de ekranı kırmıştım karar çıkınca onu da ücretsiz yapmak zorunda kaldılar :D

    şarj arızasını şu an garanti kapsamına sokuyorlar herhalde veya daha az kişiye garanti kapsamı dışında diyorlar.
  • 10 gün önce telefonumu kargo ile telpaya gönderdim. Hala telefonumun kayıt aşamasında olduğunu söylüyorlar. Bot sekreter koymuşlar her soruya aynı cevabı veriyor. Cihaz takip sayfasından takip yapamıyorum. Kısacası telefonu kargoladım ama akıbeti belli değil. Muhtemelen bende mahkemelik olacağım.
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
  • ben de 10 gün önce göndermiştim. Müşteri hizmetleri anten ve anakart parçalarını tedarik ettiklerini garanti kapsamında yapacaklarını söylediler bakalım. bekliyorum..
  • selamlar, konuya epeydir yazan olmamış telpa madurlarına bir duyurum olacak

    malum sebepten dolayı telpadan şikayetçi oldum.. dilekçemde para iadesi istediğimi belirttiğim thh ye başvurum olumlu bulundu.
    thh avukatları tebligat yaptılar. cihazı kutu ve tüm aksesuarları ile birlikte telpanın profilo avmdeki yeni adresine gönderdim.
    müşteri temsilcisi para iadesinin yapılacağını söyledi.
    yaklaşık 8 ay süren uğraş ve bekleyiş sonrasında bu hafta discovery e ödediğim paranın iadesini bekliyorum.

    telefonumu inceleyen bilirkişiler cihazı ve arızayı ezbere biliyor, telpanın niyetinin farkındalar.
    bu şekilde gelen tüm cihazların haklı olduğunu tüketicilerin hakkını araması gerektiğini söylüyorlar.
    mağdur olan arkadaşlar telpanın bu oyununa gelmemenizi hakkınızı sonuna kadar aramanızı dilerim.

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanks

    selamlar, konuya epeydir yazan olmamış telpa madurlarına bir duyurum olacak

    malum sebepten dolayı telpadan şikayetçi oldum.. dilekçemde para iadesi istediğimi belirttiğim thh ye başvurum olumlu bulundu.
    thh avukatları tebligat yaptılar. cihazı kutu ve tüm aksesuarları ile birlikte telpanın profilo avmdeki yeni adresine gönderdim.
    müşteri temsilcisi para iadesinin yapılacağını söyledi.
    yaklaşık 8 ay süren uğraş ve bekleyiş sonrasında bu hafta discovery e ödediğim paranın iadesini bekliyorum.

    telefonumu inceleyen bilirkişiler cihazı ve arızayı ezbere biliyor, telpanın niyetinin farkındalar.
    bu şekilde gelen tüm cihazların haklı olduğunu tüketicilerin hakkını araması gerektiğini söylüyorlar.
    mağdur olan arkadaşlar telpanın bu oyununa gelmemenizi hakkınızı sonuna kadar aramanızı dilerim.

    saygılarımla


    ben de kafaya koydum yapmazsalar para iadesi için uğraşacam g3 alınca ikinci telefon oldu kac aydır sürünüyorum şarj edecem diye. Bunun hesabını vermedikleri gibi bir de para istiyolar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanks

    selamlar, konuya epeydir yazan olmamış telpa madurlarına bir duyurum olacak

    malum sebepten dolayı telpadan şikayetçi oldum.. dilekçemde para iadesi istediğimi belirttiğim thh ye başvurum olumlu bulundu.
    thh avukatları tebligat yaptılar. cihazı kutu ve tüm aksesuarları ile birlikte telpanın profilo avmdeki yeni adresine gönderdim.
    müşteri temsilcisi para iadesinin yapılacağını söyledi.
    yaklaşık 8 ay süren uğraş ve bekleyiş sonrasında bu hafta discovery e ödediğim paranın iadesini bekliyorum.

    telefonumu inceleyen bilirkişiler cihazı ve arızayı ezbere biliyor, telpanın niyetinin farkındalar.
    bu şekilde gelen tüm cihazların haklı olduğunu tüketicilerin hakkını araması gerektiğini söylüyorlar.
    mağdur olan arkadaşlar telpanın bu oyununa gelmemenizi hakkınızı sonuna kadar aramanızı dilerim.

    saygılarımla


    Alabildiniz mi acaba para iadesi ?




  • mech.engr kullanıcısına yanıt
    Fatura tutarını 1 hafta sonra banka hesabıma gönderdiler
    Neyse ki THH diye bir kurum var bu ülkede aksi halde mahkemelerde kim uğraşır bu işlerle
    Telpa gibi kan emici kurumları şikayet etmedikçe bu düzeni yaşatmaya devam edeceklerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanks

    Fatura tutarını 1 hafta sonra banka hesabıma gönderdiler
    Neyse ki THH diye bir kurum var bu ülkede aksi halde mahkemelerde kim uğraşır bu işlerle
    Telpa gibi kan emici kurumları şikayet etmedikçe bu düzeni yaşatmaya devam edeceklerdir

    Haklısınız. Ben de 2 gün önce gönderdim bazı kronik olan sebepler ile kullanıcı hatası deyip para talep ederlerse eğer THH ' de hakkımı aramayı düşünüyorum. Teşekkürler
  • merhaba arkadaşlar benimde malesef benzer sorun başıma geldi,
    telefon bir sene olmadan her ne kadar kaliteli samsung kablosu kullanarak şarj etsemde çok titiz dikkatli takıp çıkarsam da nafile bozuldu :) zaten kendi kablosu kalitesiz onunla kullansaydım bu kadar uzun gitmezdi,

    telefon hiç şarj almıyor+telefonu ilk aldığımda kutudan açınca beyaz ekranda belli olan küçük beyaz bir leke vardı küçük bir tane olduğu için çok önemsemedim sonra zaman geçtikçe o leke büyüdü yanında benzer 4 tane daha çıktı, şu an çok rahatsızlık veriyor + batarya bazen yüzde 20 deyken bir anda telefon yüzde 2 şarja düşüp kapanıyordu bu şekilde detaylıca sorunları belirtip garantiye gönderdim.

    Benim hatam sayılabilecek ise telefonun sağ arka tarafında uç üst plastik kısımda küçük bir darbe gibi iz var çok hafif çatlak fakat küçük ve kullanıma engel olmuyor rahatsızlık vermiyor kullanıma bağlı illaki oluyor o kısım sanırım masa kenarına gelmiş ve cepte de sıkışınca hafif çatlamış,kılıfla ve ne kadar titiz kullansam da,bu son zamanlarda oldu fakat söylediğim sorunlar zaten öncesinden beri vardı şarj girişi de bozulunca mecbur yaptırmadan garantisi de hazır daha uzun süre varken gönderdim telefonun diğer kısımlarında çizik bile yok ekran vs,bir o kısımda hafif çatlak ve plastik kısımda darbe izi var,

    bugün işleme almışlar şok oldum,
    242 tl fiyat istemişler ekran değişecek ekran darbeli+soket girişi diye,

    ekranda herhangi bir darbe ölü piksel yok titiz kullanıcıyım zaten sorun sıkıntı yoktu beyaz leke aldığımda vardı çoğalarak arttı ve büyüdü + soketi yazmışlar

    üst telefonla bağlantılı olmayan kısımda hafif darbe olduğu için orayı bahane ederek değişim v.s. sokmadılar garantiye belkide,

    sizden yardım bekliyorum ne yapmalıyım karar veremedim bende hakem heyetine başvuracağım hakkımı sonuna kadar arayacağım bir daha bu markayı kapıma sokamam adamlar resmen enayi gibi ayıplı malı para karşılığı yapıyorlar acaba telefon ödemesini yapıp sonra yaptırıp teslim aldıktan sonra hakem heyetine servis ücreti için başvursam para iadesi alabilir miyim nasıl olur en azından telefon lazım elime telefon geçer diye düşünüyorum,
    ya da yaptırmadan alıp bu şekilde komple para iadesi mi istesem daha iyi olur örnek davayı da emsal alacağım markadan telpa dan tamamen soğudum amacım bunlara bir zırnık bir şey koklatmamak yardım ederseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pokeharun -- 18 Mart 2015; 21:29:24 >




  • Yaptırmadan geri iste heyet telefonu görsün yoksa sadece şarj soketi değil deyip kendilerini haklıcçıkartırlar karşında paraseverler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadasım merhaba (khanks) sana bır sorum olacak benım general mobılıe dıscovery telefonum var sarj soketı arızalı ve ekranda sararmalar var bu sebeple telpaya cıhazı verdım benden 230 tl ucret talep ettıler bende kızıp ıadesını ıstedım sımdı hakem heyatıne sıkayatte bulunacagım yanlız telefonu aldıgım teknosa yımı yoksa telpayımı sıkayet edecegım ayrıca telefonun ucret ıadesını ıstıyorum nasıl bır yol ızlemelıyım yardımcı olursan cok tesekkur edrım tam oalarak acıklayıcı bılgı paylasırsan sevınırım ayrıca sıkayet dılekcenı paylasırsan ornek olur kanaatındeyım
  • merhaba,

    satıcılar sadece aracı olurlar üründen tam sorumlu ve yetkili kurum telpadır, bu nedenle muhatabınız kendileridir.
    para iadesi talebinde bulunabilirsiniz elbette en doğal hakkınız, ayıplı-kusurlu ürünlerin tüketiciye dayatılması gibi bir durum söz konusu bu nedenle telpa aslında suç işlemektedir..

    hatta işi daha da ileriye götürmek isteyebilirsiniz,

    örnek vermem gerekirse onarımını yapmayarak uzun süre beni telefonsuz bırakan bu kurumdan tazminat talebinde de bulunabilirim bunun için ayrıca dava açma ve tazminat isteme hakkına sahibim, ki telefonunu iş için kullananlar olabilir dolayısı ile iş kaybının zararı telefonun ederinden çok daha fazla da olabilir. sonuçta akıllı telefonların hayatımızdaki yeri yadsınamaz.
    aslında telpa tehlikeli sularda yüzüyor, farkında mı değil mi bilemiyorum
    bu ülkede bilinçli tüketiciler ve tüketiciyi koruyan kurumların sayısının arttığının farkına varmıştır artık diye ümit ediyorum.

    maalesef telpaya güvenerek hepimiz aynı yanılgıya düşmüş olduk, mağduriyet yaşayanlar için acil çözüm dilerim.


    dilekçemi buradan görebilirsiniz dilekce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanks -- 11 Nisan 2015; 9:45:23 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.