Şimdi Ara

Gearbest Türkiye Tüm Kargo Sorunları [Ana Konu] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.939
Cevap
61
Favori
139.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
183 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mynak19

    Burada sorun temsilci değil kaldı ki kendisi de sorun yaşanmaması adına elinden geleni yapıyor, bir çok kişi hediye kartı olarak ödediği verginin karşılığını aldı. Buradaki sorun gümrükte, adamlar hiç bir şekilde bizim beyanımızı kabul etmiyor. Elimde dekontlarım var diyorum banane diyor, aldığım ürün kulaklık isterseniz açıp bakın diyorum bize öyle beyan edilmedi sen router almışsın diyor.

    daha sistemi tam oturtmadan TR ibaresi koyup yurtdışı alışveriş pastasından pay almak için ortaya çıkanda gearbesttir, milletten haraç kesen firmalarla anlaşma yapanda gearbesttir. yurtdışı merkezli bir sitenin muhatabıda TR ibareli olduğu için buradaki temsilcisidir, adam çözmek zorunda zaten, işi bu değil mi, indirim kodu tanımlayıp alışveriş üzerinden pay almak mı sadece firma temsilcisi olmak. gearbest madem o kadar büyük ve düzgün bir firma hediye çeki vereceğine ücret iadesi yapsın mağdur müşterilere, geçeceksiniz o işleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim durum direk yaş değil aslında deneyim mevzu bahis olan, turkiyede ki bir çok firma bile tüketici kanunları olmasa fazlası ile mağdur eder çoğumuzu, kanunlara rağmen yaşanan örnekler mevcut. Şimdi yorumladığımız konu bir çin firması kanuni bir koruma mevcut değil aramızda sadece müşteri memnuniyeti koruması mevcut. Bu sınırlar içinde değerlendirince ve firmanın yapıcı çabasını da görünce direk firma ile alakalı olmayan bir sorunu (indirekt olarak payı var tabi ki) firmaya yıkmak doğru değil. Eğer konu bu şekilde ilerler ise konuyu şikayet edeceğim adminler gereğini yapar veya gerek duymaz. Ama olay firma karalamaya dönmemeli. Yapıcı olmak lazım yıkıcı olursak zararlı olan Türk müşterisi olur rekabet azalır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 8$ bir şey aldim 20 gundur gelmesini bekliyorum mükemmel hızlı bir kargo ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronguman -- 20 Kasım 2017; 20:10:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haydaa ben de bu alljoylogistic kargosunu seçmiştim hala gelmedi 11 gün oldu bi de en fazla 10 gün vermişlerdi süreç olarak birde üstüne vergi çıkacaksa büyük rezillik... nerden seçtim bu kargoyu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f@ithline

    Bahsettiğim durum direk yaş değil aslında deneyim mevzu bahis olan, turkiyede ki bir çok firma bile tüketici kanunları olmasa fazlası ile mağdur eder çoğumuzu, kanunlara rağmen yaşanan örnekler mevcut. Şimdi yorumladığımız konu bir çin firması kanuni bir koruma mevcut değil aramızda sadece müşteri memnuniyeti koruması mevcut. Bu sınırlar içinde değerlendirince ve firmanın yapıcı çabasını da görünce direk firma ile alakalı olmayan bir sorunu (indirekt olarak payı var tabi ki) firmaya yıkmak doğru değil. Eğer konu bu şekilde ilerler ise konuyu şikayet edeceğim adminler gereğini yapar veya gerek duymaz. Ama olay firma karalamaya dönmemeli. Yapıcı olmak lazım yıkıcı olursak zararlı olan Türk müşterisi olur rekabet azalır

    Biz olmayan hiç birşey hakkın da birşey yazmadık element uydurmadık mağduruz bunu belirttik. Kimin suçlu olduğuna insanlar kendi içlerinde zaten karar verir. Gearbest sorunları çözerse teşekkür ederiz. Etmezse de bunu buraya yazmakta bir sorun görmüyorum. Forum da neler neler yazıldığını düşünürsek bu bence normal bir konu. Abartmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ronguman

    Ben de 8$ bir şey aldim 20 gundur gelmesini bekliyorum mükemmel hızlı bir kargo ...

    Takip nosu var mı hocam bizde bakalım yada siz yollayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kauseg

    haydaa ben de bu alljoylogistic kargosunu seçmiştim hala gelmedi 11 gün oldu bi de en fazla 10 gün vermişlerdi süreç olarak birde üstüne vergi çıkacaksa büyük rezillik... nerden seçtim bu kargoyu

    6 10 iş günü hafta sonlarını dahil etmeyin lüften.
  • Açıkçası bu kargo şirketi dışında gearbestten sonuna kadar memnunum. Elbette onun üzerinde bir sorumluluk var. Ama herşey birden olamıyor. Bu açıdan turkiye hızlı kargo ile almazsanız bu sıkıntıları yaşamazsınız.

    Buradaki konu benim açımdan insanların bilinçlenerek bu kargo şirketinden uzak durmaları.

    İnanıyorum ki gearbest de en yakın zamanda ya olayı çözecek yada o kargo şirketi ile anlaşmayı iptal edecekler.

    Ben gearbestten halen ürün almaya devam ediyorum edeceğim. Ürün fiyatlarından ve müşteri hizmetlerinden gayet memnunum. Şu ana kadar tabi ileride ne olur bilemiyorum.
  • Vayyy olayı kes ...
    Zaten ne zaman bir markanın firmanın sonuna TR eklense o firma bozluyor uluslarrası şirketin
    kalitesinden eser kalmıyor.
    black firday den bi şeyler alayım diye bekliyordum ama almam artık.
    Size önerim vpn ile uluslararası siteye girip post nl ile almanız.
    ne olursa olsun postnl den iyisi yok.
    ebay paypal den sonra gb de gitti.sıra alibabada.
  • hocam normalde nl seçebiliyorsunuz zaten tr'de olsa. ama ücreti var sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinaki

    Açıkçası bu kargo şirketi dışında gearbestten sonuna kadar memnunum. Elbette onun üzerinde bir sorumluluk var. Ama herşey birden olamıyor. Bu açıdan turkiye hızlı kargo ile almazsanız bu sıkıntıları yaşamazsınız.

    Buradaki konu benim açımdan insanların bilinçlenerek bu kargo şirketinden uzak durmaları.

    İnanıyorum ki gearbest de en yakın zamanda ya olayı çözecek yada o kargo şirketi ile anlaşmayı iptal edecekler.

    Ben gearbestten halen ürün almaya devam ediyorum edeceğim. Ürün fiyatlarından ve müşteri hizmetlerinden gayet memnunum. Şu ana kadar tabi ileride ne olur bilemiyorum.



    Olayı özetlemişsin en güzel şekil de. Halletsinler insanlar nasıl alışveriş yapacağını bilsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benin de 21 dolar tutan ürünüme 42 tl vergi aldılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan akla mantığa bakar mısın? ben ürünü 15 dolardan almışım (mi band 2) bu inter mng denen hilebaz kurnaz sahtekar paravan şirket bilmem hangi siteye bakacak (o sitede 45 dolar yazıyordu? aklınız mantığınız alıyor mu? eminim inter mng ye sorsan alıyordur) bana o kendi ödediğimden değil de başka sitelerden bakarak fiyat çıkarıp, vergiye tabi tutacak!

    bundan sonra nl den şaşmayacaksın gerekirse 3 dolar fazla verelim de böyle şirkelerin eline düşmeyelim.
  • Amacımız Gearbest'i kötülemek değil. Sadece AllJoyLogistic ile İnter by MNG arasindaki sacmasapan birbirlerine link gönderip ürünün fiyatını fazla göstermeleri. Gearbest ve indirimlerinden memnunuz. Konu yanlış yerlere taşınmasın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr12345esk

    Vayyy olayı kes ...
    Zaten ne zaman bir markanın firmanın sonuna TR eklense o firma bozluyor uluslarrası şirketin
    kalitesinden eser kalmıyor.
    black firday den bi şeyler alayım diye bekliyordum ama almam artık.
    Size önerim vpn ile uluslararası siteye girip post nl ile almanız.
    ne olursa olsun postnl den iyisi yok.
    ebay paypal den sonra gb de gitti.sıra alibabada.

    İşte bu tarz olayı anlamadan bilmeden olaya atlayanlar yüzünden konu amacının dışına çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ronguman kullanıcısına yanıt
    Hocam siz olayı neden anlamak istemiyorsunuz. Bakın ben bugün aldığım mail ile 2. kez vergi ödeyeceğimi öğrendim sizce benim canım yanmamış mıdır? İlk ödediğim verginin iadesini firma yaptı eminim bunu da yapacaktır ancak bunu yapmak zorunda mı bence değil zira sorun gümrük ve mng kargodan kaynaklanıyor. Ancak sizler ısrarla gearbestten alışveriş yapmayın, temsilci ne iş yapar vb. yorumlarla geliyorsunuz. Niye çözüm odaklı düşünmüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mynak19 kullanıcısına yanıt
    yahu uluslarası sitede 76 tl olan şey tr sitede 110 tl
    üstüne bir de kargo karmaşası daha ne olsun.
    ne anlayacakmışım ne anlamamışım.
    post nl den alın diyorum.site ilk açılınca postnl seçimi yokdu yada ben görmedim.
    yine de vpn ile global siteden almak daha mantıklı geliyor.tr site daha oturmadı.
  • ücretler gümrüğe gidiyorsa ne ala firmanın cebine 5 kuruş girmez.
    gümrük altında cukkalıyorsa o başka olay..yalnız şunu unutmayın arkdaşlar bu yurtdışından kargo olayına sadece Çinden alışveriş yaparak dahil oldunuz ama uluslararası prosedürler Çinden gelen kargolardan ibaret değil ve çok başka.Proforma belgesi resmi bir belge değildir , 20 usd yazıldı diye 20 usd olarak işlem görecek diye bir kural yok.Muadil ürün ücretlerine veya Türkiyedeki satış fiyatına bakılarak ürün fiyatlandırabilir.Bu böyle olacak diye birşey yok sadece gümrük memuru bunu yapabilir.Bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz

    ücretler gümrüğe gidiyorsa ne ala firmanın cebine 5 kuruş girmez.
    gümrük altında cukkalıyorsa o başka olay..yalnız şunu unutmayın arkdaşlar bu yurtdışından kargo olayına sadece Çinden alışveriş yaparak dahil oldunuz ama uluslararası prosedürler Çinden gelen kargolardan ibaret değil ve çok başka.Proforma belgesi resmi bir belge değildir , 20 usd yazıldı diye 20 usd olarak işlem görecek diye bir kural yok.Muadil ürün ücretlerine veya Türkiyedeki satış fiyatına bakılarak ürün fiyatlandırabilir.Bu böyle olacak diye birşey yok sadece gümrük memuru bunu yapabilir.Bilginize.

    Bunu biliyoruz memurun hakkının olduğunu ama bu durumda ticari çıkar şüphesi olduğun da oluyor 2 parça ufacık şeye bakanını görmedik ayrıca ödemenizi kanitlarsaniz olay değişir. Bunlar onu yapmanıza izin vermiyor birde piyasanın çok üzeri fiyat gösteren bir firmadan referans alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Gümrük memurlarının ve mng kargonun olduğu kadar GB nin suçu vardır mağduriyetlerde, zira her ne kadar eksik ve sakat gümrük kanunları olsada talep edildiği gibi konçımento ve beyyanameler baştan hazırlanıp ilgili sözleşme ile beraber işlem görmüş olsa yani ürünlerin hepsi yönetmelik uyarınca faturalı olsa sıkıntı çıkacağı olası değil.



    Amerikadan gelen faturası açıktan beyan edilen hiç bir sorun yaşamadım ancak faturası istenilenen sekilde açıkça beyan olmayan ürünler de sıkıntı yaşanması çok olası, gümrükte çok fazla ürün girişi olduğundan araştırma şansı olmuyor muhtemelen, direk referans almayı uygun buldukları fiyatları yansıtıyorlar.



    Burada en başta gönderici ve aracı işi kitabına göre çift dikiş yapmalı yoksa böyle gümrüklere, oraya buraya evrak yollamakla, zamanımızı heba etmekle, sinirlerimizin bozulması ile cebelleşiriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.