Şimdi Ara

Garantisi bitmemiş cihazım HTC tarafınfan Garanti süresi bitmiş diyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle telefonumun işletim sistemi Windows Phone fakat windows phone bölümünde cevap gelmediği için buraya açıyorum konuyu sonuçta HTC ve KVK burada da aynı şekilde yani işletim sistemi bir fark etmiyor konu garanti Neyse...

    Arkadaşlar Merhaba İyi Günler Hepsiburada.com dan 05.06.2014 tarihinde Satın almış olduğum htc 8x cihazım KVK teknik servislerine daha önceden 2 kez gönderdim ve memnun kalmıştım fakat tekrardan 09.05.2015 Tarihinde göndermiş olduğum cihazımın garanti süresinin bittiği ve ayrıca bunun da HTC yani üretici firmanın Garanti Süresinin bitirdiği söyleniyor benim cihazımın daha 13 ay garantisi var bu nasıl olur KVK cihaz takip sayfasında karşıma çıkan ekranı resimde paylaştım lütfen yardımcı olun,

    sizce bir yanlışlık mı vardır beyler çok mutsuzum şu an şikayetvar.com dan hem htc ye hem de KVK teknik servisine şikayetimi yazdım bi de htc ye e mail gönderdim olayla ilgili.

    1-Sizce cihaz Garanti dışı mı bırakıldı
    2-Yoksa Garanti süresinin bittiği mi söyleniyor
     Garantisi bitmemiş cihazım HTC tarafınfan Garanti süresi bitmiş diyor
     Garantisi bitmemiş cihazım HTC tarafınfan Garanti süresi bitmiş diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 9 Mayıs 2015; 16:14:05 >







  • Yardım Beyler
  • Elinde cihaza ait imei numarası belirten bir faturan varsa bakmak zorundalar. Bakmazlarsa önce hepsiburadaya sonuç alamazsan ,tüketici hakem heyetine basvur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackducati

    Elinde cihaza ait imei numarası belirten bir faturan varsa bakmak zorundalar. Bakmazlarsa önce hepsiburadaya sonuç alamazsan ,tüketici hakem heyetine basvur.

    Var hocam olmaz olur mu Faturanın bir kopyasını onlara yollamıştım pembe olanı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 9 Mayıs 2015; 16:46:18 >
  • UPPPPP
  • Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garanti var. Fatura göndermenize rağmen KVK bakmıyorsa (garanti süresi bitmiş diyorsa) suç işliyordur. Bakmak zorundalar. Hangi gerekçeyle bakmadıklarını telefonla sormanızda fayda var. (Görüşmeyi telefonda kayda almanızda fayda var. Kayda alırken yasal olarak sesinizin kaydedildiğini belirtmeniz yeterlidir.)

    Ayrıca HTC garanti süresini bitirmiş diyemezler ülkemizde satılan her telefon yasalar çerçevesinde satılır ve satış tarihinden itibaren en az 2 yıl garanti ile satılır. Ana firmanın ne yaptığı sizi ilgilendirmez KVK ithal ediyorsa yasal yükümlülüğü olan 2 yıl garantiyi sağlamak zorundadır. Bu arada dünyada genelde garanti süreleri 1 yıldır onlar bizi bağlamaz.


    Yine de sorun çıkarsa hepsiburada.com ile iletişim kurmanızı tavsiye edebilirim. KVK yapmazsa hepsiburada.com yapmak zorunda. Yani sana satılana kadar geçen aşamada her kurum 2 yıl garantiyi karşılamak zorunda.

    Fakat sorunun telefon ile görüşmenizde çözüleceğini düşünmekteyim. Ses kaydı alacaksanız daha bir etkili olacaktır. Kayıtta iken yasal yaptırımlar olacağı için 1 yıllık telefona garanti geçmiş diyemezler. Bu konuda rahat olun sorun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi relais -- 9 Mayıs 2015; 18:16:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: relais

    Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garanti var. Fatura göndermenize rağmen KVK bakmıyorsa (garanti süresi bitmiş diyorsa) suç işliyordur. Bakmak zorundalar. Hangi gerekçeyle bakmadıklarını telefonla sormanızda fayda var. (Görüşmeyi telefonda kayda almanızda fayda var. Kayda alırken yasal olarak sesinizin kaydedildiğini belirtmeniz yeterlidir.)

    Ayrıca HTC garanti süresini bitirmiş diyemezler ülkemizde satılan her telefon yasalar çerçevesinde satılır ve satış tarihinden itibaren en az 2 yıl garanti ile satılır. Ana firmanın ne yaptığı sizi ilgilendirmez KVK ithal ediyorsa yasal yükümlülüğü olan 2 yıl garantiyi sağlamak zorundadır. Bu arada dünyada genelde garanti süreleri 1 yıldır onlar bizi bağlamaz.


    Yine de sorun çıkarsa hepsiburada.com ile iletişim kurmanızı tavsiye edebilirim. KVK yapmazsa hepsiburada.com yapmak zorunda. Yani sana satılana kadar geçen aşamada her kurum 2 yıl garantiyi karşılamak zorunda.

    Fakat sorunun telefon ile görüşmenizde çözüleceğini düşünmekteyim. Ses kaydı alacaksanız daha bir etkili olacaktır. Kayıtta iken yasal yaptırımlar olacağı için 1 yıllık telefona garanti geçmiş diyemezler. Bu konuda rahat olun sorun çözülür.

    Hocam inşallah valla çok saolun bir yanlışlık vardır olamaz böyle bişey görsellerde de paylaştım zaten kullanıcı hatası deseler anlarım ama üretici firma garanti dışı bırakmış diyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWindows

    quote:

    Orijinalden alıntı: relais

    Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garanti var. Fatura göndermenize rağmen KVK bakmıyorsa (garanti süresi bitmiş diyorsa) suç işliyordur. Bakmak zorundalar. Hangi gerekçeyle bakmadıklarını telefonla sormanızda fayda var. (Görüşmeyi telefonda kayda almanızda fayda var. Kayda alırken yasal olarak sesinizin kaydedildiğini belirtmeniz yeterlidir.)

    Ayrıca HTC garanti süresini bitirmiş diyemezler ülkemizde satılan her telefon yasalar çerçevesinde satılır ve satış tarihinden itibaren en az 2 yıl garanti ile satılır. Ana firmanın ne yaptığı sizi ilgilendirmez KVK ithal ediyorsa yasal yükümlülüğü olan 2 yıl garantiyi sağlamak zorundadır. Bu arada dünyada genelde garanti süreleri 1 yıldır onlar bizi bağlamaz.


    Yine de sorun çıkarsa hepsiburada.com ile iletişim kurmanızı tavsiye edebilirim. KVK yapmazsa hepsiburada.com yapmak zorunda. Yani sana satılana kadar geçen aşamada her kurum 2 yıl garantiyi karşılamak zorunda.

    Fakat sorunun telefon ile görüşmenizde çözüleceğini düşünmekteyim. Ses kaydı alacaksanız daha bir etkili olacaktır. Kayıtta iken yasal yaptırımlar olacağı için 1 yıllık telefona garanti geçmiş diyemezler. Bu konuda rahat olun sorun çözülür.

    Hocam inşallah valla çok saolun bir yanlışlık vardır olamaz böyle bişey görsellerde de paylaştım zaten kullanıcı hatası deseler anlarım ama üretici firma garanti dışı bırakmış diyorlar

    Htc ile iletişime geç hocam kvk tam bi şerefsiz benimde başıma geldi aynı şey faturanın tarayıcıdan resmini alıp htc ye mail attım, sonrasında seve seve garantiye alıp yaptılar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam htc ye sert konusun, onlar o dilden anliyor..gecmis olsun bu arada sorunun cozuleceginden eminim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWindows

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackducati

    Elinde cihaza ait imei numarası belirten bir faturan varsa bakmak zorundalar. Bakmazlarsa önce hepsiburadaya sonuç alamazsan ,tüketici hakem heyetine basvur.

    Var hocam olmaz olur mu Faturanın bir kopyasını onlara yollamıştım pembe olanı

    arkadaşlar zyxel bir modem aldım ürünün garanti şartları bitmedi bu arada arızalandı ve ürün değişti gelen ürün sıfır dı. fakat 8 ay sonra yine arıza yaptı ürünü tamir için aradığımda servis ürünün garantisi dolmuştur dedi. (yani ilk ürünün garantisi den geçerliymiş) yani bunun için ücretli kargo ve tamir ücreti isteniyor bana çok mantıklı gelmedi sizce !!!




  • mykiss M kullanıcısına yanıt
    Senin dediğin mantığa göre o zaman her ürün değişiminde ürünün garantisi yenilenir mi ? Yasal olarak böyledir ilk ürünün garantisi geçerli olur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.