Şimdi Ara

Garanti Dışı İşlemde Değişim Ücretli mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    LG Müşteri servisindeki saçma bir personelin bile bilmediği bir durumla karşı karşıyayım.
    Durum şu, LG Marka, garantili (1 yıl daha garantisi var) cep telefonumu düşürdüğüm için ekranı kırıldı. Yetkili Servis istasyonuna telefonu teslim ettim. Telefon Garanti Dışı olarak işlem görüyor. Ücreti ben ödeyeceğim. Henüz 10 gün oldu, yedek parça bekleniyor tamir için. Bugün arayıp sorduğumda "Garanti dışı mallar için 30 iş günü aşması halinde iade açılıyor.." dedi servis istasyonundaki personel.


    Sorum şu; Hala garantisi devam eden ancak garanti dışı işlem gören cihazım 30 gün sonra hala tamir edilmezse, ben ücretsiz olarak değişim talep edebilir miyim? Herhangi bir hak iddia edebilir miyim? Sonuçta garantisi var. Cevap verirseniz çok sevinirim.


    Saygılar.







  • Evet hocam hak iddia edebilirsiniz. Genel olarak siz iade falan istesenizde yanaşmayabilirler böyle bir durumda hemen tüketici haklarına gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisinin devam etmesi ya da kullanıcı hatası sebebiyle garanti dışı ücretli işlem görmesi tüketici olarak haklarınızı değiştirmez.
    Servis süresi "cumartesiler dahil" 20 iş günüdür, bu sürenin sonunda kanunen tanımlanmış seçimlik haklarınızı kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 25 Kasım 2015; 21:45:43 >
  • Cevaplar için çok teşekkürler.
  • orda garanti dışından kastı şu

    bu ekranı ücret karşılığında garantisi bozulmadan yapıyoruz diyolar

    ve belirtilen zaman aralığında yapılmadığı taktirde normal garanti şartları işlenir
  • AlphaScramble kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.