Şimdi Ara

GENERAL MOBILE 4G KULLANICILARI KULÜBÜ - (ANDROID ONE) (1145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.116
Cevap
204
Favori
895.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11431144114511461147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan 2 ay önce profılo avm'ye gitmiştim telefonun ekran sararması problemi yüzünden.. O sırada ellerinde ekran yoktu..

    Aradan 2 ay geçti tekrar ıstanbula zıyarete geldim bı daha götüreyim dedim... Neyse verdik telefonu falan 170 lira para çıkarttılar dedim ki neden çıktı bu para? Telefon darbe almış dedi.. Bende dedim kı forumda bu sorunu yasayan ınsanlar var hepsinın telefonu mu darbe almış?

    Bende bunu kullanıyorum sararma olmadı dedi.. Ben de dedim bu özel üretim değil bınlerce satılıyor hepsinde olmaz ılla kı falan.. Sonra baktım kız gerizekalı biraz aldım telefonu gittim...

    Sararmayıda kullanıcı hatası olarak geçirdiler anlayacağınız. Hayırlı işler gm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Bundan 2 ay önce profılo avm'ye gitmiştim telefonun ekran sararması problemi yüzünden.. O sırada ellerinde ekran yoktu..

    Aradan 2 ay geçti tekrar ıstanbula zıyarete geldim bı daha götüreyim dedim... Neyse verdik telefonu falan 170 lira para çıkarttılar dedim ki neden çıktı bu para? Telefon darbe almış dedi.. Bende dedim kı forumda bu sorunu yasayan ınsanlar var hepsinın telefonu mu darbe almış?

    Bende bunu kullanıyorum sararma olmadı dedi.. Ben de dedim bu özel üretim değil bınlerce satılıyor hepsinde olmaz ılla kı falan.. Sonra baktım kız gerizekalı biraz aldım telefonu gittim...

    Sararmayıda kullanıcı hatası olarak geçirdiler anlayacağınız. Hayırlı işler gm.

    Aynısını bana da yaptılar. Sağ üst köşede çizik buldu. Hem de eliyle koymuş gibi direk oraya baktı. Oysa ki slikon koruma var ve kesinlikle darbe almadığını biliyorum telefonun. Sizin de sağ üst köşedeyse problem, tezim doğru demektir. Servislere açık kapı bırakmak için kasanın sağ üst köşesinde imalat kaynaklı kasti bir sizik atıyorlar:) Plastik kasa olduğu için sanki sıcaktan (gevremiş de ) çatlamış gibi bir çizik. Belli belirsiz....




  • Yaklaşık 1,5 aydır THH'nden sonuç bekliyorum, İnşallah paramı alıp şu "sürekli güncellenen saf Androidli ucuz ve süper cihaz" gibi gösterilerek satılan sorun yığınından kurtulacağım.

    Parayı buna basmaktansa, Çin'den cihaz getirtirim daha iyi.

    Dipçe: Haa cihaz kötü mü derseniz iyiydi ama Telpa akıllanmadığı sürece, GM markasıyla dandirik malzemeli cihaz çıkartmadığı sürece alınması çok normal değil.

    Dipçe 2: Turkcell'le 2000 sarı puana 200 lira indirim yapıp alma fikri fena değil tabi.

    Dipçe 3: Kulaklığın bir tarafının çalışmaması, şarj aletinin aşırı ısınması, güç tuşu problemi, ekran sararması sorunlarıyla yolladım garantiye; ekran sararmasını darbeye bağlı diyeceklerdi ki darbe ile ekran sararmaz, internette sorun yaşayanlar THH'ye başvurunca da böyle karşılık bulmuşlar gibisinden diyince bi' baktım garanti dahilinde yazıyor sorun. Tabi 22. işgününde vermeye çalışınca bana Telpa, THH'ye başvurmak şart oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Bundan 2 ay önce profılo avm'ye gitmiştim telefonun ekran sararması problemi yüzünden.. O sırada ellerinde ekran yoktu..

    Aradan 2 ay geçti tekrar ıstanbula zıyarete geldim bı daha götüreyim dedim... Neyse verdik telefonu falan 170 lira para çıkarttılar dedim ki neden çıktı bu para? Telefon darbe almış dedi.. Bende dedim kı forumda bu sorunu yasayan ınsanlar var hepsinın telefonu mu darbe almış?

    Bende bunu kullanıyorum sararma olmadı dedi.. Ben de dedim bu özel üretim değil bınlerce satılıyor hepsinde olmaz ılla kı falan.. Sonra baktım kız gerizekalı biraz aldım telefonu gittim...

    Sararmayıda kullanıcı hatası olarak geçirdiler anlayacağınız. Hayırlı işler gm.

    Aynısını bana da yaptılar. Sağ üst köşede çizik buldu. Hem de eliyle koymuş gibi direk oraya baktı. Oysa ki slikon koruma var ve kesinlikle darbe almadığını biliyorum telefonun. Sizin de sağ üst köşedeyse problem, tezim doğru demektir. Servislere açık kapı bırakmak için kasanın sağ üst köşesinde imalat kaynaklı kasti bir sizik atıyorlar:) Plastik kasa olduğu için sanki sıcaktan (gevremiş de ) çatlamış gibi bir çizik. Belli belirsiz....

    Kasa çok kalitesiz. Benimkinde sorun yoktu ama bir gün bir baktım kenarında çatlak var yan taraftaki çerçevede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline


    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Bundan 2 ay önce profılo avm'ye gitmiştim telefonun ekran sararması problemi yüzünden.. O sırada ellerinde ekran yoktu..

    Aradan 2 ay geçti tekrar ıstanbula zıyarete geldim bı daha götüreyim dedim... Neyse verdik telefonu falan 170 lira para çıkarttılar dedim ki neden çıktı bu para? Telefon darbe almış dedi.. Bende dedim kı forumda bu sorunu yasayan ınsanlar var hepsinın telefonu mu darbe almış?

    Bende bunu kullanıyorum sararma olmadı dedi.. Ben de dedim bu özel üretim değil bınlerce satılıyor hepsinde olmaz ılla kı falan.. Sonra baktım kız gerizekalı biraz aldım telefonu gittim...

    Sararmayıda kullanıcı hatası olarak geçirdiler anlayacağınız. Hayırlı işler gm.

    Aynısını bana da yaptılar. Sağ üst köşede çizik buldu. Hem de eliyle koymuş gibi direk oraya baktı. Oysa ki slikon koruma var ve kesinlikle darbe almadığını biliyorum telefonun. Sizin de sağ üst köşedeyse problem, tezim doğru demektir. Servislere açık kapı bırakmak için kasanın sağ üst köşesinde imalat kaynaklı kasti bir sizik atıyorlar:) Plastik kasa olduğu için sanki sıcaktan (gevremiş de ) çatlamış gibi bir çizik. Belli belirsiz....

    Kasa çok kalitesiz. Benimkinde sorun yoktu ama bir gün bir baktım kenarında çatlak var yan taraftaki çerçevede.

    Bir gün baktım benim tel de yanından çatlamış kendiliğinden. Diğer sorunlarından hiç bahsetmiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ekran sararmasi olan arkadaşlar ne zamandan beri telefonu kullaniyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elmandrill E kullanıcısına yanıt
    6 ay oldu ilk oluşması, 6 ay dayandım; 1. yılını doldururken götürdüm garantiye. Güç tuşu da son 4 ay sıkıntı çıkardı.
  • Elmandrill E kullanıcısına yanıt
    1 yıl oldu ama 8. 9. ayda başlamıştı sararma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladim inşallah bendede sararmaz simdilik sıkıntı cikmadi garantinin bitmesine 4 ay kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 temmuz da almıştım .. 6-10 aydır ekran sararması belli oluyor ... güç tüşü da ilk aldığı mzamanalr sorunsuzdu sonradan gelen güncelleme civarı çift tıklıyor ya da hiç basmıyordu (güncellemeyle güç tuşuna çift tıklayınca kamera açılma özelliğ igelmişti , bende telefonu açmaya çalışırken nasıl kamera açılıyor vs derken güç tuşunun basınca çift tıkladığını farkettim öylece ...)

    artık güç tuşu nerdeyse hiç basmıyor yakıdna telefonu açamıycam :D ekranıda düşük parlaklıkta kullanınca sararma çok rahatsız etmiyor, çok derdim değil sararma ama güç tuşu sorun ...

    samsun da teknik servise götürsem hemen yaparlarmı onu merak ediyorum ya da ne kadar bekletirler ...

    bide şuan 7.1.1 yüklü kendi güncellemesiyle başka bişey yapmadım , ama şuan dişliye basılı tutunca açılan ayarlardan pil yüzdesi gösteren menü bi türlü açılmıyor bi bende mi var bu sorun ? (3-5 değil 30 saniye bile basılı tuttu m açılmıyor--sistem arayüz ayarlıcısı denen menü gelmiyor--)

    :) arayüz ayarlıyıcı açabilmek için, geliştirici seçeneklerini kapatmak gerekiyormuş (developer options) şimdi erişebiliyorum ...


    bi sorum daha var :) sd kartı dahili oalrak ayarladım ancak pc den usb ile bağlayınca sd kart gözükmediği için dosya atamıyorum var mı bi çözümü ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpugur -- 9 Şubat 2017; 17:24:59 >




  • xpugur kullanıcısına yanıt
    Ellerinde ekran ve güç tuşu varsa aynı gün yaparlar (sabah götürürseniz, öğlen alırsınız), yoksa eğer ya parça gelmesini beklersiniz ya da cihazı İstanbul'a yollarlar. En fazla 1 hafta sürer gibi geliyor ancak benim cihazım 22 iş günü kalmıştı serviste, emin olamıyorum tam olarak. Verirken sorun oradaki kişiye, önemli işlerim var ve sizde bu parçalar varsa vermek istiyorum gibisinden, belki yardımcı olurlar.

    SD kartı dahili olarak biçimlendirme bende hiç adam akıllı çalışmamıştı ama cihazı bağlayınca çıkan dahili hafıza zaten SD kart oluyor ve atabiliyordum dosya.
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevap için ...

    sd kartı ı boşalttım ardından dahil iyaptım . .telefondan gözüüyor ama pc ye bağlayınca sadece telefon hafızası gözüyor 16 b lık olan .. sd kart 32 gb gözükmüyor ..

    servis olayını da gidip konuşayım bi burdan paylaşırım yine ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fanatice


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucius Julius

    Mesajını görene kadar bir daha denememiştim, şimdi auto rotate'i açınca döndü ekran çok ilginç

    Adamlar her guncellemede bir tarafi duzeltip obur tarafi bozuyorlar... Bize dogru durust guncelleme vermeyecekler mi bunlar? Tam rezalet

    Şubat güncellemesini yaptım ve ekran döndürme yine Allah'a emanet... Aklıma bu mesaj geldi o yüzden alıntıladım, sende de aynı şey var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline

    Yaklaşık 1,5 aydır THH'nden sonuç bekliyorum, İnşallah paramı alıp şu "sürekli güncellenen saf Androidli ucuz ve süper cihaz" gibi gösterilerek satılan sorun yığınından kurtulacağım.

    Parayı buna basmaktansa, Çin'den cihaz getirtirim daha iyi.

    Dipçe: Haa cihaz kötü mü derseniz iyiydi ama Telpa akıllanmadığı sürece, GM markasıyla dandirik malzemeli cihaz çıkartmadığı sürece alınması çok normal değil.

    Dipçe 2: Turkcell'le 2000 sarı puana 200 lira indirim yapıp alma fikri fena değil tabi.

    Dipçe 3: Kulaklığın bir tarafının çalışmaması, şarj aletinin aşırı ısınması, güç tuşu problemi, ekran sararması sorunlarıyla yolladım garantiye; ekran sararmasını darbeye bağlı diyeceklerdi ki darbe ile ekran sararmaz, internette sorun yaşayanlar THH'ye başvurunca da böyle karşılık bulmuşlar gibisinden diyince bi' baktım garanti dahilinde yazıyor sorun. Tabi 22. işgününde vermeye çalışınca bana Telpa, THH'ye başvurmak şart oldu.

    Discovery modelde sararma olmuştu, servis kenarındaki incecik çiziğe bağlamıştı sorunu. 180tl aldılar, arızalı ekranı geri alıp thh başvurdum ve paramı geri aldım.. thh başvurun gerekirse bendeki sonucu mail atayım size, emsal olarak, paranızı yedirmeyin..




  • Valla arkadaşlar GM4G ve GM5Plus cihazlarım vardı. Sırf Google telefonu ve yerli firma diye aldım destek olmak için yukarda Allah var. Tabi ki de güncel sürüm kullanmak önemli bir etken ama artık cazibesi kalmadı. Büyük firmalar Nougat güncellemesini şubat ayında dağıtmaya başladı. Artık eskisi gibi aylarca bekletme yapmıyorlar.

    Sözün kısası her iki cihazı da ölü pahasına sattım, sırf kurtulmak için. Hani sararma için gönderdiğim cihaza eğik demişlerdi. Girdiğim ilk telefoncu da ikisini de sattım. Adam "çok geliyor general mobile" dedi.

    Bir daha asla GM almam. Biz yerli sermayeye destek olalım dedikçe keriz yerine salak yerine koyuyorlar insanları. Bu forumda ve GM5Plus forumunda bu cihazı savunmuştum isteyen eski mesajlarıma bakabilir, hatalı olan ben mişim meğerse..
  • Jamiryov kullanıcısına yanıt
    İlk GM telefonum Discovery idi. Sorunu çıkmadı.

    Yeni telefon olarak Asus alacaktım. Sonra güncelleme desteğini görünce 4G aldım ve hala sorunu yok. Kardeşime GM 5 Plus aldık ama keşke almasaydık. O da sorunsuz ama beklediğim kadar hız farkı yok 4G ile.

    General Mobile marka aldığımız telefonlar sorunsuz çıktı hep. Ama bir daha GM almam. Daha üst seviye alacağım.

    Sırf güncellemeyi Google veriyor diye almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucius Julius


    quote:

    Orijinalden alıntı: fanatice


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lucius Julius

    Mesajını görene kadar bir daha denememiştim, şimdi auto rotate'i açınca döndü ekran çok ilginç

    Adamlar her guncellemede bir tarafi duzeltip obur tarafi bozuyorlar... Bize dogru durust guncelleme vermeyecekler mi bunlar? Tam rezalet

    Şubat güncellemesini yaptım ve ekran döndürme yine Allah'a emanet... Aklıma bu mesaj geldi o yüzden alıntıladım, sende de aynı şey var mı?

    Bende o problem yok. Baska problemler var...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tek hoşuma gitmeyen yanı telefonun kamerası ama ben de daha üst alırım alırsam heralde



    Bir de arka kamera camında kılcal çizikler var ve kamerayı etkiliyor gibi geliyor ne yapabilirim onlarla ilgili

    Telefonun güç tuşu ve ekranda piksel sorunu ile yolladım 2 günde değişip geri yolladılar. geldiğinde ölü piksel vardı, ama 1 hafta telefonu birakamayacagimdan yollamadim servise(5 ay önce oldu) şuan tekrar güç tuşu sorunu başladı %70 algılıyor diyim, kötüleşmez inşallah(zaman sıkıntım olmasa garantiden memnunum). Ayrıca kötü yorum yapmam çünkü 650 tlye 1,5 yıl önce aldığım telefondan 1000+ tllik telefon özelliği beklemiyorum bence fiyatını karşılıyor gayet iyi bir şekilde yeni alcak olsan ne alırsın deseniz önceliğimi güncelleme+kameraya veririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Achambo -- 10 Şubat 2017; 13:48:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdote


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline

    Yaklaşık 1,5 aydır THH'nden sonuç bekliyorum, İnşallah paramı alıp şu "sürekli güncellenen saf Androidli ucuz ve süper cihaz" gibi gösterilerek satılan sorun yığınından kurtulacağım.

    Parayı buna basmaktansa, Çin'den cihaz getirtirim daha iyi.

    Dipçe: Haa cihaz kötü mü derseniz iyiydi ama Telpa akıllanmadığı sürece, GM markasıyla dandirik malzemeli cihaz çıkartmadığı sürece alınması çok normal değil.

    Dipçe 2: Turkcell'le 2000 sarı puana 200 lira indirim yapıp alma fikri fena değil tabi.

    Dipçe 3: Kulaklığın bir tarafının çalışmaması, şarj aletinin aşırı ısınması, güç tuşu problemi, ekran sararması sorunlarıyla yolladım garantiye; ekran sararmasını darbeye bağlı diyeceklerdi ki darbe ile ekran sararmaz, internette sorun yaşayanlar THH'ye başvurunca da böyle karşılık bulmuşlar gibisinden diyince bi' baktım garanti dahilinde yazıyor sorun. Tabi 22. işgününde vermeye çalışınca bana Telpa, THH'ye başvurmak şart oldu.

    Discovery modelde sararma olmuştu, servis kenarındaki incecik çiziğe bağlamıştı sorunu. 180tl aldılar, arızalı ekranı geri alıp thh başvurdum ve paramı geri aldım.. thh başvurun gerekirse bendeki sonucu mail atayım size, emsal olarak, paranızı yedirmeyin..

    Çok teşekkürler yardım isteğiniz için ancak zaten başvurdum THH'ye. İnşallah 15-20 gün sonra sonuç açıklanmış olacak. Daha sonrasında Çinli bir markanın telefonunu alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdote


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xyoline

    Yaklaşık 1,5 aydır THH'nden sonuç bekliyorum, İnşallah paramı alıp şu "sürekli güncellenen saf Androidli ucuz ve süper cihaz" gibi gösterilerek satılan sorun yığınından kurtulacağım.

    Parayı buna basmaktansa, Çin'den cihaz getirtirim daha iyi.

    Dipçe: Haa cihaz kötü mü derseniz iyiydi ama Telpa akıllanmadığı sürece, GM markasıyla dandirik malzemeli cihaz çıkartmadığı sürece alınması çok normal değil.

    Dipçe 2: Turkcell'le 2000 sarı puana 200 lira indirim yapıp alma fikri fena değil tabi.

    Dipçe 3: Kulaklığın bir tarafının çalışmaması, şarj aletinin aşırı ısınması, güç tuşu problemi, ekran sararması sorunlarıyla yolladım garantiye; ekran sararmasını darbeye bağlı diyeceklerdi ki darbe ile ekran sararmaz, internette sorun yaşayanlar THH'ye başvurunca da böyle karşılık bulmuşlar gibisinden diyince bi' baktım garanti dahilinde yazıyor sorun. Tabi 22. işgününde vermeye çalışınca bana Telpa, THH'ye başvurmak şart oldu.

    Discovery modelde sararma olmuştu, servis kenarındaki incecik çiziğe bağlamıştı sorunu. 180tl aldılar, arızalı ekranı geri alıp thh başvurdum ve paramı geri aldım.. thh başvurun gerekirse bendeki sonucu mail atayım size, emsal olarak, paranızı yedirmeyin..

    Çok teşekkürler yardım isteğiniz için ancak zaten başvurdum THH'ye. İnşallah 15-20 gün sonra sonuç açıklanmış olacak. Daha sonrasında Çinli bir markanın telefonunu alacağım.

    hocam bu işler bıraz daha uzun sürüyor 4-5 ay gibi düşünün..sizi bir ara cağırıp hakem heyetinden biri ile görüştürecekler,daha sonra o kişi kararı verecek.bu işler 5 ay cıvarı sürüyor bilginize..




  • 
Sayfa: önceki 11431144114511461147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.