Şimdi Ara

Galaxy Tab E garantiye gönderme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
93
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Galaxy Tab E SM-562 model tabletim var. Bu tablet bana mezuniyetimde okul tarafından hediye edildi ama 2 ay sonra şarj aleti bozuldu. Tabletin Samsung Türkiye tarafından garantisi var ama fatura yok garantiye nasıl yollarım? Bir de şarj aletinin üzerindeki jelatini çıkartmadım üzerinde karekod vardı ondan dolayı bozulmuş olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Okuluna basvur garanti belgesini iste vermezlerse güzelce deki ben şimdi garantiye gidince sizi arasam tc no dan falan halletseniz de yada garanti servisindeki birine anlat durumu , bozulma nedeninin karekod yuzunden olacagini sanmiyorum ve samsung un sarj aletleri zaten hizli bozuluyor hazir gitmistek tabletide kontrol et bu arada

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • OmerDGN O kullanıcısına yanıt
    Garanti belgesi var ama fatura yok, faturanın olmaması da sorun olmaz herhalde. Şarj aletinin üstündeki jelatini çıkartmadım bir de şarj aleti çok ısınıyordu. Tablette sorun yok telefonun şarj aletiyle denedim zaten şarj aletinin adaptörü bozulmuş. Garantiye hangi kargo ile yollarım bir bilgin var mı senin? Teşekkürler cevabın için.
  • Servisi arayip sorarsaniz daha saglikli cevap alirsiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.