Şimdi Ara

General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
4
Favori
26.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar bende de aynı sıkıntı var size biraz yaşadıklarımı anlatayım belki bişeyler çıkar diye,

    Ben, bu telefonun beyaz olanından almıştım bnm şarj aleti kare şeklinde, telefon hoşuma gitti gayet memnundum ve abime de mavisini aldık onun şarj aleti düz ince olan part dan gelmiş.
    Herneyse ben düzgün şarj ediyordum abim usb kablosunu kırmış ve sonra benim kabloyu aldı bigün ve kabloyu geri aldığımda benim telde çalışmadı, ama abim de çalışıyor sonra orjinal samsung usb kablosu aldım onu taktım gayet sorunsuz çalıştı hem şarj hemde pc bağlantı da sıkıntı yoktu ama yine abim kullanana kadar tam takma demiştim ama taktı telefonuna sonra bnm tele taktım yine çalışmadı.Sonra oda gitti dedik bi orjinal kablo daha aldım ama ilk aldığım orjinal kabloya benzemiyordu neyse onu taktım çalışmadı ve ilk kabloyu aldığım yere gittim yine aynı kabloyu istedim bana aynı kablo diye farklı kablo gösterdi ve hala o kabloyu arıyorum olmazsa şarj soketini değiştireceğim

    bu olay biraz garip 2 aynı model marka telefon ama şarj kabloları birbirine olmuyor sıkıntı çıkartıyor benim gözlemlemem bu ve şuanda hala kablonun ucunu hafif zorlayarak şarj ediyorum neyse
    iyi forumlar (amacım sıkıntının kaynağını bulmak, eğer aynı kabloyu bulursam yazarım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nooitwolf -- 31 Ekim 2013; 18:17:48 >




  • Aynı sorundan bizede garanti dışı dediler lanet olasıcalar
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
  • Ulan telpa

    4 yıllık nokia'am var KVK'lı 3-4 kere servise gitti 3 kere yere düştü , 3.de ikiye bölündü topladım devam ettim

    NOKİA ve KVK candır KVK para almadan her şeyi yapıyor Cihaz TRKCLL den alındı :D




  • Bende de aynı problem var. Burayı okuduktan sonra telpaya göndermedim bile!
    telefon tamircisine gittim 15 tl ye değiştirecek ancak orijinali yokmuş.
    pili dışarıda şarj eden cihazlardan aldım pili çıkarıp şarj ediyorum. beklemedeyim...

    Toplu bi hareket mi yapsak napsak! bi daha böyle gaza gelip markasız dandik telefon alırsam 2 olsun...
  • Şuan aynı problemi yaşıyorum madem Telpanın olayı bu dışarıdan yaptırıp garantisini bozdurmak daha mantıklı değil mi? İstanbul Kadıköy civarında bu telefondan anlayan sağlam bir yer bilen varsa yardımcı olabilir mi acaba?
  • arkadaşlar.. aynı sorundan ben telefonumu yaptırmayıp geri aldım. 2 ay önce tüketici mahkemesine dava açtım bugun gidip sonuçlandığını öğrendim. postalamışlar kararı. ücretsiz tamir diye.. karar elime geçtiğinde sizinle paylaşacağım emsal gösterip mahkemeye dava açın ya ücretsiz yaptırın yada ücret ödediyseniz paranızı geri almak içindava açarsınız... bu leş kargalarına o parayı yedirmeyeceğim diye yemin etmiştim. 2 ay sırf bu yüzden telefonsuz kaldım. ama olsun değdi beklediğime....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    arkadaşlar.. aynı sorundan ben telefonumu yaptırmayıp geri aldım. 2 ay önce tüketici mahkemesine dava açtım bugun gidip sonuçlandığını öğrendim. postalamışlar kararı. ücretsiz tamir diye.. karar elime geçtiğinde sizinle paylaşacağım emsal gösterip mahkemeye dava açın ya ücretsiz yaptırın yada ücret ödediyseniz paranızı geri almak içindava açarsınız... bu leş kargalarına o parayı yedirmeyeceğim diye yemin etmiştim. 2 ay sırf bu yüzden telefonsuz kaldım. ama olsun değdi beklediğime....

    Tebrik ederim sessiz kalıp bu saçmalığa boyun eğeceğinize hakkınızı aradığınız için. Yapmamız gereken nedir dava açmak için? daha önce böyle bir şey başıma gelmedi bu yüzden bilgi verirseniz pazartesi hemen elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım. Önemli olan parada değil bu firmaların insanları daha fazla enayi yerine koymasını engellemek.




  • 1 ay için de kendi kend,ne sarj almamaya başladı. doğal olarak garantiye gönderdim ücret istediler. yaptırmadım. tüketici haem heyetine başvurdum. ben yaptırmadığım için yapılmadı belgesiyle dilekçe yazdım. dilekçenin yanına garanti şartnamesini koydum ki bu şartnamenin 2. maddesi açıkca tüm parçaların garanti kapsamında olduğu ve değilmesi gerektiğini belli ediyor. dilekçe nufus kağıdı fotokopisi fatura yapılmadığına dahil servis belgesi garanti şartnamesi.. kısaca delil olacak herşeyi koydum. eğer ki ücretli yaptırdıysanız o servis fişini alarak ücret iadesi için dava açın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    arkadaşlar.. aynı sorundan ben telefonumu yaptırmayıp geri aldım. 2 ay önce tüketici mahkemesine dava açtım bugun gidip sonuçlandığını öğrendim. postalamışlar kararı. ücretsiz tamir diye.. karar elime geçtiğinde sizinle paylaşacağım emsal gösterip mahkemeye dava açın ya ücretsiz yaptırın yada ücret ödediyseniz paranızı geri almak içindava açarsınız... bu leş kargalarına o parayı yedirmeyeceğim diye yemin etmiştim. 2 ay sırf bu yüzden telefonsuz kaldım. ama olsun değdi beklediğime....

    İşte bukadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkdaşlar tüketici hakem heyetinin sonuçlandığına biaen belgeyi paylaşın yada nasıl yapcz söyleyin 50 bayıldım bende allah belasını versin telpanın milletin kanını emiyor. boşuna samsung gibi firmayı ellerinden kaçırmamışlar dandik firmalara hizmet etsinler şimdide kalitesiz malı kullanıca kitliyorlar yardımcı olun hakımızı yedirmeyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdkdemirel

    arkdaşlar tüketici hakem heyetinin sonuçlandığına biaen belgeyi paylaşın yada nasıl yapcz söyleyin 50 bayıldım bende allah belasını versin telpanın milletin kanını emiyor. boşuna samsung gibi firmayı ellerinden kaçırmamışlar dandik firmalara hizmet etsinler şimdide kalitesiz malı kullanıca kitliyorlar yardımcı olun hakımızı yedirmeyelim

    bugün geldi kağıt en kısa zaman da tarayıp buraya atacağım... tüketici hakem heyetine dava açın ücret iadesi diye.. yayınlayacağım kararı emsal göstererek dava açarsınız...
  • Bende aldığımdan beri kendi kablosuyla şarj etmedim illaki sorun yaşatçak kadar dandikti hep htc kablosu kullanmama rağmen şimdi oda şarj etmiyor en ufak harekette şarj iptal oluyor ama bu 50 lira yüzündende göndermek istemiyorum 2 hafta beklemekde cabası bilmiyorum napacağımı sanırım arkadaşın kağıdı göndermesini bekleyeceğim
  • sırf bu sorun yüzünden telefona mesafeli duruyorum 400TL altına malolsa alabilirim ama servisin seri cihaz arızasını tüketiciye yüklemesi hiç hoş değil böylece yüzlerce müşteri cihazı almaktan vazgeçiyor
  • kanuncudur K kullanıcısına yanıt
    kardeş belgeyi buraya ne zaman atarsın?resmini çeksen de olur aslında.bayaa bekleyen vardır muhtemelen.
  • işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu
  • kanuncudur K kullanıcısına yanıt
    ben yaşadığınız sorun telpa ile zannetmiştim ama telefon farklı herhalde.en azından konu aynı demekki tüketici lehine karar çıkıyor.yine de telpa'nın kendine güvenini anlayamadım.
  • zaten telpayla sorun yaşadım.. ama dava aldığım bayiye açılıyormuş...
  • yani mahkemeye dava telpa servis adına değil telefonu aldığımız bayi üzerinden dava açılıyor...
  • TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜNE
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)
    TRABZON


    TC. Kimlik No :
    Şikayet Eden : Hakan
    Adresi :
    Cep Telefonu :
    Şikayet Edilen : R&S İletişim
    Adresi : Kahramanmaraş Cad. Bordo iş hanı no:4/6 Trabzon
    Şikayetin Parasal Değeri : 600 TL
    Şikayetin Konusu : Garanti
    Olay : 12-8-2013 tarihinde almış olduğum 2 adet discovery model telefonları sorunsuz olarak 28 eylül tarihine kadar kullandım. 28 eylül akşamı telefonları şarja taktığım da bir tanesinin şarj olmadığını fark ettim. 29 ekim günü telefonları almış olduğum yere götürerek garanti kapsamında yapılması için teslim ettim. Telefonla ilgili problemi anlatmak için defalarca telpa yetkili servisi aradığım halde telefonlara cevap vermediler. Ben de sorunu mail yoluyla kendilerine ilettim. Yetkili servis ile ilgili yazışmalar ekte sunulmuştur.
    İnternette kısa bir araştırmadan sora bu marka telefonlarda şarj soketi problemi yaşayan yüzlerce mağdur olduğunu hatta 1 günlük telefonda bile benim yaşamış olduğum problemi yaşayan kullanıcılar olduğu ve bu konuyla alakalı hukuk mücadelesi veren kullanıcılar olduğu bellidir.
    General Mobile markasının hem Türkiye distribütörü hem de yetkili servis olan Telpa hala taksitlerini ödediğim telefonumu garanti şartnamesinde yazan” tüm parçalar garanti kapsamındadır” maddesini açıkça ihlal ettikleri kullanıcı hatası olmadığını bildikleri halde sırf para kazanmak için müşteriyi kandırmaya çalışmaları ve haftalardır telefonumu telpa servis mağduriyeti yüzünden kullanamadığımdan
    Talep : Yukarıda yazdığım ve eklerde sunduğum yetkili servis ve distribütör olan Telpa’nın mağduriyetinden dolayı telefonumun ücretsiz olarak yapılmasını
    Arz ederim. 21/10/2013

    Ekler : Kimlik Fotokopisi
    Telpa servis Yazışmaları
    Garanti belgesi
    Fatura
    Servis belgesi


    Hakan




  • yukarda da mahkemeye yazdığım d,lekçe örneğini gönderdim...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.