|
Yapay zeka çıktı mertlik bozuldu. Önümüzdeki dönemlerin geçerli meslekleri neler olabilir? Mesela diş hekimliği olabilir mi? |
|
_____________________________
|

|
Yapay zeka çıktı mertlik bozuldu. Önümüzdeki dönemlerin geçerli meslekleri neler olabilir? Mesela diş hekimliği olabilir mi? |
|
_____________________________
|
|
yazılımda ileri seviye domain bilgisi isteyen işler research-based işler cerrahi branşlar |
|
_____________________________
|
|
Yazılımcılık Marangoz elektrikci sivaci boyacı berber ve diğer teknik beceri isteyen işler. |
| _____________________________ |
|
Kombi ustası, doğalgaz ustası, tesisat ustası, boyacı, sıvacı, araba elektronik tamircisi, kaynakçı... Genel manasıyla teknik personel. |
|
_____________________________
|
|
Ciftcilik, al simdiden en ucuz yerden verimli araziyi basla ciftciligi ogrenmeye, yapay zekayi yiyecek halimiz yok et lazim sut lazim bugday lazim seftali ve muz lazim |
|
_____________________________
Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Hocam pskillercheto diye bir üyemiz var forumda bu hocamız eşi çalışıyormuş kendisi hep evde duruyormuş yani kadın çalışıyor erkek evde yatıyor. Kendisine sorunca eşler birbirini idare eder bu alfalık diyor. Yani aynı zamanda hem bunu foruma yazıyor hem bu yaptığıyla övünüyor. Sizce kadının çalışıp erkeğin evde oturması normal midir gerçekten alfalık mıdır yoksa erkek adama yakışmaz mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"WENK WENK"
|
|
valla ben fikirlerimi söylenirsem sınırsız banlanılırım. adam evde yatıp karısı çalışıyor. evde de tüm gün oturup forumda gs'lilere hakaret ediyor. elime verecekler bunu var ya. neyse |
|
_____________________________
|
|
E aslanlarda da durjm biyle. Disi aslan avlanir erkek gelir yemegi yer kalan artiklari disiler yer < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Madem normalse neden türk toplumlarında aile yapımızda zayıf erkek muamelesi çekiyorlar? Erkek evin reisidir kadından güçlü olmalıdır yoksa evlilik yürümez diyorlar yani sizce bu yanlış mı? Size göre biyolojik ve sosyal açıdan erkeğin güçlü olması şart değil mi? Kadının sosyal hayatta yerinin olup dışarıda çalışması erkeğin evde durması eninde sonunda ilişkiyi zedelemez mi. Mesela kadınlar duygusaldır tartışma anında demez mi bak ben çalışıyom elin erkekleri bile ekmeğini kazanıyor sen karı gibi evde yatıyon diye. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"WENK WENK"
|
|
Ya aslan kulturunde disi avlaniyor erkek yiyor. Ama biz aslan degiliz. Ya evlilik bir gemi, gemiyi yuzdurmek gerekiyor. Bazen kadin fazla para kazanabilir bazen erkek akzanabilir, bazen 2 si de issiz kalabilir, bazen biri issiz kalabkilir. Bunlar gecici seyler ama adam ben hic calismayacam sen calisacaksin diyorsa da bu da kadina batabilir. Yani neden evde insan bakacaaksin ki?. Yani biz de aslan degiliz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |