Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Gençlerbirliği zorluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
49
Cevap
0
Favori
546
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Diğer Sporların Gündemi >> Gençlerbirliği zorluyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    haaa bu arada ankara istanbuluu ...................ti bu hafta
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3045 Mesaj
    Aynı şekilde GALATASARAY ımızın Fb ve Kendi evinde son maç denizli var
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HaLiL_oZT

    puan farkı 4 fenerin gs ve konya macları var gs nin son macını bilmiyom
    quote:

    Orjinalden alıntı: La_l3reA

    aradaki puan kac ? ve kac maclari kaldi takimlarin ?




    fb nin son macinda yenilme olasiligi cok dusuk.. ama gs yenerse gine farkli bi skorla moralman kotu durumda olucaklar o zaman belki yenilebilirler ama bugun elde ettigimiz sansi nasil kacirdik hala inanamiorum..
    |
    |
    _____________________________
    I'm Drinking to Drown My Problems But These Goddamn Things Can Swim..!!
    VigiLancE
    ICQ @ 200-004
  • Çavuş
    40 Mesaj
    yaw bu gençler her kritik maçlarımızda bela oldu ya, birde tv deki maç kanalında eski hagili tugaylı takımı yendikleri maçı gösterip durmuyorlarmı 3.2 lik mağlup olduğumuz maçlar kahroluyorum ya
    |
    |
    _____________________________
    Tandır tava geldi ateş tükendi,Akıl başa geldi ömür tükendi.
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    G.Saray Kadıköy'de maçı alır da Fenerbahçe keşke Trabzon'un da altında kalır Hatta 10.filanda olsa bir yere gidemese F.Bahçe bütün teknik yönetime

    Lanet olsun bu futbolla bi b.k olmadı olmayacak da
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    ya ben hayatımda bu kadar salak takım görmedim.GS li arkadaşlar kusura bakmasınlar ama...
    ya 1 gol atsan haftaya umudun olacak.
    atamadı adamlar.
    FB de yenilmiş.
    zorla şampiyon yaptınız adamları...


    Ah HAGI ah
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    quote:

    Orjinalden alıntı: Nitrogliserin


    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    zorla şampiyon yaptınız adamları...



    oo takmışsın yine at gözlüğünü

    yaw ne alakası var at gözlüğü ile?
    FB yenilip fırsat vermedimi GS ye?
    bu akşam yense haftaya yenmesi şampiyonluğu getirebilirdi...
    1 puan bile alsa haftaya kazanıp tur atabilirdi.
    ama ne yaptılar,en olmayacak şeyi yaptılar yenildiler...

    ben bundan bahsediyorum.zorla hediye etmek değilmi sence bu?


    sezon başından beri yapılan maçları düşündüğümde galatasarayın fenere şampiyonluğu hediye edecek hiçbir şeyde bulunmadığını düşünüyorum. fener ne yaptıysa kendi salaklığından yaptı.. 2-3 maçda yapılan kritik hatalar olmasaydı fener yanına bu sene kimseyi 4 puan yakınına bile sokmazdı.
    neyse oldular bittiler..
    |
    |
    _____________________________
    psn: nitrof1




  • Yarbay
    11245 Mesaj
    ya GS de çok yaptı bunu hatırlamıyormusun?
    FB her puan kaybettiğinde sanki sözleşmiş gibi onlarda kaybettiler.
    ben bu iki maç için söylüyorum,yoksa bana sorarsanız zaten FB şampiyon olacaktı...
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkerinanç

    ya GS de çok yaptı bunu hatırlamıyormusun?
    FB her puan kaybettiğinde sanki sözleşmiş gibi onlarda kaybettiler.


    bu GS için ciddi bir sorun zaten
    |
    |
    _____________________________
    psn: nitrof1
  • Yarbay
    2119 Mesaj
    Fener şampiyon gibi bi şey oldu ama belli olmaz FB'nin yenilmesi biraz daha zevklendirdi ligi böyle heyecanlar her zaman yaşanmaz değerini bilmek lazım, Sonuçta onlarda insan ve her insan hata yapabilir... Bence dahada iyi oldu lig zevklendi. Belki GS ye karşı şampiyonlugu ilan eder FB.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
son dakika
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.