Şimdi Ara

General Mobile Discovery için Sıcak Fırsatlar (184. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.152
Cevap
52
Favori
222.634
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaş özel mesaj atmış toptan alım yapılırsa ve pazarlık yapılırsa bu fiyata alınır diye
    ben genel sordum burdan cevap vern ki herkes bilsin görsün
    eğer dediğiniz gibiyse herkes ucuza alsın ama şöyle bişeyde var tabi nette rahatça bulunabilecek bir link


    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2186616/yns-group-siparis-ettigim-urunu-gondermedi/ei5ip
  • aksoft kullanıcısına yanıt
    Hocam o arkadaş şu an cihazını kullanıyordur 23 Aralıkta yazmış 14 gün oldu diye s
    zaten normal süre 10 iş günü 14 gün eder muhtemelen 1-2 gün sonra gönderilmiştir ama arkadaş şikayeti kaldırmamış.
    Ayrıca 2000 in üzerinde ürün satıldığını söylüyo firma bu kadar kişiden sadece bir kişi şikayet etmiş herzaman bukadar gecikmeler yaşanmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanncl -- 12 Ocak 2014; 2:19:25 >
  • Ben 28 aralık akşamı verdim sipariş ve o günden sonraki tatilleri çıkarırsam ürün bugün kargoya verilmiş ve sadece 9 gün!! Ben beyaz istediğim için pazartesi ürünü iade edip beyaz alıcam ama onlar sözünde durdu ve yolladı ürünü, üstelik stokları olmadığı halde çok fazla uğraşarak stok yarattılar. Salı veya Çarşamba ürün elimde olursa buraya resim ve yorumumu ekleyeceğim. 10-11 gün olmuş olacak eğer olursa. Bu benim göze aldığım birşeydi zaten.

    Her zaman yardımlarını ve desteğini esirgemeyen orhan beye teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhretireduser -- 12 Ocak 2014; 2:39:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanERYVZ

    Ben 28 aralık akşamı verdim sipariş ve o günden sonraki tatilleri çıkarırsam ürün bugün kargoya verilmiş ve sadece 9 gün!! Ben beyaz istediğim için pazartesi ürünü iade edip beyaz alıcam ama onlar sözünde durdu ve yolladı ürünü, üstelik stokları olmadığı halde çok fazla uğraşarak stok yarattılar. Salı veya Çarşamba ürün elimde olursa buraya resim ve yorumumu ekleyeceğim. 10-11 gün olmuş olacak eğer olursa. Bu benim göze aldığım birşeydi zaten.

    Her zaman yardımlarını ve desteğini esirgemeyen orhan beye teşekkür ederim.

    Ben teşekkür ederim hocam bu da kötü düşünenlere güzel bi cevap olmuştur sanırım.
  • Pazartesi maliyede isim var. Su promosyon olayini bir soralim bakalim, asli astari neymis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yns mağazacılık sadece axess ile mi çalışıyor ? hsbc advantage ile kaç taksite alma imkanım var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sen_yanma_diye06

    yns mağazacılık sadece axess ile mi çalışıyor ? hsbc advantage ile kaç taksite alma imkanım var?

    Evet hocam sadece axes karta taksit yapılıyor diğer kartlar tek çekim.
  • @orhanncl hocamız varken başka YNS komisyoncuları biraz zor ekmek yer buradan...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanncl

    Artık herkes YNS nin ne olduğunu biliyor arkadaşlar bu forumda YNS den ürün almak isteyen herkes benimle bağlantıya geçer ürün alan herkes ürünleri gelince yazdılar ve benim ilgi ve alakamdan memnuniyetlerini bildirdiler Hepsine Tekrar teşekkür ediyorum herzaman da ilgilenmeye devam edeceğim. YNS hakkında olumsuz yorumları kimse dikkate almıyor artık bu kampanya devam ettiği sürece ve bittikten sonra da tüm YNS müşterilerimin ürünleri teslim olana kadar ilgi ve alakam devam edecek Başka kampanyalarda da inşaallah dh de tüm forum üyelerine özel ilgi ve alakaya devam edicem.

    580 TL ye bu cihazı fırsat olarak değerlendirenler kazançlı çıktı ve çıkmaya da devam edecek bu sıcakfırsatlar konusu altında en sıcak fırsatı her zaman sunmaya devam edeceğim ve bundan çok mutluyum. Herkese Hayırlı Alışverişler.

    https://www.ynsmagazacilik.com/885146

    Distribütör ID: 885146

    Her zaman sorularınızı yanıtlamak üzere buradayım.

    Merhabalar.
    Size bir sorum olacak...
    --------------------------------
    BİR FİRMADAN (ismini vermiyeyim) eylül ayında GMDiscovery 4GB almıştım.
    Ürün ilk geldiğinde şarjda temassızlık ve ses iletmeme problemi vardı. Bu nedenle aldığım firmadan değişim istedim. Firma değişimi kabul etti lakin satın aldığım Firma bana dedi ki biz şu ana kadar değiştiriyorduk lakin TELPA bize "Müşteriler ürünü direkt bize göndersin ürün geri dönüşleri ile biz ilgilenelim... Sizden ürün geri dönüşü olmasın" dedi.. Yoksa şimdiye kadar değiştiriyorduk dedi.... Bu nedenle telefonu size yollayacağız. siz TELPA ya göndereceksiniz dedi. (Bu olay eylül ayında oluyor)

    Neticede TELPA ürünü aldı ve dedi ki bana ŞARJ SOKETİNDE KULLANICI HATASI VAR... Dedim ben bir kere şarj ettim nasıl kırabilirim ki?
    Ne dediysem anlatamadım telefonu değiştirmediler. 50 TL tamir istediler. Neyse bir şekilde ücretsiz yaptırdım ama Paramla rezil oldum. Çünkü ürünü daha 1-2 gün kullandım memnun kalmadım kusurlu ürün iadesi yaptıramadım ve tamir edilmiş telefon kullanıyorum.

    Ayrıca telefonun şarjı çok az gidiyor. çok konusma olmamasına ayrıca mobil 3G internetin gerektiğinde açılmasına rağmen 1 gün ancak gidiyor...

    NEYSE TELPA bu şekilde mağdur etti beni. Telefonun şarj soketinin problemli olduğu biliniyor değil mi? Bu telefonu değiştiremezler miydi?


    Neticeye geleyim.
    Sizden bir sipariş vermiş olsak ve bu gibi bir sorunla karşılaşırsak prosedürü nasıl işletiyorsunuz? Kullanıcı haklarını koruyormusunuz? servise mi bırakıyorsunuz?
    Telefon almak isteyip te bu nedenle kararsız kalan arkadaşım var. Cevap beklerim sizden. Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corsai -- 12 Ocak 2014; 11:32:59 >




  • 16 GB olani 659 TL idi. 50 TL çek ve 100 TL enpara ile 509 TL te almistim. Simdi durumlar nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsai

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanncl

    Artık herkes YNS nin ne olduğunu biliyor arkadaşlar bu forumda YNS den ürün almak isteyen herkes benimle bağlantıya geçer ürün alan herkes ürünleri gelince yazdılar ve benim ilgi ve alakamdan memnuniyetlerini bildirdiler Hepsine Tekrar teşekkür ediyorum herzaman da ilgilenmeye devam edeceğim. YNS hakkında olumsuz yorumları kimse dikkate almıyor artık bu kampanya devam ettiği sürece ve bittikten sonra da tüm YNS müşterilerimin ürünleri teslim olana kadar ilgi ve alakam devam edecek Başka kampanyalarda da inşaallah dh de tüm forum üyelerine özel ilgi ve alakaya devam edicem.

    580 TL ye bu cihazı fırsat olarak değerlendirenler kazançlı çıktı ve çıkmaya da devam edecek bu sıcakfırsatlar konusu altında en sıcak fırsatı her zaman sunmaya devam edeceğim ve bundan çok mutluyum. Herkese Hayırlı Alışverişler.

    https://www.ynsmagazacilik.com/885146

    Distribütör ID: 885146

    Her zaman sorularınızı yanıtlamak üzere buradayım.

    Merhabalar.
    Size bir sorum olacak...
    --------------------------------
    BİR FİRMADAN (ismini vermiyeyim) eylül ayında GMDiscovery 4GB almıştım.
    Ürün ilk geldiğinde şarjda temassızlık ve ses iletmeme problemi vardı. Bu nedenle aldığım firmadan değişim istedim. Firma değişimi kabul etti lakin satın aldığım Firma bana dedi ki biz şu ana kadar değiştiriyorduk lakin TELPA bize "Müşteriler ürünü direkt bize göndersin ürün geri dönüşleri ile biz ilgilenelim... Sizden ürün geri dönüşü olmasın" dedi.. Yoksa şimdiye kadar değiştiriyorduk dedi.... Bu nedenle telefonu size yollayacağız. siz TELPA ya göndereceksiniz dedi. (Bu olay eylül ayında oluyor)

    Neticede TELPA ürünü aldı ve dedi ki bana ŞARJ SOKETİNDE KULLANICI HATASI VAR... Dedim ben bir kere şarj ettim nasıl kırabilirim ki?
    Ne dediysem anlatamadım telefonu değiştirmediler. 50 TL tamir istediler. Neyse bir şekilde ücretsiz yaptırdım ama Paramla rezil oldum. Çünkü ürünü daha 1-2 gün kullandım memnun kalmadım kusurlu ürün iadesi yaptıramadım ve tamir edilmiş telefon kullanıyorum.

    Ayrıca telefonun şarjı çok az gidiyor. çok konusma olmamasına ayrıca mobil 3G internetin gerektiğinde açılmasına rağmen 1 gün ancak gidiyor...

    NEYSE TELPA bu şekilde mağdur etti beni. Telefonun şarj soketinin problemli olduğu biliniyor değil mi? Bu telefonu değiştiremezler miydi?


    Neticeye geleyim.
    Sizden bir sipariş vermiş olsak ve bu gibi bir sorunla karşılaşırsak prosedürü nasıl işletiyorsunuz? Kullanıcı haklarını koruyormusunuz? servise mi bırakıyorsunuz?
    Telefon almak isteyip te bu nedenle kararsız kalan arkadaşım var. Cevap beklerim sizden. Teşekkür ederim.

    Hocam öncelikle size yapılan büyük bir haksızlık doğru söylüyorsunuz. Fakat benim kendi kanaatim aldığınız firmanın bunda bir kabahati yok. Bu Telpa nın kendi izlediği yanlış politika ben inanıyorum ki firma gerçekten Telpa nın talimatına uymuştur. Ne yazıkki bu ürünün Türkiye de tek distribütörü Telpa ve doğal olarak böyle sorunlar oluyor. O telefonu sizden alıp firma değiştirseydi ürünü Telpa ya gönderip ücretli yaptırmak zorunda kalacaktı hadi o da yapılır ama o ürünü kimseye satamayacak ve Ürünün tamamı Zarar olacaktı. Eğer firma Telpa dan arızalı ürünü değiştirebilseydi sizin ürününüzü de değiştirebilirdi. Telpa bu konuda kendisini o kadar güvenceye almışki Kutuda yapışık olan Telpa güvenlik bandrolünün üzerinde tam olarak Ambalajı Hasarlı Veya Açılmış Ürün İade Alınmaz yazıyor yani Telpa bunu biz tüketicilere güvenlik bandı yırtık veya hasarlı ürünü almayınız diyeceği yerde bu olayı kendisine çevirmiş. O yüzden ürünü YNS den değil nereden alırsanız alın Arızalı olma durumunda Kutu açıldıysa Telpa bakar bu duruma firmayla alakası yoktur. Tabi bu yazdığım kendi fikrim YNS nin politikasını açıklayacağım. yaklaşık 13-14 senedir cep telefonu sektöründeyim Bir çok firmadan telefon aldım arızalı çıktı, ikini el aldım garantiye verdim yapıldı, sıfır aldım kutu açıldığı halde magazadan değiştirdiğim oldu bazen de değiştiremediğim oldu. Bu güne kadar sadece Başarı,Genpa,Teleservice e yolum düştü garanti konusunda GENPA bence hizmet kalitesinde tektir. Tüm firmaların kendi politikası ve talimatları farklı olduğundan satıcı firmalarda buna göre haraket etmek durumunda.

    Bu konuda YNS nin de paket açılıp sadece yanlış renk gönderilmesinden dolayı iade aldığını biliyorum. YNS de diğer tüm firmalar gibi paketi açılmış ürünü arızalı çıkma halinde Telpa ya yönlendirir diye düşünüyorum çünkü bu sorun firmaların değil Telpa nın Sorumluluğunda. Ancak 2000 in üzerinde ürün satışı yapıldı Özellikle şarj soketi sorunu çözüldü ve yeni güncellemelerle programsal sorunlar da çözüldü o yüzden artık kargoda bir arıza gerçekleşmesi dışında arızalı ürün çıkma ihtimali 1000 de 1 olarak düşünüyorum. Ben aldım 4-5 arkadaşım aldı eşime aldım 100 ün üzerinde bizzat kendim ürün sattım teslimat zamanı gelen yaklaşık 40-45 i teslim edildi Hiçbirinde arıza problem şikayet almadık. Sadece bir arkadaş kamerada pembeleşme dedi o da sanırım güncelleme yaptığında giderildi çünkü geri dönmedi.

    Almak isteyen arkadaşlar çok şanssız değilse :) gönül rahatlığıyla alabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekonline

    16 GB olani 659 TL idi. 50 TL çek ve 100 TL enpara ile 509 TL te almistim. Simdi durumlar nasil?

    şuan için en uygun ve hızlı

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-16gb-siyah-beyaz-mavi-102210031

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-cep-telefonu-102068751

    vodafone android uygulaması "cepte avantaj" %5 indirim veriyor + avantajix + cardfinans %10 (pazartesi bonus kampanyası var)

    16Gb : 565

    4Gb : 510



    ayrıca n11 kart kampanyası bekleniyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanncl

    quote:

    Orijinalden alıntı: corsai

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanncl

    Artık herkes YNS nin ne olduğunu biliyor arkadaşlar bu forumda YNS den ürün almak isteyen herkes benimle bağlantıya geçer ürün alan herkes ürünleri gelince yazdılar ve benim ilgi ve alakamdan memnuniyetlerini bildirdiler Hepsine Tekrar teşekkür ediyorum herzaman da ilgilenmeye devam edeceğim. YNS hakkında olumsuz yorumları kimse dikkate almıyor artık bu kampanya devam ettiği sürece ve bittikten sonra da tüm YNS müşterilerimin ürünleri teslim olana kadar ilgi ve alakam devam edecek Başka kampanyalarda da inşaallah dh de tüm forum üyelerine özel ilgi ve alakaya devam edicem.

    580 TL ye bu cihazı fırsat olarak değerlendirenler kazançlı çıktı ve çıkmaya da devam edecek bu sıcakfırsatlar konusu altında en sıcak fırsatı her zaman sunmaya devam edeceğim ve bundan çok mutluyum. Herkese Hayırlı Alışverişler.

    https://www.ynsmagazacilik.com/885146

    Distribütör ID: 885146

    Her zaman sorularınızı yanıtlamak üzere buradayım.

    Merhabalar.
    Size bir sorum olacak...
    --------------------------------
    BİR FİRMADAN (ismini vermiyeyim) eylül ayında GMDiscovery 4GB almıştım.
    Ürün ilk geldiğinde şarjda temassızlık ve ses iletmeme problemi vardı. Bu nedenle aldığım firmadan değişim istedim. Firma değişimi kabul etti lakin satın aldığım Firma bana dedi ki biz şu ana kadar değiştiriyorduk lakin TELPA bize "Müşteriler ürünü direkt bize göndersin ürün geri dönüşleri ile biz ilgilenelim... Sizden ürün geri dönüşü olmasın" dedi.. Yoksa şimdiye kadar değiştiriyorduk dedi.... Bu nedenle telefonu size yollayacağız. siz TELPA ya göndereceksiniz dedi. (Bu olay eylül ayında oluyor)

    Neticede TELPA ürünü aldı ve dedi ki bana ŞARJ SOKETİNDE KULLANICI HATASI VAR... Dedim ben bir kere şarj ettim nasıl kırabilirim ki?
    Ne dediysem anlatamadım telefonu değiştirmediler. 50 TL tamir istediler. Neyse bir şekilde ücretsiz yaptırdım ama Paramla rezil oldum. Çünkü ürünü daha 1-2 gün kullandım memnun kalmadım kusurlu ürün iadesi yaptıramadım ve tamir edilmiş telefon kullanıyorum.

    Ayrıca telefonun şarjı çok az gidiyor. çok konusma olmamasına ayrıca mobil 3G internetin gerektiğinde açılmasına rağmen 1 gün ancak gidiyor...

    NEYSE TELPA bu şekilde mağdur etti beni. Telefonun şarj soketinin problemli olduğu biliniyor değil mi? Bu telefonu değiştiremezler miydi?


    Neticeye geleyim.
    Sizden bir sipariş vermiş olsak ve bu gibi bir sorunla karşılaşırsak prosedürü nasıl işletiyorsunuz? Kullanıcı haklarını koruyormusunuz? servise mi bırakıyorsunuz?
    Telefon almak isteyip te bu nedenle kararsız kalan arkadaşım var. Cevap beklerim sizden. Teşekkür ederim.

    Hocam öncelikle size yapılan büyük bir haksızlık doğru söylüyorsunuz. Fakat benim kendi kanaatim aldığınız firmanın bunda bir kabahati yok. Bu Telpa nın kendi izlediği yanlış politika ben inanıyorum ki firma gerçekten Telpa nın talimatına uymuştur. Ne yazıkki bu ürünün Türkiye de tek distribütörü Telpa ve doğal olarak böyle sorunlar oluyor. O telefonu sizden alıp firma değiştirseydi ürünü Telpa ya gönderip ücretli yaptırmak zorunda kalacaktı hadi o da yapılır ama o ürünü kimseye satamayacak ve Ürünün tamamı Zarar olacaktı. Eğer firma Telpa dan arızalı ürünü değiştirebilseydi sizin ürününüzü de değiştirebilirdi. Telpa bu konuda kendisini o kadar güvenceye almışki Kutuda yapışık olan Telpa güvenlik bandrolünün üzerinde tam olarak Ambalajı Hasarlı Veya Açılmış Ürün İade Alınmaz yazıyor yani Telpa bunu biz tüketicilere güvenlik bandı yırtık veya hasarlı ürünü almayınız diyeceği yerde bu olayı kendisine çevirmiş. O yüzden ürünü YNS den değil nereden alırsanız alın Arızalı olma durumunda Kutu açıldıysa Telpa bakar bu duruma firmayla alakası yoktur. Tabi bu yazdığım kendi fikrim YNS nin politikasını açıklayacağım. yaklaşık 13-14 senedir cep telefonu sektöründeyim Bir çok firmadan telefon aldım arızalı çıktı, ikini el aldım garantiye verdim yapıldı, sıfır aldım kutu açıldığı halde magazadan değiştirdiğim oldu bazen de değiştiremediğim oldu. Bu güne kadar sadece Başarı,Genpa,Teleservice e yolum düştü garanti konusunda GENPA bence hizmet kalitesinde tektir. Tüm firmaların kendi politikası ve talimatları farklı olduğundan satıcı firmalarda buna göre haraket etmek durumunda.

    Bu konuda YNS nin de paket açılıp sadece yanlış renk gönderilmesinden dolayı iade aldığını biliyorum. YNS de diğer tüm firmalar gibi paketi açılmış ürünü arızalı çıkma halinde Telpa ya yönlendirir diye düşünüyorum çünkü bu sorun firmaların değil Telpa nın Sorumluluğunda. Ancak 2000 in üzerinde ürün satışı yapıldı Özellikle şarj soketi sorunu çözüldü ve yeni güncellemelerle programsal sorunlar da çözüldü o yüzden artık kargoda bir arıza gerçekleşmesi dışında arızalı ürün çıkma ihtimali 1000 de 1 olarak düşünüyorum. Ben aldım 4-5 arkadaşım aldı eşime aldım 100 ün üzerinde bizzat kendim ürün sattım teslimat zamanı gelen yaklaşık 40-45 i teslim edildi Hiçbirinde arıza problem şikayet almadık. Sadece bir arkadaş kamerada pembeleşme dedi o da sanırım güncelleme yaptığında giderildi çünkü geri dönmedi.

    Almak isteyen arkadaşlar çok şanssız değilse :) gönül rahatlığıyla alabilir.

    BİLGİ İÇİN TŞK EDERİM..
    EVET BEN DE FİRMANIN SUÇLU OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.




  • corsai kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steinbeck0635

    quote:

    Orijinalden alıntı: dekonline

    16 GB olani 659 TL idi. 50 TL çek ve 100 TL enpara ile 509 TL te almistim. Simdi durumlar nasil?

    şuan için en uygun ve hızlı

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-16gb-siyah-beyaz-mavi-102210031

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-cep-telefonu-102068751

    vodafone android uygulaması "cepte avantaj" %5 indirim veriyor + avantajix + cardfinans %10 (pazartesi bonus kampanyası var)

    16Gb : 565

    4Gb : 510



    ayrıca n11 kart kampanyası bekleniyor..

    Pazartesi bonus kampanyasında koşullar hakkında bilginiz var mı? ya da ilanı falan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: empire_loups

    quote:

    Orijinalden alıntı: steinbeck0635

    quote:

    Orijinalden alıntı: dekonline

    16 GB olani 659 TL idi. 50 TL çek ve 100 TL enpara ile 509 TL te almistim. Simdi durumlar nasil?

    şuan için en uygun ve hızlı

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-16gb-siyah-beyaz-mavi-102210031

    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/general-mobile-discovery-cep-telefonu-102068751

    vodafone android uygulaması "cepte avantaj" %5 indirim veriyor + avantajix + cardfinans %10 (pazartesi bonus kampanyası var)

    16Gb : 565

    4Gb : 510



    ayrıca n11 kart kampanyası bekleniyor..

    Pazartesi bonus kampanyasında koşullar hakkında bilginiz var mı? ya da ilanı falan..

    http://forum.donanimhaber.com/m_86405585/tm.htm




  • 500 bile alan varmış ilginç.
  • dün 2 tane 4 gb siparişim geldi yns'den 2 tane 16 gb'da arayıp söylediler pazartesi çıkacak diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiPeRVA

    dün 2 tane 4 gb siparişim geldi yns'den 2 tane 16 gb'da arayıp söylediler pazartesi çıkacak diye

    16lıkları ayın açında sipariş geçmiştin
  • ZEUS__ kullanıcısına yanıt
    27 Aralık da sipariş vermiştim enpara iadesi geldi. Telefon kendi gelmedi daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.