Şimdi Ara

Garip bir problemim var.. Yardımlarınızı bekiyorum..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.dün gece itibariyle bende yeni sistemimi kurdum.sistemi cm stacker 830 evo kasaya yerleştirdim.power supply ve radyatör beni baya zorladı ama sonunda kazasız belasız montajı yaptım.Kulladığım malzemeler;

    Cpu blok: Swiftech Apogee Gtz
    Pompa: Swiftech MCP655 12 VDC Pump (5. devirde kullanıyorum)
    Radyatör: Black Ice GTX 240 Radiator
    Rezervuar: Swiftech MCRES-Micro
    Hortum: Tygon R-3603 3/8" İç Çap 5/8" Dış Çap
    Rekor yada Rakorlar: Danger Den High Flow G 1/4 Fittings - 1/2"
    Sıvı karışım: Saf su + Pentosin G11 longlife Coolant

    Bu sistemde bilgisayarı açtığımda bilgisayar bir süre sonra kendini resetliyor..Bios'a girdiğimde işlemci sıcaklığım 27 derece idi.ama 50 saniye sonra biostayken bilgisayar reset attı yine bu sefer hiç açılmadı.bilgisayarı kapatıp tekrar açtığımda yine aynı şey oluyor 1-2 defa restart atıyor sonra açılmıyor..Bios ayarlarını default yaptım, durum gene aynı.ramleri çıkarıp tek tek denedim.gene ayni.acaba sorun cpu da mı? bios ta cpu'daki 27 derece sıcaklık böylesine sorun yaratmamalı bence..genelde overclock yaptığımda bu olay başıma gelirdi biostan default ayarlara döndüğümde herşey düzelirdi.bu default ayarlarda da aynı şeyi yapıyor.Herhangi bir fikri olan var mıdır acaba?Bilgisayarımın özellikleri;

    E8500 core 2 duo
    Gigabyte x48 dq6 mainboard
    Sapphire hd3870 x2 ekran kartı
    4x1 gb crucial ballistix tracer 1066 mhz
    Enermax 1000w galaxy power supply
    3 x 150 gb Western Digital raptor 10.000 rpm (raid 0)



     Garip bir problemim var.. Yardımlarınızı bekiyorum..


     Garip bir problemim var.. Yardımlarınızı bekiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thule -- 27 Eylül 2008; 11:25:36 >



    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?




  • ayni sey benim basima geldi ve hala dfi moboyu kurtaramadim
    nasilmi oldu?
    anakartin ustune biraz sivi damlamis ve bios sacmaliyordu
    kendi kendine reset atiyor save yapmiyor falan filan
    20 gun calistirmadim sonra kendiliginden calisti fakat hala hata aliyorum bazen
    ama gunluk kullaniyorum
    bence sende anakartin ustune bir seyler dokmus olabilirsin
    dikkatlicene bak bakalim
    _____________________________
  • aslında kasa dik konumdayken ve rezervuar dışardayken dolum yaptım.damlama yada sıçrama oldu mu bilmiyorum ama umarım haklı değilsindir...hortumları tek tek inceledim sızdırma falan yok...
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • anlatdiklarinin aynisi bende oldu
    benim basimdan gecen olaylarin aynisi...
    aklima bir sey geldi
    komik gelecek ama ekran kartini ikinci bolume takmayi dene bierde bakalim ayni problem olacakmi?
    _____________________________
  • eskiden 2 . slottaydı acaba ondan olabilir mi?
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • hocam bilgisayar dünyasında böyle saçma sapan sorunlar herkesin başına gelebilir bendede buna benzer sorunlar olmuştu.ekran kartının slotlarıyla pek ilgili olacağını sanmıyorum ama genede denemende fayda var tabiki boardun ekran kartının bileşenlerin üstüne iyice bak sızıntı sıvı teması olup olmadığına.birde pcinde o/c varmı?makinada o/c yoksa bios update yapmayıda deneyebilirsin...
    _____________________________
    Athlon 3500-DFI Lanparty UD-XFX 7900GS XXX
    Extreme Water Cooling System
  • TAHMINIM DOGRU CIKTI

    daha evel foruma yazi yazmistim assagidaki gibi


    4-bu cok onemli DFI LP LT X48-T2R anakartim var
    PCI Express 2.0 x16 ekrankarti takarken pinlerede kisa devre yaptim sonra bilgisayar calismadi kontrolden sonar pinlerde kisa devre varmis duzelttim bilgisayar aciliyor her sey cok guzel fakat bios save yapmiyor f10 yapiyorum cikiyorum bilgisayar acilmiyor
    Save exit yapiyorum bilgisayar acilmiyor
    Biosdan her seyi denedim bir turlu acilmiyor
    Ancak bios save modda aciyorum sorunsuz kullaniyorum ama yine bios save yapamiyorum
    Bios degistirdim belki duzelir diye ama yine ayni save yapmiyor
    Yardimci olurmusunuz arkadaslar tesekkurler




    ayni zamanda biraz su doikulmustu ikiside ayni anda olmustu
    pci 1 kontrolden sonra kisa devreyi buldum tamir ettim
    su an pci 2 de calisiyor ama bazen bilgisayar acmiyor mavi hata veriyor bende biosdan normale getirip tekrak overclock yapiyorum su an calisiyor ama degistirecegim ben icime sinmedi
    dedigim gibi ayni hatalari iliyoruz
    eski yerine tak taka biliyorsan
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bir ricam var
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • royanselm birazdan evde olucam..umarım dediğin gibi slot değişince problem ortadan kalkar..yoksa sorunu bulmam epey uzun sürecek..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • maalesef ekran kartının slotunu değiştirdiğimde de değişen bişey olmadı
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • Komik olacak ama buyuk ihtimal anakart uzerindeki cpu fan pinlerine herangi bi fan baglamadigindandir.Cpu fan bosken anakart kendini korumaya aliyor cunku
    _____________________________
    PSN ID: Berryko
    GamerTag: berryko
  • dostlar sanırım sorunu buldum..eski overclock ve voltage ayarlarım hala çalışıyor vaziyette idi..bios a girip düzeltemiyordum çünkü bios a girdiğimde hemen restart atıyodu.bende ufak bi jumper kapağıyla clear cmos yaptım düzeldi..eski ayarlara baktığımda cpu voltage değerim epey yüksekti.sanırım bu yüzden sürekli restart atıyodu alet.şu anda herşey normal.biostan işlemci sıcaklığım 22 derece olarak gözüküyor.sizce bu değer nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thule -- 27 Eylül 2008; 19:55:37 >
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • geçmiş olsun hocam.


    Ben de bugün AMFİBİ abimdeydim HD 4870 e ayar verdik bir bizm swiftech gtz yi monte ettik Şu anda testler ile uğraşıyorum bakalım ne olacak.
    _____________________________
    Neyliiim siyahıma beyaz demeyen yari...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thule

    ufak bi jumper kapağıyla clear cmos yaptım düzeldi


    ilk yapmanız gereken şey buydu zaten. bende de overclock denemeleri sırasında böyle bir hata olmuştu. cmos reset yapınca düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x_tol -- 28 Eylül 2008; 8:41:51 >
    _____________________________
  • pili çıkarıp taktım.değerler düzeldi fakat eski voltage değerleri sabit kaldı.gigabyte boarda alışmam biraz zaman alacak gibi..
    _____________________________
    Hier stehe ich und kann nicht anders. Gott helfe mir, Amen...



    I am 77% addicted to Counterstrike. What about you?
  • acaba royanselm abinin ihtiyacı olan sey bu mu?
    _____________________________
    DFI LP UT CFX3200 DR-G | AMD Opteron 170 | HIS HD4670 IceQ 512 MB | Corsair TWINX2048 | Seagate 250 GB | Seagate Free Agent 1 TB | ASUS DRW-1814BLT | Thermaltake Armor VA8000BWS | Thermaltake ToughPower CM 750W | Thermaltake GammaPad | LG L1970HR-BF | Logitech G15 | Logitech G3 | Logitech S-220
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.