Şimdi Ara

Gameforge ve Ziraat Bankası Arasında Kaldım !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    08.02.2017 tarihinde çoğunuzun bildiği bir oyun olan Gameforge bünyesindeki Metin2 den EP (Oyun Parası) çekme işleminde bulundum Ziraat Bankası Banka kartım vasıtasıyla. 3D güvenlik olduğu için Banka kartını kullanabildim zaten kredi kartım yok. Fakat işlem tamamlanamadı ve banka tarafından onay verilmemiştir gibi bir mesaj geldi ekrana. Ardından sayfayı kapattım ve tekrar denemedim. Birkaç gün sonra hesap ekstreme baktığımda bakiyemin 124,99 TL eksildiğini gördüm.

    Ardından GameForge ödeme sorunları desteği bölümüne hesabımdan ilgili tutarın çekildiğini fakat oyun parasını alamadığımı belirttim. Kendileri bana verileri incelediklerinde işlemin başarıyla tamamlanamadığını bu sebebten dolayı herhangi bir miktar tahsil edemediklerini belirttiler. Söz konusu tutarı bankanın bloke veya rezerve olarak tutmuş olabileceğini 1 hafta ila 1 ay içersinde otomatik olarak bırakmaları gerektiğini söylediler.

    Bankayı bu ayın 8'inden beri hergün en az üç kere arıyorum bazı müşteri temsilcileri para karşı tarafa geçmiş diyor, bazısı biz göremeyiz o karşı tarafın mahremiyetindedir diyor, bazısı bunlara ek olarak işlem tamamlanmış diyor. Ödeme işlemini yaparken aldığım hatadan banka tarafından onaylanmadı yazısından bahsediyorum bana yinede işlem gerçekleşmiş deniliyor.

    Tekrar belirtiyorum işlemi banka kartıyla yaptım. Kredi kartıyla değil. Bu iki kurumun arasında kaldım 124,99 TL miktarında parama ise ne olduğunu bilmiyorum. Bu tutar banka tarafından mı alıkonuldu yoksa karşı tarafa geçti de elimize geçmedi mi diyorlar bilemiyorum. Harcama itirazı dilekçesinde bulundum görevli kadın memur resmen a4 kağıdı koyup yaz derdini mesaim bitecek seninle ilgilenemeyeceğim dedi bunu demeden önce yarım saat beklettiler beni sıra size gelecek diye. Mecbur internetten örnek bir dilekçe bulup doldurdum boş kağıdı. Kadın memur dilekçeyi merkeze iletti mi iletmedi mi onu bile bilmiyorum çok umursamaz ve ilgisizdi işine karşı çünkü.

    Neden oyuna para yatırıyorsun falan demeyin bu da benim bir zevkim içkim kumarım karı kız ayağım yok. Haftada iki üç günde avm lerde harcayabilecek param yok eğlenmek için o yüzden ayda yılda bir yatırır uzun süre eğlenirim zaten.

    Lütfen yardımcı olur musunuz bana kafayı yemek üzereyim. GameForge dan aldığım mesajların ss sini de atıyorum ilgilenecek olursanız.


    Gameforge ve Ziraat Bankası Arasında Kaldım !Gameforge ve Ziraat Bankası Arasında Kaldım !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Paran bankada kalmış. İade ederler. Şikayet kaydı falan aç. Paran kalmaz kimsede endiselenme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bankayı defalarca aradım, şubeye de gittim harcama itirazı dilekçesinde de bulundum. Bana söylenilen paramın çıkışının yapıldığı ve alışveriş yaptığım kuruma dekontun gönderilmesi yönünde oldu. Ziraat bankası paranız aktarılmıştır yönünde, GameForge ise para elimizde değil yönünde. İki arada bir derede kaldım iki tarafta topu birbirine atıyor yazıklar olsun ya. O kadar para kuş olup uçtu mu anlamıyorum ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,bende de ne bir kredi kartı ne de banka kartı var(hatta hesap açtıracağım için bu bölüme girdim sormak için).Kuzenim aracılığı ile gameforge'den Aion oyunu için 250TL lik ödeme yapmıştık.Sizin gibi 4-5 kere ödeme yapmayı denedik ancak hesap bakiyesi 0'a değil "-" hanelere düştü bikaç kere 250TL çekildi sandık Neyse kuzenim bankayı aradı ve sorunun halledileceği söylendi.Yanlış hatırlamıyorsam 4. iş gününde kuzenimin hesabında "-" görünen bakiye tekrar eski haline geldi ve bizde alışverişi tekrar denedik bir sorun çıkmadan alış işlemi gerçekleşti.
    Yalnız bizim sorun şu sebeple oluşmuştu,başka bir hesaptan para gelir gelmez 5dk geçmeden Gameforge için ödemeyi yaptık telefon bankacılığı ile.Sizin sorun tam olarak hangi şartlarda oluştu bilmiyorum ancak paranızın kimsede kalmayacağından eminim.




  • Bu arada tekrar aynı sorunları yaşamamak için metin2 oyunu için yetkili e-pin satıcı sitelerden alışveriş yapın.Bildiğim kadarı ile Aion için yetkili olan metin2 içinde yetkili çünkü aynı firmanın oyunu.Herhangi bir sorun oluşursa daha kolay çözülür ve derdinizi daha iyi anlatırsınız türkçe olarak
    Bu arada gameforge e-pin için yetkili satıcılar Gamesultan ve Perdigital.
  • Haklısınız fakat iki tarafta farklı bilgiler veriyor bana ve hangisine inanacağımı bilmiyorum. İki tarafta konuşurken kendisini haklı çıkarabiliyor. Harcama itirazı dilekçesinde bulundum fakat 180 güne kadar uzayabilirmiş hukuki süreç. Allahtan sizin bankanız anlayışlı çıkmış ben Ziraat bankasını aradığımda benim zaten gördüğüm dekontunu e postama yolluyorlar karşı tarafa gönderin diyorlar. GameForge ta çok farklı değil gerçi, geç yazmalarından tut oto cevap atmalarına kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla bugun aynisi bende de oldu napicam bilmiyorum dilekce verdik. senin sorun çözüldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dilekçenizi şube yerine bankanın harcama itiraz birimine yapın faks veya mail yoluyla iletin ve ulaşıp işleme alındığı teyidi alın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.