Şimdi Ara

gecenin bu saatinde bol tereyağlı sucuklu yumurta gömdüm kolestrol öldüreck beni

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saat gece 4.19 uyuyamadığım için haliyle acıktım davar gibi

    arkadaşın memleketten getirdiği dana sucuk ile yumurtayı bol tereyağı ile pişirip yarım ekmekle gömdük gece gece

    Ben en son kan testi yaptığırdığımda kolestrol ile trigliserid normalin üstündeydi baya

    35 yaşında damarlarımda kan yerine margarin akar bu gidişle benim

    40 ında kalp krizinden geberecem şaka maka


    neyse gömmeye devam mutlu olduğumuz nadir anlardan nasıl olsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi highest in the room -- 4 Ocak 2022; 4:22:40 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • şu saatler forumda kimsenin olmadığı saatler en uykusuzluk çeken adam bile uyudu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • highest in the room kullanıcısına yanıt
    Yanılıyorsun kardesım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Afiyet olsun gençsiniz kilonda 58 falandı sanırım . Hiç bir şey olmaz göm gitsin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • •Acharad kullanıcısına yanıt
    Yok ne 58 i :d

    68-70 arası bir seyim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • highest in the room kullanıcısına yanıt
    Ha pardon o zaman . Bugün bi konu gördüm kilosundan bahseden bir arkadaştı. Nickini seninkine benzettim. Yinede bir şeycik olmaz , eğer işlem görmemiş sucuksa sorun yok . Afiyetle 😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • •Acharad kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam siz niye uyumuyorsunuz bu saatte

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • highest in the room kullanıcısına yanıt
    Valla bilemiyorum. Uyumayı denedim olmadı , pek uykum yok bu gece . Eğer ilerleyen saatlerde uyuyamazsam bende yaparım yiyecek bir şeyler. Artık kahvaltı niyetine 😄

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yaw ne kolestrolu ye gitsin kim yemek yemekten olmuski hep yalan dolan güzel şeylerin hepsi zararlı ona bakilirsa çünkü niye biliyor musunuz? Kiskaniyorlar Kendileri şişko veya fakir yiyemiyor kimseninde yememesini istiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • No ss no güven


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Afiyet olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • Basit karbonhidratlar da yükseltiyor kolesterolü inflamasyona neden olduğu için. sen ekmek yemişsin bir de yanında daha da kötü yani




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8E9B2F559 -- 4 Ocak 2022; 12:8:44 >
    _____________________________

  • < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • NassinGözüm kullanıcısına yanıt
    geçti artık gece yazacaktın onu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • yuvarla gitsin hocam, bende köyden gelmiş iç yağlı kavurmaya yumurta kırıp yiyorum gece acıkınca. benim damarlar tıkanır 5-10 seneye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben neredeyse her gun 1 paket cips yiyorum
    70 kiloyum boy 178
    100 metre kosunca nefes nefese kaliom evde saglikli bir sey yok
    Makarna cips ne oldugu belli olmayan sosis salam sucuk yiyom
    Spor da yapmiom
    45-55 yasinda kalp kriiznden olcem

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arada olur oyle kacamaklar olimpiyat sporcusu degiliz. Ama surekli yapiyorsan kotu olur.

    _____________________________
    Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres
  • inonu88 kullanıcısına yanıt
    romanya gibi güzide Avrupa ülkesinde yaşasak bizim de hayat motivasyonumuz olur spor yaparız sağlıklı besleniriz et yeriz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • 100 metre koşunca ölüyorum ben la bi ben böyleyim sanıyordum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    zevklerin binlercesi bir tane acıyı telafi edemez
  • •Acharad kullanıcısına yanıt

    Zayıf olanlarda da kolesterol yüksek olabiliyor. trigliserid yüksekse kesinlikle bir sorun var zaten

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.