Şimdi Ara

Galaxy S7 Edge - Metro market

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
3.595
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar fiyat nasıl sizce, ithalatçı garantiliymiş...

    Galaxy S7 Edge - Metro market



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin20020 -- 5 Ocak 2018; 11:30:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • çatlayan patlayan bu değil miydi? s7 note muydu o yoosam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ɠƱʋȜɲ
  • bu telefonun fiyatı niye bu kadar hızlı düştü.

    bu daha mantıklı geliyor.
    https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-s8-g950f-64gb-siyah-ith-P196946824
    _____________________________
    “Bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterir”
  • _____________________________
    “Bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterir”
  • Stokta sadece 1 tane kalmış ne açıklama var ne de yorum bana riskli geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-samsung-turkiye-garantili-pm-telcepsams7e32



    Satıcısı hepsiburada , 2129 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsnkrc -- 5 Ocak 2018; 12:28:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mihmander kullanıcısına yanıt
    cok iyi telefon bu fiyata harika ... tabi cift hatli modeli bu... tek hatli modeller suan 4000 seviyesinde sanirim



    ama bence i phone almam diyenler icin en iyi secenek bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SATILIK GOOGLE NEXUS ONE
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.trust.06

    çatlayan patlayan bu değil miydi? s7 note muydu o yoosam?

    Cok komik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -Live Your Dream,Widen Your World- Galaxy S21,Galaxy Watch 4 40mm,Galaxy Buds 2,Dex Station Kullanıcısı &lt;3 Samsung &lt;3
    Diğer tarafta sayısız fırsat olduğu için bazı balıklar akıntının tersine yüzerler.Sebep her neyse, bir şey kesindir; kendilerini parçalaması uğruna akıntıya karşı gelmeleri gerekir.
    Akışı değiştirmek her zaman şu anın vadettiğinden fazlasına talip olmaktır.
  • hsnkrc kullanıcısına yanıt
    2749 görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin20020 -- 5 Ocak 2018; 12:51:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt
    Yamulmuyorsam note 7 di hocam o

    Edit: Klavye düzeltmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdmkvlk -- 5 Ocak 2018; 13:29:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung Türkiye Garantili değil bu ürün Dikat edin.
    _____________________________
    S SONY KDL40EX500/SONY PS4/Samsung M51/Xiaomi Mi Box S 4K
  • Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan2142 -- 5 Ocak 2018; 14:45:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi / i5-9600k / Msi GamingX RTX 2070 Super / 2x16 gb hyperx 2666 mhz ddr4 / mp510 250 gb nvme ssd / 240 gb sandisk ssd / 1tb wd hdd / Gigabyte G750 psu / Samsung c24fg73 / Thermaltake Commander C36 TG ARGB / Corsair H115i Platinum
  • engin20020 E kullanıcısına yanıt
    http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-dual-sim-ithalatci-garantili-p-TELCEPSAMS7E3GD-B?magaza=Uni%20Mobile&t=product&q=s7%20edge




    sıtede aratsanız cıkıyor ,buyrun lınk s7 edge ıthaaltcı 2129 satıc hb
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihmander

    bu telefonun fiyatı niye bu kadar hızlı düştü.

    bu daha mantıklı geliyor.
    https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-s8-g950f-64gb-siyah-ith-P196946824

    600 lira fark baya mantıklı gerçekten.
    _____________________________
    İşittim ki bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. Ben kimseyi zorla MİLLİ MECLİSE davet etmedim. Herkes kararında hürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. Ben bu kutsal davaya inanmış bir insan sıfatıyla buradan bir yere gitmemeye karar verdim. Hatta hepiniz gidebilirsiniz. ASKER MUSTAFA KEMAL mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağı alır, bu şekilde Elmadağı&amp;#8217;na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı müdafaa ederim. Kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunlarıyla yaralanır, temiz kanımı, kutsal bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. BEN BUNA AND İÇTİM.
  • İthalatcı garantili olan bazı samsunglar guncelleme almıyor buna dikkat edin, sırf bu yuzden TR resmi urun aldım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan2142

    Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

    iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


    Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


    Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABSOLUT.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan2142

    Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

    iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


    Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


    Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.


    Windows phone oldu de.

    S6 var bende bir tane yeri geldinde S8 den daha iyi calisiyor 4 ay sonra 3 yillik olacak



    O ufak takilmalar touchwiz ile alakasi yok Android'in kendisi çöp malesef

    Ios kullanmadim yorum yapacak bilgide degilim sadece eskisi gibi iyi degil diyorlar tabi troll mu gercek mi bilemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -Live Your Dream,Widen Your World- Galaxy S21,Galaxy Watch 4 40mm,Galaxy Buds 2,Dex Station Kullanıcısı &lt;3 Samsung &lt;3
    Diğer tarafta sayısız fırsat olduğu için bazı balıklar akıntının tersine yüzerler.Sebep her neyse, bir şey kesindir; kendilerini parçalaması uğruna akıntıya karşı gelmeleri gerekir.
    Akışı değiştirmek her zaman şu anın vadettiğinden fazlasına talip olmaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia


    quote:

    Orijinalden alıntı: ABSOLUT.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan2142

    Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

    iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


    Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


    Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.


    Windows phone oldu de.

    S6 var bende bir tane yeri geldinde S8 den daha iyi calisiyor 4 ay sonra 3 yillik olacak



    O ufak takilmalar touchwiz ile alakasi yok Android'in kendisi çöp malesef

    Ios kullanmadim yorum yapacak bilgide degilim sadece eskisi gibi iyi degil diyorlar tabi troll mu gercek mi bilemiyorum.





    Hayır android açık kaynaklı kod olduğu için sony'nin arayüzü ile samsung'un arayüzü çok farklıdır. Ne kadar stok rom kullanırsanız anlık takılmalar şişmeler o kadar azalır. Touchwiz saçmalığı bu yüzden kasıyor.


    Eskisi gibi değil diyen muhtemelen 5 sene önceki hala güncelleme alan telefonları kullanıyordur.


    Veya; ota ile güncelleme almak yerine direk güncelleme alıyordur.


    Güncellemeden önce yedek alıp telefonu komple formatlamak, ardından yeni bir üst sürüme geçmek önemlidir. 2 telefona sahibim işim gereği steam'i androidde, kişisel telefonumu iphone'da tutuyorum. Şahsen android beni delirtiyor.

    _____________________________




  • ABSOLUT. kullanıcısına yanıt
    S7 edge ve iphone 6 kullanıyorum. Hiçbir kasma yaşamadım bugüne kadar. Kedi uzanamadığa ciğere mındar dermiş.. yani kullanmadığınız bir cihaz için yorum yapmanız saçma ve milletin kafasını bulandırıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi / i5-9600k / Msi GamingX RTX 2070 Super / 2x16 gb hyperx 2666 mhz ddr4 / mp510 250 gb nvme ssd / 240 gb sandisk ssd / 1tb wd hdd / Gigabyte G750 psu / Samsung c24fg73 / Thermaltake Commander C36 TG ARGB / Corsair H115i Platinum
  • Arkadaşlar atışmaktan ziyade fırsatmıdır alınırmı bu fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.