Şimdi Ara

gazi hazırlık kitabı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • konuyla ilgili küfretmek istemiyorum ama bi devlet okulunda alacağın puanlar nası kitabı alıp almamana bağlı olabilir aw delirmis bunlar
    kitap da 12.5k he

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Belki aşağıda linkini verdiğim sitede vardır.

    www.libgen.is
    Library Genesis
    https://www.libgen.is
    _____________________________
  • o nasil oluyo

    _____________________________
  • Ytü de kitaplar 10k imis fotokopicide 60 lira  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • lememo L kullanıcısına yanıt

    YTÜ derslerinin yarısı online imiş. Sende de öyle mi peki?

    _____________________________
  • Jamser kullanıcısına yanıt

    valla bilmiyorum hazırlık okuyacam ne sınıflar belli ne ders programi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçmiş olsun knk geçen sene B1 krundan başlayanlara 3400du
    A2 falan 6k idi galiba valla kitaplarda b gibi hiçbir sekilde geliştirmeyecek bir ise gir zaman hızlı gecer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Auuuv Oh ya Hayat güzel yaşamak güzel

    Sıkıntı gelirse arkadaşım umursama Kafana şapkadan başka bişi takma

    onu demek istedim auuuuuvv
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bilkent/ODTÜ de Kimya okumak?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 0alametifarika0 kullanıcısına yanıt

    Sen almış miydin kitaplari hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • lememo L kullanıcısına yanıt

    Almıştım 3400 olanı almazsan kitaptan çıkan kodla online ödev veriyorlar quiz olarak yanisyor puanın gereksiz yere hazırlık sınıf atlama notuna yansıyor mecbur bırakıyorlar ama almayıp geçenlerde oldu ingilizcesinie güvenen varsa almayabilir ben kataakulliyle geçtim her puana ihtiyacım vardi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Auuuv Oh ya Hayat güzel yaşamak güzel

    Sıkıntı gelirse arkadaşım umursama Kafana şapkadan başka bişi takma

    onu demek istedim auuuuuvv
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.