Şimdi Ara

General Mobil almayın/aldırmayın firma ve servis üçkağıtçı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cihaz servis numaram 499032037460. Ürünü 1 ay önce aldım. Cihazın ekranında ghost Touch, dokunmatik algılamama, görüntü dalgalanma,sıcak tonları verememe --yeşilimsi beyazlar-, ahizede sesin cızırdaması, sesin karşıya boğuk iletilmesi,çekilen video da sesin kopuk kopuk ve kısık kaydedilmesi problemlerini yaşadım ve video ya alarak kendilerine ilettim.

    "https://www.youtube.com/watch?v=Tnc1ChNjazE"
    "https://www.youtube.com/watch?v=TnKAOpp1nKg"
    "https://www.youtube.com/watch?v=2ogAZso9ufE"
    "https://www.youtube.com/watch?v=rZ_Q2GzO1XM"
    "https://www.youtube.com/watch?v=2y1Uxee4Low"
    "https://www.youtube.com/watch?v=ow4TucvDLzo"
    "https://www.youtube.com/watch?v=rM0mY80XnhM"

    mikrofon ve ahize ile ilgili problemler de kayda alınarak ayrıca iletildi..Ürünü servise yollamadan son yazılım atıldı.Servise giden üründe ne hikmetse arıza bulunamamış yazılı atılıp sorun düzeltilmişmiş
    Ayrıca defalarca ürün nereden alındı diye soruldu!!(Kendileri hariç bir yerden alınınca hizmet vermiyorlar anlaşılan)

    Telpanın rutini sanırsam arızalı olsa dahi ürünü iade almamak için "arıza formuna yalan beyanda bulunup,iade formu vermemek" .Bunla ilgili çok şikayet olduğuda aşikar

    Servise arızalı ürünü yazılım atarak kabul etmeyeceğimi ispatlanmış donanımsal sorunları izlemelrini belirttim.Aldığım yanıt "ürünü kabul etmezseniz;ürün iade olur ve bizim depoda ücra bir köşede işlem görmeden bekler!!

    Bu cavap nasıl bir firmayla/servisle muhatap olduğumuzun yanıtıdır..Ürün geldi ve Kabul etmeyerek iade ettim..Şu an Yurtiçi kargoda beklemede süreç hakkında bilgilendirme yapacağım

    General Mobil almayın/aldırmayın  firma ve servis üçkağıtçı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 19 Mart 2020; 9:35:32 >







  • cihaz kabul edilmeyip servise 2. defa gitti..İşleme almayıp kargolama aşamasına getirmişler..

    General Mobil almayın/aldırmayın  firma ve servis üçkağıtçı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 24 Mart 2020; 14:34:52 >
  • ilk servis formu

    General Mobil almayın/aldırmayın  firma ve servis üçkağıtçı

    ikinci servis formu

    General Mobil almayın/aldırmayın  firma ve servis üçkağıtçı




  • General mobiledan uzak durmakta fayda var demekki hocam geçmiş olsun detayları beklemedeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2orhan5

    General mobiledan uzak durmakta fayda var demekki hocam geçmiş olsun detayları beklemedeyim
    bir yakınım gelen ürünü almış..Ben olsam 2. kez iade ederdim şayet..Tertemiz özenle bakarak gönderdiğim cihaz bana kir pis içinde gönderilmiş!!

    1-kılıfıyla beraber takılı gönderdiğim cihaz kılıf camdan arkaya doğru ters takılmış ve tam oturtulmamış şekilde geldi
    2-cihazın her tarafı toz içerisindeydi bir kaç noktada kılcal cizikler mevcuttu
    3-kutunun kenarlarında 3 adet bant kalıntısı mevcuttu .üst kapak açık vaziyetteydi bantlanmadan gönderilmiş..Muhtemelen yanlarda kalan 3 adet bant kalıntısı;ürünün raftan rafa dolaştırıldığını kanıtı..

    telpanın canlı desteğe yazdım.Birçok farklı ürün kullanıp servislerine ürün gönderdim.Hiçbiri bana böyle pis ,kılcal çizikli kılıfı ters takılmış ürün göndermedi.Bez alıp ürünü silmek, ürünün tozunu almak,kapağı açılmasın diye üzerine bant çekmek,yanlardaki bant kalıntılarını temizlemek sizin gibi büyyyük bir servisten beklenmiyor..Haklısınız dedim..
    Verdiği yanıt:Bize arızalı olmayan bir ürün gönderdiniz gerekli açıklama tarafınıza yapıldı..Haklısın arkdaşım sorunu görmen için videoyu açman,izlemen ve cihazı uzun süre test etmen gerek..Birkaç dk ile bu sorunları görmemen yaada görmek istememen oldukça doğal..Kanıtlar bunun için değil mi?




  • iade edilip tekrar 499032041586 form numarasıyla işleme alınan ve hiçbir işlem yapılmadan tarafıma gelen cihaz aldığım anda dondu.. (https://youtu.be/9AG8uMa0gSw)
  • ajanblue kullanıcısına yanıt
    Yuh artık hocam bu kadarı da olmaz dedirten bir olay gerçekten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • paranızla rezil olmuşsunuz geçmiş olsun
  • benimde vardı bir tane paramla rezil ettiler beni en son sattım kurtuldum bunlardan ben
  • konu aktif(şu anda da ahizeden ses gelmiyor!!)handfree moduna almadan ne arama sesi nede konuşma sesi alabiliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 6 Nisan 2020; 16:45:3 >
  • Hakem heyetine neden gitmiyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    Hakem heyetine neden gitmiyorsunuz?
    thh 6 ay süre verdi..yani 6 ay arızalı şekilde ürünü kullanmam gerekiyor
  • Gm 9 pro konusunda, aman arkadaşlar, bu GM'in ne yapacağı belli olmaz, discovery cihazından ve gm 5 plus cihazından gördük. kronik sorunlarda müşterilerini dımdızlak ortada bıraktılar, bu 9 pro modelini bırakın satın almayı, teknomarkette elinize bile almayın dedim, beni tefe koydular. ne hainliğim kaldı, ne yerel sermaye düşmanlığım. Ben de bir daha yazmamıştım o başlığa.

    Zaten telpa ( gm de bu grubun bir markası ) konkordato ilan etmişti, ceoya sordular, bir petrol şirketi ile yaptığımız anlaşma sonucu o zamanlar distribütörlüğünü yaptığımız samsung markasına ait cep telefonlarının teslimi ile ilgili yanlış anlaşılma oldu, çaresine baktık, müşterilerimiz gönül rahatlığı ile bizi tercih etmeye devam edebilirler dedi. Ama mahkemeden 3 aylık geçici mühlet almışlardı, sonra ne oldu, toplarladılar mı bilmiyorum. Ama GM'in uzun zamandır sessiz olduğuna bakarsak, operasyonel faaliyetlerde bir sıkıntı olduğunu öngörebiliriz.

    Gelinen şu durumda ben ve benim gibi düşünen arkadaşlar haklı çıktık. Ben de isterdim Gm'in büyümesini, güncelleme ve teknik servis konularında kullanıcılarını mutlu etsin. Ama tipik esnaf kafası ile hareket ederek, çağın gereklerine ayak uyduramadılar ve battılar veya batma durumuna geldiler.

    Çok geçmiş olsun. THH kararını aldıktan sonra, eğer kazanırsanız, telpayı veya gm'i icraya verip, yine alacağınızı alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0173FC748

    Gm 9 pro konusunda, aman arkadaşlar, bu GM'in ne yapacağı belli olmaz, discovery cihazından ve gm 5 plus cihazından gördük. kronik sorunlarda müşterilerini dımdızlak ortada bıraktılar, bu 9 pro modelini bırakın satın almayı, teknomarkette elinize bile almayın dedim, beni tefe koydular. ne hainliğim kaldı, ne yerel sermaye düşmanlığım. Ben de bir daha yazmamıştım o başlığa.

    Zaten telpa ( gm de bu grubun bir markası ) konkordato ilan etmişti, ceoya sordular, bir petrol şirketi ile yaptığımız anlaşma sonucu o zamanlar distribütörlüğünü yaptığımız samsung markasına ait cep telefonlarının teslimi ile ilgili yanlış anlaşılma oldu, çaresine baktık, müşterilerimiz gönül rahatlığı ile bizi tercih etmeye devam edebilirler dedi. Ama mahkemeden 3 aylık geçici mühlet almışlardı, sonra ne oldu, toplarladılar mı bilmiyorum. Ama GM'in uzun zamandır sessiz olduğuna bakarsak, operasyonel faaliyetlerde bir sıkıntı olduğunu öngörebiliriz.

    Gelinen şu durumda ben ve benim gibi düşünen arkadaşlar haklı çıktık. Ben de isterdim Gm'in büyümesini, güncelleme ve teknik servis konularında kullanıcılarını mutlu etsin. Ama tipik esnaf kafası ile hareket ederek, çağın gereklerine ayak uyduramadılar ve battılar veya batma durumuna geldiler.

    Çok geçmiş olsun. THH kararını aldıktan sonra, eğer kazanırsanız, telpayı veya gm'i icraya verip, yine alacağınızı alabilirsiniz.
    teşekkür ederim..lakin thh ile özellikle 6 ay sonra (belki 2 yıla sarkar) çözmek bir çözüm değil çözümsüzlüktür..Firmanın müşteri memnuniyeti bu kadar işte




  • up
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.