|
Konu başlığında belirtildiği gibi, nasıl kazık yemeden gidebilirim? HAVAŞ gitmiyormuş artık okuduğum kadarıyla, mahkeme kararı falan diyor EGO o saatlerde çok az gidiyor gece oldugu için taksi? Kaç yazar? baska alternatif varmi bildiginiz? Tsk < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






