Şimdi Ara

Garanti süresi içinde tamir edilmeyen ürün hk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 ay
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 23 saat 59 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kadobjk (6 mesaj) sertosman (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba


    20 iş günü (aslında 3 ay oldu) içinde tamir edilmeyen ürünle ilgili tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Anlaşmazlık fiyatı 2 yıl önceki fiyat olan 1500 TL görünüyor. Ürün şimdi 3-5 katına çıktı.


    Olaylar nasıl gelişir?

    Olası bir para iadesi durumunda ürünün güncel bedelini isteyebilir miyim?




    |
    |
  • başvuru yaparken talebinizi zaten iletmiş olmanız gerekiyor. Para iadesi mi talep ettiniz yoksa ayıpsız misli ile değişim mi?

  • sertosman s kullanıcısına yanıt

    Talebim: "Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi"

    Ama uyuşmazlık bedeli ilk alınan fiyat.

  • uyuşmazlık bedelinin sorunuzla ilgisi yok. sizin talebiniz zaten ayıpsız ürün ile değişim.

  • sertosman s kullanıcısına yanıt

    Uyuşmazlık bedeli kadar iade yapmayı kabul ediyor satıcı. Ama fiyatlar uçtu gitti. Kabul etmeli miyim yoksa güncel bedelden iade veya yeni ürün mü talep etmeliyim?

  • Siz zaten talep etmişsiniz. Karşı tarafın ne dediği, neyi kabul ettiği önemli değil
  • Tamamdır, anladım. Talebim "Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi" olduğu için tüketici hakem heyeti "bu konuda" karar verecek diyorsunuz.


    Firma bugün arayıp anlaşmazlık bedeli olan bedeli (satın alınan, faturada yazan bedel) vereyim, konu kapansın diyor. Bunu kabul etmem mantıklı olmayacak o zaman




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 10 Ocak 2022; 21:24:53 >
  • Kabul etmeyin, hakem heyeti kararını versin.
  • THH ürünün misliyle iadesi tarzında bir karar verdi ve bizi haklı buldu. Şimdi olaylar nasıl gelişecek?

  • kadobjk kullanıcısına yanıt

    gidip malın ayıpsız olanını satıcıdan alacaksınız, vermiyorsa icra takibi yapacaksınız

  • sertosman s kullanıcısına yanıt

    "Ayıplı ürünün firmada kalmasına, ürünün ayıpsız bir mislinin tüketiciye teslim edilmesine,..."


    Ürünün yenisini satmıyorum, güncel bedelini de kararda olmadığı için veremem diyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobjk -- 5 Nisan 2022; 11:1:53 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.