Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Geceleri baliklar uyurmu? [Japon Baliklari]

28
Cevap
0
Favori
9.065
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Geceleri baliklar uyurmu? [Japon Baliklari]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2613 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    hocam geceleri ışıkları ve akvaryum ışığını kapatman balıklar için iyi olur çok az loş bir ışık kalsın onda sorun yok ama sürekli ışık altında kalmasın balıklar stres olur. geceleri kapat ışıkları eğer yakmak istiyorsan saabahleyin ve akşamüstü filan yak akvaryum ışığını. ama geceleyin kapalı kalsın. bir de akvaryumun kaç lt acaba 9 japon biraz fazla gibi geldi japon balıkları bol hacimi sever çok hareketlidirler ve çok pisletirler. ama en sempatik balıklardan biridir.

    60x32x24 olculerinde

    50litre icinde isitici ve hava + filtre motoru var. sicaklik 26 derece ayarli. baska sorunuz

    akvaryumun hacmi 9 japon balığı için yetersiz balık başına en az 10 lt olması gerekiyordu ama artık almışsınız yapacak bir şey yok akvaryumunuzun bakımını aksatmadan yapın dip çekimi filan yapıyorsunuzdur herhalde. benim de akvaryumum vardı ondan biliyorum çok iyi bakıyordum balıklarıma.

    haftada bir suyunu dgistiriyorum. 2 haftada bir ise icini disini temizliyorumda dip cekimi ney hocam?

    Haftada bir su değişimi yapmanıza gerek yok,hatta bu kadar sık su değişimi yapmanız su dengesini bozar.
    En erken ayda bir suyun %20-30'luk kısmını değiştirmeniz yeterlidir.
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    hocam geceleri ışıkları ve akvaryum ışığını kapatman balıklar için iyi olur çok az loş bir ışık kalsın onda sorun yok ama sürekli ışık altında kalmasın balıklar stres olur. geceleri kapat ışıkları eğer yakmak istiyorsan saabahleyin ve akşamüstü filan yak akvaryum ışığını. ama geceleyin kapalı kalsın. bir de akvaryumun kaç lt acaba 9 japon biraz fazla gibi geldi japon balıkları bol hacimi sever çok hareketlidirler ve çok pisletirler. ama en sempatik balıklardan biridir.

    60x32x24 olculerinde

    50litre icinde isitici ve hava + filtre motoru var. sicaklik 26 derece ayarli. baska sorunuz

    akvaryumun hacmi 9 japon balığı için yetersiz balık başına en az 10 lt olması gerekiyordu ama artık almışsınız yapacak bir şey yok akvaryumunuzun bakımını aksatmadan yapın dip çekimi filan yapıyorsunuzdur herhalde. benim de akvaryumum vardı ondan biliyorum çok iyi bakıyordum balıklarıma.

    haftada bir suyunu dgistiriyorum. 2 haftada bir ise icini disini temizliyorumda dip cekimi ney hocam?

    Haftada bir su değişimi yapmanıza gerek yok,hatta bu kadar sık su değişimi yapmanız su dengesini bozar.
    En erken ayda bir suyun %20-30'luk kısmını değiştirmeniz yeterlidir.

    hocam baliklar suyu cok bulandiriyo. berrak degil yani :-))



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    Balıklar Uyur mu?

    Balıkların göz kapağı olmadığından gözlerini bizim gibi kapatmaları mümkün değildir. Dolayısıyla gözlerini hep açık gördüğümüzden onları uyumuyorlar zannedebiliriz, çünkü insanlar uyurken gözlerini kapatırlar. Fakat böyle bir benzetme bizi yanıltabilir. Bu durumda insana da uyumuyor denilebilir. Zira insan da uyurken kulaklarını kapatmaz, ama uyku gelince beyin otomatik olarak seslere karşı kapanır. Kulak açık olduğu halde beyindeki işitme merkezi kapalı olduğundan insan işitemez. Aynı şekilde balıklar da uyurken gözleri açık olduğu halde, beyin ışığa karşı kilitlendiği için balık göremez ve bu durumda balık uyumaktadır.

    Balıkların bazısı dibe uzanarak, bazısı da hafif hafif sağa sola sallanarak uyur. Güneşin doğmasıyla birlikte uyananlar biraraya gelerek sürü halinde senkronize bir şekilde yüzmeye başlarlar. Bazı balıklar ise insanlar gibi uyumak için rahat bir yer ararlar. Lapina balıklarının çoğu geceleyin dipteki kumu kazıp içine yerleşir ve sadece solunum için küçük bir delik bırakır. Bazı papağan balıkları ise, bizim yorgan örtmemiz gibi üzerlerini ifraz ettikleri bir mukusla koza gibi örterler ve bu kamuflajla düşmanları olan yılan balıkları da onları farkedemez. Bu şekilde uyuyan balıklar dalgıçlar tarafından el ile kolaylıkla yakalanabilirler.
    |
    |
    _____________________________
    Elime tüfek alıp türünü korumak için çiftleşmeyen her pandayı vurmak istiyorum. Petrol tankerlerini açıp hiç görmeyeceğim Fransız sahillerini kirletmek istiyorum. Duman solumak istiyorum.




  • Binbaşı
    1974 Mesaj
    benim beta karanlıkta dipte dinleniyordu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    hocam geceleri ışıkları ve akvaryum ışığını kapatman balıklar için iyi olur çok az loş bir ışık kalsın onda sorun yok ama sürekli ışık altında kalmasın balıklar stres olur. geceleri kapat ışıkları eğer yakmak istiyorsan saabahleyin ve akşamüstü filan yak akvaryum ışığını. ama geceleyin kapalı kalsın. bir de akvaryumun kaç lt acaba 9 japon biraz fazla gibi geldi japon balıkları bol hacimi sever çok hareketlidirler ve çok pisletirler. ama en sempatik balıklardan biridir.

    60x32x24 olculerinde

    50litre icinde isitici ve hava + filtre motoru var. sicaklik 26 derece ayarli. baska sorunuz

    akvaryumun hacmi 9 japon balığı için yetersiz balık başına en az 10 lt olması gerekiyordu ama artık almışsınız yapacak bir şey yok akvaryumunuzun bakımını aksatmadan yapın dip çekimi filan yapıyorsunuzdur herhalde. benim de akvaryumum vardı ondan biliyorum çok iyi bakıyordum balıklarıma.

    haftada bir suyunu dgistiriyorum. 2 haftada bir ise icini disini temizliyorumda dip cekimi ney hocam?

    Haftada bir su değişimi yapmanıza gerek yok,hatta bu kadar sık su değişimi yapmanız su dengesini bozar.
    En erken ayda bir suyun %20-30'luk kısmını değiştirmeniz yeterlidir.

    hocam baliklar suyu cok bulandiriyo. berrak degil yani :-))

    anilxx92 gerekli açıklamayı yapmış ama ben de bilgilendireyim. eğer haftada bir suyun tamamını değiştirmek gibi bir şey yapıyorsanız bu çok yanlış bir şey. suyu her yenilediğinizde yeniden bir biyolojik denge oluşmak zorunda kalıyor ve balıklar bu değişimden zarar görüyorlar. yapmanız gereken en yakın akvaryumcudan dip çekim aparatı almak. bu aparatla akvaryumunuzun zeminine göre (taş,çakıl,kum) pislikleri ve yem artıklarını temizliyorsunuz aynı hortuma benzer bir şey pompası var kumu hafif havalandırarak içindeki pislikleri çekiyorsunuz biraz da su geliyor bununla tabi ve eksilen suyun üzerine dinlenmiş suyla tamamlıyorsunuz böylece hem akvaryumun zeminindeki pislikler gidiyor hem de su eklemesi yapmış oluyorsunuz. dediğim gibi suyu tamamen değiştirmek çok yanlış bir şey balıklara zararı var. ayrıca akvaryuma su ekleyecekseniz 1-2 gün ağzı açık kapta dinlemiş su eklerseniz balıklar açısından daha iyi olur. eğer akvaryumun suyu azalıyorsa haftada 1 azalan su yerine dinlenmiş su ekleyebilirsiniz ama su değişimini dediğim gibi dip çekimiyle beraber yapın. uzman.tv gibi sitelerden bakarsanız dip çekimi hakkında detaylı bilgiler var. ayrıca akvaryum bakımı konusunda da oradan bilgi alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suprémacy -- 15 Aralık 2012; 21:23:36 >
    _____________________________
    GIGABYTE 970A-UD3P AM3+ Ultra Durable 4 | AMD FX X6 6300 3.5 GHz 14 MB & COOLER MASTER Hyper TX3 Evo | ASUS Radeon R7 265 2 GB 256 BIT OC DirectCU II | CORSAIR Vengeance DDR3 2x4 GB 1600 MHz | WESTERN DIGITAL Caviar Blue 1 TB 7200 RPM 64 MB ZALMAN Z3 Plus Mid-Tower | XIGMATEK X-Calibre 600 W | AOC 23.6" E2470SWDA LED 5 MS




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    hocam geceleri ışıkları ve akvaryum ışığını kapatman balıklar için iyi olur çok az loş bir ışık kalsın onda sorun yok ama sürekli ışık altında kalmasın balıklar stres olur. geceleri kapat ışıkları eğer yakmak istiyorsan saabahleyin ve akşamüstü filan yak akvaryum ışığını. ama geceleyin kapalı kalsın. bir de akvaryumun kaç lt acaba 9 japon biraz fazla gibi geldi japon balıkları bol hacimi sever çok hareketlidirler ve çok pisletirler. ama en sempatik balıklardan biridir.

    60x32x24 olculerinde

    50litre icinde isitici ve hava + filtre motoru var. sicaklik 26 derece ayarli. baska sorunuz

    akvaryumun hacmi 9 japon balığı için yetersiz balık başına en az 10 lt olması gerekiyordu ama artık almışsınız yapacak bir şey yok akvaryumunuzun bakımını aksatmadan yapın dip çekimi filan yapıyorsunuzdur herhalde. benim de akvaryumum vardı ondan biliyorum çok iyi bakıyordum balıklarıma.

    haftada bir suyunu dgistiriyorum. 2 haftada bir ise icini disini temizliyorumda dip cekimi ney hocam?

    Haftada bir su değişimi yapmanıza gerek yok,hatta bu kadar sık su değişimi yapmanız su dengesini bozar.
    En erken ayda bir suyun %20-30'luk kısmını değiştirmeniz yeterlidir.

    hocam baliklar suyu cok bulandiriyo. berrak degil yani :-))

    anilxx92 gerekli açıklamayı yapmış ama ben de bilgilendireyim. eğer haftada bir suyun tamamını değiştirmek gibi bir şey yapıyorsanız bu çok yanlış bir şey. suyu her yenilediğinizde yeniden bir biyolojik denge oluşmak zorunda kalıyor ve balıklar bu değişimden zarar görüyorlar. yapmanız gereken en yakın akvaryumcudan dip çekim aparatı almak. bu aparatla akvaryumunuzun zeminine göre (taş,çakıl,kum) pislikleri ve yem artıklarını temizliyorsunuz aynı hortuma benzer bir şey pompası var kumu hafif havalandırarak içindeki pislikleri çekiyorsunuz biraz da su geliyor bununla tabi ve eksilen suyun üzerine dinlenmiş suyla tamamlıyorsunuz böylece hem akvaryumun zeminindeki pislikler gidiyor hem de su eklemesi yapmış oluyorsunuz. dediğim gibi suyu tamamen değiştirmek çok yanlış bir şey balıklara zararı var. ayrıca akvaryuma su ekleyecekseniz 1-2 gün ağzı açık kapta dinlemiş su eklerseniz balıklar açısından daha iyi olur. eğer akvaryumun suyu azalıyorsa haftada 1 azalan su yerine dinlenmiş su ekleyebilirsiniz ama su değişimini dediğim gibi dip çekimiyle beraber yapın. uzman.tv gibi sitelerden bakarsanız dip çekimi hakkında detaylı bilgiler var. ayrıca akvaryum bakımı konusunda da oradan bilgi alın.

    dediginizi yapicam saolun :-)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    950 Mesaj
    Doğal ortamda nasılsa sen de kapat ışığı
    |
    |
    _____________________________
    Youtube Kanalım
    Panzerkampfwagen VI Tiger
  • Yüzbaşı
    919 Mesaj
    göz kapakları yok ama balıklar uyurlar geceleri ışığı kapat
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2613 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Captain[Js]


    quote:

    Orijinalden alıntı: Suprémacy

    hocam geceleri ışıkları ve akvaryum ışığını kapatman balıklar için iyi olur çok az loş bir ışık kalsın onda sorun yok ama sürekli ışık altında kalmasın balıklar stres olur. geceleri kapat ışıkları eğer yakmak istiyorsan saabahleyin ve akşamüstü filan yak akvaryum ışığını. ama geceleyin kapalı kalsın. bir de akvaryumun kaç lt acaba 9 japon biraz fazla gibi geldi japon balıkları bol hacimi sever çok hareketlidirler ve çok pisletirler. ama en sempatik balıklardan biridir.

    60x32x24 olculerinde

    50litre icinde isitici ve hava + filtre motoru var. sicaklik 26 derece ayarli. baska sorunuz

    akvaryumun hacmi 9 japon balığı için yetersiz balık başına en az 10 lt olması gerekiyordu ama artık almışsınız yapacak bir şey yok akvaryumunuzun bakımını aksatmadan yapın dip çekimi filan yapıyorsunuzdur herhalde. benim de akvaryumum vardı ondan biliyorum çok iyi bakıyordum balıklarıma.

    haftada bir suyunu dgistiriyorum. 2 haftada bir ise icini disini temizliyorumda dip cekimi ney hocam?

    Haftada bir su değişimi yapmanıza gerek yok,hatta bu kadar sık su değişimi yapmanız su dengesini bozar.
    En erken ayda bir suyun %20-30'luk kısmını değiştirmeniz yeterlidir.

    hocam baliklar suyu cok bulandiriyo. berrak degil yani :-))

    Balıkları suyu bulandırmaz,balık dışındaki diğer etmenler suyu bulandırır,örneğin kalitesiz yem kullanımı,yetersiz filtre,kalitesiz süs eşyaları ve bitki gibi.
    Eğer kullandığınız yem kaliteli değilse sera,tetra gibi markalar ile değiştirin ve akvaryumda canlı bitki varsa çıkartın.
    Yem markanız zaten tetra veya sera ise,suyu bulandırabilecek bir süs eşyası yoksa ve canlı bitkiniz yoksa filtreniz yetersiz geliyor demektir.
    Bu durumda iç filtrenizi detaylı olarak temizleyin,yinede bulanıklık gitmezse filtrenizi kaliteli,debisi yüksek bir filtre ile değiştirin.
    Eğer tüm şartları sağlarsanız 2 ay suyu değiştirmeseniz bile suda bulanıklık olmaz.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,279
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.