Herkese Merhaba, Yaklaşık 13 aylık bir emeğin arkasından ve 2 alfa testinden sonra yakın bir vakitte 3. alfa testini açmaya hazırlanıyorum. Oyunu daha hızlı geliştirmek için, testleri denemeye gönüllü ve hevesli arkadaşları discord sunucumuza bekliyorum. Discord Sunucumuz : Oyunda sistem olarak şu anda hazır olan özellikler: Buff'lar ve Debuff'lar PvP Alanları - Party, Guild, Solo, Ülke Reset Skill/Stat Etkinlikler (Ülke Puanı, Exp, Gold, Drop Rate) Premiumlar Para Jackpot Sistemi Günlük Ödüller Açık artırma evi Eşya Yükseltme Sistemi Kutu açma Yetenekler (Alan Buff, Alan Heal, Party Heal, Party Buff, Reflect Damage, Damage Over Time, Heal Over Time, Aggro (Alan ve Tekli) Agressif ve Sakin Düşmanlar Dungeon Sistemi Duyuru Sistemi (Güzel bir item düştüğünde veya upgrade edildiğinde sunucuya bildirim gider) Buyback Sistemi (yanlışlıkla satmalara istinaden) Boss Sistemi(Stun ve Debuff vs yemez, bazı aralıklarda özel skiller kullanır) Işınlanma Portalları Kullanıcılar Arası Ticaret Parti, Klan Oto Kutu Görev Sistemi Minimap Chat ve aklıma gelmeyen bir sürü şey... Sizce neler yapılabilir. Pc ortamındaki mo-rpg oyunlardan beklentileriniz nelerdir. Şu kesinlikle olmalı ya da olmamalı dediğiniz neler var. Bunları rahatça discord sunucunda ve testlerde belirtirseniz geliştirme süreci hızlanır ve daha güzel bir proje koymuş olurum ortaya. Bazı Sorulabilecek Soruları da Liste Olarak Paylaşıyorum: 1) Hangi oyun motoru kullanılıyor? - Unity 2) Bu oyun için kimler çalışıyor? - Discord Sunucumuzda [Game-Oyun] etiketli kullanıcılar. 3) Skill Sistemi nasıl olacak? - Her sınıfa özel 3 skill ağacı bulunur. En az 1 adet party buffları, 1 adet self buffları ve 1 adet de kaçma yetenekleri bulunur. - Bazı yetenekler oyun içinde kendinize göre özelleştirilebilir bu sayede bütün karakterler birbirinden farklı olacak. 4) Item Sistemi nasıl olacak? - Eşyalar +1 - +10 arası geliştirilebilir. Zindan sisteminin aktifleşmesiyle beraber bazı mistik silalar ve zırhlar, zindan bosslarından düşebilecek. 5) Eşya ticaret sistemi nasıl olacak? - Oyuncu - Oyuncu arası ticaret ve açık artırma evi ile ticaret gerçekleştirilebilir. Pazar açma tarzı bir sistem olmayacak. 7) Vazife Sistemi nasıl olacak? - Şu anda 4 çeşit vazife var. Toplama, Öldürme, Levele Ulaşma ve Bölgeye Gitme. Bölgeye gitme vazifeleri ana yolu oluşturur. Yapmanız kesinlikle önerilir ve bazı yükseltme eşyalarını bu görevden alırsınız. 8) PvP Sistemi nasıl olacak? - Şu anda PvP haritası olarak, 30-50 level arasının girebileceği bir haritamız var. İleride level yükseltme paketlerinde tekrar üzerinde çalışılacak. - İleriki güncellemelerde klan ve krallık savaşı için yeni bölgeler eklenecektir. 9) Level Sistemi nasıl olacak ve en fazla kaç level var? - Şu anda en fazla 50 level olabileceksiniz. 1-30 level arası kolay kasılacak. 30-50 arasında biraz süre harcamak gerekecek. 10) PvP alanı dışında skill test edebileceğimiz yerler olacak mı? - Kapalı alfa testlerinde olmayacak olsa da kapalı beta ile beraber test kuklaları gelecek ve ödül vermeyen oyuncu, grup ve birlik PvP arenaları olacak. 11) Oyun Türkçe olacak mı? - Tahmini olarak kapalı alfa testlerinde %60 Türkçe olacak. Kapalı betalarda %80-90, açık betada %99. 12) Oyunda kaç sınıf olacak? - Oyunda Haydut, Büyücü, Savaşçı ve Şovalye olmak üzere 4 sınıf vardır. 13) Birlik en fazla kaç şahıslık olacak? - 48 14) Oyunda krallık benzeri bir sistem olacak mı? - İleriki güncellemelerle eklenecek. Krallık oy ve savaş ile belirlenecek. (13.05.2022) Discord sunucumuzda yapılan anket sonucu alfa testi 3 için sunucular 13.05.2022 tarihinde açılacak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtmosphereGS -- 13 Mayıs 2022; 11:39:24 > |
Geliştirmekte Olduğum Oldschool MO-RPG Hakkında (Tale Of Empires)
-
-
tatlı birseye benziyo pvpsi playerlık istiyorsa guzel olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Playerlikten ziyade biraz taktik istiyor. Skilleri doğru zamanda kullanmak çok önemli.
-
Aion oyunun pvp skill sistemini örnek al yeter bence , gelmiş geçmiş en iyi pvp oyunudur bana göre
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
up
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Videolara bakıp inceleyeceğim, teşekkürler fikir için.
-
Merhaba, karşılaşmış olduğunuz problem sizin discord hesabınızla alakalı, oyun bu aşamada kesinlikle cep telefonu doğrulaması istemiyor, sunucuya katılmak için ise e-posta doğrulanmış olması yeterli.
Google de sorununuzu aratarak çözümü bulabilirsiniz. Ekranınızda yazan yazıyı aynı şekilde google a yazarsanız sebepleri konusunda bir çok yazı çıkıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtmosphereGS -- 12 Mayıs 2022; 0:28:6 > -
Güzel gözüküyor. Başarılarınızın devamını dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim, test edenlerin fikirleriyle gelişmeye devam ediyor oyun.
-
Yanlis anlamazsan
Dunyadaki yaratiklarin cevreyle uyum icinde olmasina onem vermelisin.Yesil cayirlarin önüne Mor Slug koyarsan beynim bu oyunu Scam mmo bu ne len deyip alt f4 cekmemi emrediyor.
Zeminle Cevreyle Renklerle cevredeki objelerle uyumlu Yaratik eklemelisn
Örnek O Mor sluglari oyundan silmek istemiyorsan eger
Cevrede Mot renkli yada ona yakin bir Gölet yap sulak alan Suyun rengini cevrede bulunan Mor renkli bitkiler yuzunden Zehirlenmis ve Mora dönmus oldugunu playera hissettir ve o Sudan camurla karisk o Mor sluglar üremis.. gibi gibi..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 12 Mayıs 2022; 18:17:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çevre tasarımcısı arkadaş arıyorum. Bulduğumda hepsi bir uyum içerisinde olacaktır şu an bütün her şey test amaçlı eklenmiştir. Henüz pre-alfa test sürecinde oyun halihazırda.
-
Oyunda para ile diğerlerinden extra güçlü oluyorsan sıkıntı. Lol ve volaront tarzı oyunlarlarda herkes eşit sadece gorunum.degistiriyorsun sanirim.bundan bu kadar tutyluyor. Genelde oyunu birakanlar para yatiranlar yenilmiyor cok guclu gibi sorunlardan birakiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Oyun, taktiksel skiller üzere bina ediliyor.
Örnek vermek gerekirse bir savaşçı ve büyücü savaşında 2 tarafın da kaçma ve yakalama yetenekleri bulunuyor, büyücü olan oyuncu kaçma yeteneğini önce basar ve savaşçı da yakalama yeteneğini kullanırsa büyücü olan oyuncu en iyi eşyaya da sahip olsa ölmemesi mümkün değil.
Ek olarak da bahsettiğiniz oyunlar ve bu oyunun mekanikleri çok farklı. Birbirleri ile karşılaştırılamaz. Bahsettiğiniz oyunlarda da karşı oyuncunun konumunu görmek çok önemli konumu gösteren herhangi bir hile oyunu direk bitirebilir.
-
.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ui geliştirilmeli
-
Hocam daha kullanıcı yok premium diyorsun koskoca knight online bile premium item eşitsizlikleri ile çok dayanamadı.
Premium sadece görsel fark yaratmalı aksi takdirde baslamadan serüvenin biter.
Yolun açık olsun umarım efsane oyun olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
UI, Animasyonlar ve Çevre değişecek.
-
Sistem olarak her şeyi yazdım aklıma gelen ama bunların aktif olacağı manasına gelmiyor. Mesela pet sistemi de var ama pasif şu anda. Discordda her şey için anket yapıyorum, bunun için de yapılacağından emin olabilirsin. Teşekkürler fikir için.
-
anlaadım hocaam başaarılar dilerim proje güzele benziyor emek verilmiş istediğiniz yerlere ulaşırsınız umarım.
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X