Bildirim
Gameforge ve Ziraat Bankası Arasında Kaldım !
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Paran bankada kalmış. İade ederler. Şikayet kaydı falan aç. Paran kalmaz kimsede endiselenme
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bankayı defalarca aradım, şubeye de gittim harcama itirazı dilekçesinde de bulundum. Bana söylenilen paramın çıkışının yapıldığı ve alışveriş yaptığım kuruma dekontun gönderilmesi yönünde oldu. Ziraat bankası paranız aktarılmıştır yönünde, GameForge ise para elimizde değil yönünde. İki arada bir derede kaldım iki tarafta topu birbirine atıyor yazıklar olsun ya. O kadar para kuş olup uçtu mu anlamıyorum ya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam,bende de ne bir kredi kartı ne de banka kartı var(hatta hesap açtıracağım için bu bölüme girdim sormak için).Kuzenim aracılığı ile gameforge'den Aion oyunu için 250TL lik ödeme yapmıştık.Sizin gibi 4-5 kere ödeme yapmayı denedik ancak hesap bakiyesi 0'a değil "-" hanelere düştü bikaç kere 250TL çekildi sandık Neyse kuzenim bankayı aradı ve sorunun halledileceği söylendi.Yanlış hatırlamıyorsam 4. iş gününde kuzenimin hesabında "-" görünen bakiye tekrar eski haline geldi ve bizde alışverişi tekrar denedik bir sorun çıkmadan alış işlemi gerçekleşti.
Yalnız bizim sorun şu sebeple oluşmuştu,başka bir hesaptan para gelir gelmez 5dk geçmeden Gameforge için ödemeyi yaptık telefon bankacılığı ile.Sizin sorun tam olarak hangi şartlarda oluştu bilmiyorum ancak paranızın kimsede kalmayacağından eminim.
-
Bu arada tekrar aynı sorunları yaşamamak için metin2 oyunu için yetkili e-pin satıcı sitelerden alışveriş yapın.Bildiğim kadarı ile Aion için yetkili olan metin2 içinde yetkili çünkü aynı firmanın oyunu.Herhangi bir sorun oluşursa daha kolay çözülür ve derdinizi daha iyi anlatırsınız türkçe olarak
Bu arada gameforge e-pin için yetkili satıcılar Gamesultan ve Perdigital. -
Haklısınız fakat iki tarafta farklı bilgiler veriyor bana ve hangisine inanacağımı bilmiyorum. İki tarafta konuşurken kendisini haklı çıkarabiliyor. Harcama itirazı dilekçesinde bulundum fakat 180 güne kadar uzayabilirmiş hukuki süreç. Allahtan sizin bankanız anlayışlı çıkmış ben Ziraat bankasını aradığımda benim zaten gördüğüm dekontunu e postama yolluyorlar karşı tarafa gönderin diyorlar. GameForge ta çok farklı değil gerçi, geç yazmalarından tut oto cevap atmalarına kadar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla bugun aynisi bende de oldu napicam bilmiyorum dilekce verdik. senin sorun çözüldu mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dilekçenizi şube yerine bankanın harcama itiraz birimine yapın faks veya mail yoluyla iletin ve ulaşıp işleme alındığı teyidi alın
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X