DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
111
Cevap
4
Favori
25.260
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Diğer Android Telefonlar >> General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      183 Mesaj
      13 Aralık 2013 11:17:31

      sizin dava bize güzel bi örnek ama aklıma takılan şeyler var.

      ben telefonu vatan bilgisayar'dan aldım, servis ile onların alakası yok.

      bu durumda vatan bilgisayar'ı mı dava edeceğim?

      siz il başkanlığı hakem heyetine başvuru yapmışsınız.ben ilçe hakem heyetine başvuracaktım.il başkanlığına mı gitmem gerekiyor?

      davayı dilekçe vererek mi açtınız yoksa e-devlet üzerinden falan mı gönderdiniz?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      kanuncudur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      13 Aralık 2013 11:42:07
      tam emin olmamakla birlikte vatan bilhgisayara açacaksın.
      ben il merkezinde ikamet ettiğim için merkezde ki hakem heyetine dava açtım
      dilekçeyi direk hakem heyetine eklerle birlikte sundum zaten yazdığım dilekçenin aynısını yolladım.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      13 Aralık 2013 11:44:33
      çünkü ürünü nereden aldıysan orayı dava ediyorsun. bana öyle dilekçe doldurmamı söylediler..
      ama emin olmak için dilekçeyi yazmadan önce hakem heyetine bi danışın yardımcı oluyorlar zaten.. ne yapman gerektiğini söylüyorlar...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      653 Mesaj
      13 Aralık 2013 13:41:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: kanuncudur

      işte mahkeme kararı arkadaşlar...


      tebrikler.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      183 Mesaj
      13 Aralık 2013 13:46:39
      kesin bilgi : tüketici heyetine telefonu satın aldığınız yeri şikayette bulunuyorsunuz telpa'yı değil.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      14 Aralık 2013 10:01:32
      dün saat 4 gibi telefonum geldi.. azmin zaferi.. :)) 2 ay madur oldum ama olsun yedirmedim paramı onlara...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1566 Mesaj
      24 Aralık 2013 11:53:06
      benim discovery de daha 2 aylık AMA SOKET BOZULDU !!!! arkadaşlar çoğu kişide var aynı sorun. hadi cihaz dandik çıktı Telpanın yaptığı nedir 50 - 100 tl para istiyorlar.
      Şu dakikadan sonra bir daha tel... dan cihaz alan çok zarara girer söylemiş olayım



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      bismillah..
      Besmelesiz başlayan her iş güdüktür (hadis-i şerif).
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      25 Aralık 2013 05:44:48
      Benimkide bozuk harici cihaz aldım onla sarj ediyorum telefon cok lazım oldugu icin.. Ama bu dava herkese örnek olur tebrikler arkadasım...

      Bende telefonu servise yollayıp yaptırdıktan sonra parasını geri almak icin ugrasmayı dusunuyorum cunku demekki paramızı alabilecegiz ne de olsa bu haysiyetsiz telpadan..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1039 Mesaj
      25 Aralık 2013 20:53:38

      1,5 ay oldu aynı sorun var.
      Şimdi garanti için ne yapmak gerekiyor. Aldığımız firmayamı vericez yoksa direk TELPA'ya mı götürcez?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      knight_offline kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1039 Mesaj
      25 Aralık 2013 21:36:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: kanuncudur

      işte mahkeme kararı arkadaşlar...


      emsal olarak gösterebiliyormuyuz acaba ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      04 Ocak 2014 13:18:34
      merhabalar arkadaşlar. benimde telefonum gm discovery. telefonumda yaklaşık bir aydır sokeet problemi var. kimseye güvenemediğimden dolayı yaptıramıyordum. yaptıran arkadaşlardan duydugumda ise yapıldıktan sonra pc baglantı problemi olmaktaydı. garantide bile bunla uraşmıyolarmış uzun çabalarım sonucunda bu gün adanada Erol abiyle tanıştım kendisi telefonuma baktı veyaparız dedi yaklaşık 25 dakika içerisinde harika bir işçilikle telefonumu yaptı. ne pc sorunu nede şarj problemim kaldı ve yaptıgı iş eskisinden daha saglam oldu. Dükyan adana da ister kargo ile gönderin ister kendiniz gertirin 25-30 dakkada sorununuzdan sizi kurtarıyor :)
      dükkanın adı İstanbullu iletişim yer adana . telefonu 5392282699 5422171298. isterseniz arayın konuşunda arkadaşlar. Ben kendisine sordum kargoylada ürün alabilirim dedi.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      55 Mesaj
      13 Ocak 2014 09:33:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: kanuncudur

      işte mahkeme kararı arkadaşlar...


      tebrikler helal olsun kardeş.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Evga FTW x79 - i7 3820 cpu ,Evga gtx 2win gtx 560ti Gigabyte gtx 480 superoverclock, Samsung BX2350 , Revodrive120gb , Corsair 4x4 16gb Quad ram,Carbide Series™ 500R Mid-Tower Case - Corsair

      İlla tokatmı yemelisin ensene . Ölüm sana gelmeden sen kendine gelsene ."Cengiz NUMANOĞLU"
    • Teğmen
      117 Mesaj
      24 Ocak 2014 15:03:47
      şuanda tüketici hakem heyetinden olumlu sonuç çıkarmak dahada kolaylaştı. generel mobile genel müdürü discovery 2 soyleşisinde bu durumu söyledi şars soketlerinde sıkıntı vardı diye. başvuru yaparken ekte bi cd ile tüketici hakem heyetine başburun %99 ihtimalle olumlu sonuç alabilirsiniz. bir kaç yerde okuduğum kadarıylada bazı arkadaşlar tüketici mahkemelerine gitmişler. yasa gereği 1249 tl nin altindaki mallarda türketici hakem heyetine başvurmak zorunludur mahkemeye değil.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      we are the world
    • Er
      1 Mesaj
      29 Ocak 2014 17:35:57
      11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Teğmen
      217 Mesaj
      30 Ocak 2014 01:19:55
      Kardeşimin tel yine şarj yeri bozuldu telpa ya 50 tl bayılmamıza ragmen yine aynı sorun nüksetti.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      MSI Z170A PRO CARBON | MSI GTX 1070 GX | Intel Core i7-6700K | CORSAIR 16GB DDR4 3200MHz | CM HYPER 212 EVO | Samsung 850 EVO 250GB | WD CB 1TB | EVGA 750W GQ GOLD | CORSAIR CARBIDE 400C | G230 | RAZER BLAKCWIDOW ULTIMATE 2016 | LOGITECH G403-SS SENSEI RAW |
    • Binbaşı
      1039 Mesaj
      30 Ocak 2014 09:45:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ranes

      11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

      Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

      OLAY:
      TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
      Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
      Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
      1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
      Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
      Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


      50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
      KAYNAK:http://www.sikayetvar.c...fonumu-gondermiyor/idph1

      Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
      İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
      Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

      Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

      http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Teğmen
      129 Mesaj
      03 Şubat 2014 23:21:33
      Dandik Telefon, Dandik garanti, Garantiden para kazanmaya çalışan bir firma?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      03 Şubat 2014 23:31:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ozbi


      Alıntıları Göster


      Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

      OLAY:
      TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
      Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
      Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
      1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
      Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
      Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


      50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
      KAYNAK:http://www.sikayetvar.c...fonumu-gondermiyor/idph1

      Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
      İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
      Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

      Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

      http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa


      yazık valla insanlar f/p diye alıyolar cihazı zaten kar marjlarıda yüksek yinede kronik soruna para alıyorlar general mobile müşteri üzerinde olumsuz görüntü bıraktı bence yaptırın kullanın 2 sene daha birdaha bulaşmayın derim



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      790 Mesaj
      23 Şubat 2014 19:47:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: kanuncudur

      işte mahkeme kararı arkadaşlar...


      helal olsun be. harbi adamsın.hakkını arayanların olması çok güzel.bizlere cesaret verdiğin için teşekkürler



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      77 Mesaj
      27 Şubat 2014 02:09:37
      herkeste aynı sorun yok mu bir yolu ya bu parayı ödememenin? bugün benden de 50 lira istediler.ne yapsam bilemedim


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.