Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2638. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
52.783
Cevap
803
Favori
4.101.162
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26362637263826392640
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    ,
    Geçmiş olsun, dostum. O zaman Aliexpress devam edecez artık.
  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Sağ olun, gelişme oldukça paylaşacağım.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    ,
    Offff bombaya bak. Bunu sizden duymak ayrı bir hayal kırıklığı yarattı. Bilgi için teşekkürler....
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Merhaba ürünü gümrük harcından dolayı almazsak geri iade sürecinde ne kadar kaybımız olur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berkaysh70 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ürünü satın aldınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecan16 E kullanıcısına yanıt
    İyice şeyi çıktı afedersiniz... Yaklaşık 30 bin doların üzerine yattılar maalesef.

    Bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Evet ürünü satın aldım kargo gelmiş ptte de bekliyor, şimdi Türkiye fiyatı daha ucuzlamış,gümrük ve Ötv ile daha pahalıya geliyor,teslim almadan geri gitse ne kadar kaybım olur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berkaysh70 B kullanıcısına yanıt
    Tam prosedür hakkında bilgim yok ancak; ürünü çekmezseniz kargo masrafları tarafınıza yansıtılır ve TR'deki fiyatın da çok üzerine mâl etmiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Süreç tamamlanınca prosedürü paylaşırım, çok teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Siz ekip olarak mı tek mi çalıştınız da 30000 doların üstüne yattılar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaysh70 B kullanıcısına yanıt
    Bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Önceden ekip olarak çalışıyorduk, son bir yıldır yalnız çalışıyordum. İki yıldır ödeme yapılmadı maalesef. Biriken para bu, belki daha fazla ama dökümlerle oynandığı için tam tutarı bilemiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • | Gearbest Türkiye |


    bu ürüne vergi dahilmi?
  • StaNOnE kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Vergi dahil değil; yüzde 40 gümrük bedeli çıkacaktır. Bu arada şu an için gearbestten alışveriş yapmamanızı öneririm; buradaki iade bekleyen forumdaşların parasını zar zor kopardık. Bizim hakkımız olan paraya da el koydular, bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öyleyse kalsın teşekkrüler
  • StaNOnE kullanıcısına yanıt
    Bir şey değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yklasik 1 senedir para iadesi bekliyorum


    Siparis numarasi
    19040700939014173342

    Bilet numarasi
    PT19062000712


    Sizinlede defalarca yazistik ama sizede toplanti tatil bahanesiyle net bi donus yapmamislardi. Sizdi yazacak yerde bulamiyorum. Burda bi muhattabimiz var diye gearbesti tercih ettik ama canimiz yandi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m@rslan -- 5 Eylül 2020; 0:21:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YANLIŞ ARACILAR, YANLIŞ SİTE, YANLIŞ SATICI, DOĞRU ÜRÜN!


    Daha önceden de bu konu başlığı altına yazdım. Bazı şeyleri tekrar hatırlatmamda fayda olacak.

    GearBest üzerinden 23 Mayıs tarihinde "VIOMI V3 LDS Lazer Navigasyon Islak ve Kuru Robot" ürününü kargo dahil olmak üzere 2.859,53 TL ödeme yaparak sipariş vermiştim.

    Daha sonra ürünün fiyatı dolar üzerinden olması nedeniyle GearBest ürünlerin fiyatlarını güncelledi ve ürünün kargo dahil fiyatı 3.527,64 TL oldu. Yanılmıyorsam bu fiyat güncellemesi 25 yada 26 Mayıs 2020 tarihlerinden birinde yapıldı. Ürünüm uzun bir süre kargoya verilmedi ve 31/05/2020 saat 10.01'de GearBest Support tarafından bir ticket gönderildi. Ticket'da yeni koronavirüsün etkisi ve lojistik problemlerinden dolayı ürünlerin teslim edilemeyeceği, siparişlerin iptal edileceği, geri ödemenin yapılabilmesi için iletişime GearBest Support ile iletişime geçmem gerektiği ifade edildi.

    GearBest Destek ile yapmış olduğum yazışma neticesinde asıl sorunun kargo ve yeni koronavirüs salgını olmadığı, sistemden kaynaklanan bir sebepten dolayı fiyatın düşük hesaplandığı, ürünün bu sebepten iptal edildiği, güncellenen fiyat üzerinden sipariş vermem halinde ürünün tarafıma gönderiminin yapılabileceği bildirildi.
    Ardından GearBest Destek ürün fiyatındaki artışın piyasa gerçeği olduğunu ancak zorunlu olmamalarına rağmen iyi niyet (!) göstergesi olarak bana 100 GB puan tanımlayabileceklerini söylediler. (100 GB = 2$) Ürüne benim ödediğim miktar ile zamdan sonraki ürün fiyatı arasındaki fark 800 TL (vergi hariç) olmasına rağmen Gear Best bana komik bir tazminat önerdi ve satıcı ile iletişime geçmemi söyledi. Satıcı (Viomi Official Seller) yazdığım mesajlara cevap dahi vermedi ve ürünüm gönderilmeyip para iadesi yapıldı.

    CİMER üzerinden Ticaret Bakanlığına ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) şikayette bulundum. Sonuç olarak Ticaret Bakanlığı GearBest’in Türkiye’de yerleşik bir şirket olmaması nedeniyle bir şey yapamayacaklarını belirttiler. BTK tarafından ise dolandırıcılığa karşı dava açmam gerektiğini bunun sonucunda alınacak karar doğrultusunda "https://tr.gearbest.com/" web sitesinin erişime kapatılabileceği belirtildi.
    Ürünü anneme hediye olarak almak istediğim için iptal edilmesine çok üzüldüm. Sonrasında okuduğum yorumlar çerçevesinde Roborock S5 Max almaya karar verdim.

    Gearbest üzerinden Panda-ZG-Store Roborock S5 Max için vergi dahil 599,99$ fiyattan kampanya yaptı ve forumda yer alan kötü yorumlara rağmen hediye olarak almak istediğim için yine sipariş verdim.
    Siparişi 25/06/2020 tarihinde verdim ve aynı gün param kredi kartımdan çekildi. Ürünü aldığım gün (25/06/2020) web sitesinde ürünün kargolanma tarihinin 01/07/2020 olduğu yazıyordu. Bende büyük bir ümitle beklemeye başladım.

    01/07/2020 tarihi geldiğinde ürünün kargoya verildiğine dair herhangi bir bildirim alamayınca Panda-ZG-Store’a ürünün neden hala kargoya verilmediğini yazdım. Panda-ZG-Store ise elinde ürün olmadığını, sipariş verdiği ürünlerin ise kargoda yaşanan gecikmeler nedeniyle eline ulaşmadığını bu sebeple ürünü kargoya veremediğini, 1 hafta içerisinde ürünü kargoya vereceğini belirtti. Dedim tamam COVID dönemi bazı gecikmeler yaşanabilir bu gayet doğal.

    Bir hafta geçtikten sonra yine Panda-ZG-Store’a yazdım ve Panda-ZG-Store yine bir hafta sonra ürünü kargoya vereceğini ve buna söz verdiğini söyledi.

    Gerçekten de Panda-ZG-Store dediği gibi ürünü kargoya verdiğini söyledi ve bana bir takip numarası yolladı.
    O günden itibaren her gün takip numarasını sorguladım ve herhangi bir hareket göremedim. Forumda okuduğum kadarıyla siparişlerde hareket olmadan teslim edilen bazı ürünler olduğunu görünce bekleyeyim nasıl olsa kargoya verildi ürün bana gelecek diye düşünerek beklemeye başladım. Bu arada da Panda-ZG-Store’a yazıyordum ve Panda-ZG-Store bana artık cevap vermiyordu.

    Bende sorunlarıma ilişkin olarak artık desteğe başvurmam gerektiğini anladım ve Support üzerinden bir ticket açtım. Ancak ticket açmam bile hiç fayda sağlamadı çünkü ticket açılıyor GB Support bana cevap veriyor ve verdiği cevapta “Yaşadıklarınız için üzgünüz. Satıcıya mesajınız iletildi. Satıcı size cevap verecektir. Lütfen 2-3 iş günü bekleyiniz. Sabrınız için teşekkürler” yazıyordu. Bekledim cevap yok. Tekrar yazdım. Yine “Yaşadıklarınız için üzgünüz. Satıcıya mesajınız iletildi. Satıcı size cevap verecektir. Lütfen 2-3 iş günü bekleyiniz. Sabrınız için teşekkürler” cevabı geldi ve yine satıcıdan hiç cevap gelmedi. Böyle böyle 3 hafta daha ötelediler ancak yine kargomda hiçbir hareket olmadı.

    Artık ticket üzerinden Support’a her gün yazmaya ve Support’u darlamaya başladım. Çok zayıf olduklarını, bu işi yapamadıklarını, satıcı üzerinde hiçbir etkileri olmadığını, satıcıyı aldığım ürünü göndermesi için zorlamaları gerektiğini, bu işi beceremedikleri için web sitesini kapatmaları gerektiğini, aksi takdirde müşterilerin mağdur olduğunu belirten mesajlar atmaya başladım. Ancak yine yeniden dönüşlerde bir değişiklik olmadı. Support satıcının cevap vermesini bekleyin diyor, Panda-ZG-Store cevap vermiyordu. Artık Panda-ZG-Store tarafından bana verilen takip numarasının sahte olduğu kanaati oluştu.

    En sonunda artık Support’un ve Panda-ZG-Store’un sorumsuz davranışlarından bıktım ve sipariş iptali için bir ticket daha açtım.

    İptal ticket ı açınca özür dileriz, hemen mağaza ile iletişim kuruyoruz gibi mesajlarla cevap verdiler. Ben ise ürünü artık istemediğimi, böyle kötü yönetilen bir siteye ve böyle yalancı bir satıcıya para kazandırmak istemediğimi belirten mesajlar gönderdim.

    Support bana “ürünün gönderilmesini istediğiniz için biz de satıcıyı zorladık ve satıcı ürünü gönderdiğini söyledi.” Ardından Panda-ZG-Store bana yanıt vererek ürünün iadesinin mümkün olmadığı çünkü ürünün kargolandığını söyledi. Ben de Panda-ZG-Store’dan ve Support’dan bana sahte olmayan bir takip numarası göndermelerini istedim. Support tarafından bana bir kargo numarası ve takip için de bir web sitesi adresi verildi. (07/09/2020) Takip numarasını girdiğimde ürünün hareketi vardı. Ardından Support tarafından bana takip numarası verildikten bir gün sonra (08/09/2020) kapı zilim çaldı ve ürün Aras Kargo tarafından bana hiçbir ücret istenilmeden teslim edildi. Şoku atlattıktan sonra hemen üzerindeki takip numarası ile Support tarafından bana verilen takip numarasını kıyasladım ve birebir uyuşuyordu. Sonunda ürünümü teslim almıştım!

    Vardığım sonuca bakacak olursak;

    YANLIŞ ARACILAR çünkü burada GearBest üzerinden komisyon ile çalışanlar ürünü sattıktan sonra yardımcı olmadı, hatta düşük kur nedeniyle iptal edilen siparişlerden sonra hakaret düzeyine varacak şekilde mağdur olan insanlara karşı GearBest’i savunmaya geçtiler. Daha sonra da paralarını alamadıklarını ve siparişlerin patladığını GearBest üzerinden sipariş verilmemesini söylediler. Sipariş veren insanların son durumunun ne olduğunu ürünlerin teslim edilip edilmeyeceğini söylemek yerine, GearBest paraların üzerine yattı dendi. Bu yüzden buradaki aracılar yanlış bir tercih oldu ve bir daha buranın aracılığıyla başka bir ürün almayacağım.

    YANLIŞ SİTE çünkü GearBest müşteri odaklı bir firma değil. Kendi sistem hataları yüzünden fiyatların düşük gösterilmesine rağmen birçok siparişi iptal etti hatta bazı kargoya verilen siparişleri bile geri çektirdi. Ayrıca Support tarafında neredeyse destek almak imkansız, sadece aracı görevi görüp sizin mesajınızı satıcıya ilettik gibi bir cevap gönderiyorlar. Eminim ki iptal talebim olmasaydı o ürün bana gönderilmeyecekti. Bu sebeple bir daha GearBest üzerinden alışveriş yapmayı da düşünmüyorum.

    YANLIŞ SATICI çünkü sipariş ekranında ürünün kargo tarihi 01/07/2020 yazıyordu. Panda-ZG-Store beni aylarca oyaladı ve siparişimi kargoya vermedi. Kargoya vermemekle kalmayıp bana 21/07/2020 tarihinde kargoya verildiğine dair mesaj atıp takip numarası gönderdi. Ürünü teslim aldıktan sonra ürünün üzerindeki kargo tarihine baktığımda ise ürünün kargolanma tarihi 29/08/2020 tarihiydi. Yani ürünüm kargoya verildiği tarihten itibaren 10 gün sonra evimde olmuştu. Panda-ZG-Store’un 21/07/2020’de ürününüzü kargoya verdim aha bu da takip numarası dediği mesaj yalandı. Bunları GearBest Supporta söylediğimde herhangi bir tepki vermediler. Sadece özür dilediler ve sabrım için teşekkür ettiler. Satıcıya da herhangi bir uyarıda bulunduklarını sanmıyorum. Ne kadar da kolay ürünü durumunu korgolandı olarak gösterip, sahte bir takip numarası vermek ve insanlara doğru olmayan bir takip numarasıyla aylarca sorgulama yaptırmak!!!

    DOĞRU ÜRÜN çünkü ürünü 08/09/2020 tarihinde teslim aldım ve hemen kurup şarja bağladım. Geldiğinde %51 şarjı mevcuttu. Sabah evimizde bulunan elektrik süpürgesi ile temizlediğim yerden bir de robot süpürgenin geçmesini görmek istedim ve aynı yeri makineye süpürttüm. Sonuç gerçekten beklentimin üzerinde oldu ve robot süpürge bir sürü toz çıkardı. Annem için hediye aldığımı belirtmiştim kendisi de başta pek işe yaramayacağını düşündüyse de sonucu görünce o da memnun kaldı. Özellikle halı tanıma sensörü çok iyi. Bu sensör ile halının üzerine çıktığında çekim gücünü maksimuma getiriyor ve çok kuvvetli bir çekim sağlıyor. Henüz pas pas özelliğini deneme fırsatı bulamadım ancak paspas özelliğinden açıkçası çok bir beklentim de yok zaten. Güzel de bir haritalaması mevcut çok doğru şekilde girebileceği en iyi yere kadar girmeye çalışıyor ve orayı haritaya işliyor. Faydalı bir ürün olduğunu düşünüyorum ve robot süpürge almayı düşünenlere öneriyorum. (GearBest ve Panda-ZG Store’dan almamak kaydıyla ) İnşallah sorun çıkarmaz
    | Gearbest Türkiye || Gearbest Türkiye || Gearbest Türkiye || Gearbest Türkiye |



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metoxin -- 11 Eylül 2020; 2:10:47 >




  • m@rslan kullanıcısına yanıt
    Ücret dolayısıyla forum yönetimi ve benimle doğru düzgün iletişim kurmuyorlar ama yine de iletirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Vergi hariç alanlar nekadar vergi ödediniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26362637263826392640
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.