Şimdi Ara

Gece gece sinirim bozuldu bi gelin

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
6
Cevap
0
Favori
142
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Gece gece sinirim bozuldu bi gelin
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj
    20 dakika önce bankaya gittim geldim. Çarşıya giderken yanımdan geçen bi adam kendi kendine bilmem ne yaptımın oğulları vs.söve söve geçiyo. Ulan dedim şunun ağzına yüzüne çekiyim yumruğu. Bu kez de dedim bana bakmıyo bile, gece gece bi kavgaya girmeyim üstüme alınıp. Oğlum bu millet deli mi divane mi?
    Biz de kızıyoruz bişeylere söyleniyoruz da yanımızdan biri geçerken çenemizi kapatıyoruz millet kendine alınmasın diye.
    Vatandaş söve söve gidiyo mırıldanarak.
    Yüzüme bakarak söylese bana diyon deyip girişirsin herife. Adam dümdüz yoluna bakıyo bi yandan da sövüyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Adamın aklında bir şey vardır ona sinirlenmiştir sesini ayarlayamamıştır o an yani bundan dolayı adam dövülür mü?
    Bir de şey yağtığımın oğulları demiş yani çoğul kullanmış ne alınıyorsun
    Çok gereksiz bir düşünceye girmişsin bence. Karşıdan gelen adam sana niye sövsün mutlaka başka bir şeye kızmıştır. Sana sövmesi için bir sebep yok.
  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    Adamın aklında bir şey vardır ona sinirlenmiştir sesini ayarlayamamıştır o an yani bundan dolayı adam dövülür mü?
    Bir de şey yağtığımın oğulları demiş yani çoğul kullanmış ne alınıyorsun
    _____________________________
    Bebeğim bugün doktoruma dedim artık ötenazi hakkımı isterim!
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    Hocam ne biliyim sizce de çok sinir bozucu bişey değil mi? İnsan ister istemez bana mı dedi bu herif diye düşünmeden edemiyo.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jaqenn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    109 Mesaj
    Çok gereksiz bir düşünceye girmişsin bence. Karşıdan gelen adam sana niye sövsün mutlaka başka bir şeye kızmıştır. Sana sövmesi için bir sebep yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    Hocam bence çok iyi yapmışsınız bırakın artık insanlar iyice yoldan çıktı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    My IQ??



    I-its 3!
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    Hocam insanlar çok cins düşüncesini anlayamıyosun. Tipe gıcık gitmiştir,yürüyüşe vs...örneğin ; durakta beklerken yanımda sıra bekleyen adam önümüzden geçen birine küfür etti ortada bişey yokken. İnsan da böyle şeylerle karşılaşınca ister istemez kendine yoruyo.



    Bugünkü adam kendi kendine mırıldanarak bilmem şey yaptığımın oğulları gibi bişey diyodu. Döndüm baktım arkasından falan tepkisine de dümdüz gitti yoluna. Dönüp baksa falan ciddi anlamda büyük olay çıkaracaktım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ryad Boudebouz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Sohbet
bankalar.org
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.