Şimdi Ara

GENEL SAĞLIK SİGORTASI ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
26.599
Cevap
253
Favori
1.049.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 gün
  • Cevaplayan Üyeler 3202
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 266
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 142
  • Favoriye Eklediklerim 253
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • darkmoon34 (1393 mesaj) farego (1154 mesaj) runic (823 mesaj) McOrco (445 mesaj) 78cougar (426 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9297 mesaj) Mobil (3697 mesaj) Tablet (782 mesaj) (5 mesaj) Mini (879 mesaj) Uygulama (123 mesaj)
  • @
24 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> GENEL SAĞLIK SİGORTASI ANA KONU
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1058 Mesaj
    ücretsiz sağlık😂
    |
    |
  • Yarbay
    13622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: soneday

    Ahanda 382 TL olmuş, vazgeçilen tutar 1.178 TL'den fazla ama yazmamışlar


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/5d/fb/de/5dfbde1e7b05d79c147298cef1b9eec3.png&t=0&width=480&text=1


    Alıntıları Göster

    Tahsilinden vazgeçilenleri ödemiştim ben 2014te icra gelince .geri iade alabilir miyiz?





  • Kurmay Yarbay
    15433 Mesaj

    Yatırılan parayı geri alamazsınız hocam.
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Yatırılan parayı geri alamazsınız hocam.

    Tahsil edilmiş şeye niye öyle yazdılar acaba ?

    borçtan düşseydiler 88.29 ödüyoruz her ay :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 3 Aralık 2020; 0:52:24 >
  • Kurmay Yarbay
    15433 Mesaj

    Haha. Valla hiç bilmiyorum hocam. :) Sadece şunu biliyorum, devlet kurumlarına yatırılan bir para ya kanun, yönetmelik düzenlemesi ile ya da mahkeme kararı ile geri alınabiliyor sadece. Uğraşırım diyorsanız deneyin isterseniz.
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Haha. Valla hiç bilmiyorum hocam. :) Sadece şunu biliyorum, devlet kurumlarına yatırılan bir para ya kanun, yönetmelik düzenlemesi ile ya da mahkeme kararı ile geri alınabiliyor sadece. Uğraşırım diyorsanız deneyin isterseniz.

    Aflarda ödeyenler zaten keriz oluyor .

    Geri alınmaz dediğiniz gibi verilen para

  • Kurmay Yarbay
    15433 Mesaj

    Ben bugüne kadar duymadım hocam ama dilerseniz cimer den bir yazın belki geri alabilen ilk olursunuz.
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Ben bugüne kadar duymadım hocam ama dilerseniz cimer den bir yazın belki geri alabilen ilk olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 3 Aralık 2020; 1:7:54 >
  • Kurmay Yarbay
    15433 Mesaj

    Sağlık olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 3 Aralık 2020; 15:52:19 >
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    101 Mesaj

    GSS için icra mı geldi, anlamadım?

    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Seafari

    GSS için icra mı geldi, anlamadım?

    2014 te gelmişti

    Mezun olduktan sonra 50 gün için 250 TL sigorta borcu birikmiş.

  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Demek T.C vatandaşı GSS borçlularına icra takibi başladı.Bundan kurtulmanın tek yolu hemen Arapça öğrenip Suriye vatandaşlığına geçmek.Ondan sonra sıkıntı felan olmaz herhalde?

    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10458 Mesaj
    Eğer icra genel olarak başlasalardı 2014 beri sosyal medyada bir çok mesaj olurdu. Veya burada Burada bile takip geldi diye mesaj çok çok çok az gördüm .
    Bell ki denk gelmiş o zamanda



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6351 Mesaj

    Benim 1 sene sonra prim günüm doluyor. 1 sene sonra emeklilik için yaşımı bekliyeceğim çalışmayacağım. Peki bu çalışmadığım zamanda da borç çıkacakmı

    |
    |
  • Yarbay
    4927 Mesaj

    01.09.2020 tarihinden sonraki borçlar yapılandırılmamış , ondan öncekiler yapılandırılmış, neden böyle bir şey yapmışlar anlamadım kasım ayında çıkmadı mı bu yeni düzenleme? ''17.11.2020 tarihinde yürürlüge giren 7256 sayılı Kanunu''


    Bu arada Edevlet e GSS Borç Durumu Belgesi Sorgulama gelmiş oradan bakabilirsiniz.

    |
    |
  • Yarbay
    4927 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rechno

    Öğrenci olduğum dönemden bi GSS borcu yazılmış, bunu internetten dilekçeyle sildirme yolu varmı?

    25 yaşın üstündeysen ve yine öğrenciysen silemezsin, 25 yaş altındaysa öğrenciysen silebilirsin, 25 yaş sınırı var.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj
    quote:


    Arkadaşlar birşey soracağım. Ben Ocak ayında işten çıktım. Sürekli bu GSS olayını kontrol ediyorum borç çıktı mı çıkmadı mı diye. İşten çıkalı 10 ay oldu . Ama hala bir borç yok. Bir anda toplu geçirecekler diye korkuyorum bu ödeme normal şartlarda ne zaman başlıyor ?


    Borcun belirlenmesi için gelir testi mı yaptırmam gerekiyor ? Öyle birşey duydum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    bu isi naptiniz o kadar para odedik hala borclar ekleniyor para odemeden 0 borcu olan var mi bu kadar taksitle insanlar birseyler alirdi kendilerine 3 bin tl para odemisim emekli olurkende bir ise yaramayacak bu para .. forumda bu islerle ilgilenen var mi ne olacak boyle odesen dert bitmiyor odemesen bambaska dert odedik 2 ay nirikiyor zaten saglik kapaniyorki adam bana bugun nisan 2021 borcu yazmis ne alakaysa



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 8 gün cezanın, 7 gün 18 saat 6 dakika kadarı kaldı.
    Arkadaşlar Faizler silindi mi ?

    600 tl civarıydı faiz ile 284 tl gözüküyor ödemeyi düşünüyorum

    Sizde durumlar nedir ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    AKP bildiğim kadarıyla Müslüman bir parti.Faizle maizle işi olmaz diye düşünüyorum.Muhtemelen faizleri(pardon gecikme zamlarını) sileceklerdir.

    |
    |
    Zeen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Masal Oku
Pubg mobile uc
kripto para haberleri
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.