Şimdi Ara

Gaza geçtikten sonra düşük devirde ısınana kadar tekleme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arabam 1.8 escort clx efi motor benzinde hiçbir şikayetim yok.Performans her devirde iyi ve hissedilen olumsuz bir durum yok.Araba gaza geçene kadar da bir sıkıntı yok.Öncelikle gaza geçiş kendini hissettiriyor motor sesi hafifte olsa değişiyor ve düşük devirde ve hızlanırken gaz pedalında titreme hissediliyor.Araç ısındıktan sonra şikayetler tamamen bitiyor ya da hissedilmeyecek derecede azalıyor.

    Problemin çözümü için 2 lpg ustası regülatörde sorun olduğunu söylediği için regülatörü değiştirdim ancak sorun devam etti.
    Aracın bujileri, buji kablosu orijinal motorcraft 10 bin km kullanıldı.Regülatöre bağlı kablolar ısı sensörü kontrol edildi sorun yok.Lpg enjektörleri kontrol edildi sorun olmadığı söylendi.

    Aklıma ilk gelen Lpg ye geçiş sıcaklığı 30 dereceye ayarlı ancak geçikme zamanı uzun olduğu için sıcaklığı yükseltmeye gerek yokmuş.Zaten bulunduğum bölge de soğuk bir yer değil.

    Sorun ne olabilir sizce?



  • Benim solenzada da aynı sorun vardı sıcaklığı 40 dereceye çıkardım buji tırnaklarını da 0.7 mm ye daralttım düzeldi, tabi daha çok benzin tüketiyor, regülatörden şüpheleniyorum yeterince ısıtamıyormu acaba diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bujileri bosch lpg bujisiyle değiştirsem mi diye düşünüyorum.Sıcaklığı 40 derece yaptıysanız uzun yol hariç lpg kullanmanızın pek avantajı kalmaz.Lpg ciye gitseniz hemen regülatör arızalı derler.Maksat parçadan kazanmak.Oda kesmiyor adamları komple yeni sistem takalım diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x15 kullanıcısına yanıt
    Masraf yapmak istemiyorum varsın biraz benzin yaksın, motora da iyi :), zaten sıcak memleketteyim çok sürmüyor lpg ye geçmesi, önceleri kafaya taktım regülatörü sökecektim biraz baktım zor yerde vaz geçtim, böyle iyi başka sorun çıkarmasın yeter, bu arada bujileri değiştirmeden önce eğer tek tırnaklıysa tırnak aralığını bir sentille daraltıp deneyin işe yararsa boşa masraf yapmamış olursunuz, genellikle işe yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 sene önce de bu forumda yazıyordum.O zaman da lpg demek sıkıntı demekti.Kaç araba değiştirdim.Kit değiştirdim.

    Yine de hiç bitmedi lpg nin sıkıntısı! Bu ara forumun lpg ustaları zengin olsalar gerek ortalıkta görünmez oldular.:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    10 sene önce de bu forumda yazıyordum.O zaman da lpg demek sıkıntı demekti.Kaç araba değiştirdim.Kit değiştirdim.

    Yine de hiç bitmedi lpg nin sıkıntısı! Bu ara forumun lpg ustaları zengin olsalar gerek ortalıkta görünmez oldular.:)
    Çok büyük konuşmayım ama birdaha lpgli araç almayacam yada benzinli alıp kendim taktırıcam, 3 senedir lpgli araca sahibim iyi bir kit ve ustalıkla takılmayan lpg sistemi varsa aracından adamı bezdiriyor yemin ediyorum. Yok enjektörü yok gaz ayarı yok regülatörü vs ustalar desen dükkana adım atanı öpüyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.